Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110315/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110315/44924-N-2011.html |
<p class="kh_header"><b>Mszczonów: Dostawa i wymiana złoża filtracyjnego w hydrofiltrze poziomym stacji uzdatniania wody w miejscowości Badowo-Mściska gm. Mszczonów</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 44924 - 2011; data zamieszczenia: 15.03.2011</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Mszczonów w Mszczonowie , ul. Spółdzielcza 105, 96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie, tel. 046 8580081, faks 046 8580091.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.zgkim.mszczonow.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Zakład Budżetowy.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i wymiana złoża filtracyjnego w hydrofiltrze poziomym stacji uzdatniania wody w miejscowości Badowo-Mściska gm. Mszczonów.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana złoża filtracyjnego oraz rusztu filtracyjnego w jednym z hydrofiltrów poziomych nr 84686 o 2800 mm, część filtracyjna: F=5,4m2,VF=10,7 m3, część hydroforowa VH= 27,5 m3 produkcji firmy Prowodrol Sulechów ujęcia wody w miejscowości Badowo-Mściska gm. Mszczonów. Podczas wykonywania prac przy wymianie złoża jednego ciągu filtracyjnego drugi musi być czynny. W skład dostawy i wymiany złoża filtracyjnego oraz rusztu filtracyjnego wchodzą następujące materiały: - żwir płukany o granulacji 20-10 mm - żwir płukany o granulacji 10-5 mm - żwir płukany o granulacji 5 - 2,5 mm - żwir płukany o granulacji 2,5 - 1,5 mm - żwir płukany o granulacji 1,4 - 0,8 mm - masa katalityczna piroluzytowa G-l o gran. 3-1 mm - ruszt filtracyjny - króciec spustowy - śruby, podkładki, nakrętki - inne elementy niezbędne prze wymianie złoża filtracyjnego i rusztu filtracyjnego. Frakcja właściwa każdej warstwy musi zawierać min. 90% frakcji właściwej. Wymianę złoża obejmują: - opróżnienie filtra, - zdeponowanie starego złoża filtracyjnego w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, - zabudowa nowego złoża, - dezynfekcja nowego złoża, - uruchomienie filtra. Przeprowadzenie badań bakteriologicznych wody umożliwiające powtórne włączenie filtra w układ uzdatniania SUW wykona Zamawiający. Budowa złoża filtracyjnego (licząc od dołu płaszcza) a) warstwy podtrzymujące - żwir płukany o granulacji 20-10 mm h = 0,60m (do zakrycia rusztu filtracyjnego) - żwir płukany o granulacji 10-5 mm h = 0,10m - żwir płukany o granulacji 5-2,5 mm h = 0,10 m - żwir płukany o granulacji 2,5 - 1,5 mm h = 0,10m b) warstwa filtrująca - czynna - piasek płukany gruby o granulacji 1,4 - 0,8 mm h = 0,2 m - masa katalityczna G-l o granulacji 3,0 - 1,0 mm h = 0,3 m - piasek płukany gruby o granulacji 1,4 - 0,8 mm h = 0,5 m Razem h = 1,90 m Po dokonaniu zasypu do dna koryta wlotowego winno pozostać ok. 40 cm na ekspansję w trakcie płukania złoża. Zasyp filtra prowadzony winien być materiałem filtracyjnym wstępnie przepłukanym a bezpośredni zasyp winien odbywać się stopniowo -w miarę postępowania zasypu należy napełniać filtr wodą z systematycznym spustem po zasypie dwóch warstw. Ma to na celu dokładne ułożenie poszczególnych frakcji i dalsze oczyszczanie żwirów. Końcowe - pierwsze wypłukanie filtra należy prowadzić w sposób tak jak przy stabilizacji złoża z wydatkiem pompy głębinowej zmniejszonym do ok. 50% tj. 35 m3/h. Ma to na celu nie dopuszczenie do wypłukania w pierwszym okresie wkładu katalicznego. Zastosowane materiały muszą mieć atesty i certyfikaty dopuszczające do zastosowania dla wody pitnej. Ubiegający się o zamówienie, w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia, powinni dokonać wizji lokalnej na terenie SUW w terminie uzgodnionym z przedstawicielem Zamawiającego. Podstawą rozliczenia usługi będzie dostarczenie atestów i certyfikatów dopuszczających do zastosowania do wody pitnej wykorzystanych materiałów, uzyskanie pozytywnych badań bakteriologicznych wody przez Zamawiającego, umożliwiające powtórne włączenie hydrofiltra w układ uzdatniania oraz protokół odbioru robót bez uwag. Roboty składające się na przedmiot umowy należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.</p> <p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p> <p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 51.51.41.10-2.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.05.2011.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymaga się</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi udokumentować doświadczenie w wykonaniu min. 1 usługę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, tj. dwóch zamówień w zakresie wymiany złoża filtracyjnego w analogicznym hydrofiltrze poziomym (bądź też robót mających na celu uruchomienie nowego hydrofiltru poziomego). Minimalna wartość ww. usługi winna wynosić 50 000 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto)</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować osobą niezbędną do realizacji zamówienia: kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości nie mniejszej niż 150 000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li> <li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li> <li style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li> </ul></li> <li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li> </ul></li> <li> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li> </ul></li> </ul> <p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p> <p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p> <p>1) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2) Upoważnienie dla osoby lub osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów załączonych do oferty. W przypadku gdy ofertę podpisuje osoba lub osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów załączonych do oferty, wymaga się, aby wykonawca dołączył do oferty stosowne pełnomocnictwo</p> <p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p> <p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p> <p>Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: a) w przypadku ustalenia podwykonawstwa, o czym mowa w § 7, b) w przypadku zmiany terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 4, jeżeli konieczność przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie spowodowana przyczynami niezależnymi od Zamawiającego oraz od Wykonawcy, przy czym każda ze stron w terminie 14 dni powiadomi drugą stronę o zaistnieniu tych przyczyn oraz w przypadku nie uzyskania pozytywnych badań bakteriologicznych wody uzdatnionej o jakości odpowiadającej wymaganiom Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 29 marca 2007 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. z 2007r. Nr 61 poz. 417 z późn. zm.), c) nastąpi zmiana przepisów prawa w zakresie podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego w zakresie przedmiotu umowy prowadząca do podwyższenia całkowitego wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy, d) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zgkim.mszczonow.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mszczonowie, ul. Spółdzielcza 105, pok.nr 11.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.03.2011 godzina 10:45, miejsce: Sekretariat Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mszczonowie, ul. Spółdzielcza 105.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>