Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110311/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110311/81643-N-2011.html |
<p class="kh_header"><b>Koluszki: Przebudowa dróg gminnych ulic w osiedlu Warszawskie w Koluszkach</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 81643 - 2011; data zamieszczenia: 11.03.2011</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Koluszkach , ul. 11-go Listopada 65, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7256700, faks 044 7145840.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.koluszki.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa dróg gminnych ulic w osiedlu Warszawskie w Koluszkach.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej w osiedlu Warszawskie (odcinek ulicy Żeliwnej i Srebrnej) w Koluszkach - etap IV. 2.Zakres rzeczowy obejmuje: a)Wykonanie robót ziemnych, b)Wykonanie podbudowy betonowej oraz podbudowy z kruszywa łamanego, c)Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, d)Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, e)Wykonanie krawężników i obrzeży betonowych, f)Wykonanie oznakowania pionowego, g)Wykonanie kanalizacji deszczowej polegającej na montażu studni chłonnych z przykanalikami wykonanymi z rur PCV. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a)Projekt budowlany (branża drogowa) - Załącznik nr 7A i nr 7B do siwz b)Projekt budowlany (branża sanitarna) - Załącznik nr 7C i nr 7D do siwz c)Przedmiar robót (branża drogowa) - Załącznik nr 8A do siwz d)Przedmiar robót (branża sanitarna) - Załącznik nr 8B do siwz e)STWiOR (branża drogowa) - Załącznik nr 9A do siwz f)STWiOR (branża sanitarna) - Załącznik nr 9B do siwz g)Projekt stałej organizacji ruchu drogowego - Załącznik nr 10 do siwz.</p> <p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające stanowiące nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego będzie udzielone tylko w przypadku, gdy zajdzie taka konieczność i spełnione zostaną przesłanki art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.</li></ul> <p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.23.31.40-2, 45.23.32.53-7, 45.23.24.51-8.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.07.2011.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust.1 ustawy Pzp oraz gdy wykonawca przedstawi wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa zadania, polegające na budowie nowej lub przebudowie istniejącej nawierzchni bitumicznej o powierzchni min. 1.000,00m2 (każda realizacja). Należy podać rodzaj robót, wartość oraz datę i miejsce wykonania wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz gdy wykonawca dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, a w szczególności będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi i osoby te będą posiadały uprawnienia budowlane w specjalnościach: drogowej (min. 1 osoba) oraz instalacji i urządzeń sanitarnych (min. 1 osoba). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach.</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li> </ul></li> <li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li> </ul></li> <li> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li> </ul></li> </ul> <p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p> <p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p> <p>1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do siwz. 2.Kosztorysy ofertowe wykonane na podstawie przedmiarów robót. 3.Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolność finansową innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4.Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.</p> <p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p> <p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p> <p>1.Istotne postanowienia umowne zawiera wzór umowy załączony do siwz - Załącznik nr 6 2.Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 3.W szczególności zamawiający ustanawia następujące warunki umożliwiające zmianę treści umowy: a)wystąpienie warunków atmosferycznych i zdarzeń losowych, które istotnie utrudniają lub uniemożliwiają prowadzenie robót w umówiony sposób, b)konieczność zmiany osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub innych osób wyznaczonych do kierowania i nadzorowania procesu budowlanego, c)zaistnienie konieczności ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu robót, d)zaistnienie konieczności wykonania robót zamiennych, e)wystąpienie konieczności wykonania robót dodatkowych, od których zależy wykonanie przedmiotu zamówienia. f)wystąpienie zmiany przepisów podatkowych. 3.Dopuszczalny zakres zmian umowy w sprawie zamówienia publicznego obejmuje: a)możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia i innych terminów umowy, b)możliwość zmiany osób uprawnionych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub innych osób wyznaczonych do kierowania i nadzorowania procesu budowlanego, c)możliwość zmiany umówionego wynagrodzenia wynikającego z porównania rozmiaru i wartości robót zamiennych z robotami pierwotnie zamówionymi z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną kwotę umówionego wynagrodzenia, d)możliwość zmniejszenia wynagrodzenia umownego poprzez korektę wartości ryczałtowej przedmiotu umowy po cenach i stawkach wynikających z kosztorysu ofertowego wykonawcy, e)modyfikację rozmiaru i rodzaju robót w zakresie ustalonych robót zamiennych, bez możliwości jednak rozszerzenia zakresu zamówienia w związku z zakazem wynikającym z art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. f)w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) cena netto pozostanie bez zmian, a kwota podatku VAT i wartość brutto zostanie odpowiednio skorygowana zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami podatkowymi.</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.koluszki.samorzady.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Koluszkach, ul. 11 Listopada 65, 95-040 Koluszki, pok. 202..</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.03.2011 godzina 09:30, miejsce: kancelaria Urzędu Miejskiego w Koluszkach, ul. 11 Listopada 65, 95-040 Koluszki.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>