JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110318/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110318/48766-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Radom: Świadczenie usług eksploatacyjno- konserwacyjnych dla wind , sieci, instalacji i urządzeń: wod.-kan., cieplnych (c. o., para, c. w. u.)i gazu, instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, urządzeń kuchennych, pralniczych, agd, drzwi, bram automatycznych, stacji uzdatniania wody, sieci, instalacji i urządzeń teleinformatycznych i niskoprądowych oraz instalacji i urządzeń  sygnalizacji pożaru i DSO w obiektach Radomskiego Szpitala Specjalistycznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 48766 - 2011; data zamieszczenia: 18.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.radom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług eksploatacyjno- konserwacyjnych dla wind , sieci, instalacji i urządzeń: wod.-kan., cieplnych (c. o., para, c. w. u.)i gazu, instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, urządzeń kuchennych, pralniczych, agd, drzwi, bram automatycznych, stacji uzdatniania wody, sieci, instalacji i urządzeń teleinformatycznych i niskoprądowych oraz instalacji i urządzeń  sygnalizacji pożaru i DSO w obiektach Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚC NR 1- KONSERWACJA WIND
I. Ogólny opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są wszelkie czynności zapewniające prawidłowe funkcjonowanie w ruchu ciągłym wind w obiektach Szpitala.

CZĘŚC NR 2- KONSERWACJA SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ WOD-KAN. , CIEPLNYCH (C.O., PARA, C.W.U) I GAZU
I. Ogólny opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są wszelkie czynności zapewniające prawidłowe funkcjonowanie w ruchu ciągłym sieci, instalacji i urządzeń wod-kan, cieplnych (c.o., para, c.w.u.) i gazu w obiektach Szpitala.

CZĘŚĆ NR 3- KONSERWACJA INSTALACJI URZADZEŃ WENTYLACJI MECHANICZNEJ I KLIMATYZACJI, URZĄDZEŃ KUCHENNYCH, PRALNICZYCH, AGD, DZRWI I BRAM AUTOMATYCZNYCH
I. Ogólny opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są wszelkie czynności zapewniające prawidłowe funkcjonowanie w ruchu ciągłym instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, urządzeń kuchennych, pralniczych i agd, drzwi i bram automatycznych w obiektach Szpitala.
CZĘŚĆ NR 4- KONSERWACJA STACJI UZDATNIANIA WODY (WRAZ Z FILTRAMI WSTĘPNYMI)
I. Ogólny opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są wszelkie czynności zapewniające prawidłowe funkcjonowanie stacji uzdatniania wody (wraz z filtrami wstępnymi) będących na wyposażeniu Radomskiego Szpitala Specjalistycznego

CZĘŚĆ NR 5 - KONSEREWACJA SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ TELEINFORMATYCZNYCH I NISKOPRADOWYCH
I. Ogólny opis przedmiotu zamówienia
 Przedmiotem zamówienia są wszelkie czynności zapewniające prawidłowe funkcjonowanie w ruchu ciągłym sieci, instalacji i urządzeń teleinformatycznych 
i niskoprądowych w obiektach Szpitala.
CZĘŚĆ NR 6 - KONSERWACJA SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻARU ZAINSATLOWANEGO ORAZ DSO
I. Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacyjno - naprawcze w zakresie wykonania czynności zapewniających prawidłowe funkcjonowanie systemu sygnalizacji pożaru oraz DSO w obiektach Radomskiego Szpitala Specjalistycznego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.75.00.00-7, 50.53.14.00-0, 50.72.00.00-8, 50.53.12.00-8, 50.71.20.00-9, 50.76.00.00-0, 50.73.00.00-1, 50.71.00.00-5, 50.53.00.00-9, 65.13.00.00-3, 50.71.10.00-2, 50.70.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> wadium nie jest wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla Części nr 1:
Wykonawca wykaże, że posiada aktualną decyzję UDT (art. 9 ust. 1, 2, 4 i art. 37 pkt. 3 ustawa z dn. 21.12.2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. Nr 122, poz. 1321 z późn. zm.) do:
a) napraw dźwigów osobowych, dźwigów szpitalnych, dźwigów towarowych, dźwigów towarowych małych;
b) do modernizacji dźwigów osobowych, dźwigów szpitalnych, dźwigów towarowych, dźwigów towarowych małych;
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
Dla części nr 2,3,4,5,6 - NIE DOTYCZY</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże wykonanie w obiekcie szpitalnym bądź w innym obiekcie w ciągu ostatnich 3 lat:
dla części nr 1 : świadczenie usług naprawczych, konserwacyjnych i eksploatacyjnych wind  w ruchu ciągłym przez okres minimum 1 roku potwierdzone pozytywną opinią zleceniodawcy.
dla części nr 2: świadczenie usług naprawczych, konserwacyjnych i eksploatacyjnych sieci, instalacji i urządzeń wod-kan, c.o. i gazu w ruchu ciągłym przez okres minimum 
1 roku potwierdzone pozytywną opinią zleceniodawcy.
dla części nr 3: świadczenie usług naprawczych, konserwacyjnych i eksploatacyjnych instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, urządzeń kuchennych, pralniczych i AGD, drzwi i bram automatycznych w ruchu ciągłym przez okres minimum 1 roku potwierdzone pozytywną opinią zleceniodawcy.
dla część nr 4: świadczenie usług naprawczych, eksploatacyjno-konserwacyjnych stacji uzdatniania wody w ruchu ciągłym przez okres minimum 1 roku potwierdzone pozytywną opinią zleceniodawcy.
