Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110314/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110314/82219-N-2011.html |
<p class="kh_header"><b>Kraków: Dostawa miernika geoelektrycznego dla Instytutu Geotechniki Politechniki Krakowskiej</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 82219 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6282641, faks 012 6282072.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pk.edu.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa miernika geoelektrycznego dla Instytutu Geotechniki Politechniki Krakowskiej.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. miernika geoelektrycznego z wyposażeniem oraz szkolenie personelu w zakresie obsługi urządzenia. Miernik geoelektryczny jest specjalistyczną aparaturą badawczą do pomiarów polowych oporności elektrycznej w systemach wieloelektrodowych w układach dwu- lub trójwymiarowych [2D/3D] i tomografii elektrooporowej, a także pomiarów potencjałów naturalnych. Stosowany do pomiarów pionowych sondowań elektrycznych, profilowania elektrooporowego i określania wartości potencjałów naturalnych. Urządzenie powinno składać się z systemu nadajnik - odbiornik [do 300 W, 2,0 A] do pomiarów we wszystkich wymienionych powyżej metodach pomiarowych, w tym do tomografii elektrooporowej. W skład zestawu aparaturowego powinny wchodzić akcesoria standardowe [w cenie miernika]: - obudowa do transportu miernika - urządzenie do przyłącza kabli wieloelektrodowych, kabli elektrod prądowych i potencjałowych [1 para dla każdego rodzaju] - kable do zasilania zewnętrznego [12 V baterie] - kable RS 232 i USB - adapter AC [na wszystkie kraje] - podstawowe oprogramowanie do obróbki danych pomiarowych Wyposażenie niezbędne do pomiarów dwu- i trójwymiarowych: - aktywny [inteligentny] system kabli do pomiarów wieloelektrodowych: - 8 elektrod w jednej sekcji w odległości 5 m od siebie, w tym stalowe elektrody niepolaryzujące i złącza - 6 szt. - oprogramowanie do obróbki danych pomiarowych 2D/3D oraz do obrazowania elektrooporowego Wyposażenie niezbędne do pomiarów pionowych sondowań, profilowania i potencjałów naturalnych: - kołowrotki z kablami [2 x 500 m] dla elektrod prądowych wraz z elektrodami - kołowrotki z kablami [2 x 100 m] dla elektrod potencjałowych [z elektrodami] - zasilacz - baterie 12 V z 3 stopniowym przełącznikiem napięcia - oprogramowanie do obróbki danych pionowych sondowań elektrooporowych i IP Niezbędny adapter do pomiarów pionowych sondowań - dla połączeń 5 par elektrod potencjałowych i jednej pary elektrod prądowych. Ze względu na wykonywane pomiary terenowe wymagane jest, aby urządzenie było wykonane w formie jednego modułu nadawczo - odbiorczego, którego waga nie powinna przekraczać 5 kg. Wymagana jest gwarancja producenta. Powyższe kryteria spełnia MIERNIK ARES [Automatic Resistivity System] produkowany przez GF Instruments [Ječna 29a, 621 00 Brno, Czechy]. Zamawiający dopuszcza możliwosć składania ofert równoważnych..</p> <p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p> <p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.41.00.00-2.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 13.05.2011.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymagane</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p> </li> <li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li> </ul></li> <li> </li> </ul> <br><p class="bold"> III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p> <p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"> <li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p> <p style="margin: 0px; padding: 0px;">Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu, zawierająca nazwę urządzenia, producenta, typ, model, parametry techniczne oraz informacje dotyczące wyposażenia, pozwalająca na ocenę zgodności oferowanego urządzenia objętego niniejszym zamówieniem z wymaganiami SIWZ</p></li> </ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p> <p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p> <p>1 Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ 2 Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną.</p> <p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p> <p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p> <p>Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: 1. zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na: - przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania miejsca dostawy, - inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pk.edu.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego, budynek W-9, pokój nr 110.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.03.2011 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, budynek W-9, pokój nr 110.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn. Podniesienie kwalifikacji kadr inżynierskich - studia podyplomowe z zakresu inżynierii środowiska, ochrony środowiska, budownictwa i energetyki, współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>