dla części nr 5: świadczenie usług naprawczych, konserwacyjnych i eksploatacyjnych sieci, instalacji i urządzeń teleinformatycznych i niskoprądowych w ruchu ciągłym przez okres minimum 1 roku potwierdzone pozytywną opinią zleceniodawcy
dla części nr 6: świadczenie usług naprawczych, eksploatacyjno-konserwacyjnych w zakresie wykonania czynności zapewniających prawidłowe funkcjonowanie systemu sygnalizacji pożaru w ruchu ciągłym przez okres minimum 1 roku potwierdzone pozytywną opinią zleceniodawcy.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dotyczy części nr 2:
Wykonawca wykaże że dysponuje:
- kompletem urządzeń do spawania gazowego (stal, miedź),
- urządzeniem do sprawdzania szczelności instalacji gazowej wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
Dotyczy części nr 3:
Wykonawca wykaże że dysponuje:
- urządzeniem do sprawdzania wycieków freonu,
- urządzeniem do odzyskiwania freonu (wraz z butlą)
- urządzeniem do sprawdzania ciśnień w instalacjach freonowych i uzupełnienia freonu
- urządzeniem do sprawdzania szczelności urządzeń gazowych wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
Dotyczy części nr 5:
Wykonawca wykaże że dysponuje:
- miernikami do pomiarów elektrycznych oraz transmisji i kategorii sieci wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów
Dla części nr  1, 4, 6:    NIE DOTYCZY</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dotyczy części nr 1:
Wykonawca wykaże że dysponuje:
a) osobami w ilości wystarczającej - wg oświadczenia oferenta - do zabezpieczenia całodobowego pogotowia dźwigowego i zabezpieczenia eksploatacji w ruchu ciągłym co najmniej 3 osoby posiadające łącznie aktualne (w okresie trwania przedmiotu zamówienia) uprawnienia UDT do konserwacji dźwigów w kategorii I - do konserwacji dźwigów elektrycznych jedno lub dwubiegunowych z systemem sterowania zewnętrznym, wewnętrznym, przestawnym, zbiorczym, grupowo zbiorczym oraz dźwigów o dowolnym systemie sterowania z napędem regulowanym, do konserwacji dźwigów hydraulicznych - zgodnie z ustawą z dnia 21.12.2000r o dozorze technicznym;
b) co najmniej 1 osobę posiadającą aktualne (w okresie trwania przedmiotu zamówienia)  uprawnienia kwalifikacyjne E i D - Grupa 1 pkt: 2, 10 (obsługa, konserwacja, pomiary) zgodnie z Rozporządzeniem MGPiPS z dnia 28.04.2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (tekst jedn. Dz.U.89 poz.828 z późn. zm); wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
Dotyczy części nr 2:
Wykonawca wykaże że dysponuje:
a) osobami w ilości wystarczającej - wg oświadczenia oferenta - do całodobowego zabezpieczenia eksploatacji w ruchu ciągłym w dyżurach stałych na terenie Zamawiającego co najmniej 5 osób- posiadające łącznie aktualne (w okresie trwania przedmiotu zamówienia)  uprawnienia kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji oraz dozoru - Grupa 2 pkt: 1, 2, 4, 6, 7, 10; Grupa 3 pkt.: 6, 10 (obsługa, konserwacja, remonty, montaż, pomiary) zgodnie z Rozporządzeniem MGPiPS z dnia 28.04.2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (tekst jedn. Dz.U.89 poz.828 
z późn. zm) wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
b) co najmniej 1 osobę posiadającą aktualne w okresie trwania przedmiotu zamówienia:     - uprawnienia budowlane w zakresie określonym w art. 13 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane w specjalnościach określonych w art. 14 ust. 1 pkt. 4 wymienionej ustawy w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (potwierdzone oświadczeniem o  członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego i aktualnym zaświadczeniu wydanym przez tę izbę zgodnie z art.12 ust.7 ustawy Prawo Budowlane), lub
- prawo do wykonywania zawodu lub określonej działalności uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18.03.2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.nr63 poz.394) w zakresie określonym w Prawie budowlanym w specjalnościach określonych w art. 14 ust. 1 pkt. 4 wymienionej ustawy w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (potwierdzone oświadczeniem o nabyciu takiego prawa)wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
Dotyczy części nr 3:
Wykonawca wykaże że dysponuje:
a) osobami w ilości wystarczającej - wg oświadczenia oferenta - do całodobowego zabezpieczenia eksploatacji w ruchu ciągłym ( pełnienie dyżurów stałych w godz. 7:00-15:00 w dni robocze na terenie Zamawiającego i całodobowa dyspozycyjność w przypadku awarii) co najmniej 2 osoby posiadające łącznie aktualne (w okresie trwania przedmiotu zamówienia)  uprawnienia kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji i dozoru - Grupa 1 pkt: 2, 10; Grupa 2 pkt: 5;  Grupa 3 pkt.: 6, 10 (obsługa, konserwacja, remonty, montaż, pomiary) zgodnie z Rozporządzeniem MGPiPS z dnia 28.04.2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (tekst jedn. Dz.U.89 poz.828 z późn. zm) wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
b) co najmniej 1 osobę posiadającą aktualne (w okresie trwania przedmiotu zamówienia)  uprawnienia kwalifikacyjne naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane wg ustawy z dnia 20.04.2004r. o substancjach zubożających warstwę ozonową (tekst jedn. Dz. U. Nr 121 poz. 1263 z późn. zm.) wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
Dotyczy części nr 4: 
Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. ( całodobowa dyspozycyjność w przypadku awarii)
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
Dotyczy części nr 5: 
Wykonawca wykaże że dysponuje:
a) osobami w ilości wystarczającej- wg oświadczenia Wykonawcy - do całodobowego zabezpieczenia eksploatacji urządzeń i instalacji niskonapięciowych, teleinformatycznych (pełnienie dyżurów stałych w godz. 7.00-15.00 w dni robocze na terenie Zamawiającego oraz zapewnienie całodobowej dyspozycyjności w przypadku awarii) wraz z dozorem i organizacją pracy oraz regularne okresowe przeglądy i regulacje zgodnie z obowiązującymi przepisami i instrukcjami obsługi i eksploatacji urządzeń, posiadającymi łącznie n/w uprawnienia:
- uprawnienia kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji i dozoru wg punktów Załącznika nr 1 do Rozporządzenia MGPiPS z 28.04.2003 ( D.U.89 poz. 828) Grupa 1 pkt-y 2, 10 ( obsługa, konserwacja, remonty, montaż, pomiary)
- Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 1 osobą posiadającą poświadczenie bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową zgodnie z ustawą z dnia 22.01.1997r o ochronie informacji niejawnych ( tj. Dz. U. z 2005r NR 196 poz. 1631)
- licencją pracownika zabezpieczenia technicznego min. I° zgodnie z ustawą z dn. 22.08.1997r o ochronie osób i mienia ( tj. Dz. U. z 2005r NR 145, poz. 1221)
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
Dotyczy części nr 6: 
Wykonawca wykaże że dysponuje:
- osobami w ilości wystarczającej - wg oświadczenia oferenta - do całodobowego zabezpieczenia eksploatacji w ruchu ciągłym co najmniej 2 osoby posiadające łącznie aktualne (w okresie trwania przedmiotu zamówienia)  uprawnienia kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji i dozoru - Grupa 1 pkt: 2, 10; zgodnie z Rozporządzeniem MGPiPS z dnia 28.04.2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (tekst jedn. Dz.U.89 poz.828 z późn. zm) wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pełnomocnictwo do reprezentowania, jeżeli ofertę składa pełnomocnik</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Przewiduje się następujące zmiany umowy :
a) w przypadku zmiany ilości urządzeń podanych w załącznikach  do umowy- w takiej sytuacji  ryczałt zmniejsza się lub zwiększa o wartość dodatkowych lub usuniętych urządzeń/ wyzwalaczy
b) w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa
c) Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe lub rejestrowe stron umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.radom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny
Dział Zamówień Publicznych, Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia
26-610 Radom ul. Lekarska 4, piętro III pokój nr 309.Cena SIWZ.20 zł..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny
Dział Zamówień Publicznych, Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia
26-610 Radom ul. Lekarska 4, piętro III pokój nr 308 lub 313.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> KONSERWACJA WIND.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są wszelkie czynności zapewniające prawidłowe funkcjonowanie w ruchu ciągłym wind w obiektach Szpitala:
1.Budynek Główny z Izbą Przyjęć (SOR) - 6 dźwigów :- 2 windy szpitalne (1996r, 1250kg, 7przyst.)- 1 winda szpitalna (2001r, 1600kg, 6przyst.)- 2 windy towarowo-osobowe (kuchenne, 1964/65r, 500kg, 7/6przyst.)- 1 dźwig towarowo-podawczy (1963r, 100kg, 2przyst., Apteka) 2.Pawilon - 1 dźwig:- 1 winda szpitalna (1981r, 1000kg, 5przyst.) 3.Ginekologia (stara):- 1 winda szpitalna (towarowo-osobowa, 1975r, 500kg, 5przyst.) 4.Ginekologia (nowa) - 3 dźwigi:- 2 windy szpitalne (2009r, 2000kg, 5przyst.)- 1 winda osobowa (2009r, 800kg, 5przyst.) 5.O/Zakaźny/ZOL - 2 dźwigi:- 1 winda szpitalna (hydrauliczna, 2009r, 1300kg, 4przyst.) - 1 dźwig towarowo podawczy (100kg, 4przyst.) 6.Przychodnie Specjalistyczne ul. Lekarska 4:- 2 windy osobowe (1977r, 500kg, 5przyst.)7.O/ Rehabilitacji ul. Giserska 21:
- 1 winda towarowo-osobowa (1982r, 1600kg, 2przyst.)
II.Opis czynności konserwacyjno-eksploatacyjnych
1. Wykonywanie wszelkich prac związanych z eksploatacją i konserwacją w ruchu ciągłym wind wyszczególnionych w przedmiocie zamówienia wraz z ich organizacją i nadzorem, według zasad określonych w instrukcjach i dokumentacji techniczno-ruchowej, przepisach branżowych i normach, rozporządzeniach oraz ustawach i ich aktach wykonawczych: Prawo Budowlane, Prawo Energetyczne, Ustawa o Dozorze Technicznym i innych obowiązujących aktach prawnych.
W szczególności na obowiązujący zakres prac składać się będą:
-okresowe (w terminach określonych instrukcjami i przepisami branżowymi) oraz bieżące (uzależnione od pracy urządzeń i potrzeb) oględziny, przeglądy i sprawdzenia,-prowadzenie pogotowia dźwigowego (czas reakcji i interwencja do 15 minut od zgłoszenia)-pomiary elektryczne wymagane dla instalacji wind (m.in. ochrony przeciwporażeniowej, izolacji obwodów elektrycznych)-próby, sprawdzenia i regulacje eksploatacyjne-konserwacje, naprawy, drobne prace remontowe wynikające z normalnego zużycia części  i zespołów dźwigowych-lokalizacja i zabezpieczanie awarii (niezwłoczne) i ich usuwanie w porozumieniu 
z Zamawiającym-bieżąca realizacja zgłoszeń, usuwanie usterek, wymiana żarówek, wykładziny podłogowej, wypompowywanie wody z podszybia, itp.-wymiany podzespołów urządzeń wynikające z zapisów UDT-prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej-obsługa rewizji UDT-nadzór nad eksploatacją
2. Wykonawca zapewni pogotowie dźwigowe oraz regularne okresowe przeglądy 
i regulacje zgodnie z obowiązującymi przepisami i instrukcjami obsługi i eksploatacji urządzeń.
3. Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej przedmiotu wykonania usługi ( po dokonanej wizji lokalnej Wykonawca otrzyma potwierdzenie odbycia wizji lokalnej podpisane przez Kierownika Działu Technicznego lub głównego Energetyka R Sz. S.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.75.00.00-7, 50.53.14.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> KONSERWACJA SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ WOD-KAN. , CIEPLNYCH (C.O., PARA, C.W.U) I GAZU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Ogólny opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są wszelkie czynności zapewniające prawidłowe funkcjonowanie w ruchu ciągłym sieci, instalacji i urządzeń wod-kan, cieplnych (c.o., para, c.w.u.) i gazu w obiektach Szpitala. 1. Wykaz podstawowych budowli i urządzeń przedmiotu zamówienia:-sieci zewnętrzne przesyłowe wodociągowe, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, c.o. i pary (rurociągi, komory z zaworami, studnie, hydranty, podoczyszczalnia ścieków - bez obsługi automatyki),-sieci i instalacje wewnętrzne wod-kan, c.o., pary i gazu wraz z armaturą i osprzętem oraz z automatyką w budynkach jak w pkt.3 oraz rurociągi gazów medycznych,-węzły cieplne i hydroforowe wraz z automatyką (w tym wymienniki, pompy, zbiorniki kondensatu, centralki cieplne, rozdzielacze) jak w pkt.2, 2.Wykaz węzłów cieplnych i hydroforowycha). węzły cieplne:-Budynek Gł. - piwn co, ccw, para, centr.ciepl.
-Budynek Gł. - maszynownia Blok Operacyjny centl.ciepl.para-woda -Bud. Izby Przyjęć - SOR co, ccw-Bud. Pawilon co, ccw, para-Bud. Laboratorium i Szwalni co, ccw, para-Bud. Warsztatowy co, para-Bud. Ginekologii (stary) co-Bud. Ginekologii (nowy) co, ccw, para-Bud. Przych.Gruźl. - dziecięcy co, ccw, para-Bud. O/Zakaźnego i ZOL co-Bud. Przych. ul. Lekarska 4 co, ccw, para, centr.ciepl.-Bud. O/Rehabilit. ul.Giserska 21 co, ccw, para, kotły c.o. i ccw z zasobnikami b). - węzły hydroforowe:-Bud. Laboratoriów i Szwalni -Bud. Gł. - piwnica w węźle pod kuchnią-Bud. Ginekologii (stary)-Bud. Pawilon-Bud.Ginekologii (nowy)  - przepompownia wód deszczowych 3. Wykaz budynków i budowli -budynek Główny /segm. A,B,C,D,E,F, -budynek Pawilon -budynek Izby Przyjęć - SOR-budynek O Ginekologii (stary)-budynek O Ginekologii (nowy)-budynek Przych. Gruźl.Archiwum-budynek OZakaźnego i ZOL-budynek Zakładu Patomorfologii-budynek Laboratoriów i Szwalni-budynki Warsztatowo-magazynowe-budynek Przychodni ul. Lekarska 4-budynek O Rehabilitacji ul. Giserska 21-budynek Kotłowni budynek Tlenowni-budynek podoczyszczalni ścieków
II.Opis czynności konserwacyjno-eksploatacyjnych
1. Wykonywanie wszelkich prac związanych z eksploatacją i konserwacją w ruchu ciągłym sieci, instalacji i urządzeń wod.-kan, cieplnych (c.o para c.w. ) i gazu wyszczególnionych w przedmiocie zamówienia wraz z ich organizacją i nadzorem, według zasad określonych w instrukcjach i dokumentacji techniczno-ruchowej, przepisach branżowych i normach, rozporządzeniach oraz ustawach i ich aktach wykonawczych: Prawo Budowlane, Prawo Energetyczne, Ustawa o Dozorze Technicznym, Prawo Wodne i innych obowiązujących aktach prawnych.
W szczególności na obowiązujący zakres prac składać się będą:
-okresowe (w terminach określonych instrukcjami i przepisami branżowymi) oraz bieżące (uzależnione od pracy urządzeń i potrzeb) oględziny, przeglądy i sprawdzenia,
-pełnienie całodobowych dyżurów stałych w ruchu ciągłym na terenie Zamawiającego
-pomiary szczelności instalacji gazowej
-próby, sprawdzenia i regulacje eksploatacyjne
-konserwacje, naprawy, prace remontowe wynikające z normalnego zużycia części 
i podzespołów
-lokalizacja i zabezpieczanie awarii (niezwłoczne) i ich usuwanie w uzgodnieniu 
z Zamawiającym
-bieżąca realizacja zgłoszeń, usuwanie usterek, wymiana uszkodzonych 
i wyeksploatowanych elementów sieci, instalacji i urządzeń, usuwanie nieszczelności rurociągów gazów medycznych
-prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej
-obsługa rewizji UDT
-nadzór i organizacja pracy pracowników eksploatacji
-wydawanie orzeczeń o stanie technicznym
-wymiana 50szt zaworów grzejnikowych w budynkach szpitala (wg wskazań) na zawory z głowicami termostatycznymi
2. Wykonawca zapewni całodobową obsługę eksploatacyjną ( dyżur w ruchu ciągłym) wraz z nadzorem oraz regularne okresowe przeglądy i regulacje zgodnie z obowiązującymi przepisami i instrukcjami obsługi i eksploatacji urządzeń.
3. Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej przedmiotu wykonania usługi ( po dokonanej wizji lokalnej Wykonawca otrzyma potwierdzenie odbycia wizji lokalnej podpisane przez Kierownika Działu Technicznego lub głównego Energetyka R Sz. S.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.72.00.00-8, 50.53.12.00-8, 50.71.20.00-9, 50.76.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> KONSERWACJA INSTALACJI URZADZEŃ WENTYLACJI MECHANICZNEJ I KLIMATYZACJI, URZĄDZEŃ KUCHENNYCH, PRALNICZYCH, AGD, DZRWI I BRAM AUTOMATYCZNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Ogólny opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są wszelkie czynności zapewniające prawidłowe funkcjonowanie w ruchu ciągłym instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, urządzeń kuchennych, pralniczych i agd, drzwi i bram automatycznych w obiektach Szpitala.1. Wykaz podstawowych urządzeń i instalacji przedmiotu zamówienia:a)urządzenia - węzły wentylacji mechanicznej i klimatyzacji we wszystkich budynkach R.Sz.S. (centrale klimatyzacyjne i wentylacyjne, centralki i zasilanie c.t., agregaty i zasilanie chłodnicze, wentylatory, nagrzewnice, kanały, zasilanie elektryczne i sterowanie) bez wentylatorowni Bloku Operac. Chir. tabela A:
-Bud. Główny - węzły (x4):-węzeł wentylacyjno-klimatyzacyjny -Zakład Diagnostyki Obrazowej, O Kardiologiczny z Odcinkiem 1 Dnia Leczenia Stanów Nagłych w Chorobach Układu Krążenia-węzeł wentylacyjno-klimatyzacyjny -O Anestezjologii i Intensywnej Terapii-węzeł wentylacyjno-klimatyzacyjny - O Kardiologiczny z Odcinkiem 1 Dnia Leczenia Stanów Nagłych w Chorobach Układu Krążenia-agregat wody lodowej wraz ze skraplaczem zewn., modułem hydraulicznym i siecią wody lodowej dla -  Bloku Operacyjnego Chirurgicznego, O Anestezjologii i Intensywnej Terapii, O Kardiologiczny z Odcinkiem 1 Dnia Leczenia Stanów Nagłych w Chorobach Układu Krążenia-Izba Przyjęć (SOR) - węzeł wentylacyjno-klimatyzacyjny -Bud. Pawilon O Dializ Dziecięcy- węzły wentylacyjne (x3): dializy, nefrologia, dziecięcy -O Ginekologiczno-Położniczy nowy - węzły wentylacyjno-klimatyzacyjne (x9central+2agr.chł.+ct)-Centralne Medyczne Laboratorium Diagnostyczne z Laboratorium Analitycznym i Pracownią Serologii Transfuzjologicznej + Budynek Szwalni - centrale wentylacyjne (x8)
-Budynek O Obserwacyjno-Zakaźny z Odcinkiem 1 Dnia leczenia Chorób Wątroby i Zakład Opieki Długoterminowej z Zakładem Pielęgnacyjno-Opiekuńczym, Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym i Hospicjum Stacjonarnym - centrale wentylacyjne (x4): zakaźny, zol -Budynek Przychodni Specjalistycznych i Dyrekcji ul. Lekarska 4 - węzły wentylacyjne (x1)
Tabela A - główne urządzenia z węzłów klimatyzacyjno - wentylacyjnych
L.p.	Miejsce zamontowania	Typ urządzenia
1.Szpitalny Oddział Ratunkowy z Izbą Przyjęć	Agregat chłodu Cool G20MR-KB02P
2.Blok Operacyjny Chirurgiczny z Centralną Sterylizatornią	Agregat wody lod. Windex WMM1202E z mod.hydr. i skrapl.zewn.
3.-Zakład Diagnostyki Obrazowej
-O Kardiologiczny z Odcinkiem 1 Dnia Leczenia Stanów Nagłych w Chorobach Układu Krążenia	Agregat chłodu Cool CBGE-2B45
4.Przechowalnia zwłok szpital - bud.gł.	Agregat chłodu Aspera V/231F
5.Zakład Patomorfologii	Agregaty chłodu szt.2 do komoryKZR16
6.Magazyn Żywnościowy	Agregat chłodu SAN 1-D8-2R-28KE-TFD
7.O Ginekologiczno-Położniczy(nowy)	Agregat wody lod. z mod.hydr. i zbiorn.buf. (x2)
8.O Dializ z Odcinkiem Nefrologii Centrala went BS1 VBW Clima Gdynia
9.O Dializ z Odcinkiem Nefrologii Centrala went CV-A VTS Clima
10.O Anestezjologii i Intensywnej Terapii Centrala went klim MCK4 Klimor Gdynia
11.Szpitalny Oddział Ratunkowy z Izbą Przyjęć	Centrala went klim MCK3L P25 Inwent Lublin
12. O Kardiologiczny z Odcinkiem 1 Dnia Leczenia Stanów Nagłych w Chorobach Układu Krążenia	Centrala went/klim CV-P VTS Clima
13.O Dziecięcy z Odcinkiem Pediatrii 1 Dnia	Centralka went VX (szt.2) Koss
14.O Obserwacyjno-Zakaźny z odcinkiem 1 Dnia Leczenia Chorób Wątroby Centrala went (x2) CV VTS Clima
15.Zakład Opieki Długoterminowej z Zakładem Pielęgnacyjno-Opiekuńczym, Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym i Hospicjum Stacjonarnym Centrala went (x2) VTS Clima
16.-Zakład Diagnostyki Obrazowej
-O Kardiologiczny z Odcinkiem 1 Dnia Leczenia Stanów Nagłych w Chorobach Układu Krążenia	Centrala went/klim VTS Clima
17.-Centralne Medyczne Laboratorium Diagnostyczne z Laboratorium Analitycznym i Pracownią Serologii Transfuzjologicznej
-Budynek Sortowni (Dział Administracyjno-Gospodarczy)	Centrale went (x8) Klimor Gdynia
18.O Ginekologiczno-Położniczy (nowy) Centrala went/klim (x5) Clima Produst
19.O Ginekologiczno-Położniczy (nowy) Centrala went (x4) Clima Product
20. O Ginekologiczno-Położniczy (nowy) Wymiennik JAD
21.Piwnica w Budynku Głównym Wymiennik JAD
b)urządzenia wentylacji i klimatyzacji mech. miejscowe (tabela B)
-klimatyzatory lokalne
Tabela B - klimatyzatory lokalne
L.p.Miejsce zamontowania klimatyzatora	Marka i typ klimatyzatora
1.Centralne Medyczne Laboratorium Diagnostyczne z Laboratorium Analitycznym i Pracownią Serologii Transfuzjologicznej Acson   A4LC30CR FFFA
2.Acson   A4LC25CR AFCA
3.Lennox GHM 09 NLA
4.Lennox GHM 09 NLA
5.Zakład Patomorfologii Fujitsu  ASY18E
6.O Ortopedyczno - Urazowy Akaj AC-GS18HR
7.O Ortopedyczno - Urazowy Tadiran TNL-20H
8. Dział Informatyki	Tadiran TNL-20H
9.Dział Informatyki	Tadiran GFL-S200H
10.Sekcja Dok. i Ruchu Chorych Lennox GHM 09 NLA
11.Lab. - Pracownia Serologii Polair ASW-H12A4
12.Lab. - Pracownia Serologii Polair ASW-H12A4
13.Lab. - Pracownia Serologii Polair ASW-H12A4
14. Zakład Diagnostyki Obrazowej	Fujitsu  AOY20ANB
15. Fujitsu  AOY25RZAL
16. Lennox GHM12N
17. Tadiran GXL200HD
18.-Zakład Diagnostyki Obrazowej
- O Kardiologiczny z Odcinkiem 1 Dnia Leczenia Stanów Nagłych w Chorobach Układu Krążenia 	Tadiran GFL-S150H
19.RTG Poradnia Ortopedyczna	Tadiran TNLS11
20.O Kardiologiczny z Odcinkiem 1 Dnia Leczenia Stanów Nagłych w Chorobach Układu Krążenia	Acson A4LC10B
21. O Kardiologiczny z Odcinkiem 1 Dnia Leczenia Stanów Nagłych w Chorobach Układu Krążenia - U.P.S.	Lennox GHM 09 NLA
22.O Kardiologiczny z Odcinkiem 1 Dnia Leczenia Stanów Nagłych w Chorobach Układu Krążenia - stymulatory	Tadiran GXL200HD
23. O Kardiologiczny z Odcinkiem 1 Dnia Leczenia Stanów Nagłych w Chorobach Układu Krążenia - echo	Lennox GHM12N
24. O Anestezjologii i Intensywnej Terapii	Tadiran GFL-S 150H
25. Kaplica Lennox HM18NO
26. O Chirurgii Ogólnej (sale R) Tadiran GXL200HD
27. O Chirurgii Ogólnej Tadiran TFE 11
28. O Urologii z Pracownią Litotrypsji	Tadiran GXL200HD
29. O Urologii z Odcinkiem Zabiegowym 1 Dnia i Pracownią Litotrypsji Carrier
30. Pracownia RTG ul. Lekarska 4 Lennox GHN 12 NLA
31. Sekretariat ul. Lekarska 4 Fujitsu AOY12RSCJ
32. Blok Operacyjny -Ginekologiczny	Tadiran GXL200HD
33. O Ginekologiczno-Położniczy - II p. Lennox IHM 18 NO
34. O Ginekologiczno-Położniczy - III p. Lennox GHM 24 NO
35.Poradnia Chirurgii Ogólnej Lennox GHN 09 NLA
36. Poradnia Gruźlicy, Chorób Płuc i Alergii Oddechowej	Lennox GHM12H
37.Poradnia Chorób Piersi i profilaktyki Onkologicznej ul. Lekarska	Lennox GHM12N
38. Apteka Szpitalna Hundaj
39. Bufet (Dział Żywienia)	Lennox   GHM12N
40. Lennox   HM30NO
41. Zakład Diagnostyki Obrazowej Fujtsu   AQY09
42.Zakład Diagnostyki Obrazowej USG	Mitsubishi
43. O Obserwacyjno-Zakaźny z odcinkiem 1 Dnia Leczenia Chorób Wątroby Fujtsu   AQY09
44. Blok Operacyjny Chirurgiczny z Centralna Sterylizatornią Daikin  3MK350E1V1B
45 Daikin  3MK350E1V1B
46 Daikin  3MK350E1V1B
47 Daikin  3MK350E1V1B
48Dział Informatyki (serwery)	Mitsubiski  MO2-GE35VA
49Dział Informatyki (serwery)	Mitsubiski  PUH2P125
50 Dział Informatyki (serwery)	Mitsubiski  PUH2P125
51 SOR z Izbą Przyjęć (ups)	Lennox   GHM12N
52 O Kardiologiczny z Odcinkiem 1 Dnia Leczenia Stanów Nagłych w Chorobach Układu Krążenia - Ordynator	Urlich
53 Poradnia Ortopedyczna	Lennox   HM18N
54 O Okulistyki z Odcinkiem Zabiegowym Jednego Dnia	Lennox   HM18N
55 Zakład Patomorfologii -1p.	Fujtsu  
56 O Dializ z Odcinkiem Nefrologii - Gabinet lekarski	Tadiran
57 O Chirurgii Naczyniowej z Odcinkiem Zabiegowym 1 Dnia 1
c) urządzenia kuchenne i pralnicze (lok. - kuchnia główna, kuchnia rehabilitacja, kuchnie oddziałowe, szwalnia i sortownia) - kuchnie i trzony gazowe i elektryczne, kotły warzelne parowe, gazowe i elektryczne, patelnie i piece elektryczne, zmywarki, maszyny gastronomiczne, chłodnie i lodówki, pralnica, suszarka, magiel, wirówka d)rogatki, bramy i drzwi automatyczne: 
-Szpitalny Oddział Ratunkowy z Izbą Przyjęć (x8), 
-Poradnia Ortopedyczna (x2), 
-Blok Operacyjny Chirurgiczny(x10),
-O Ginekologiczno-Położniczy nowy (x8), 
- rogatki (x3)
e) drobne urządzenia AGD z placówek R.Sz.S. (np. maszyny do szycia, myjnie basenów KEN, lodówki)
Uwaga: przedmiotowi umowy nie podlegają urządzenia specjalistyczne np. medyczne
II.Opis czynności konserwacyjno-eksploatacyjnych
1. Wykonywanie wszelkich prac związanych z eksploatacją i konserwacją w ruchu ciągłym instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, urządzeń kuchennych, pralniczych i agd, drzwi i bram automatycznych wyszczególnionych w przedmiocie zamówienia wraz z ich organizacją i nadzorem, według zasad określonych w instrukcjach i dokumentacji techniczno-ruchowej, przepisach branżowych i normach, rozporządzeniach oraz ustawach:
- ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.), 
- ustaw z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 89 poz. 625 z późn. zm.), 
- ustawa z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (tekst jedn. Dz. U. z 2000 r. Nr 122 poz. 1321 z późn. zm.), 
- ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jedn. Dz. U. z 2008 r. Nr 25 poz. 150 z późn. zm.), 
- i ich aktach wykonawczych,
- i innych obowiązujących aktach prawnych.
W szczególności na obowiązujący zakres prac składać się będą:
a)okresowe (w terminach określonych instrukcjami i przepisami branżowymi) oraz bieżące (uzależnione od pracy urządzeń i potrzeb) oględziny, przeglądy i sprawdzenia,
b)pełnienie dyżurów stałych w godzinach 7.00 - 15.00 w dni robocze na terenie Zamawiającego oraz zapewnienie całodobowej dyspozycyjności we wszystkie dni 
w przypadku awarii
c)próby, sprawdzenia i regulacje eksploatacyjne
d)okresowa wymiana filtrów
e)konserwacje, naprawy,  prace remontowe wynikające z normalnego zużycia części i podzespołów
f)lokalizacja i zabezpieczanie awarii (niezwłoczne) i ich usuwanie w uzgodnieniu 
z Zamawiającym 
g)bieżąca realizacja zgłoszeń, usuwanie usterek, wymiana uszkodzonych 
i wyeksploatowanych elementów instalacji i urządzeń
h)prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej
i)obsługa rewizji UDT
j)nadzór i organizacja pracy pracowników eksploatacji
k)wydawanie orzeczeń o stanie technicznym
l)montaż splitów, kurtyn powietrznych itp.
2. Wykonawca zapewni całodobową obsługę eksploatacyjną ( dyspozycyjność w ruchu ciągłym) wraz z nadzorem oraz regularne okresowe przeglądy i regulacje zgodnie z obowiązującymi przepisami i instrukcjami obsługi i eksploatacji urządzeń.
3. Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej przedmiotu wykonania usługi ( po dokonanej wizji lokalnej Wykonawca otrzyma potwierdzenie odbycia wizji lokalnej podpisane przez Kierownika Działu Technicznego lub głównego Energetyka R Sz. S.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.73.00.00-1, 50.71.00.00-5, 50.53.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> KONSERWACJA STACJI UZDATNIANIA WODY (WRAZ Z FILTRAMI WSTĘPNYMI).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są wszelkie czynności zapewniające prawidłowe funkcjonowanie stacji uzdatniania wody (wraz z filtrami wstępnymi) będących na wyposażeniu Radomskiego Szpitala Specjalistycznego:
1.- SUW RO300 500 (Mini D30 RX i odwr.osmoza RO500) - Centr.Sterylizacja (1kpl.); 2007r
2.- SUW TW-OB. 065 - sterylizatornia O Ginekologiczny (1kpl.); 1999r
3.- SUW Global - kotłownia O Rehabilitacji ul. Giserska 21 (1kpl.); 2005
4.- SUW Ultron - Pracownia Endoskopowa (1kpl.); 2009r
5.- SUW Global Line TWIN 75 - kotłownia centralna (1kpl.); 2004r
6.- SUW SELECT-TRONIC B10 - O Neurologii (1kpl.); 2002r
7. - SUW Junior Logix 740 - O Ortopedyczny part. (1kpl.); 2005r
8.- SUW Junior Logix 740 - O Dziecięcy (1kpl.); 2006r
9.- SUW E-300 - O Zakaźny ( 1 kpl.); 2005r
10.- SUW PURELAB Option-R 7/15 - Apteka Zakł. (1kpl.); 2007r
11.- SUW-1000 Telmed (z odwr.osm) - Blok Operacyjny Chirurgiczny (1kpl.); 2009r
12.- SUW Euromat 25 SE-PL - Blok Operacyjny Chir.maszynownia (1kpl.); 2009r
13.- SUW KEN A/S-TB16 - O Ortopedyczny IIIp (1kpl.); 2009r
14.- SUW B10 - O Chirurgii Ogólnej (1kpl.); 2000r
15.- SUW B10 - O Wewnętrzny (1kpl.); 2000r
16.- SUW KEN TB16 - O Chirurgii Naczyń (1kpl.); 2009r
17.- SUW KEN TB16 - O Urologii (1kpl.); 2007r
18.- SUW Viessmann Aquaset Epuro RBS17ED - O ginekol.-położn. (1kpl.); 2009r
19.- SUW + filtr węgl.+zbiornik+odwr.osm.RO-VeoliaOS3030 - O gin-poł. (1kpl.); 2009r
20.- SUW zmiękczacz ESM15CEt - O gin.-poł. (1kpl.); 2010r
21.- SUW KEN TB24 - O/gin.-poł. (8kpl.); 2010r
II.Opis czynności eksploatacyjnych
1. Na zakres prac składać się będą:
- wykonanie przeglądu eksploatacyjno-konserwacyjnego wszystkich stacji raz 
w tygodniu;
- konserwacja armatury;
- czyszczenie i wymiana filtrów i złoży filtracyjnych (w tym filtrów wstępnych przed urządzeniem);
- prace regulacyjne, ciągłe utrzymywanie właściwych parametrów wody wyjściowej;
- przy każdym przeglądzie usunięcie ewentualnych usterek i nieprawidłowości;
- dokonywanie badań parametrów wody wyjściowej
- konserwacje, naprawy,  prace remontowe wynikające z normalnego zużycia części i podzespołów
- zabezpieczanie awarii (niezwłoczne) i ich usuwanie w uzgodnieniu z Zamawiającym 
- prowadzenie zapisów z przeglądów, regulacji, czyszczenia i wymiany elementów, odczytów parametrów wody wraz z potwierdzeniami użytkowników tych czynności - do comiesięcznego raportu rozliczeniowego
- wystawianie orzeczeń o stanie technicznym
2. Wykonawca zapewni regularne okresowe przeglądy i regulacje zgodnie 
z obowiązującymi przepisami i instrukcjami obsługi i eksploatacji urządzeń ( jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu)
3. Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej przedmiotu wykonania usługi ( po dokonanej wizji lokalnej Wykonawca otrzyma potwierdzenie odbycia wizji lokalnej podpisane przez Kierownika Działu Technicznego lub głównego Energetyka R Sz. S.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 65.13.00.00-3, 50.53.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> KONSEREWACJA SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ TELEINFORMATYCZNYCH I NISKOPRADOWYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Ogólny opis przedmiotu zamówienia
 Przedmiotem zamówienia są wszelkie czynności zapewniające prawidłowe funkcjonowanie w ruchu ciągłym sieci, instalacji i urządzeń teleinformatycznych 
i niskoprądowych w obiektach Szpitala.
Wykaz obiektów, podstawowych urządzeń i instalacji:
Budynek Główny /segment A,B,C,D,E,F/ wraz z Izbą Przyjęć (SOR) i Blokiem Operacyjnym
telefoniczna z centralą telefoniczną cyfrową (900 num.) i wykonywaniem comiesięcznej taryfikacji
rozmów telefonicznych
telefonii bezprzewodowej DECT (+ stacje bazowe w pozostałych obiektach)
unifonowa i domofonowa
przyzywowa
antenowa zbiorcza (tylko OAiIT i O/wewnętrzny)
alarmowa przeciwwłamaniowa
komputerowa sieci logicznej i zasilania 230V
system nagrywania rozmów telefonicznych
telewizja dozorowa
kontrola dostępu
system intercomowy Blok Operacyjny, OIOM, oddziały operacyjne
Budynki: Pawilon, O/Zakaźnego i ZOL, Ginekologii (stary)
telefoniczna
DECT
antenowa zbiorcza (w budynku O/Zakaźny, ZOL, Ginekologii)
unifonowa i domofonowa
przyzywowa
antenowa zbiorcza (w budynku Pawilon - tylko dializy)
komputerowa sieci logicznej i zasilania 230V
Budynki: Warsztaty, Magazyny, Tlenownia, Portiernie
telefoniczna
DECT (st.baz. na bud.RSPR)
 Bud. Przychodni Gruźlicy:
telefoniczna
komputerowa sieci logicznej i zasilania 230V
domofonowa
alarmowa
DECT
Bud.: Przychodni Specjalist. i Adm. ul. Lekarska 4
telefoniczna
DECT
unifonowa i domofonowa
komputerowa sieci logicznej i zasilania 230V
Budynek Patomorfologii :
telefoniczna
unifonowa i domofonowa
alarmowa przeciwwłamaniowa
DECT
komputerowa sieci logicznej i zasilania 230V
Budynek Laboratorium i Szwalni:
telefoniczna
DECT
komputerowa sieci logicznej i zasilania 230 V
Budynek Ginekologii (nowy)
telefoniczna
DECT
unifonowa i domofonowa
przyzywowa
antenowa zbiorcza
komputerowa sieci logicznej i zasilania 230V
kontroli dostępu
telewizji dozorowej
instalacja interkomowa
Budynki O/rehabilitacji ul.Giserska 21:
telefoniczna z centralą telefoniczną 32/6
przyzywowa
antenowa zbiorcza
sieci pomiędzy budynkami w w/w zakresie

Instalacja telefoniczna: od centrali telefonicznej sieć rozdzielcza kablowa do poszczególnych budynków szpitala (kable ziemne w kanalizacji betonowej i wewnątrz tuneli komunikacyjnych), instalacja telefoniczna od szaf kablowych do gniazdek telefonicznych, aparaty telefoniczne, centrala telefoniczna RSzS z ucyfrowionym przy pomocy modemów HDSL przyłączem kablowym 30B+D, 14 łączy analogowych, 77 portów cyfrowych 2B+D, 656 portów analogowych, cyfrowe awizo telefonistki, program do obsługi taryfikacji rozmów telefonicznych (obsługa awiza centrali - telefonistki R.Sz.S.)
Instalacja telefoniczna bezprzewodowa DECT: 87 stacji bazowych DECT zlokalizowanych w pomieszczeniach budynku Oddziału Izby Przyjęć i budynków A, B, C bloku głównego szpitala oraz Pawilonu, bud. przy ul. Lekarskiej, warsztatów (na bud RSPR), bud. O/zakaźnego, Patomorfologii, Laboratorium Ginekologii i Por. Gruźliczej - podłączonych przy pomocy kabli UTP kat5 do specjalizowanych kart centrali telefonicznej, oraz telefony DECT zapewniające bezprzewodową łączność w/w budynkach przy pomocy 140 aparatów bezprzewodowych DECT
Instalacja unifonowa, domofonowa, na oddziałach łóżkowych służąca do bezpośredniej łączności dyspozytorskiej wewnątrz oddziałów szpitalnych łącznie z zabezpieczeniem wejść na oddziały, oraz szpitalna sieć łączności dyspozytorskiej intercomowej pomiędzy oddziałem OIOM, blokiem operacyjnym, poszczególnymi salami operacyjnym i oddziałami szpitalnymi. Sieć ta zapewnia bezprzerwową łączność pomiędzy oddziałami operacyjnymi, aneztezjologami i lekarzami przebywającymi 
w czasie wykonywania zabiegów na salach operacyjnych (umożliwia wezwanie natychmiastowej pomocy bez opuszczania sali operacyjnej)
Instalacja przyzywowa na wszystkich oddziałach łóżkowych służy do wezwania pielęgniarki do łóżka chorego
Instalacja antenowa zbiorcza we wszystkich oddziałach łóżkowych (oprócz sal łóżkowych:, O/zakaźnego, O/ginekologii i O/rehabilitacji) składa się z niezależnych anten do odbioru programów naziemnych, instalacji magistralnej do poszczególnych wzmacniaczy budynkowych, sieci rozdzielczej składającej się z elementów pasywnych typu odgałęźnik, rozgałęźnik, gniazd końcowych oraz kabli przyłączeniowych. W obiektach szpitalnych anteny znajdują się na budynku A, C, Pawilon, Ginekologii, Zakaźny i Paliatywny. Budynek O/Rehabilitacji przy ul. Giserskiej posiada przyłącze sygnału z TK Dami.
Instalacja alarmowa przeciwwłamaniowa w pomieszczeniach apteki szpitalnej, kasy 
w budynku głównym, poradni Endoskopowej, centrali telefonicznej, serwerowni, pomieszczenia UPS, Poradnia Uzależnień oraz Patomorfologii. Instalacje te składają się centralek sygnalizacji alarmowej, zasilaczy z baterią akumulatorów, czujek na podczerwień, czujek akustycznych, przycisków nożnych oraz sygnałów akustycznych wewnętrznych i zewnętrznych. Sygnały akustyczno-optyczne o naruszeniu stref chronionych oraz sygnał wezwania pomocy z kasy są przekazywane poprzez sieć telefoniczną na portiernię szpitala do pracowników ochrony. 
Instalacja logiczna sieci komputerowej wykonana osprzętem ekranowanym STP kat.5.
 i kat 6 . W zakres konserwacji wchodzi bierny osprzęt instalacyjny zamontowany w : Głównym Punkcie Dystrybucyjnym zlokalizowanym w serwerowni RSzS, Lokalnych Punktach Dystrybucyjnych (szt.15, oraz Punkty Abonenckie i przebiegi kablowe.  
Instalacje zasilania komputerów 230V jest dedykowaną niezależną siecią zasilania elektrycznego dla sieci komputerowych w celu odizolowania zakłóceń generowanych w instalacji elektrycznej przez odbiorniki powszechnego użytku. W budynku głównym szpitala sieć zasilania dedykowanego składa się z tablicy głównej zlokalizowanej w pomieszczeniu TFO w piwnicy budynku A, oraz promieniście z niej zasilonych rozdzielni lokalnych wyposażonych w ochronniki przepięciowoudarowe Dehnquard i wyłączniki różnicowoprądowonadmiarowe z charakterystyką wyłączania stanów nieustalonych sieci zasilającej.
Tablica główna w pomieszczeniu TFO jest zasilona poprzez UPS jednofazowe 
o mocy 20kV każdy zlokalizowane w pomieszczeniu UPS w budynku SOR.
W pomieszczeniu tym jest zlokalizowany UPS trójfazowy o mocy 30kV zasilający pomieszczenie serwerowni RSzS.
W budynku ul. Lekarska - tablica Główna wraz z UPS 1- fazowym
W pozostałych budynkach RSzS rozdzielnie zasilania sieci komputerowej są podłączone bezpośrednio z głównej rozdzielni danego budynku.
II.Opis czynności konserwacyjno-eksploatacyjnych
1. Wykonywanie wszelkich prac związanych z eksploatacją i konserwacją w ruchu ciągłym sieci, instalacji i urządzeń teleinformatycznych i niskoprądowych wyszczególnionych w przedmiocie zamówienia wraz z ich organizacją i nadzorem, według zasad określonych w instrukcjach i dokumentacji techniczno-ruchowej, przepisach branżowych i normach, rozporządzeniach oraz ustawach i ich aktach wykonawczych: Prawo Budowlane, Prawo Energetyczne i innych obowiązujących aktach prawnych.
W szczególności na obowiązujący zakres prac składać się będą:
a) okresowe (w terminach określonych instrukcjami i przepisami branżowymi) oraz
bieżące (uzależnione od pracy urządzeń i potrzeb) oględziny, przeglądy i sprawdzenia,
b) pełnienie dyżurów stałych w godz. 7.00-15.00 w dni robocze na terenie Zamawiającego oraz zapewnienie całodobowej dyspozycyjności w przypadku awarii
d) pomiary elektryczne (w szczególności pomiary elektryczne zasilania i pomiarów transmisji i kategorii sieci - zakończone sporządzeniem protokółu wymagają przedłożenia protokółu 
w odpowiednim terminie Zamawiającemu)
e) próby, sprawdzenia i regulacje eksploatacyjne
f) konserwacje, naprawy,  prace remontowe wynikające z normalnego zużycia części i podzespołów
g) niezwłoczna lokalizacja i zabezpieczanie awarii
h) usuwanie awarii w uzgodnieniu z Zamawiającym
i) bieżąca realizacja zgłoszeń, usuwanie usterek, wymiana uszkodzonych
i wyeksploatowanych elementów sieci, instalacji i urządzeń
j) prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej
l) dozór i organizacja pracy pracowników eksploatacji,
m) wydawanie orzeczeń o stanie technicznym
2. Wykonawca zapewni całodobową obsługę eksploatacyjną (pełnienie dyżurów stałych w godz. 7.00-15.00 w dni robocze na terenie Zamawiającego oraz zapewnienie całodobowej dyspozycyjności w przypadku awarii) wraz z dozorem i organizacją pracy oraz regularne okresowe przeglądy i regulacje zgodnie z obowiązującymi przepisami i instrukcjami obsługi i eksploatacji urządzeń.
3. Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej przedmiotu wykonania usługi ( po dokonanej wizji lokalnej Wykonawca otrzyma potwierdzenie odbycia wizji lokalnej podpisane przez Kierownika Działu Technicznego lub głównego Energetyka R Sz. S.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.71.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> KONSERWACJA SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻARU ZAINSATLOWANEGO ORAZ DSO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacyjno - naprawcze w zakresie wykonania czynności zapewniających prawidłowe funkcjonowanie systemu sygnalizacji pożaru oraz DSO w obiektach Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
Zakres zamówienia:
Zestawienie urządzeń i wyzwalaczy alarmu pożarowego zainstalowanych w Systemie Sygnalizacji Pożaru i DSO w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym im. Dr Tytusa Chałubińskiego  w Radomiu przy ul. Tochtermana 1 na dzień:  31.01.2011 roku.
1. SSPOŻ:		
Nazwa oddziału	Typ wyzwalacza	ilość szt. na oddziale
Zakład Diagnostyki Laboratoryjnej	DIO 36 63 DOR 35	56 ROP 5 Razem ilość wyzwalaczy 124 
Oddział Chirurgii Szczękowej	DIO-2196	 10 
DOR-2196 1 ROP	1 Razem ilość wyzwalaczy	12 
Oddział Chirurgii	DIO-2196	 37    DOR-2196 4    TUP-2196 1    
ROP 4    Razem ilość wyzwalaczy	46    
Oddział Neurologii	DIO-2196 22    DOR-2196 1    TUP-2196 1    ROP 4    
Razem ilość wyzwalaczy	28    
Poradnia Ortopedyczna DOR-2196 34    ROP 5    Razem ilość wyzwalaczy	39    
Oddział OIOM DIO-2196 22   TUP-2196 3    ROP 2    Razem ilość wyzwalaczy 27    
Szpitalny Oddział Ratunkowy	DIO-2196	 2    DOR-2196 97    TUP-2196 2    ROP 7    
Razem ilość wyzwalaczy 108    
Oddział Ortopedyczno-Urazowy III p	DOR-2196 16 TUP-2196 1   ROP 3    
Razem ilość wyzwalaczy	20    
Oddział Kardiologii	DIO-2196	 50    TUP-2196 1    ROP 4    
Razem ilość wyzwalaczy	55    
Oddział Ortopedyczno-Urazowy wysoki parter DIO-2196	22 TUP-2196 1   ROP 4    
Razem ilość wyzwalaczy	27    
Oddział Urologii	DIO-2196	 23  DOR-2196 5  TUP-2196 1    ROP	3    
Razem ilość wyzwalaczy	32    
Blok Operacyjny Chirurgiczny	sygnalizator akust.	3    
	moduł M921A ; 901A	40    
	opt.czujka dymu 2700ECM	76    
	ROP MCP5A	5    
Razem ilość wyzwalaczy	124    
Serwerownia	laserowa czujka dymu	5    
Razem ilość wyzwalaczy	5
Pawilon Ginekologiczno Połozniczy	moduł przekaźnika odłączającego	4
	przycisk przewietrzający	8
	czujka - rurka próbkująca	3
	czujka dymu 2700ECM	540
	czujka dwusensorowa 2700TEM	3
	elem.kontrolno-sterujący	40
	ROP M500	28
Razem ilość wyzwalaczy	626
Łączna ilość wyzwalaczy	1273
Oddział Urologii	komplet oddymiający klapa, centralka, wentylator	1    
Oddział Urologii	komplet oddymiający klapa, centralka	1    
Bud. ul.Lekarska 4	komplet oddymiający klapa, centralka 	1    
Zakład Opieki Długoterminowej
Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy
Zakład Opiekuńczo Leczniczy i Hospicjum Stacjonarne	komplet oddymiający klapa, centralka	2
Pawilon Ginekol.-Położn.	centralka oddymiająca	4
Łączna ilość kpl oddymiających	9
centrala sygnalizacji pożaru system TELSAP 2100 typ CSP 2108	1
centrala sygnalizacji pożaru typ CSP 35A	1 
centrala sygnalizacji pożaru typ BC 216-1 Blok Oper.Chir.+Pawil.Ginek-Położn.3
centrala sygnalizacji pożaru typ BC 216-3 Pawil.Ginek-Położn. 1
Łączna ilość centralek p.poż	6
2. DSO:		
Pawilon Ginekologiczno Położniczy	głośniki	262
Pawilon Ginekologiczno Położniczy	centralka DSO	5    
Pawilon Ginekologiczno Położniczy	pulpit	2    
II.Opis czynności konserwacyjno-eksploatacyjnych
1. Wykonywanie wszelkich prac związanych z eksploatacją i konserwacją w ruchu ciągłym systemu sygnalizacji pożaru zainstalowanego oraz DSO według zasad określonych w instrukcjach i dokumentacji techniczno-ruchowej, przepisach branżowych i normach, rozporządzeniach oraz ustawach i ich aktach wykonawczych: Prawo Budowlane i innych obowiązujących aktach prawnych, w szczególności:
- okresowe przeglądy eksploatacyjne: oględziny , sprawdzenia
- niezbędne próby i pomiary eksploatacyjne
- konserwacje, naprawy, wymiany zużytych lub uszkodzonych elementów
- niezwłoczna lokalizacja i zabezpieczenie awarii
- usuwanie awarii w uzgodnieniu z Zamawiającym
- prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej
- dozór i organizacja pracy pracowników eksploatacji
- wydawanie orzeczeń o stanie technicznym
2. Całodobowa dyspozycyjność Wykonawcy w przypadku awarii
3. Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej przedmiotu wykonania usługi ( po dokonanej wizji lokalnej Wykonawca otrzyma potwierdzenie odbycia wizji lokalnej podpisane przez Kierownika Działu Technicznego lub głównego Energetyka R Sz. S.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.70.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com